0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2012 20:14:00 GMT 1
Jeg tænkte på et plot med en mand eller kvinde der kunne skræmme Orianna næsten til døden og lærer hende lidt manerer og eventuelt gifte sig med den stakkels ensomme dame, imod hendes vilje selvfølgelig, men stadigvæk lade hende beholde sit job da der jo skal penge til mad og mandens nydelser som pot og hash og den slags det var lidt hvad jeg tænkte xD en mand som kan udnytte Orianna som ellers udnytter andre ret så godt lærer hende lidt
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2012 22:18:32 GMT 1
Jeg ved ikke helt med ægteskabsdelen, men jeg tror bestemt ikke at Braig ville finde sig i hendes attitude, hvis det er... Og med hans temperament, kunne han sagtens finde på at give hende noget at tygge på
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 14, 2012 7:05:55 GMT 1
tja det var kun små ideer, som altid kan modificeres men hvis du har mod på at tage den trænede slavepisker dødsengel på så vil jeg ikke holde dig tilbage men har du nogle til at forslå så ?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 14, 2012 7:41:48 GMT 1
Jeg foreslår da Braig Ilddæmon med et fyrigt temperament, som nylig har stjålet tronen i Imandra... han ville ikke finde sig i en sådan attitude som Orianna har, hvis hun er som jeg har forstået xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 14, 2012 8:08:43 GMT 1
well så får vi at se hvad der sker jo men ved ikke hvor de kan mødes som sådan xD så hvis du opretter kan jeg se om jeg kan flette Orianna lidt ind i det hele hvis det ikke gør noget for dig altså
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 14, 2012 9:50:42 GMT 1
Nej da, det er helt i orden Men det bliver nok først i aften, skal snart på arbejde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 16, 2012 20:41:30 GMT 1
Glæder mig så til at komme i gang med tråden :3
|
|