|
Post by Tidligere medlem on Oct 14, 2012 15:10:42 GMT 1
Hej Admins :D ( og hej andre der måske læser min besked )
Jeg er lige faldet over siden, og synes den så meget bekendt ud. Så jeg undersøger sagen og finder ud af, at jeg engang havde en bruger her. Jeg har muligvis mistet linket til siden engang da min gamle computer døde, og jeg var uden seriøs forbindelse til internettet i en længere periode ;n; Anyway, da jeg ikke kan logge ind med navnet på min karakter, frygter jeg lidt, at den er blevet slettet .__. Jeg kunne heller ikke finde profilen sammen med de andre profiler. Det er også muligt, at jeg har glemt hvilket navn jeg loggede ind med. Jeg ville kigge i "slettede profiler" men det ser ud til, at man skal være logget ind for, at læse de emner. Men da jeg ikke kan logge ind, er det lidt umuligt, og jeg ser ingen grund til at oprette en ny profil, bare for at kigge ^^'
Så nu skriver jeg her i håb om, at en flink admin kommer forbi og vil se om der ligger en profil for karakteren Sabastien ”Dekel” Thyti-Panthous Aristonymos han er en jord dæmon og fra Dvasias. På forhånd mange tak ^u^
|
|
Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Oct 15, 2012 8:00:44 GMT 1
Jamen velkommen tilbage Dekel! De slettede profiler, er kun nogle som admins kan læse igennem, simpelthen for at beskytte mod at de bliver taget af andre, som tilfældigvis synes, de skal se spændende ud og derved for at beskytte de brugere som er, såvel som har været på siden ^^" Jeg har lige kigget de slettede profiler igennem, og kan meddele dig, at Sabastien "Dekel" Aristonymos ligger deriblandt (: Så hvis du vil have profilen igen, så kan du oprette dig, så sender jeg profilen til dig, så den kommer tilbage til sin rette ejermand ~ Mattheus
|
|
|
Post by Tidligere medlem on Oct 15, 2012 14:20:45 GMT 1
Orh, det lyder nice :'D Så opretter jeg bare min bruger igen ^u^ Jeg har stadig profilen på min eksterne harddisk, fordi jeg selv gemmer alle mine profiler, så skal bare vide om jeg selv skal skrive den ind igen et sted, eller om i bare flytter den?
Ville også lige høre: Han var bibliotikar på slottet i Dvasias, men jeg kan se at en anden har det job nu - hvilket selvfølgelig er fair nok - men skal jeg så bare lave det om i profilen eller hvordan? Evt. finde på noget med, at han er tidligere bibliotikar der, men for some reason ikke er det mere?
- tak for det hurtige svar :3
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 15, 2012 14:45:50 GMT 1
Således :3
|
|
Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Oct 15, 2012 17:40:49 GMT 1
Jeg har sendt dig din profil (: Vedkommende, som har stået som bibliotekar i Dvasias, har været meget fraværrende hvad den stilling angår, så hvis det er en som du ønsker, så er den din igen ~ Mattheus
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 16, 2012 0:29:02 GMT 1
Jeg vil godt have den igen, hvis det er okay med den nuværende bibliotikar :3
Jeg går ud fra, at jeg bare skal lægge profilen ind under nye profiler igen, og så få den rykket ind? Ville det være okay at rette nogle småting først? Det er jo længe siden, at jeg har skrevet den og der er lige nogle ting her i der, jeg godt ville omformulere - hvis det er okay :b
|
|
Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Oct 16, 2012 8:01:26 GMT 1
Jeg er nu temmelig sikker på, at det nok skal være okay med den nye biblioteker Du ændre bare det som du har lyst til at rette, Dekel, og så kigger vi den igennem, når du engang er klar til at smide den op ;D Vi har fået et nyt profilskema siden du har været her sidst, så husk at sætte det ind efter det, så skal det hele nok være fint ;D ~ Mattheus
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 17, 2012 0:41:09 GMT 1
Bare der ikke er nogen der bliver sure ^u^
Jeg har ikke lige haft tid idag, og er også temmelig booket i morgen, så jeg får den nok først smidt op torsdag (: Jeg skal nok bruge det nye profil skema :b Igen, mange tak ^u^
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 19, 2012 14:35:11 GMT 1
Så er profilen lagt ind (:
Jeg har lige et spørgsmål mere: Jeg kan huske, at jeg havde nogle tråde i et forum emne for biblioteket, men jeg kan ikke finde det. Er det slettet / lavet om ? Det var vidst et underboard et sted i Dvasias, men det er selvfølgelig længe siden ^^'
|
|
Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Oct 19, 2012 14:49:18 GMT 1
Hej Dekel Du skulle også meget gerne være godkendt nu ;D Hvad angår subboardet 'Biblioteket', så er der lavet temmelig mange ting om, siden du har været her sidst. Vi har opdelt landene i store byer, hvoraf mange boards nu er blevet subboards, deriblandt Castle of Darkness Alle subboards som har været knyttet til de boards, er blevet slettet Så hvis du skal oprette tråde på biblioteket, så er det bare at oprette dem under Castle of Darkness ;D ~ Mattheus
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 19, 2012 14:57:28 GMT 1
Ja det ser jeg :b Mange tak!
Og cool nok, så skriver jeg vel bare det er på biblioteket ^u^
|
|