0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 19, 2012 8:49:13 GMT 1
Kære Jared. _______________
Jeg skriver til dig i anledning af din datters manglende mentale og magiske træning, og det er efterhånden ved at bekymre mig. Jeg ved ganske vidst, at jeg ikke har nogen ret til den form for bekymring, men dog, er det noget som jeg ikke kan undlade at spekulere på. Det yder mig ikke et problem, at tage vandringen til Manjarno for at fortsætte hvor jeg har været nødsaget til at slippe det hårde arbejde med din datter. Desuden ved jeg, at hendes husbond sikkert ønsker træningen under yderst kontrollerede forhold, så det falder mig med glæde, at tage den lange færd, om det er noget som du vil tillade mig?
Din gamle ven.
_______________ Evan
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 19, 2012 9:13:07 GMT 1
Kære Evan ____________ Jeg ville lyve om jeg påstod, at jeg ikke vidste den anmodning ville komme før eller siden. Jeg finder at din bekymring er begrundet rimeligt taget i betragtning af hun har været under dine vinger i så mange år, og jeg ønsker heller ikke for hende at hun mister kontrollen, desuden ved jeg hvor meget hun værdsætter sin træning, og hvis det kan lette hendes nye liv i Manjarno lidt, så vil det være det værd i mine øjne. Hvis du er villig til at tage den lange tur til Manjarno, så vil jeg bede dig fremvise dette brev til Valerio i tilfælde af at det skulle blive et problem, de grundlæggende beslutninger ligger stadig hos mig, hun er trods alt ikke ældre, og tro det eller ej Evan jeg elsker min datter højere end noget som helst andet, jeg ønsker hende kun det bedste. Med andre ord har du hermed min fulde tilladelse til at genoptage træningen, såfremt det ikke går ud over Valerios planer med hende i løbet af en dag.
Du ved hvor meget jeg foragter at skrive lange breve, så jeg har tænkt mig at give dig det kort og konkret.. jeg beklager min opførsel under vores seneste møde, det er svært for mig med Athena, netop fordi hun ligner sin mor så meget, og jeg deler din bekymring, derfor vil jeg bede dig holde et lille øje med hende under træningen, sikre sig at hun har det bedre.
Til vi ses igen, min ven, under forhåbentligt bedre omstændigheder.
_________ Jared
|
|