Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Aug 28, 2012 16:45:48 GMT 1
Kære Hr. William Rozentas. __________
Jeg skriver til Dem på vegne af den audiens som de lagde hos mig for en kort tid tilbage. Jeg beklager at jeg ikke har været i stand til at afgive dig noget svar i disse stunder, men det mørke som hviler over Dvasias, er et mørke, som jeg er nødsaget til at finde et lille lys i. Jeg tilkendegiver Dem min respekt ved audiensen, og det glæder mig at vi fik en god og ærlig snak ud af det, selvom jeg desværre ikke har været i stand til at skænke Dem det svar som jeg ved, De oprigtigt har ønsket. Jeg er desværre nødsaget til at meddele at jeg ikke kan skænke Dem den ønskede stilling i Dvasias i form af en Hertug, da jeg har skænket den stilling og den magt til manden som har haft den i årevis, og som jeg med hånden på hjertet kan sige, støttede min moder, Jaqia den daværende dronning af Dvasias – Konstantin Rozentas.
Selvom det er med tungt hjerte, at jeg må afslå Deres anmodning, ønsker jeg endnu et stærkt samarbejde mellem Rozentas og Angleráx, og der ønsker jeg at De skal være en del af dette.
__________ Hans Kongelige Højhed ~ Mattheus Angleráx – Kongen af Dvasias.
|
|