0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2012 16:13:03 GMT 1
Kære Enrico Asthar Iramicâ,
Jeg håber ikke, at mit brev bringer Dem nogen ulegenhed. Skønt vi ikke kender hinanden personligt, så er Deres navn og Deres alkymistiske kundskaber gået mig for øre, og det er derfor jeg skriver til Dem nu. Jeg går nemlig inde med det problem, at jeg ufrivilligt er blevet omgjort til vampyr, og jeg har hørt, at De besidder evnen til at gøre om på den ulykke. Hvis det skulle falde i Deres interesse at tale med mig, under en mere personlig samtale omkring min bøn til Dem, så er jeg meget interesseret i, at vi finder en kro eller et andet område og fører samtalen. Hvis De skulle sige ja til at udføre den behøvede procedure, så er jeg selvfølgelig interesseret i at give Dem en passende betaling, som tak for Deres hjælp.
Jeg håber, at mit brev når frem til Dem, og at De vil overveje min forespørgsel, skønt jeg ved, at den er stor.
Vampyr
523
|
Post by Carmine Jordin Marlineo on Nov 13, 2012 22:01:23 GMT 1
Kære Denjarna Dark Dynithril __________
Jeg må ganske vidst påpege min overraskelse over den valgte kontakt til mig, og dog må jeg erkende at jeg et sted nærmest har vente Deres brev. Kongen af Dvasias har valgt at beskrive for mig det såkaldte besøg eller nok nærmere den korte visit som De aflagde ham forleden. Han beskrev for mig, Deres problemstilling, og et sted må jeg vel tilkendegive min skuffelse over ikke selv at kunne tage beslutningen hvorvidt om jeg kunne skænke Dem den nødvendige hjælp eller ikke. Min fritid er frygtelig stor i disse tider. Kongen har taget Deres besked vedrørende Deres eksmand frygtelig tungt, og så langt min udkårne for livet er tilbringende på slagmarken, så ønsker jeg at skænke Dem den nødvendige hjælp.
Mød mig på Den Dansende Flamme i Rimshia City første aften hvor nymånen viser sig. Jeg vil medbringe hvad jeg skal bruge, såfremt De skænker os et værelse, hvor vi kan ordne forretningerne alene. Betalingen og gengældende tjenester afgører vi under fire øjne.
__________ Stemplet med rådgiverens segl
Enrico Asthar Imaricâ
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 14, 2012 0:09:56 GMT 1
Kære Enrico Asthar Iramica, __________
Det glæder mig i sandhed at høre, at De vil skænke mig den tid og mødes med mig. Jeg vil derfor med glæde takke ja til forslaget om at mødes på Den Dansende Flamme, hvor jeg vil have et værelse parat til os.
Jeg beklager, at jeg gik til kongen om denne forespørgsel, inden jeg søgte Dem, men jeg håber ikke, at De af den grund vil behandle mit ønske anderledes. Det gør mig sørgmodig at høre, at kongen er oprørt, men det glæder mig at høre, at Hans Nåde alligevel har viderebragt mit ønske til Dem. Af den årsag må det også ligge klart for Dem, hvor brændende jeg ønsker Deres hjælp, og hvor taknemmelig jeg ville være for at få den.
Jeg ser frem til at tage imod Dem ved den førstkommende nymåne. __________
Med venlig hilsen Denjarna Dark Dynithril
|
|