0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 9, 2012 22:12:52 GMT 1
Ritta så på ham som han brugt bjørne samlining til at forklar, det gave meget mere mening for hende da hun jo var vokse op med bjørne. "jeg hader vold" mumle hun og så ned og rødme en smule "så.. i kæmper.. om min gunst" hun rødme og gemt flovt ansigte i sin knæ lidt tid og vippe lidt fra side til side mens hun vine inde i sig selv, før hun så på ham og smile en smule og rykke sig helt ind til ham og sag ganske stille "vis jeg skal vær ærlig.. så du min ynglings bjørne" sag hun stille og så ned "yue er søde.. men.. han er ikke min type.. " hun rødme og trak hætten over hovede og blev helt flov over at side og sig den slags mens han hørt på hende, men det var sandt for Reynard hade gjordt alt det Ritte kunne lig, han var komme med gave som i hendes opdragelse var trofær der vist mandens færdigheder, han hade lytte til det hun sag, hun savne dog lidt mere humer og omsorg. "dog.. yue er beder til at vis omsorg sådan.. når jeg er alene med ham vil han kramme og den slags.. selv om hans kram et sted skræmmer mig lidt" hun så på reynard og så flovt ned og sad bare op af ham og frøs efter hånden en del.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 9, 2012 22:32:57 GMT 1
Det var godt at høre at hun bedst kunne lide ham. Et lille sted inden i ham, langt inde kunne han mærke en skadefro følelse vælde op, men han stoppede den inden den kom for langt op. Han kunne mærke sin krops temperatur stige lidt da hun rykkede nærmere til ham.
Dog så havde Yue da vist også sine gode sider. Som omsorg, det var han vist bedre til. Det regnede Reynard heller ikke med at han ville få top-karakterer for. For han var ikke for god til det. Han var jo ikke vokset op i et miljø der lærte ham at det var godt at være omsorgsfuld. "Ja, det tror jeg gerne. Omsorg har altid være noget jeg har lært er dårligt, helt tilbage fra da jeg var barn lærte jeg det. Og selv nu da jeg er voksen, er det svært at vende sig til at være det. Men - " Han tog en lille pause imens han rykkede sig sådan så de nu sad skulder ved skulder med hinanden. Og i det han lige begyndte at snakke igen bevægede han sin ene arm omkring hendes skuldre i et halvt-kram. "For dig vil jeg gøre en ekstra indsats for at forbedre mig." Reynard smilede med stor glæde imens han sagde det. Han var tydeligvis oprigtig i hans ønske om det. Han håbede at det 'kram' som han gav hende lige nu, var en god forsmag, men han regnede ikke med at det lige frem var et mester-kram.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 10, 2012 5:42:21 GMT 1
Ritta så på ham som han snakke, og mærke han kom hen og side skulder ved skulder ved hende. hun så ned som han lage armen om hende i et halvt kram, hun kunne godt mærke han skulle øve sig men alle hade noget at blive beder til. hun så på ham da han sag han godt ville gør et ekster indsatas for hendes skylde, hun rødme lidt og endt med at kravle hen og sætte sig i hans skød og nusse sig ind til ham, lige som bjørne unger gjorde hos deres møder, hun var jo lidt af en 'bjørn' selv. hun så op på ham og smile, hun kunne høre hans oprigtighed i stemmen og det var behaligt at vide han mente det, hun så ned og trykke sig lidt ind til ham. hun kom med et lille nys og holdt sig for munden, "undskylde.. jeg vist ved at blive små forkølet.. der temmelig koldt" hun så op på ham og sad forsat stille i hans skød.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 10, 2012 15:28:47 GMT 1
De var så småt ved at gro tættere sammen følelsesmæssigt, det var jo åbent lyst. Især Ritta, hun så ud til at acceptere ham som den hun ville have. Og det var ikke lige frem en dårlig ting, det var jo faktisk det Reynard havde gået og håbet på. Reynard kunne godt lide denne tæthed der nu var imellem dem, selv om den var ham uvant.
Da Ritta tog initiativet og satte sig på hans skød, blev han endnu mere overrasket. Det havde han ikke forventet af hende. Men så snart hun begyndte at nusse ham viste han at det var det rigtige hun gjorde, for det føltes dejligt, og det tog ham derfor ikke lang tid før han tog sine arme beskyttende om hende.
Men så kom Ritta til og nyse. Da hun undskyldte smilede han lidt og sagde. "Det kan vi ikke have at du bliver." Imens han sagde det fik hans hænder løsnede hans kappe, og han fik den trukket rundt om Ritta istedet for, så den kunne bruges som et ekstra lag beskyttelse for hende. Han ville skam sagtens være i stand til at kunne klare det lidt koldere vejr, og skulle det blive helt galt, fløj hans drage jo rundt oppe på himlen et eller andet sted. Han kunne dog godt mærke der ikke var nogen særlig varme i luften, men Ritta's dejlige varme hjalp en del, så han ville ikke brokke sig. "Så, nu håber jeg du kan holde varmen." Sagde han, dog vidste han det ville være bedst vis de begge tog kunne finde ly et sted, og helst med en pejs med ild i.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 10, 2012 16:18:48 GMT 1
Ritta så på ham som han lage kappen om hende, "men så fryser du jo bare" hun så på ham og mærke hurtig varmen komme tilbage til kroppen igen, hun så bare op på ham inden hun putte sig i de to kapper hun nu hade om sig og trykke sig lidt ind til ham, mens hun ellers bare lytte til nattens lyde og hans vejre trækning. hun syntes stadig det var en smule underligt det hele, hende.. finde sig en mage.. det hade hun aldrig regne med.. og slet ikke en drage rytter.. hun hade enlig troede hun var endt med yue fordi han var mørkelver men den måde han opført sig på gade hun ikke det var ikke passenden opførsels syntes hun, hun så op på Reynard og nusse toppen af hovede blidt op mod hans hage og brumme ganske svagt for sådan gjorde bjørne hun hade boe hos med deres mager.
|
|