0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 31, 2012 10:49:37 GMT 1
Skoven var stille denne morgen, hvilke var noget ritta hade lagt mærke til. hun hade bruge de sidste par uger på at heale bjørne mor som var bleven skadet af en jæger da hun hade haft drage rytterne på besøg, men nu var bjøne more naja rask igen, og var lunte af sted med sin unger. ritta forvente ikke at se dem igen lige forløbig hvilke bare gjorde det lidt trist men hun holdt modet oppe, hun hade dog værken set yue eller drage rytteren side hun sidste talt med dem, hun hade fået ryddet op i hytten og vaske gulv og vinduer, fået luet i haven og høst lidt. i dag sad hun på en stol ude ved køkken haven, hun sag og læst en ny bog, en bog om manjarno's historie bare for at lære lidt mere, det var letter overskyet og kunne se ud til at trække op til regen, hvilke ville være rart for der hade vært tørt de sidste 2 uger så hendes køkkenhave og urte have kunne godt bruge lidt vand så de kunne blive friske og sunde igen, ritta sad i en lang mørke grøn kjole med stropper og ingen ærmer. så hun var veldig simpel klædt idag, da hun ingen kunder hade så hun tog bare en slapper, og nød den blid vind i det lange hvid hår der hang løst ned over skulderne og bogen mellem hendes hænder.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 31, 2012 12:18:16 GMT 1
Det var en dejlig dag, især når man fløj på ryggen af en Drage. Sanildor var især i et glad humør, men det blev han ofte i et stykke tid efter han fik menneske kød, for det gjorde han jo ret så sjældent selv om det var en delikatesse han konstant var omringet af. Sanildors vinger baskede og nemt holdte den store drage op i luften imens den fløj over alle træerne. Han viste en elver boede blandt træerne, det var denne elver Reynard ville hen til.
Reynard og hende havde jo kommet ret godt over ens, så han kunne jo kalde hende en ven, ikke? Og man besøger da sine venner. Reynard sad roligt på sadlen som var fast spændt på dragen. Vis han ikke havde den sadel på kunne hans ben blive flåede efter så lang en flyve tur som denne. På ryggen havde han en taske for han regnede med at han skulle være i skoven eller nær området i et stykke tid, for han var lige kommet ud af den eneste kontrakt han havde lige for tiden, så han kunne endelig tage sig en ferie. I tasken havde han blandt andet noget tøj, men han havde også en bog i tasken. Det var en sjælden urte bog som han havde fundet. Det var sådan en lille venskabs gave. Sanildor havde også en gave med til elveren, det var sådan en gave man gav til den vært man besøgte. Sanildor havde fundet en ged, som han så fik Reynard til at dræbe fordi han jo nok ville skade dyret for meget med hans store tænder. Dyret var der efter blevet bundet til ryggen af Sanildor, så der ikke ville komme ekstra skade.
#Vi er der vist# Sagde Sanildor og gjorde klar til landing. Han så sig for og begyndte at dykke ned mod lysningen. Da han landede prøvede han så vidt muligt ikke at brække nogle træer, og at gøre så lidt skade på naturen som muligt. Men det var svært da han var så stor. Da landingen endelig var færdig så Reynard hen på Ritta, som sad uden for og sagde. ”Håber ikke du har noget imod at jeg kommer på besøg.” Han smilte selv om det gjorde lidt ondt. For han havde fået et sår på kinden efter et slag da han havde været oppe at slås for ikke særligt lang tid siden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 31, 2012 14:40:24 GMT 1
Han sad stille og vippede lidt med foden imens munden nynnede en lille melodi han havde hørt før, og som var blevet sunget for ham en gang før, da han var blevet redet fra at dø. Han kunne dog ikke huske det hele men nynnede det første, for det var også det som han syntes bedst om. Han sad i en hytte.. eller hytte og hytte, det var et gulv oppe i et træ, han havde lavet ud af træplader fra nogle af dem han havde overfaldet og lidt stof for oven for at tage det værste når det regnede og træet ikke tog det hele, og en lille seng han havde lavet ud af lange grene og en masse stof, lidt som en fugls. Vejen op til hans hule var ren grene, ingen stiger eller trapper. Også havde han sørget for at bunden også var dækket til med bladfyldte grene og alt muligt for at få det til at gå i et med træet selv. Efter noget tid syntes han dog at han måtte lave noget andet for han var begyndt at kede sig nået så grusomt. Han tænkte lidt om han skulle tage sin bue med men lod den blive til sidst, han ville ikke jage lige nu, så han havde ikke brug for den. Af den tid der var gået var Yue blevet større i musklerne, større og stærkere af en elver at være, de plejede jo at være ret spinkle, men Yue var ret muskuløs. Han hoppede ned af træet og begyndte at gå tilbage til de steder han kunne huske. Det havde været noget tid siden at han havde besøgt Ritta, måske skulle han aflægge hende et besøg? Han tænkte lidt over det imens han gik mod hendes område. Han blev til sidst enig med sig i at det nok var en god ide at måske holde lidt lav profil men at besøge hende var en god ide. Han kom fra en anden vinkel end den første besøgende og derfor fik ikke set før han drejede om hjørnet for at komme over til hendes sted, "Hey Ritta, længe siden" sagde han med en neutral stemme, hvor hans øjne med det samme blev fikset på den fremmede der var kommet. Hans blik var en smule koldt, men også varsomt. Han kunne se det ikke var en helt normal person, og især ikke med sådan et stort dyr hos sig. Han vendte i stedet blikket mod Ritta og sendte hende et af sine varme smil og stoppede et par meter fra hende, han ville ikke virke påtrængende nemlig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 31, 2012 15:05:38 GMT 1
Ritta hade sidet i sin egen verden og hade enlig ikke lagt mærke til noget, men rystelserne der kom da den stor drage lande fik hende til at flyve op af stolen i chok og tabe bogen på jorden, hun så på den stor drage før hun fik øje på Reynard "åh gud... jeg blev forskrækket da din drage land.. du ved sandelig hvordan man laver en antre" hun fnis og så på ham og smile blidt "nej det kun dejligt at få besøg.. der har vær så stille de sidste par uger" hun smile blidt og vente blikke mod yue da hun hørt hans stemme, hun hade ikke forvent han ville komme på besøge igen, ikke efter alt det der skete sidste gang, "Åh Yue godt at se dig" hun smile og så på dem "utrolig jeg får 2 besøgen på en gang det yderst sjælden det sker" hun smile, "kom enlig med ind så laver jeg en kande saft nogle der sulten jeg har lidt frisk bær i kan få" hun smile og bukke sig og fik samle bogen op hvor efter hun gik ind i huset, "Åh ja Reynard du glemt din kurv sidste gang du var her.. jeg finder den lige til dig" hun smile bare og begyndt at lede efter kurven "hvor stilt jeg den nu.." hun fandt den på en af de høje hyller og fik den lige akurat ned og fik fjerne støvet fra den og satte den så på borde så reynard kunne tage den med sig, "kommer i eller vil i heller side uden for?" hun kigge ud af den åbne døre og så på dem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 31, 2012 20:23:24 GMT 1
Det så ud til at hans entre havde haft en positiv virkning på Ritta, for hun fniste lidt imens hun komplimenterede hans måde at lave en entre på. Det så heldigvis ud til hun heller ikke havde noget imod at han kom på besøg, for der havde vist været lidt stille. Og det så ud til han ikke var den eneste der havde besluttet sig for at komme på besøg. Imens Reynard kom ned fra sin drage hørte han Ritta sige hej til en af sine andre venner, gik han i hvert fald ud fra. Ritta inviterede dem begge ind, og selvfølgelig også lige lavede en kommentar om at han havde glemt den kurv som det var meningen at han skulle have haft sidst han var her.
Før han vidste af det var Ritta allerede inde og ja hun spurgte allerede om de kom ind. ”ja ja kommer nu. Men skal lige tage den her af.” Sagde han med et lille smil da han begyndte at spænde rebene der holdte den døde ged på Sanildors ryg, op. Han fik den ned på jorden og derefter tog han sadelen af Sanildor, som straks strakte sig og lagde sig behageligt til rette for at tage en lur. ”Jeg håber du har plads til en død ged et eller andet sted i din hytte.” Sagde Reynard imens han kom gående hen til Rittas dør med en ged over skulderen, og hans ryk-sæk på rykken.
”Og hvem er din ven?” Spurgte Reynard endelig nu hvor han var klar til at fokusere på andet end lige at et få geden ud af det rod som var hans reb og Sanildors sadel. Han kiggede lidt på elveren som også var mørk elver. Han så lidt mere muskuløs ud en de fleste af hans art. Men så igen de fleste af dem var nogle spinkle tøffel-helte så der var jo heller ikke en grund til at de skulle være fysisk store.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 31, 2012 21:48:08 GMT 1
Yue nikkede stille til Ritta imens hans øjne flakkede en smule mellem hende og den underlige mand der også var kommet, og havde et mistænksomt glimt i blikket. Han nikkede blot til den anden da han spurgte om han var en ven og gik også selv ind af døren hvor han lænede sig op af en af de bare vægge hvor han krydsede sine arme og holdte et koldt øje med de to, *hvorfor i alverden bringer tossen døde dyr til hende?* tænkte han let imens han himlede med øjnene. Yue havde et par marine grøn farvet bukser på og en sort lædervest han havde nakket af en tyk mand forleden, men vesten var alligevel hans størrelse og han havde haft den på lige siden. Håret smørret let tilbage så begge hans øjne var synlige, og over det højre øje var der et ar der gled lidt oppe over øjet og ned til hvor mundvigen startede. Han fnøs let og så på dem stille "og hvem er de så?" spurgte han manden der havde bragt en død ged med ind til Ritta. "og hvad er den store ting der ude med munden fyldt med tænder og vinger som en flagemus?" spurgte han ham meget undrende, og havde små stirret på den et par få gange. Han havde aldrig set et dyr, eller monster som det før. Han vendte så sit blik mod Ritta og sendte hende et let smil "hvordan går det så med dig?" spurgte han hende undrende imens han hævede et let øjenbryn imens han kløede sig lidt på sin en overarm og følte det her var en smule akavet hvis han skulle være ærlig, to mænd og Ritta i et rum, hvor han vidste den ene af de to mænd havde prøvet at score Ritta mindst en gang før. *hvorfor tog jeg overhovedet her over* tænkte han kort hvor han så ud af vinduet men lod sig blive, for det ville virke ret underligt hvis han bare skred nu syntes han.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 31, 2012 22:06:06 GMT 1
ritta satte saft og bær på borde som de kom ind, "nææ en ged mange tak" hun smile for hende var det en god gave for det var jo et trofæ lige som bjørne gjorde, det vist han kunne jage jo større bytte var jo mere vist det også hvor stærk de var, "læg den henne på køkkenbord så pater jeg den sener" hun smile glad og så på yue da han snakke til Reynard "Yue! snak pænt og bæst uden for er en drage tro mig jeg trode også det var et monster først.. men den er nu sød nok" hun så på geden og skar det ene ben af og smurt nogle urter på, "øjeblik vil lige giv det her til dragen" hun gik ud med det og roligt og forsigtig lag hun gede bent ved dragens næse, urteren ville have en rolig virkning med den duft og med kroppen ind i ville det fornye energi og friske op, "håber det smager" hun smile før hun gik tilbage til huset.
"hvad har du i sækken Reynard?" spurt hun og satte sig roligt ned efter at have hældt et glas op til dem alle og tog et par bær hun roligt trykke ind mellem læberne og tykke en smule på, mens hun skifte vis på dem alt efter hvem det nu var der snakke, uden for begyndt skyerne at trække sig sammen og det tyde på det snart ville regen muligvis stort måske lidt det ville tiden vis, "jeg har det fint yue.. passer hytten og haven lige som jeg plejer ikke noget nyt der.. jo ud over at jeg mødt Reynard ellers ikke" hun smile "og hvad med dig.. du kom aldrig igen før nu? hvad har du lave?" hun så på yue.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 1, 2012 19:46:39 GMT 1
Selvfølgelig var det lidt akavet at være to mænd sammen med en enkelt kvinde i rummet. Men det var der jo ikke så meget at gøre ved. Han kunne jo ikke lige frem bede elveren, altså den mandlige, om at forlade huset. Reynard lagde geden der hvor Ritta bedte ham om at gøre det, hun ville selv patere den, selv om han sagtens kunne gøre det for hende. Det var ikke svære en at skære et menneske op, så det var han vandt til. Der efter sagde Ritta at Yue skulle snakke pænt, ikke at han havde snakket på en måde som kunne ses som et seriøst angreb på sin eller Sanildors person. Så Reynard var ligeglad. Dog var det tid til at han introducerede sig for den mandlige elver, så han sagde. ”Mit navn er Reynard. Og tingen der ude fortrækker at blive refereret til som Sanildor.” Sagde han roligt, der var ingen rigtig ondsindethed i hans stemme, faktisk kunne han ikke være mere ligeglad med den mandlige mørk-elver.
Reynard så på Ritta da hun forlod rummet for at give Sanildor et af gedens ben. Det ville ikke være mere end en lille snack for ham. Men han ville da sikkert være glad for det alligevel. Sanildor var ved at prøve og tage sig en lur det hvor han havde landet. Han havde faktisk ikke bevæget sig fra stedet. Mest fordi det var der hvor han lå mest behageligt. Sanildor nikkede lidt da Ritta sagde hun håbede på at det behagede hans smagsløg. Og der efter hapsede han det i sig i en mundfuld. Han tyggede det ikke en gang for det behøvede han slet ikke, det gled nemt ned. Der efter lagde han sig til at sove igen.
Da Ritta kom tilbage og spurgte hvad Reynard havde i sækken kom han i tanke om hvad det var han rent faktisk havde. Han tog hurtigt tasken af og åbnede den, hvor efter han trak en bog op. Den var lidt gammel, men den var meget tyk. Hver og en af dens sider var dækket med information om urter. Det var en gammel bog om urte medicin. ”Her, den er til dig. Håber du kan lide den.” Sagde han da han rakte den til Ritta, hvor efter han tog de glas som hun havde hældt op til ham, og sippede lidt af den. ”Jeg håber ikke det er en du allerede har.” Sagde han sådan lidt henkastet. Hvor efter han begyndte at drikke lidt større slurke af saften, imens han lyttede til de to elvere snakke.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 1, 2012 20:06:21 GMT 1
Yue gloede en smule efter Ritta men kun med øjnene, før de så gled koldt hen på Reynard som manden fik præsenteret sig som, hvor han blot lod hånden kort glide igennem håret med et blik der sagde han var ret ligeglad med hvad hans navn var og hvad monsterets navn var, og dog, han kunne måske bruge det hvis han endelig skulle efter ham på et eller andet tidspunkt for så havde han nogle navne at gå efter. Han sendte manden et meget kort smil før han selv åbnede munden "navnet er Yue Sheng Shi, mørk elver helt ind til knoglerne og sjælen, men med en bedre fungerende hjerne end de fleste" sagde han og nikkede kort hilsende før han vendte blikket mod Ritta og sendte også hende et smil, "tja på det sidste har der ikke været så mange på min vej men jeg tænker det skyldes det dårlige rygte der er kommet over stedet, men får det jeg skal bruge af dem som kommer forbi" sagde han som om han var en god person, og med vilje undlod at fortælle om hvordan han fik fat i tingene. "men ellers så har jeg fået lavet mit eget sted i et træ ret langt her fra" sagde han og fik et let varmt smil over læberne til Ritta. "men jeg håber ikke du har fået for meget at lave på grund af mig" sagde han og kløede sig kort i nakken og snakkede om de han havde overfaldet som var kommet til skade. En eller anden form for lægehjælp skulle de jo have. Han tænkte kort og vendte så sine hvide kolde øjne mod Reynard "hvad arbejder du så enlig med??" spurgte han ham, pludseligt meget påtrængende men for hans egen skyld var det nødvendigt, for han havde ikke lyst til at Reynard var en eller anden vagt der kunne snuppe ham og smide ham i et eller andet fængsel, og hvis det endeligt var så ville han selv nok ikke give op uden kamp.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 1, 2012 20:23:50 GMT 1
Ritta så på yue som han snakke og så lidt utilfreds ud, "yue så det din skyld der kommer flere her.. det fint for så tjener jeg men.. at du skader andre mennesker.. hvad har de gjordt dig?" hun sukke og kørt hånden gennem håret og kigge på Reynard, der rakt hende bogen hun fik lys i øjne da hun tog bogen "hvor har du den fra! det en meget gammel og sjælden urte bog! jeg har kun hørt om få der ejer kobier af den!" hun smile stort og gav Reynard en krammer og et kys på kinden "tusinde tak reynard det hade du virkelig ikke behøvet!" hun smile og satte sig med det samme at læse i bogen, det var helt utroligt hvad der stod bare på de første få sider, alle de urter og måder at bruge dem på hun slet ikke kendt! "det her vil gør min healing meget nemmer! nu vil jeg med sikkerhed kunne gør gør folk raske det jeg sikker på" hun smile og var virkelig bare så glad lige nu, det betød meget for hende at han kunne huske hun elskede bøger og at han så kom med så sjælden en bog! det var helt fantastisk, "åh min maner jeg skal ikke side her og læse mens i er her" hun smile lidt flovt og lag bogen på borde og smile blidt for det her var bare så fantastisk "noget de herre kunne tænke jer?" hun så på dem og smile og lag hænderne på borde og og så bare på dem. uden for begyndt regen at dryppe og snart stod det ned i stenger, "åh enlig kom regen!" sukke ritta og gik hen til pejsen og putte lidt mere brænden på.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 1, 2012 21:44:34 GMT 1
At den mandlige mørk-elver ikke kunne lide ham var åbenlyst. Men så igen han følte sikkert at Reynard prøvede at tage Ritta fra ham. Måske var det hvad han var ved, måske ikke. Han havde ikke officielt bestemt om han ville have hende eller ej, for vis han ville så skulle han i gang med at arbejde meget hårdere. Ikke fordi han følte sig tvunget til det, men fordi det var et af hans principper, vis han ville have en kvinde ville han arbejde for det. Men en ting var han dog sikker på, Ritta var en sød kvinde, og sagtens en han kunne falde for.
Dog krævede Yue hans opmærksomhed ret hurtigt, da han spurgte hvad han arbejdede som. Dog måden han spurgte på, og det Ritta sagde om at skade folk fortalte ham lidt at denne 'Yue' person ikke var helt fin i kanten. ”Jeg arbejder ikke lige nu, jeg tager mig en velfortjent ferie.” Sagde Reynard helt og aldeles afslappet. Der var ingen grund til at fortælle denne elver hvad det nu var han lavede, for ja hvorfor skulle han?
Han havde ikke forventet at Ritta ville blive SÅ glad for den bog han havde fået fat i. At hun lige frem krammede og kyssede ham på kinden kom som sådan en overraskelse at det kunne ses i et split sekund for det igen forsvandt, og blev byttet med et meget stort smil. ”Det var da det mindste jeg kunne gøre, nu hvor jeg kom på uanmeldt besøg.” Sagde han imens han kom fri af hendes krammer.
Det så ud til at hun var så glad for bogen at hun knap nok kunne lade være med at læse i den. Men hun fik da vist endelig hævet sig væk fra den og spurgte om hvad de gerne ville have. ”Jeg kunne godt bruge et glas saft mere.” Sagde Reynard med et smil efter han havde slugt det sidste af det der var i det glas han lige havde drukket. Da Ritta kommenterede at det endelig begyndte at regne, sendte han lige en telepatisk besked til Sanildor og spurgte om han kunne klare sig der ude, han fik bare en snorken som svar. Så det tog han som et ja. Så nu kunne han bare fokusere på de to elvere i rummet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 1, 2012 21:56:26 GMT 1
Yue løftede et undrende øje til manden da han svarede at han ikke længere arbejde med holdte ferie, hvor Yue sukkede kort og kløede sig lidt på sin overarm før han så vendte blikket på Reynard "det lyder en smule fisket" mumlede han før han krydsede sine arme og vendte blikket mod Ritta igen. "Nej tak søde jeg tror jeg klare mig fint" sagde han og smilte blidt til hende før han vendte blikket mod Reynard og tog sit eget glas og tog en slurk før han vendte tilbage til manden som lige havde fået et kindkys af pigen han utroligt godt kunne lide. Han kunne godt mærke at heden var steget lidt op i ham, og øjnene var blevet en smule køligere mod manden, men han holdte sig godt i skindet på grund af dragen uden for. "hvad laver du så når du ikke holder ferie? og kommer du her tit? har ikke set dig omkring de her kanter" sagde han og tog en slurk, hvor han så kom med et let kækt smil "du ligner i hvert fald ikke en der har været på min vej" sagde han og lo lidt og gav Reynard et let dask på skulderen "det gas.. det ikke så tit man kan lave gas med folk her omkring" sagde han og så tænkende ud "enden så det på grund af arbejdet eller også er de bare for dumme og uforstående" sagde han og sendte så Reynard et koldt blik "jeg håber ikke du er uforstående" sagde han så med en nedtonet stemme før han så fniste let og stillede op af væggen igen hvor han tog en ordenlig slurk af sin drik og så lidt ned i den, med et kækt smil over læberne. *hvis de læber røre ham igen så er jeg på ham* tænkte han lidt imens hans blik blev lidt koldt men vendte så grade bølge da de ramte Ritta og blev varme som sommeren selv. "enlig hvordan går det med bueskydning? jeg ved der sikkert har været meget at lave men fået øvet dig siden du sidst skød mig ned fra et træ?" spurgte han og lo let imens han så på Ritta varmt og kærligt. Tydelig en charmør.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 1, 2012 22:10:52 GMT 1
Ritta smile og hældt et glas saft mere op til reynard og smile og vent så ryggen til dem, "yue du ved jeg ikke rigtig bryder om at skyde med bue.. men har øve mig en smule her for nogle dag siden" hun gik hen til pejsen og lod dem snakke lidt sammen, hun fik dog kulde gysninger da hun følt der blev en kølig steming "er det bare mig eller blev der koldt her inde? jeg må heller lave lidt suppe det er det bedste mod kulde" hun smile og gik til køkken borde og så på geden, hvor hun tog sin bedste kniv og begyndt at pater geden let og nemt, hun fik pater salt og lagt kødt ned i lemmen i gulve og så på dem med blod på hænderne og lidt på tøjet "suk patering griser sådan" hun fik vaske hænderne og gik ind og skift til en kjole der gik til knæen også i ren elver stil og gik tilbage til køkkenet og begyndt at gør de ting der skulle i suppen klar, inden hun hælt mælk og vand i gryden sammen med en det sidste fløde hun hade og kom alt i og lod det så stå og koge, "vil i have lidt mjød har prøve at lave lidt selv gennem åren og har noget 'frist' jeg har" hun smile blidt og så på dem. hun hente en kande mjød og satte på borde ved siden af kanden med saft begge kander var ens så man skulle lige dufte til dem for at se forskel.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 2, 2012 10:32:17 GMT 1
Reynard kommenterede det ikke da den mandlige mørk-elver sagde at det han havde sagt vedrørende sit job, lød lidt fisket. Det kunne han sådan set være lige glad med. Han følte jo ikke at der var nogen grund til at elveren behøvede at vide vad det var han gik og lavede. Denne mening blev bare stærkere efter at han tydeligt kunne se hvordan den Mandlige mørk-elver ikke blev forfærdelig glad over at Ritta gav ham it kindkys. Tydeligvis ville den mandlige mørk-elver hellere have at det var ham og ikke Reynard det fik det. Så nu måtte han være påpasselig, man kunne jo aldrig stole på sådan en som ham, de prøvede jo altid at stjæle hvad der ikke var deres eller hvad de troede var deres.
”Jeg laver en masse når jeg ikke er på ferie. Men lige nu er det sådan set lige meget hvad det er jeg laver. Og jeg kommer her, når jeg kommer her, hvorfor er du så interesseret i det?” Disse ting var intet som den mandlige mørk-elver behøvede at vide. At han så blev ved med at spørge ind til det, viste jo bare at der var en 'måske' ikke særlig fin grund til at han ville vide det. Reynard var sådan set lige glad med om den Mandlige elver kom her ofte, eller hvad han lavede. Så han spurgte ikke om det. Dog blev den kommentar elveren lavede om at han ikke lignede en der havde været på hans vej blev taget mere som en trussel end en vits, som elveren prøvede at få ham til at tro det var. Dog kunne dette ikke ses på Reynard da han ikke så Yue som en trussel overhovedet. Dog da Yue igen lavede en kommentar om et eller andet med uforståenhed søgte hans hånd ned til hans sværd. Ikke fordi han ville angribe, men det var bare for at vise at han ikke var bange for at skade ham skulle det komme til det.
Ritta gav ham et glas saft mere. Han takkede med et smil og et nik før han tog en slurk af saften. Det var en god saft, han burde nok få fat i opskriften så han selv kunne lave den senere. Det så ud til at Ritta kunne mærke den kolde stemning i blandt de to mænd. Så hun ville lave noget suppe. Reynard fandt en stol han kunne side på og satte sig der, hvor efter han bare kiggede på Ritta imens hun lavede mad. Han gav ikke den elveren af hankøn nogen form for opmærksomhed. Han kunne lige så godt ikke eksistere. Da Ritta spurgte om de skulle have lidt mjød svarede. ”Nej tak, ikke lige nu har stadig et glas saft.” Sagde han med et smil. Han ville ikke lige have alkohol i blodet lige nu, det kunne han tage senere. Han ville først nyde hans glas med saft før han ville fyldet lidt alkohol i sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 2, 2012 10:52:35 GMT 1
Yue's skarpe blik havde opfanget hans hånd der havde søgt ned ved mandens svær og havde koldt trukket blikket fra ham, for at vise han ikke gad at gå dybere i det, især ikke nu hvor Ritta var her. Han blev dog overrasket da hun lige frem bød på suppe til dem, hvilket var noget han bestemt ikke sagde nej tak til, efter han havde smagt hendes supper før.
Han tænkte lidt da hun spurgte om mjød, og ville enlig lige se hvad den anden mand ville sige før han selv valgte. Reynard's beslutning glæde Yue hvor han smilte blidt til Ritta "tja jeg vil nu gerne smage noget af dit dejlige mjød" sagde han varmt og kærligt imens han opførte sig nydeligt pænt overfor Ritta, "når den anden alligevel bakker ud må man jo vise sig lidt" mumlede han en smule til Reynard provokerende og smilte drillende til ham imens han vendte sin opmærksomhed til Ritta.
Han fik dog pludselig en tanke hvor han så rettede sin fulde opmærksomhed på Ritta og lukkede Reynard helt ude af sit system "enlig Ritta har du nogle urter imod betændt sår?" spurgte han hende meget undrende og lagde hovedet lidt på skrå, "eventuelt en smule jeg ville kunne tage med mig når jeg engang går hjem" spurgte han hende med et varmt smil "det jo ikke altid man er helt heldig" sagde han og trak så lidt op i sin lædervest og viste det nedre af et lidt langt ar, men tydeligt betændt hele vejen, "han var en god sværdkæmper" mumlede han kort og sendte kort Reynard's sværd et blik, *måske skulle jeg blive god med den slags også?* tænkte han kort før han vendte blikket på Ritta igen.
|
|