Post by Deleted on Aug 21, 2012 8:06:06 GMT 1
Jared havde allerede indvilget i at fortælle Evan, at hans problem, var at hans kære datter lignede sin mor så frygtelig meget, også selvom det nu heller ikke forundrede ham, for det var virkelig som at se den daværende dronning af lyset som en ung teenager igen. Han havde fået glimt af hende et par gange, og han var slet ikke i tvivl om, at det var det som måtte være et problem! Den såkaldte vampyr med de mentale evner, var selvfølgelig noget som han selv tydeligt anså som en trussel, men som det stod lige i øjeblikket, så var det ikke dæmonerne han havde vendt sig i retningen af. Han nikkede sigende til hende. Det var en farlig en i længden, og han vidste at Athena ønskede at hjælpe, kun fordi at det var den slags som hun havde trænet sig til og trænet sig op mod, og selvfølgelig ønskede han at lade hende hjælpe til, hvis det skulle blive nødvendigt. ”Vi arbejder på højtryk, for at finde ud af det hele. Lige i øjeblikket, har vampyren endnu ikke vendt sig mod os, men det er kun et spørgsmål om tid, inden det sker.. Og jeg regner med at vi kan regne med din støtte?” Han vendte sig endnu en gang mod hende og med den ganske sigende mine. At Cecilaya havde formået at fange sig en Igleéias, var noget som havde overrasket mere eller mindre alle, selvom det i sig selv, faktisk kun var en glædelig overraskelse i hans øjne! Det beviste da om ikke andet, at hun var en værdig leder i hans øjne om ikke andet. Han nikkede igen, og med et svagt træk på smilebåndet. ”Selveste Maurus Igleéias ja. Til tider kan man høre ham skrige i de dybeste regioner.. Det er næsten som sød musik i ørene,” tilføjede han med et næsten koldt smil. Ja, han var en kynisk mand inderst inde, og det havde han skam også altid været – dem som kendte ham, vidste det jo trods alt.
Hendes billede af Valerio sovende i sengen, måtte selv more Evan, som han slet ikke kunne undgå at gøre det. Han rystede stille på hovedet. ”En vampyr er mere eller mindre.. død, når de går til hvilen om dagen, min kære. Stivheden, kulden, den manglende vejrtrækning.. alt,” endte han ganske roligt. Ikke for at være belærende, men også for at gøre det klart for hende, at det var ganske normalt. Det var da hvad han selv vidste om ikke andet, for selv hans erfaring og kendskab hvad det væsen angik, var bestemt heller ikke den mest tydelige. Tanken om at han var en mand som hun direkte.. ønskede at finde med, var næsten morende, også fordi at han kunne se, at hun måske mente det drillende, men der var noget alvor i det af den grund. ”Lidt for mange odds er imod dig, min kære,” endte han ganske sigende. Elanya og Jared havde haft sit at slås med, hvilket han så sandelig kunne stå inde for, for det var ham som havde lyttet til manden igennem hele forløbet! Han trak vejret dybt, som hun fandt sine ting frem, som hun ville have med, og endte med at tage omkring hans hånd. Det var ikke behageligt for hende, hvilket han vidste, men så var det vel også fint, at det kun drejede sig om ganske kort tid? Han vendte blikket ganske sigende mod hende igen. ”Jeg ved det godt, men myndig er du ikke.. af den grund, var jeg også i stand til at søge den tilladelse ved din kære fader.. Lad os komme hjem,” endte han ganske sigende, som de endte med at forsvinde fra træningssalen.
//Out
Hendes billede af Valerio sovende i sengen, måtte selv more Evan, som han slet ikke kunne undgå at gøre det. Han rystede stille på hovedet. ”En vampyr er mere eller mindre.. død, når de går til hvilen om dagen, min kære. Stivheden, kulden, den manglende vejrtrækning.. alt,” endte han ganske roligt. Ikke for at være belærende, men også for at gøre det klart for hende, at det var ganske normalt. Det var da hvad han selv vidste om ikke andet, for selv hans erfaring og kendskab hvad det væsen angik, var bestemt heller ikke den mest tydelige. Tanken om at han var en mand som hun direkte.. ønskede at finde med, var næsten morende, også fordi at han kunne se, at hun måske mente det drillende, men der var noget alvor i det af den grund. ”Lidt for mange odds er imod dig, min kære,” endte han ganske sigende. Elanya og Jared havde haft sit at slås med, hvilket han så sandelig kunne stå inde for, for det var ham som havde lyttet til manden igennem hele forløbet! Han trak vejret dybt, som hun fandt sine ting frem, som hun ville have med, og endte med at tage omkring hans hånd. Det var ikke behageligt for hende, hvilket han vidste, men så var det vel også fint, at det kun drejede sig om ganske kort tid? Han vendte blikket ganske sigende mod hende igen. ”Jeg ved det godt, men myndig er du ikke.. af den grund, var jeg også i stand til at søge den tilladelse ved din kære fader.. Lad os komme hjem,” endte han ganske sigende, som de endte med at forsvinde fra træningssalen.
//Out