0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 11, 2012 12:39:15 GMT 1
Hey guys! Nu er det jo at jeg lige har oprettet Reyne som min nyeste karakter, og det ville være mægtig rart at få lidt hjælp til at få ham i gang. Han er en 12 år gammel knægt, som lige (og jeg mener bogstavelig talt lige) har gennemgået sin første forvandling, og ikke overraskende har han ingen kontrol over sig selv når det sker. Han er lige flygtet fra sit hjem efter ufrivilligt at have slagtet sin familie, og det ville være i hans interesse at finde nogen der kunne hjælpe ham med at acceptere hvad han er blevet, og måske lære ham hvordan han kontrollerer sig selv når det er fuldmåne. Udover det, er Reyne altid klar til andre plot! Han er lærevillig og temmelig naiv, når man først er kommet forbi hans traumer. Der er sikkert nogen der kunne få brug for en manipulerbar knægt med et uskyldigt ansigt og trofast natur?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 11, 2012 19:02:48 GMT 1
Altså jeg har Pharrell, som godt nok er horror og deres leder - dog stolt af sit væsen og stolt af at være et bæst - som kunne hjælpe. Han skal måske lige overtales først, men han kunne sagtens hjælpe Reyne til at skulle styre sin forvandling
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 11, 2012 19:17:49 GMT 1
Lyder godt Om ikke andet: Reyne er trods alt ung, naiv og manipulerbar. Måske er det noget som kan udnyttes Forme ham som en klump ler, eller sådan noget... Bare en tanke, så Pharrell selv får noget ud af det
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 12, 2012 7:59:40 GMT 1
Det lyder godt xD Pharrell skal nok forme ham xD Men så synes jeg da bare at vi skal starte en tråd og komme i gang
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 12, 2012 8:29:51 GMT 1
Okie-dokes Jeg har sådan set allerede en slags plan for hvordan Reynes første tråd skal starte, så jeg vil helst være den der laver den... Når Pharrell nu er horrornes leder, går jeg næsten ud fra at den skal være i Dvasias. Er der noget der skal tages højde for, eller har jeg frie tøjler i åbningsindlægget?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 12, 2012 18:23:03 GMT 1
Du starter bare xD Og selvom han er leder, så kommer han skam også i de andre lande foruden Procias og Peula xD Men om det bliver i Manjarno, Dvasias eller Imandra er op til dig Og har skam ingen krav, foruden det skal være om natten, ellers har du frie tøjler ;D
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 12, 2012 19:40:51 GMT 1
Alright! Så laver jeg tråden med det samme Du finder den nok, når du er online igen xD
|
|