Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Oct 25, 2012 19:51:15 GMT 1
Kære Denjarna __________
Tiderne har minsandten forladt mig, og jeg er ked af, jeg har forsømt dig så meget som jeg har. Det forekommer ofte, at du er i mine tanker. Jeg skriver i anledning af hvad vi snakket om, sidst du aflagde mig en visit. Jeg kan ikke beskrive hvilken glæde det var for mig at huse dig for den dag. Jeg kan desuden forsikre dig om at dit værelse endnu står her, dersom det skulle blive nødvendigt. Jeg har tilladt mig selv at kalde det for dit eget permanent. Med så fint besøg fra en smuk og unik kvinde, så skal hun selvfølgelig have noget ganske særligt, ikke?
Jeg beklager min fraværende sindstilstand, i håbet om at tilbuddet om middagen endnu står ved lige? Dersom dette endnu skulle have interesse, så vil det i sandhed glæde mig at se dig. Jeg vil sende en karet som vil hente dig ved den førstkommende fuldmåne og bringe dig sikkert frem til mig, hvor jeg vil tage imod dig til en overdådig middag – kun dig og mig.
Jeg glæder mig i sandhed til at se dig, min kære Denjarna __________
Hans Kongelige Højhed, Kongen af Dvasias Mattheus Angleráx
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2012 9:25:49 GMT 1
Kære Mattheus ____________
Det er med glæde, at jeg modtager dit brev. Jeg må ærligt indrømme, at jeg havde frygtet, at du havde glemt vores aftale, men jeg ved, hvilken travl mand du er. Værelset du har skænket mig er en gave, jeg sætter pris på. Det er dog beklageligt, at jeg desværre ikke kan bruge det på måden, som du har tiltænkt det.
Det vil være mig en fornøjelse at gøre dig selskab igen, efter en vidunderlig nat forrige gang. Jeg takker derfor ja til din anmodning om et gensyn ved den førstkommende fuldmåne. Jeg ser frem til karetens ankomst, og gensynet med dig. ____________
Kærlig hilsen Denjarna
|
|
Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Oct 27, 2012 11:23:08 GMT 1
Kære Denjarna __________
Det glæder mig oprigtigt, at hvad vi aftalte, endnu står ved. Jeg beklager dybsindigt, at jeg ikke har været mere værende, end hvad jeg har været, men som sagt, så er jeg en travl mand, med nok og rigeligt at se til. Hvordan du ønsker værelset skal benyttes, er helt og holdent op til dig. Jeg vælger at se på det som en venlig gestus, og som en tak for det fabelagtige selskab som du skænkede mig sidst vi mødtes. Jeg har bestemt ikke glemt det endnu.
Det glæder mig oprigtigt, min kære Denjarna. Jeg vil sende vognen så snart fuldmånen falder på himmelen, og så glæder jeg mig til at se dig igen.
__________ Hans Kongelige Højhed, Kongen af Dvasias Mattheus Angleráx
|
|