0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2012 8:35:40 GMT 1
Sunny blev roligt liggen for hun kunne sådan set ikke andet! hendes øjne holdt hun på ham mens hun forsatte med at have det chameren smile og fast blik på ham, at han blev overrasket over hendes skift af stil more hende enlig lidt for han så temmelig kær ud når der var noget der kom bag på ham, hun så ganske koldt men chamerne på ham mens han var stille inden han begyndt og snakke, måden han snakke om hendes race på pisse hende af! hendes race var langt mere spændene ind hans dumme elver race, det eneste der var anderledes ved dem var de var sort hvilket bare gjorde dem mere kedelig, hun så bare på ham lod ham gramse på bryste selv om det nok skulle komme til at koste ham et par finger vis han ikke passe på! "du kunne lære at bruge øjne.. så hade du nok set mig! men du jo også en GAMMEL mand du ser tydelig vis dårligt" sag hun koldt og smile forsat chamerne, som han løsne trykke mod hendes hals og lette røven fik hun list et ben under ham, hvor hun i et hårdt ryk fik vent dem om og sad nu oven på ham, med føderne på hans arme så de ikke kunne rør sig, og hun sad med dolken fremme igen. "ynklig..grimme lille elver! våger du at rør en vampyr af rent blod.." hun prikke spidsen af dolken mod hans bryst, "nu er du en sød køter og så skal jeg nok lad vær med at risse en alt for lang sætning i dig.. men igen.. du har være en slem hund... slemme hunde skal straffes" hun begyndt at risse i hans bryst med dolken "hvad syntes du der skal stå.. hmmm.. jeg syntes der skal stå.. værdiløs elver kan købes for ingen ting" hun smile koldt mens hun risse vider.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2012 9:00:07 GMT 1
Han var for løs for hende, han skulle aldrig havde løsnet sit greb så meget så det fik en modsat effekt end hvad han havde håbet på. Hans øjne blev derfor overrasket da hun så fik losset ham på ryggen, hvor han til sin overraskelse slog hovedet let på en sten under sig, og blev derfor en smule rundtosset imens hun åbenbart fik sat sig rimelig godt oven på ham. Han prøvede at hive armene til sig men hun vejede for meget lige nu til at han kunne gøre noget som helst i sin svimmelhed. Han bed sig dog så let i læben da hun begyndte at ridse ham på brystet. Stille lyttede han på hvad hun sagde og tænkte lidt over det før han så gav et let smil over læberne, "hvad kommer det til at hjælpe dig når jeg kommer til at være på fri fod når du springer af igen?" spurgte han hende med en stærk stemme men lidt smerte gemt i af hendes ridsen. "og til sidst kommer det til at være helt væk så er der ingen som kan se det" sagde han udfordrende til hende imens han spændte sine brystmuskler og mavemuskler lidt i smerte over dolkens skarpe ende. "Men du ser nu også sød ud når du sidder på toppen af mig" kom det så fra ham hvor han blinkede let til hende og vred sin mave lidt under hende men kunne ikke rigtig gøre noget så lå stille igen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2012 9:06:01 GMT 1
Sunny så roligt på ham, "ah ja det jo sandt jamen så må jeg risse.. dyber" hun trykke dolken 1 cm ned i hans bryst og risse forfra, "for vis jeg lade dig komme fri.. vil min piger vær her.. og så er det den visse dø.. men! mens du sød.. og bliver min lille køter på ubestemt tid.. skåner jeg dit liv.. det eneste du skal er at gør hvad jeg siger.. og blive her i skoven og komme når jeg kommer og kalder på dig" hun smile koldt, og risse hvider og nød at se blodet der kom fra hendes risser, hun fik et sulten blik og det kunne ses på hende. da hun var færdig med at risse gemt hun dolken væk og læne sig frem og lod tungen slikke blodet væk, glid ned i den tekste hun hade skreven og slikke det rent for lod, hun satte sig op igen og slikke blodet af læberne og af fingerne der også var komme lidt blod på, og det var tydelig hun nød smagen af hans blod for hendes øjne var salig og milde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2012 9:19:49 GMT 1
Han fik let store øjne da hun satte dolken dybere i og måtte udånde et højt gisp af smerte for det gjorde ret ondt nu faktisk. Han bed tænderen hårdt sammen imens blikket dansede lidt for hans øjne af smerten der jog igennem hans krop uden han kunne gøre noget ved det. Han hørte godt hvad hun sagde men svarede ikke med det samme, i stedet prøvede han bare at holde smerten ud så længe som det nu varede at hun skulle torturere ham. Da hun så endeligt tog kniven ud af brystet på ham gispede han lettet op men stadigvæk i smerte over såret der allerede var der nu. Kroppen svedte en smule af det hele og derfor glimtede lidt sexet i det lidt lys der var ned til dem, imens hans hoved lå lidt til siden og gispede varmt ud af munden imens hans overkrop var godt spændt på grund af smerten. De hvide øjne gled dog stille op på hende hvor han så begyndte at se lidt rundt og trak mundvigen lidt ned imens han gled rundt med sit skarpe blik før han lod det glide hen på hende igen. Stille gled der et smil over læberne på ham, ikke håndeligt men roligt smil, "så nu var der en kvinde som faktisk kunne nedlægge mig" kom det fra ham imens han begyndte at slappe mere af og lukkede øjnene, "men hvad vil du med en mørk elver som kan skyde en kanin fra mange meters afstand til?" kom det så roligt fra ham undrende, og gloede lidt på hende før han så på sine arme og ville enligt gerne fri nu for han var begyndt at ikke kunne føle sine hænder mere da hun havde lukket for blodtilførslen til dem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2012 9:28:25 GMT 1
Sunny smile koldt og lod en finger køre rundt i hans hår, "simpelt lille køtter" sag hun og fjerne fødderne og lag sig i steden for helt ned på ham så deres ansigt var tæt på hinanden, "jeg kunne bruge dig til at fjerne nogle af trælse bejler der kommer ind i mellem.. " hun lod fingerne glid ned af hans spidse øre mens hun så ham i øjne, "bruge dig til at hente ting for mig.. lave lidt under arbejde.. som danser tjener jeg okay men.. det aldrig helt nok" hun så på ham og smile koldt og lag munden til hans øre, "eller brug din krop til min egen lyster.. ser du.. det ensomt når man kun er omringet at piger og der ikke er en ordenlig mand og hygge med.. og jeg må sig.. jeg har ikke følet en mand i umenlig tider.." hun fiske en lille sølvfarve ørering frem med en rød sten i, hun så på ham før hun uden tøven presse den i hans spidse øre i det helt tynde, "sådan.. nu kan andre se du min lille vovse... ikke" hun smile koldt og så på ham og lod fingerne glide overs øret og ringen før de gled ned af hans hals hvor hendes bid mærker stadig var, hun så ham roligt i øjne og lod så læberne rør hans let og nappe i dem, hendes læber var kold som is men stadig silke blød, men hun var også vampyr så hun var jo født kold.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2012 9:45:54 GMT 1
Han lå stille og lyttede til hende, lidt undrende blik men han hørte hvad hun sagde tydeligt og lyttede godt efter imens han prøvede at bevæge sine fingre lidt nu hvor hun endeligt havde ladet dem få blod igen til sig. Han tænkte lidt over om det her var en god ide, at han var personlig slave for hende. Når hun var gået kunne han jo altid skride og aldrig komme tilbage til hende igen. Han slog dog tanken let ud af hovedet da hun sikkert ville kunne finde ham ret hurtigt nu hvor hun sikkert havde hans duft indprintet i sig. Han så dog undrende til da hun trak en ørering frem og troede først hun skulle til at sætte den i hendes eget øre, før hun så piercede den i hans. Han bed sig hårdt i læben og så lidt over mod sit øre før han så op på hende igen. Hun var kommet helt tæt på, hvor han så sank en let klump og lod sig ikke røre en muskel, man kunne se han var blevet overrasket over hun var kommet så tæt da øjnene var blevet ret så store. Han følte dog let hendes læber mod sine og kunne mærke han blev en smule varm inden i, han havde aldrig blevet kysset før, så det var ret nyt for ham. Men stille lod han selv sine læber trykke sig lidt op mod hendes imens hans hænder, som havde vundet blod igen lagde sig op på hendes arme og holdte hende lidt fast imens han holdte læberne mod hendes.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2012 9:56:11 GMT 1
Sunny så roligt på ham som hun hold læberne let på hans, hun mærke dog han begyndt at kysse igen og valgt at fjerne hovede igen og lægge en finger på hans læber, "nej nej du har vær en slem hund.. og slemme hunde får ikke meget af de god sager.. vis mig du en god hund.. og kom når jeg kalder på dig igen.. jeg kommer tilbage om nogle tid.. så får vi at se om du er god hund.. nu ikke løb for langt.. jeg finder dig" det sidste kom koldt fra hende, som hun let slikke ham på halsen over hendes bide huller, inden hun uden tøven rejset sig op tros hans greb og begyndt at gå, henne mellem træerne stod 5 skikkelser i sorte kapper, en holdt en kappe frem som sunny tog og trak over sig, "husk det nu.. var en god hund og bliv" hun smile og de 5 andre skikkelser fnis før de forsvandt ud i mørket for snart kom lysset og de skulle tilbage og sove.
der gik godt og vel 3 uger inden Sunny kom tilbage i skoven, med den sort kappe på igen, men under hade hun en tæt siden rød korset kjole på, og igen de høje sort støvler med kæder på. hun hade en lille taske med, hun hade lidt mad med til ham og ellers lidt ting og sager hun hade fundet på markedet, hun gik lidt før hun stoppe et sted i skoven og pænt satte sig på en træstamme, hvor efter hun så let gave en høj piften. "kom så dreng!" kaldt hun og sad roligt og vente for at se om hendes lille elver hund nu kom som hun hade bedt ham om, hun vippe lidt utålmodig med foden, han kunne bare våge på at lade hende vente hun trak roligt hætten af så hendes hovede kunne ses, hun lod blikke glid rundt, mens hun vente på han kom for kom han ikke finde for 5 minutter så ville hun jage ham ned!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2012 10:18:05 GMT 1
Han sank en let klump da hun trak hovedet væk igen og syntes det var lidt surt at hun stoppede nu hvor det ellers var så godt, han smilte lidt utilfredst imens han så hvordan hun rejste sig op og gik ud af hans svage greb. Han rejste sig ikke med det samme, faktisk blev han liggende resten af aften, for han skulle virkelig lige synke alt det som var sket nu her i aftes, det var jo hele hans liv som var vendt op og ned nu. Han rejste sig dog til sidst og gik stille tilbage til der hvor han holdte til og sørgede for at binde sin overkrop godt ind så det hun havde ridset ud ikke kunne ses. Han lavede ikke så meget den senere tid ud over at sørge for mad for sig selv, for han syntes det nu var svært at vise sig offentligt med alt det som nu var sket med ham.
De 3 uger gik og af en eller anden mærkelig grund kunne han mærke lidt at nogen var på vej til at hilse på ham, en følelse i kroppen om at han skulle tage af sted så han kunne møde det han skulle mødes med. Han havde trukket buen med for en sikkerheds skyld og bukser på og noget stof ud over overkroppen. Ørenringen bar han stadigvæk sjovt nok, og havde aldrig haft en tanke om at fjerne den. Han så sig lidt undrende omkring og gik så efter sin fornemmelse, som lidt til hans skuffelse, bragte ham direkte hen til den vampyr han havde kæmpet imod for blot 3 uger siden. Han kom stille frem i lyset før han gik ned på knæ foran hende "så er jeg her" sagde han stille hvor hans hvide øjne så op på hende med et undrende blik "der gik ikke lang tid syntes jeg før du kom igen" sagde han lidt udfordrende til hende men med drilsk glimt over øjnene, "hvad skal jeg så gøre for dig min herrer" spurgte han hende og så roligt på hende med et neutralt blik.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2012 18:58:28 GMT 1
Sunny så roligt på ham, "det var på tide køter du våger på at lade dig frøkken vente" hun så på ham som han kom nærmer, "det frøken ikke herre liner jeg måske en klam mand" hun rejste sig og gik roligt hen og hev ham i øret "og var din tunge ellers ryger den" hun klappe ham der efter lidt hårdt på kinden før hun hev noget brød og kød op af tasken, "her tænkt min hund var sulten" hun rakt dem ham ganske roligt mens hun så på ham med et koldt blik, da han hade tage det gik hun hen og spændt kappen op og lag den over stene, han ville kunne se den tæt side rød kjole, hun satte sig roligt "starte med at spis der efter sæt dig på knæ her for and mig.. og ingen brok ellers får jeg nok" hun smile koldt og chamernen, hun sad roligt og så ellers rundt nød natte luften i det glatte hår og kulden mod sin hud, hun sad og nuller lidt med sin kjole hun burte enlig øve sin bevægelser i danse, hun skulle jo nødig blive stiv i kroppen, hun rejst sig op da han var færdig med at spise. "kom jeg skal træne og du skal hold vagt i mens" hun begyndt at gå da de kom til søen lag hun kappen over en buske og gik hen til vandt, hun kigge lidt på det "hold øje jeg vil ikke forstyres når jeg træner" sag hun koldt inden hun begyndt at bevæge kroppen i en fast og langsomrytme der langsomt blev hurtiger og hurtiger mens hun vred sig og danse en meget forføren dans mens hun hade lukke øjne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2012 19:30:28 GMT 1
Han var stille imens hun snakkede og tog lussingen som den nu var imens han ikke sagde noget imod, som han ellers ville havde gjort hvis det havde været en hver anden. Han så dog undrende på det mad han fik og kløede sig kort i nakken *tror hun jeg sulter så tit???* tænkte han undrende men lod det ligge lidt endnu, hvor han så begyndte at glemme maden ned i maven bare for at behage hende, han havde ikke synderlig meget lyst til at gå så meget imod hende på første aften han skulle gøre noget for hende, det ville nok sætte ham i ret dårligt lys. Han fik dog ekstra store øjne da hun så sagde hvad han skulle og gloede nu ret dumt på hende *HUN HAR SÅ MANGE TØSER OMKRING SIG OGSÅ SKAL JEG TRÆKKES!?!?!?* tænkte han undrende og en smule irriteret men fulgte stille med imens han undrede sig meget over hans job nu. Øjnene fulgte dog hende hele vejen indtil at hun sagde han skulle sørge for hun ikke blev forstyrret imens hun trænede. I starten var det ret nemt syntes han, det eneste han skulle var trods alt at glo at der ikke kom nogen og hvis der gjorde skulle han nok advare dem om ikke at komme tættere på. Men som det blev ved begyndte hans øjne at ikke kun kunne se lige ud i marken, men langsomt gled de mere og mere over på hans frøken. Han følte han selv blev tryllebundet af hendes dans. En dyb klump blev slugt imens han så småt begyndte at savle. Dog var ørerne ikke helt fanget endnu og derfor lyttede stadigvæk nøje efter om nogen kom nærmere, *hvor kunne man godt bruge et stykke af den krop* tænkte han kort før han hurtigt vendte blikket ud af imens han svedte lidt og havde fået en lettere dyb vejrtrækning, han ville heller ikke tages i at overbeglo og savle over sin frøken på første vagt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2012 19:40:10 GMT 1
Sunny forsatte blot sin dans, hun brugte meget under kroppen i sær hofterne og føderne, snoet sig rundt og brugt hænderne til at lave fagter i en bestemt række følge og i særlig rytme, hun brugte ikke overkroppen så meget i dag, i dag var det bene og maven der skulle trænes. efter en time blev hun færdig og hun trak vejer lidt tungt, hun så hen på ham og gik så langsomt og forføren hen til ham, "dygtig dreng bliv der mens jeg lig får vasket mig i søen" hun gav ham kun et lille let kys på øret og gik så hen til søen og smed sin tøj hvor efter hun roligt gled i vandt og begyndt at vaske kroppen mens spidsen af hendes hår klister sig til hendes ryg, hun så mod ham efter lidt tid og smile nu skulle han drilles "kom her hund.. det bad tid" roligt hev hun sig op og side på kanten og sad der nøgen og vente på han kom i vandt, "kan ikke have at min lille hund lugter" hun smile drillen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 13, 2012 19:55:30 GMT 1
Han sank en lille klump da hun kom over til ham og gav hans øre et kys hvor han virkelig måtte holde sig tilbage for ikke at gøre noget dumt mod hende. Han nikkede dog let til hvad hun sagde og sørgede meget for at holde hovedet væk fra hende nu, det var virkelig en test for mestre at ikke sidde og glo oversavlende på en som hende. Hans øjne blev helt store da hun så pludseligt bad ham om at komme over til hende for han skulle vaskes. Han sank en stor klump og var ved at gå ud af sit gode skin, han skulle over til sin frøken og vaskes!!! Efter et dybt suk rejste han sig så og gik over til hende imens han begyndte at tage tøjet af, og på tidspunktet han var hos hende havde han selv smidt alt og stod nøgen foran hende. Arret var stadigvæk vildt tydeligt på brystet af ham og han stod virkelig og var ved at gå i spåner af oplevelser, han havde aldrig været så tæt på en nøgen kvinde før ud over en anden gang hvor han var dumpet ned fra et tag hos en som var i gang med at bade, men denne gang skulle han blive badet! Helt nyt og spændene for ham hvilket hun sikkert sagtens ville kunne se på ham. Han kravlede så stille ned i vandet hvor han lagde sig ind mod kanten hvor hun sad og så op på hende undrende, og med en noget så savlende mund, og et par øjne der havde meget svært ved at finde hendes øjne nu hvor de havde fundet hendes bryst først.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 14, 2012 8:15:33 GMT 1
Sunny så på ham som han begyndt at smide tøjet og komme hen til hende, det more hende han var så overrasket og spændt, men han skulle ikke håbe på noget over hovede! her var det hende der bestemte og han var blot hendes hund. hun så roligt på ham som han gled ned i vandet, "god dreng.. nu lig dig op af kanten på maven.. og lig stille" hviske hun i hans øre og vente til han gjorde hun lod der efter hænderne bevæge sig rundt på hans ryg og ned af i en vaskenden bevægelse, hun søger for hendes egen krop også rørt ham ind i mellem, hun lod hænderne blide op i hans hår med vand i hænderne, og om bag øret og omkring øre ringen. hun smile koldt og kørt hænderne ind under ham og ned af hans bryste og helt ned næsten til hans skød hvor hun stoppe og kørt hænderne tilbage, "vær nu en god drengen og leg pænt her mens jeg lige dykker kort ikke" hun nappe ham i øret med tænderne før hun dykke ned under vandet og nød kulden fra vandet omslutte hendes krop.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 14, 2012 8:28:16 GMT 1
Han gjorde med det samme som hun sagde og lagde sig på maven ved kanten af søen. Han smilte lidt da han følte hendes hænder vaske ham, og sukkede lidt over den følelse af nydelse det gav ham, da det også føltes lidt som massage. Han måtte dog synke en stor klump i halsen da han så også begyndte at kunne mærke hendes krop mod sin nogle få gange, og måtte tage sig selv i at savle eller sukke nydende hver gang deres kroppe kom i kontakt med hinanden. Han nød også da hun vaskede hans bryst og mave, det føltes enlig ret så godt at føle en kvindes hånd der. Han følte dog også da hun førte sin hånd længere og længere ned og begyndte enlig at blive små nervøs, indtil hun så stoppede før hans underliv og et lille lettet suk gled ud af læberne. Han lå lidt og sundede sig med maven på bredden og resten i vandet imens han bare havde nikket til at hun sagde hun ville dykke og kørte hånden igennem håret let *DAMN det var tæt på!* tænkte han og bed sig let i læben, han gjorde sit bedste nu for at få styr på sit åndedræt for han hev en smule efter vejret nu efter den overraskelse hun havde givet ham der. Han så kort rundt med øjnene for at se om der var nogen i nærheden og derfor også vendte sig om så ryggen var inde mod bredden imens fronten var ud mod vandet, og mod hende. Han spejdede men kunne til sin lettelse ikke se nogen i nærheden, hvilket var super godt for ham, for så var der ingen der kunne opdage ham her.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 14, 2012 8:34:47 GMT 1
sunny svømme lidt rundt under vandt og nød bare følelsen af vandet om sin slanke krop, der bare fuldt hendes bevægelser. hun så tilbage mod ham gennem vandt kunne hun lige se han hade vendt sig om, hun svømme til over falden kort inden hun igen elegant glad ned under vandet og svømme hen til ham, hvor hun stoppe for and ham og lod hænderne glide op af hans lår og op til hans skød hvor hænderne stoppe hun svømme så op af ham så bryste kørt op af hans krop mens hun kom op til overfalden igen, hun fjerne roligt håret fra ansigtet og så køligt og drillen på ham som hun hade trykke kroppen helt ind til hans, og kunne mærke hans varme mod sig. "dygtig dreng" hviske hun så ganske roligt og kysse ham ganske kort på munden mens hun trykke kroppen mod hans inden hun brød kysset og ville glide fra ham igen, det var tid til at komme op og få tøj på igen.
|
|