0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2012 11:12:44 GMT 1
Ritta var overrasket over ikke at finde yue ved pejsen den næste morgen, og var lidt bekymret i starten men efter lidt tid ind så hun at tænkt sig om for han hade nok andet og lave ind at være her og vis han følt sig rask skulle han også have lov at gå, hun leve bare sit liv som det altid hade være, lave medicin og solgt det vaske tøj og gjorde rent hade besøg af sin bjørne familie ind i mellem, ellers tulle hun rundt uden for og ledt efter urter og den slags. hun stod denne dag og øve sig med buen, hendes ansigt var neutralt men man kunne se hun fokuser på et mål hun hade sat i et dødt træ, hun hade skudt et par gang for hun brugt meget tid på at sigte måske en ansels for meget men sådan var hun nu en gang, ind til hendes bjørne familie kom. "ah naja.. hej.. og hej med jer i to bøller" hun smile da bjørne ungerne kom løben og trumle hende ned, "haha ja ja i er søde så rolig" hun smile og kom op og side og tog i mod gaven "næææ en fisk! har i lært at fange små fisk.. i sandlig bleven nogle stor drenge" hun smile oglage fisken på jorden, hun nusse dem lidt bag øret og lo ganske blidt, før det endt i en minder mosle kamp mellem hende og bjørne mor hvor Ritta til sidste over gave sig og lag sig fladt på maven "okay okay! du vinder hehe " bjørne mor satte sig på røven og nikke til freds mens ungerne hoppe lidt på rittas ryg "uh i tunge i to!" hun lo og fik vælt dem ned og satte sig ordenlig op og så på ungerne lege, hun så dog rundt for hun følt nogle så på dem, selv bjørne mor virke nervøs og opmærksom, Ritta rejste sig og stod klar med bue og pil og så rundt efter hvad det var der kigge på dem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2012 11:42:39 GMT 1
Yue sad godt gemt og gloede lidt på Ritta imens hun tumlede rundt med bjørnene som var kommet på besøg. Han smilte blidt ved syntes men kunne mærke en vis nervøsitet stige i ham, for godt og var han ret så godt gemt, men en bjørn med så god lugtesans ville sikkert kunne finde ham uden problemer. Han trak derfor let trøjen af som i hvert fald lugtede af ham og rev det i fire dele som han lige så stille anbragte forskellige steder i en cirkel rundt om hendes hjem for at det skulle være lidt mere besværligt. Et tidspunkt var han dog bange for at blive opdaget da han kunne se en slange hvislede kort ved siden af ham og så ud til at ville angribe ham. Men hurtigt gemte den sig igen og han smuttede hurtigt og lydløst videre. Til sidst kom han op i det gamle træ igen hvor han satte sig afslappet og så ned på Ritta. *bare de ikke prøver på at lede* tænkte han og smilte en smule skævt, *så kan jeg jo ikke se efter jeres mørk skov elver* tænkte han lidt som om han snakkede mentalt til bjørnene. Han havde selv buen med, og pile også, men de hang på træet ved siden af ham. Han hørte dog så pludselig noget komme fra den ene side af hendes hjem hvor han så en høj kutteklædt person komme gående, med et sværd på ryggen og skjold i siden, ikke en Yue kunne genkende, men skjoldets mærke så også virkelig underligt ud, for der var billed af en rotte på. Han syntes det var svært at se ordenligt fra der hvor han sad og kravlede derfor en smule ned så han var i hovedhøjde med dem alle. Den kutteklædte person vinkede let til Ritta som hun skulle komme, man kunne se et spidst skæg stikke ud fra hætten af og en stor mund med nogle halvt rådne tænder mellem læberne i et grumt smil. "Kvinde! jeg skal bruge urter!" sagde han en smule kommanderende, imens han trådte hen til hendes dør og direkte selv lukkede sig ind og ventede på hende der.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2012 11:55:05 GMT 1
Ritta snurre rundt da hun hørt en råbe op og så på manden og fik i første omgang øje på hans tænder men flytte så blikket på selve manden, hun skulle til og svar da han lukke sig ind i hytten. "HEY! du kan ikke bare vade ind" hun skyndt sig efter manden og lod døren stå åben mens bjørne mor fik ungerne hen til sig og blev siden mens hun snuse til luften, og rejste sig på bag bene for hun kunne lugte yue hun hade genkendt lugten fra ritta og hun begyndt at gå lidt på to kort i retning af yue og gave et kald mens hun snuse til luften. Ritta så på manden og spurt så "hvad er det de fejler hr. siden de kommer og siiger de mangler urter" hun så på ham mens hun lage armen over kors og vente på hans svar, for normalt var hendes gæster mere høflig og vis de ikke opført sig pænt kunne hun godt finde på at nægte at hjælpe person ind til de gave en ordenlig undskyldning til hende, hun vippe lidt med foden for hun var stadig utilfreds med at manden bare var vadet ind i hendes hjem uden at hilse på og uden hun hade given lov til det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2012 12:21:45 GMT 1
Manden stod lidt og så ud til at se sig omkring, før han så vendte sig mod døren og fik et større smil på læberne og lukkede så døren hurtigt i, før han slap det tunge skjold og hånden der havde holdt skjoldet susede op og greb efter Rittas strube for at trykke hende op mod væggen imens den anden hånd greb fat i kjolen ved brystet og rev det i stykker imens de glødende øjne kom frem under hætten, glødende af ondskab og lyst, imens tungen slikkede om de gul sorte tænder han havde. "de urter jeg vil have er dig" hviskede han med et grumt smil imens han også begyndte at rive i kjolens nedre del for at få adgang til nede under, hvor hans hånd der var rundt om hendes hals trykkede hårde til hende. Yue fik en dårlig fornemmelse over manden, han kunne genkende smilet på hans læber nemlig, og det så ikke ud til at han var helt ren i skindet, så væld som tænderne var pænt ulækre syntes han. Derfor var han for en gangs skyld kommet ud fra sit skjul og begyndte at nærme sig huset fra siden da han hørte at døren blev smækket i. Nu begyndte han at blive en del mere nervøs og skyndte sig over til et af vinduerne og så ind for at se hvad der skete. Bjørnene havde han totalt ignoreret og tænkte lige nu kun på Ritta og hendes sikkerhed.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2012 14:05:42 GMT 1
Ritta så underne på manden da han smække døren i, hun fik et chok da manden tog i hendes skulder og presse hende mod væggen, "ad prøve lig at børst tænder" hvæse hun og så lidt skræmt på ham da han sag han ville have hende og ikke urter, da han ødelage kjolen ved bryst og der efter for neden ville hun til at råbe op med hånden ved hendes hals gjorde det svært, hun fik dog losset knæet op i mellem mandens ben og kom fri "NAJA!" råbt hun og bjørne reager og brøle højt mens den løb mod døren og uden tøven lave rambuk på den, bjørne brøle og for i flæsket på manden, Ritta skyndt sig til siden og små vælt mens hun holdt rester af sit tøj så meget på plads hun kunne, bjørne ungerne var i døren og lave deres små brøle de heppe tydelig vis på deres mor. Ritta fik hurtig skifte til bare en lang skjorte og fik stoppe bjørne der hade bid mandes ene hånd af, hun gik roligt hen til manden og satte sig på hug. "du begik en stor fejle ved at prøve på det nummer menneske.. nat nat" hendes blik blev koldt hun line en rigtig mørk elver som hun hurtig skar mandens strube over, "naja slæb ham lige ud i skoven.. jeg kan ikke have et lig i huset det ville bare give ballade" bjørne brumme og bed fat i mandens bukser ben og slæbt ham ud af døren, ritta sukke og tik vaske hænderne og kniven og ryste en smule for hun var virkelig bleven bange der, hun begyndt at vaske gulve og skulle have skaffe sig af med mandens skjold og våben og raster af ham så der ikke blev mere ballade der.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2012 14:16:00 GMT 1
Manden nåede ikke at reagere og døde på stedet uden et ord. Yue derimod gik tilbage til skoven og vidste nu at der nok ikke var meget at gøre og forsvandt ud i skoven. Der kom nogle få fortællinger om at en mørk elver mand var i omegnen og nogle havde set ham dræbe andre, for at få deres ting, mens andre berettede om hvor vendelig han havde været og tilbudt med at hjælpe med ting og sager som at reparerer ødelagte ting osv. Yue var der dog kun fordi han på en eller anden måde godt kunne lide skoven, der skete ikke så meget ud over det han selv lavede og han var ikke i nogen fare for at selv blive overfaldet syntes han med alle de gemmesteder han havde i sit område. Så at overleve, var intet problem, det eneste som var galt, var at stedet han jagede blev mere og mere tomt for folk der gik forbi, hvilket han syntes var lidt surt, men engang imellem var han heldig med nogle uvidende stakler.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2012 14:24:20 GMT 1
Ritta hade set ud da hun hade en følelse af yue var der men så intet hun hade kigge lidt rundt og kaldt på ham men da ingen svar lukke hun bare døren og leve vider og lytte til de fortællinger hendes kunder kom med, en dag var ritta ude med sin elver ven Leon som var ude på jagt for sin familie, men ritta samle urter det var ikke så tit mere de to var i skoven sammen men de var jo begge to tavle væsner og hans forælder brød sig ikke helt om hendes blanings race. de hygge sig og more sig ganske godt mens han jage de kunne godt line et kærestepar grine og smile og hjalp hinanden og ind i mellem holde hinanden i hånden men det var enlig bare når ritta skulle hjælpes ned fra noget med for en der var lun på hende ville det nok før til misundelse, ritta og leon endt med at side på en gammel stamme i skoven og spise den made ritta hade med mens de grine og hygge sig, og snakke om hvordan det gik der hjemme hos hinanden og hvad de hade af drømme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2012 14:34:34 GMT 1
Yue var i den skov del hvor Ritta og Leon var gået hen for at samle urter. I starten havde han ikke hørt noget, og sad bare oppe på en gren med lidt frugt og gumlede imens han slappede af efter et godt røveri på et par folk som havde kommet af vejen udvidne om hvem der lurede med fælder og det hele for dem. Men nu slappede han så af og ventede bare på flere mennesker komme forbi. Hans øre elver opfangede dog pludseligt Ritta's stemme.. men ikke alene, en anden mande stemme var der også og Yue blev ret opmærksom. Han holdte sig på afstand men stadigvæk så han kunne høre dem. Han kendte til den gamle stamme de sad på, da han selv havde siddet på den mange gange og nogle bange også brugt den som seng når det endeligt var han ikke gad at sove på jorden eller noget. Men derfor kendte han også til skjulestederne der var rundt omkring stedet, og valgte at sætte sig direkte foran dem. Han bed sig hårdt i læben imens det hvide blik så koldt på dem, og stille spændte han buen op med en pil på, som bar en lap papir på miden.. og sendte den flyvende direkte mod dem, men lod den ramme direkte under Leons underliv. Han fniste kort før han skyndte sig at liste over på deres venstre side og kunne ikke lade være med at more sig lidt over at han havde været så tæt på at ramme noget som nok ikke kunne erstattes. På papiret stod der 'du er hende ikke værdig, gå heller inden problemer dig ned vælter.. Yue' hvor han havde skrevet sit navn lidt med store bogstaver for at gøre sit navn mere fangende til nethinden. Han spændte stille buen op igen, men denne gang holdte han den, for han ville se hvad der skete, men var altid klar til at sende en pil i knolden på Leon.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2012 15:06:14 GMT 1
Ritta og leon hygge sig og de lage ikke mærke til noget men da pilen ramt mellem leons ben sprang han op og spændt buen, ritta tog papiret og læst sedlen høj, hun sukke "YUE! LET DIN RØV HER HEN NU!" råbt hun og var faktisk sur! for han skulle ikke skyde efter hendes venner, hun så rundt mens hendes eget blik blev hårdt og fast, leon så rundt med spændt bue "Jeg tror bare jeg går ritta ser ude til du har en bejler der lider af jalusi" ritta nikke og gav leon et kram og et kys på kinden hvor hun vinke til ham som han forsvandt, før hun så rundt "KOM SÅ HER!" råbt hun vredt og lag armen over kors og vippe med foden men da hun ikke så ham komme gjorde det hende mere pis for det her kunne han ikke være bekendt for leon var en af hendes bedste venner! og så skød han efter hende hun sukke vredt og tog sin kurv og begyndt bare at gå hjem mens hun små bande af ham og var virkelig sur på ham lig nu, da hun kom hjem gik hun ind og tog sin bue hun hade brug for at afreager og satte mål skiven op igen og begyndt ellers at skyde mod den, da hun syntes at høre en lyd sigte hun mode lyden og skød mod den mens hun så koldt mod lyden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2012 15:15:16 GMT 1
Yue så bare koldt på dem imens han tydeligt kunne føle at Ritta var pænt sur på ham lige nu, men han lod pilen ligge og listede stille efter hende hjem, *skal jeg afsløre mig selv?.. ende med at få røv smæk?.. naaaaaj* tænkte han og smilte let drillende imens han listede efter hende og kravlede op i træet han havde brugt for at spionere på hende. Han blev så overrasket da hun kom ud igen med pil og bue og begyndte at skyde på mål. Han kunne se at Leon var skredet helt og begyndte at slappe lidt mere af, men da han skulle til at sætte sine ben i en afslappende position kom han til at knække en lille gren som var åbenbart lyd nok for Ritta da han blev stort overrasket af pilen der fløj lige forbi hans hoved hvor han væltede ned fra træet i 3 store bump, de 2 første var fra grene han ramlede ned på og det sidste var jorden. "HVAD TROR DU DU KUNNE RAMME!?!?" råbte han op bag fra busken og kom let op imens han havde små grene og blade i håret og et ret så utilfredst blik mod hende, "VED DU AT DU VAR FÅ TOMMER FRA AT RAMME MIT HOVED!?" råbte han og kom helt frem fra sit skjulested, han stod kun i bukser og med helt bar overkrop hvor han havde et bælte som holdte på pilekobberet. "DU MÅ ØVE NOGET MERE FØR DU PRØVER PÅ AT SKYDE EFTER FOLK!" råbte han og staldte sig direkte foran hende imens han gjorde sit bedste for at nedstirre hende, "OG HVIS DU ENDELIGT SKAL SKYDE BLINDT SÅ BRUG FLERE PILE!" råbte han så til sidste hvor han så lagde sine arme over kors og gloede på hende som hun var en bi som lige havde stukket ham i røven så han ikke kunne sidde ned de næste par dage.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2012 21:05:12 GMT 1
Ritta hørt noget falde ned fra træet og troede hun hade ramt en fugle men da det bare var yue blev hun bar sur, "GID JEG RAMT SÅ KUNNE NOGET AF DUMHEDEN SIVE UD!" råbt hun af ham og så vredt på ham som han begyndt at komme frem "DU SKAL IKKE BELÆR MIG OM SKYDNING DIN SPIS ØRET SKADE!" råbt hun og stirre vred på ham som han stilte sig for and hende og prøve at nedstirre hende men hun stirre hårdt igen og prøve tydelig at ned stir ham nu, "DU HOLDER MUND HVAD FANDEN ER DET FOR EN OPFØRSEL!!! DU SKAL IKKE SKYDE EFTER MIN BEDSTE VEN! HVAD FANDEN ER DER I VEJEN MED DIG!" hun skubbe vredt til ham og var virkelig sur på ham lige nu, "han er min ven.. og du skøde på ham.. hvad går dig af dig.. du ikke spor sød nu" hun så trist på ham og sukke og vendt så ellers ryggen til ham, "bare gå.. " mumle hun og gik mod hytten mens hun holdt fast om buen i sin hænder.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2012 21:36:54 GMT 1
Han så nu ret så vredt på hende og pustede sig let op imens han råbte mindst lige så højt igen "HVAD FOR EN VEN HOLDER I HÅND SAMMEN PÅ DEN MÅDE!?!?" råbte han efter hende som hun var på vej tilbage til hytten, "OG JEG RAMTE HAM IKKE!! HAVDE JEG VILLET DET HAVDE JEG SIGTET EFTER PANDEN!!!" råbte han af hende og trampede lettere i jorden, "HVORFOR SKAL DU VÆRE SÅ AAAARG!!!! DUM!! DU FATTER ALDRIG NOGET HELLER!!" råbte han så og vendte sig selv. Han stod lidt og tog sig til hovedet imens han prøvede at komme over den her raseri han følte i sig hvor han så vendte sig mod hende igen og gik med lyn skridt over til hende og lagde en blid hånd på hendes skulder. "undskyld.. jeg ved ikke hvad der gik over mig.. måske det bare den race jeg er som får mig til at opføre mig sådan her, jeg ved det ikke.. men undskyld" sagde han så og smilte skævt ned af "jaloux" mumlede han og vendte sig så og begyndte selv at gå imod skoven igen, hun havde trods alt sagt at han skulle gå igen, så det var det han ville nu, væk fra det her sted og prøve at finde noget der måske kunne opmuntre ham, noget som kunne få ham til at le, om det var ondt eller godt, bare et eller andet til at drukne det her.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2012 21:44:11 GMT 1
hun så på ham sm han lage hånden på hendes skulder, hun hade tåre i øjne "vis det sådan din race er.. så jeg glad for jeg kun er halv blods" sag hun ganske roligt og så væk igen, og gik hen til sin hytte "jalusi er ikke en undskyldning" kom det fra hende som hun lukke sig ind og smække døren, hun gik hen til sin seng hvor hun krøb under tæppe og trak pude ind til sig mens hun snøft, hun hadet og skændes med andre i sær venner men den måde han opført sig på var bare for meget, hun hade læst om mørk elvers opførsel men det her var ikke rart, hun satte virkelig pris på lig nu at hun kun var halv blods mørk elver, hun kunne slet ikke forstille sig et liv som en af dem, hun snøfte og tænkt tilbage på de sløret minder som hun hade af sin mor, det milde smile der smile til hende hele tiden men altid de trist øjne der så ind i hendes sjæle og som gjorde så ondt at huske, hun hulke svagt og valgt at lade sig falde i søvne og håbe bare når hun vågne at det hele ville være en rigtig ond drøm, hun sov efter 5 minutter hun gled ind i en rolige drømme løs søvne med puden knuge ind til sig og tæppe helt op over hovede sov hun sødt.
//OUT
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2012 21:49:54 GMT 1
Han stod lidt ved kanten før han trak en af sine pile op af hylsteret og ridsede i træet ved siden af sig, så det var vendt mod huset. Han stod lidt i noget tid før han så stille forsvandt ind i skoven igen efter at havde skrevet 'undskyld Ritta' og der efter ridset et lidt misfoster lignende hjerte ud rundt om det han havde skrevet, men denne gang blev han væk fra stedet, han vidste ikke om han ville komme igen, men han vidste der skulle noget til at få ham tilbage nu. //out
|
|