0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 7, 2012 8:25:07 GMT 1
Malena kunne ikke uden videre regne ud hvad der var foregået, men hun kendte Evan nok til at vide at han var vred, når først han smækkede med dørene kunne det da kun være helt galt, taget i betragtning af at han var en mand med mere ro i sindet, end hun nogensinde før havde set. Roligt blev hun siddende på hans armlæn og betragtede ham. Hans blik var stift og hans holdning anspændt, også selvom han forsøgte at skjule sin vrede og frustration for hende hvilket der slet ikke var nogen grund til. Hun sendte ham et lidt overbærende smil, igen så var hun ikke dum og hun kendte ham nok til at vide, at han netop havde forsøgt at vække hende, men det ville hun selvfølgelig aldrig få ham til at erkende. ”Det er helt i orden min kære, jeg er glad for at jeg vågnede.. jeg bryder mig ikke om at se dig så vred,” svarede hun med en betydelig større ro. Pejsens flammer skabte den varme og lune stemning, den lod hende falde til ro.. næsten så meget at hun kunne falde i søvn på stedet, desværre lod det ikke til at have samme effekt på Evan, der i stedet havde tyet til flasken. Hun skævede mod den, men sagde intet til det, efterhånden kendte hun ham nok til at vide, at han var ligeså umulig med det som Jared havde været. Den varme hånd lod hun lege med nogle af hans mørke lokker, forsøgte at få ham til at falde lidt til ro, der var ingen grund til vreden. Hun slap et næsten opgivende suk og så i stedet rundt i lokalet. Her var pænt og renligt, hun havde i løbet af dagene her spottet et par folk der sørgede for det. ”Det var du måske, men du var oprørsk, Evan.. netop af den grund. Jeg husker det måske mere tydeligt end du gør, men du var vred på mere eller mindre os alle konstant. Måske der er noget som plager hende?” foreslog hun roligt. Det var ikke for at blande sig, men hun forsøgte jo bare at hjælpe! Blikket vendte hun langsomt mod ham endnu engang, som han faktisk endte med at søge hendes kærtegn. Tomlen strøg blidt ned over hans kind og ned over de ru skægstubbe. Han var en forbandet flot mand.. havde altid været det, lige på det punkt havde hun været en forbandet heldig kvinde. Nu hvor hun var ren for snavs, jord og blod så kunne man faktisk kende hende. Hun havde ikke ændret sig meget på de år hun havde været væk, foruden at huden var blegere. ”Jeg tror virkelig hun er frustreret min kære. Hvorfor kan jeg ikke fortælle dig, men jeg bed mig fast i det allerede nede ved søen. Hun reagerede kraftigt da jeg spurgte efter dig eller Jared, jeg antog i starten at det var på grund af Jareds bortgang, men jeg tror i virkeligheden at det var dig som hun forsøgte at beskytte,” forsøgte hun lidt dæmpet, også selvom det skam var sandheden. Det havde ikke været op til hende den aften, hun tav når der var en mand i nærheden til at tage sig af det, men hun var en kvinde.. hun kendte kvinderne på en anden måde end ham. Malena nikkede og bukkede sig stille ned for at plante et kys mod hans pande, inden hun rejste sig og søgte mod vitrineskabet for at finde vin.. det morede hende næsten at han stadig havde en flaske af hendes favorit efter alle de år. s
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 8, 2012 8:20:26 GMT 1
I det store og hele, så havde Evan smækket med dørene, kun for at få Malena til at vågne, selvom det bestemt heller ikke var noget som han ville erkende for nogen som helst, om det var noget som man nu ville det eller ikke, så var det jo bare sådan at det måtte være i den anden ende. Han var efterhånden ved at være en yderst frustreret mand, for han følte, uanset ikke at han kunne gøre noget som helst, som ville gøre en forskel alligevel for ham. Han vendte blikket sigende mod hende og med en så kontrolleret mine, også selvom han virkelig var vred og ikke mindst.. forbandet frustreret efterhånden, at man skulle tro at det måtte være løgn! Det var bestemt ikke fordi at man just kunne sige, at det var noget som efterlod ham med et behag som sådan, om det var noget som man nu ville det eller ikke, så var det bare sådan at det måtte være i den anden ende. Han trak vejret dybt. ”Nej, jeg.. jeg ved det godt.. Jeg beklager,” endte han ganske sandfærdigt, som han for en kort stund, vendte blikket i retningen af sin flaske. Det brændt godt i halsen, og det var noget som alligevel lod ham føle en form for.. ro, også selvom han stod ved siden af den kvinde, som tilsyneladende var hele Athenas problem, så var det bestemt heller ikke noget som gjorde det meget bedre for hans vedkommende, men det var nu bare sådan at det måtte være i den anden ende. Det kunne godt være, at han havde været en mere kontrolleret ung mand da han havde været i Athenas alder, men han måtte erkende, at det ikke var en tid som han mindes som sådan. Han trak svagt på den ene mundvig. ”Jeg kan ikke mindes meget om min egen tid, da jeg var i den alder.. Det er frygtelig mange år siden, Malena.. Meget har forandret sig siden dengang, men ja.. lidt oprørsk har jeg vel altid været,” endte han med en ganske sigende mine, også selvom han måske ikke lagde yderligere noget i det, så var det jo bare sådan at det måtte være. Han tog endnu en tår som hun søgte til vitrineskabet. Han var en mand af vaner, og den flaske havde altid stået der, selvom han som sådan aldrig selv har rørt ved den, så var det nu bare sådan at det måtte være i den anden ende, selvom det nu ikke gjorde den største forskel. Hun fik lov til at røre ved den – end ikke det, var noget som Diane havde fået lov til. ”Der er altid meget som plager et ungt teenagesind, Malena,” påpegede han ganske sigende, som han igen vendte blikket mod hende. Lige nu var det hende som gjorde ham relativt rolig, og det var noget som han selv virkelig brændende havde brug for i denne stund, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om overhovedet, om det var noget som man nu ville det eller ikke, så var det bare sådan at det måtte være. At Athena forsøgte at beskytte ham, var en tanke som varmede, selvom.. han var i tvivl, sådan som hun konstant flygtede fra ham. Han rystede let tænkende på hovedet. ”Hun flygter fra mig.. Det kan næppe være det. Hun har aldrig haft det bedste forhold til Jared.. Det var hende som tog livet af sin mor – hans nye udkårne. Hun har mange ting at slås med lige nu.. desværre..” endte han med en dæmpet stemme, som han igen tog en stor tår.
|
|