0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 17, 2012 22:37:56 GMT 1
Hun gryntede let til det han sagde imens hun blev ved med at ligge op af hans store arm. Lige indtil hun faktisk havde tænkt igennem hvad det var han havde sagt, hvor hun hurtigt lagde hænderne på hans arm og skubbede sig hurtigt væk i en overraskende hurtig bevægelse "ikke suge det dejlige stads ud af mig!" kom det hurtigt ud af hende imens hun med sine glasøjne skulede til ham. Hun fik dog et undrende blik hvor hendes hænder begyndte at mærke lidt på hans overarm imens hun skulede op til ham "du stærk" mumlede hun og tog så sin ene hånd til sig igen imens den anden forblev på "EN drink mere bartænder!" kom det så fra hende "og lav den ekstra stærk denne gang!" rettede hun så hurtigt hvor hun smilte kækt til Vlad. "Du er ikke den eneste som skal have lidt stærkt i aften" sagde hun med et stort smil over de bleghvide tænder og de lilla læber der lå omkring det varme smil. Hun tog imod sin drink og gloede lidt på den i starten, indtil hun meget fint og stille lagde den mod sine læber, og det ville se ud som hun skulle til at sippe fra den.. men i stedet vendte hun bunden på sin drink i munden på sig selv og slugte det hele i en mundfuld, og gispede let ud da hun havde tørt munden let, hvor et halvt skævt smil var over hendes læber. Hun var godt kørt i hovedet nu og måtte holde godt fast i Vlads overarm for ikke at falde ned fra stolen sådan som hun svajede. "Nu må du ikke tro jeg hopper i hvem som helst armpe" sagde hun så let og prøvede at se alvorlig ud i ansigtet men endte med at få et lettere stenet ansigts udtryk i stedet for, "Dje kun fordi... 'hik'.. du sød" sagde hun let til ham imens hendes vinger var begyndt at hænge mere end at sidde tæt ind til ryggen, hvilket indikerede at hun var godt fuld nu og havde selv svært ved at holde sig oppe på benene og det hele, især hvis hun skulle til at gå nu. "og stor overarm.. 'hik'.. muskler.. " mumlede hun let imens hun så med en strakt pegefinger let prikkede til hans overarm hvor hun lettere slapt lagde sin overkrop ind til hans overarm og krammede sig godt ind til den. "trykt.. " kom det så stille fra hende imens hun havde lukket øjnene stille i.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 17, 2012 23:09:52 GMT 1
At Orianna var ved at have fået for meget at drikke, kunne Vladimir godt fornemme på hende. Også den langsomme reaktionsopfattelse, der kom fra hende, da han sagde at han kunne suge det ud af hende, hvor hun næsten var ved at falde bagover da hun skubbede sig væk fra ham, men stadig holdt fast i hans ene overarm, så hun ikke ville falde helt. Han trak blot morende på smilebåndet. ”Det må du jo om,” svarede han roligt. Mange ville ikke turde at være hans væsen tæt, fordi han var hvad han var; en vampyr, et rovdyr, og som mange andre ville sige det, et blodsugende bæst. Hans slags havde dog altid været respektable, det havde de i hvert fald været i den tid han kom fra, men det var også før denne tidsregning, så det var utrolig langt tilbage. Han nåede ikke rigtig at svare på hendes ord, da hun sagde at han var stærk, eftersom hun bestilte en ny drinks hos bartenderen der skulle være ekstra stærk. Det var ikke fordi han gad bestemme over hende, eller lege hendes far, for det var slet ikke hans intentioner, men han kunne tydeligt fornemme at det nok ikke var et klogt valg fra hendes side af, desuden slørede det jo også for hendes instinkter og fornuft. ”Er du nu sikker på det er en god idé? Du virker ikke just som typen der kan klare meget alkohol,” svarede han roligt og dog med en mindre udfordrende tone, der nærmest bød hende til at tage mere. Han gad ikke være en lyseslukker, han mente tværtimod hun skulle nyde livet, så længe hun havde det. Han selv tog en slurk af sin drink, inden han vendte blikket mod Orianna, hvor han godt kunne se at hun bundede hele glasset, i stedet for at tage lidt af gangen. Han lyttede til hendes ord, selvom han ikke just tog dem seriøse, eftersom det var tydeligt at hun havde fået alt for meget. Han rystede kort, smilende på hovedet af hende, som han bundede sit eget glas, og endnu engang så mod hende. Han fortrak ikke så meget som en mine, da hun nærmest knugede sig ind mod ham, hvilket også forekom ham en anelse mærkværdigt, når hun normalt afskyede og foragtede mænd, men det var tydeligt at alkoholen havde vasket de tanker bort. Han sendte hende blot et lettere overbærende blik. ”Du burde vidst finde dig et sted, hvor der er stille og ro, så du kan ligge ned og få lidt hvile,” svarede han roligt, hvor han blot betragtede hende, som hun nærmest lignede én der var faldet i søvn.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 18, 2012 8:36:43 GMT 1
Hendes blik blev skulende da han havde spurgt om hendes styrke til at indtage alkohol, men havde ikke svaret med det samme, men lod det ligge lidt endnu. Hun lod en finger glide hen på hans brystkasse og lave lidt cirkler på den før hun så op på ham med sine tydeligt fulde glas øjne "et sted at sove.." mumlede hun let før hun sniffede kort til ham. Hun prøvede at udføre et lokkende blik, hvilket kun blev halvt af alkoholens forstyrrelser "du kan altid vise mig dit sted" hviskede hun så stille til ham hvor hun blinkede op til Vlad og hev sig så let op til hans øre imens hun hviskede "vis mig dit sted.. så vil jeg vise dig en dødsengels dans" og let lukkede hun læberne om hans øre i et blidt nap før hun trak sig ned igen på stolen hvor hun sad og var allerede her et halvt hoved mindre end ham og derfor havde en perfekt højde til at ligge sit hoved blidt på hans skulder og trykkede sig ind til ham med overkroppen, så han ville kunne mærke hendes store barm. Hun havde vasket tankerne bort af hun hade mænd, men mere end det, hun havde i denne stund genvundet sin lyst til mænd, som hun havde haft det før hun blev voldtaget af slaverne, lysten til at føle en mands krop og nærvær. Hun gav et lille hik fra sig hvor hendes klare øjne blev vendt op mod Vladimir "jeg tror dit værelse er meget mere spændene end mit, og din seng meget større" hviskede hun så let til ham imens hun havde ladet en finger glide ned til en af bh'ens skåle og hev lidt i den ud af imens hun blinkede til Vlad. Hun gjorde virkelig sit bedste for at flirte med ham, og brugte alle de kneb hun kunne huske lige nu, for at få den stærke vampyr her til at overgive sig. "vis mig hvad en rigtig mand kan, vis mig hvad du kan smukke" hviskede hun stille til ham imens hun nussede lidt Vladimirs brystkasse med sin ene finger og havde et kækt, men også udfordrende smil over læberne. Hun opfattede heller ikke meget mere, hendes verden omgav nu kun Vladimir, selv den stirrende bartænder havde hun glemt alt om, og de flotte stripper piger havde hun også glemt alt om, og de klamme mænd som stod og piftede og viftede med sedler havde hun også glemt om, kun Vladimir var i hendes tanker.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 19, 2012 12:31:54 GMT 1
Det var slet ikke fordi Vladimir ikke var beæret over at han havde fjernet hendes foragt for mænd, sådan som hun nærmest begyndte at kaste sig over ham, men han havde været spærret inde for mange år, så den fysiske nærkontakt var nyt for ham, derfor kunne han mærke at hendes mange kærtegn mod hans bryst og det at hun trykkede sig ind imod ham, var ved at blive for meget. Han havde lovet sig selv at han aldrig ville være tæt på noget levende væsen med et bankende hjerte, og under den kategori kom Orianna også. Han havde for længst fortalt hende at han ikke var typen der tog en enkelt kvinde med hjem for en enkelt aften, eller udnyttede en kvinde, men det var tydeligt at det var alkoholen der talte for hende, og derfor kunne han heller ikke lade vær med at tænke på, om hun ville have kastet sig sådan over ham, hvis hun havde været ædru, for det tvivlede han selv meget stærkt på. Som hun lænede sig mod ham og bed ham i øreflippen, undslap et suk hans læber. Det var lang tid siden at han havde været en kvinde tæt, men begæret lå stadig under overfladen kunne han tydeligt mærke, skønt det ikke just var med behag. Han vendte blikket mod hende, da hun havde sagt at hun ville se hans hjem, hvor et sigende smil gled over hans læber. ”Jeg har aldrig vist nogen levende mit hjem, medmindre det er mine donere,” fortalte han sandfærdigt og næsten med en lumsk undertone. Det var ikke fordi han ville gøre hende til sin doner, så der behøvede hun ikke at frygte noget, for han havde skam fået kontrol på sin sult igen og derfor kunne han sagtens beherske sig. Det var ikke fordi Vladimir ikke gad tage Oriannas udfordring op, og hun gjorde det næsten spændende for ham, men det gik sjovt nok for stærkt for ham. Han ville gå imod en masse af sine egne principper og forholdsregler, hvis han tog hende med hjem. En mystik lagde sig over hans blik, som han vendte dem imod hende. ”Hvis jeg viser dig hvad jeg kan, ender jeg måske med at slå dig ihjel,” hviskede han næsten i en faretruende tone, skønt smilet blev kækt. Det var ikke fordi han ønskede at gøre hende ondt, slet ikke, men han havde nok heller ikke nogen intentioner om at tage hende med hjem, så han måtte desværre skuffe hende. Hans kulsorte øjne veg han ikke fra hende, selvom han kunne mærke hvordan hendes fingres dans over hans muskuløse brystkasse fik det til at sitre i hele hans krop. ”Du burde tage hjem og hvile dig Orianna,” endte han roligt, som han vendte blikket frem for sig igen. Måske en afvisning, men sandt var det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 29, 2012 11:42:37 GMT 1
Hun sendte ham et let overrasket fuldt blik med et højt hævet øjenbryn imens hun lagde lidt afstand fra ham igen, hun tænkte det kunne man se, tænkte over det han havde sagt. Men det var en fuld hjerne der tænkte, og hvis hun havde været ædru så havde hun hadet sig selv for at sidde og flirte så tydeligt med et hankøns væsen! Let gled et virkeligt udfordrende smil op på læberne hvor hun så viftede let med hånden som om han var varm, "så den store mand er måske for meget kylling for at tage kampen op mod en dødsengel?" spurgte hun ham så og blinkede let imens hun lod sig let dumpe ned på bordet med overkroppen og hovedet, nær ramt glasende også. "Du siger det bare fordi 'hik' du er en tøsedreng" sagde hun og smilte let drillende op til ham fra bordet af, hvor hun stille lukkede øjnene i. At hun skulle tage hjem og sove ville nok også havde været en god ide lige nu, men hun var selv for fuld til at tage nogle steder hen. Hendes ben ville sikkert slet ikke kunne gå lige mere. Stille begyndte der så at komme en lille fin snorken fra Orianna af som hun lå der over bordet med lukkede øjne og en smule savl ud af mundvigen. Hun var drukket godt under bordet for en som normalt slet ikke drak noget som helst alkohol over hovedet. Håret sad en smule fra ansigtet så hendes runde kinder og de bløde lilla læber var synlige. Hendes åndedræt var tungt, så det sagde at hun sov rimelig godt lide nu, og der nok skulle lidt til før hun begyndte at vågne op igen. "piske..piske..blå..." mumlede hun så let i søvne, imens hendes ene hånd lavede små vrikkende bevægelser som om hun piskede nogen i hendes drømme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 30, 2012 17:31:43 GMT 1
Det var tydeligt at Orianna havde fået alt for meget at drikke, og selvom det sikkert kunne blive sjovt at tage hendes udfordring op, så ville det nok ikke ske. Hun var for det første så fuld, hun ikke tænkte fornuftigt, hvor Vladimir også var sikker på at hun hverken ville tilgive ham eller hende selv, hvis han trak den for langt, hun havde jo gjort det utrolig tydeligt at hun ikke brød sig om mænd, hvilket han også respekterede. Han kluklo ganske let til hendes ord, hvor han rystede let på hovedet af hende. Hun havde fået rigeligt at drikke, det kunne han godt høre, selvom det et sted kun morede ham. Det forundrede ham dog at hun pludselig ønskede at være så personlig med ham, netop fordi han var en mand og hun havde sagt at hun havde hadet det, men han var for nylig kommet ud efter flere år i fangenskab, så han tog den lidt med ro, for at se den nye verden an som han var kommet tilbage til, samt det at hun ikke var vampyr og det var det eneste væsen han ville være fysisk tæt på. Han havde skam været levende tæt, men det var aldrig gået særlig godt. ”Jeg tror du har drukket for meget Orianna,” svarede han morende, som det skæve smil gled over hans læber, hvor han så til som hun lagde sig over bordet og begyndte at falde hen i en søvn. Han rystede smilende på hovedet af hende endnu engang, hvor han betragtede hende for en kort stund. Hvordan hun så hurtigt blev beruset, forstod han ikke, selvom han ville tro at hun ikke var vant til at drikke. Han selv var heller ikke vant til at drikke, eftersom han havde lagt i dvale, været frosset ned og indespærret for flere titusinder af år, så han havde ikke drukket længe, skønt det at han var vampyr også gjorde en del, for han skulle indtage meget før han rigtig ville blive beruset og denne aften havde han kun fået to drinks, der ikke havde været særlig stærke. Vladimir smilede svagt, som hun mumlede i søvne, hvor han godt kunne se at hun nok ikke ville vågne foreløbig, hvilket fik ham til at sukke ganske let. Han så mod bartenderen. ”Kan man få et værelse?” Det var trods alt en stripklub, så han var usikker på om man overhovedet kunne leje et værelse, men det så ud til at han var heldig. Han tog roligt imod nøglen, inden han rejste sig op fra sin stol. ”Nå, du må hellere komme med mig,” endte han roligt, som han tog fat i Orianna, der sikkert var så langt væk at hun ikke hørt ham. Han fik hende roligt op i sine arme, så den ene arm hvilede omkring hendes ryg og den anden omkring hendes ben, hvor han bar hende ud i baglokalerne og hen til deres værelse. Han fik med en anelse besvær låst døren op og åbnet den, som han skubbede døren i igen med sin fod, inden han bar hende ind i det lille rum med en enkelt seng, en kommode og ellers et lille badeværelse. Han gik over og lagde hende på sengen, inden han trak dynen over hende.
|
|