0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 20:04:43 GMT 1
Månen var fuld, og natten var ung, vinden var lidt kold i denne nat men ellers var luften frisk som normalt, altså normalt i Dvasias. Ved et lille træ nær den sorte sø stod en mørk person i færd med et eller andet, det var lidt utydeligt i mørket, kun hans hvide hår og de hvide øjne var synlige i nattens mørke og månens skær. Øjnene så skarpt rundt og nogle gange ned af imens han lavede et eller andet under træets dække. Efter lidt tid kom han stille ud fra træet, gående mod søen. Kroppen var veltrænet, dog ikke uden ar, huden var glat og kørte godt med musklerne der var tydelige på kroppen. Da han stod helt ved kanten af søen lod han kort sin ene hånd glide igennem det flotte hvide hår han havde og let op omkring hans lange elver øre. Han smilte, og nydende lukkede han de hvide øjne så kun hans hår var synligt for en kort stund. Men med et blev de åbnet igen og med et kort skridt lod han sig glide ned i den sorte søs vandoverflade. Han kunne mærke vandet omsluge sin bare krop, helt til hovedet også var forsvundet i vandet. Tøjet han havde haft på lå i en lille bunke under det træ han havde stået under imens buen hang oppe i træet med pilene så de lå godt gemt. Der gik dog ikke lang tid igen før at han kom op til overfladen igen i et let gisp, og med et hurtigt ryk hev han sig op og sidde på kanten af søen igen. Han kørte kort sin hånd igennem håret og lagde det blidt tilbage så begge øjne var fuldt ud synlige nu. De blinkede kort før han tørte vandet af ansigtet med kort lukkede øjne og satte så synet ned på vandet hvor genspejlingen af ham selv var. Han gav et lille suk og lod en finger ramme vandet så små bølgecirkler gled ud og forsvandt i ingenting. Han kløede sig selv kort på sin brede muskuløse ryg, og let op om nakken før han lod hånden dumpe ned på jorden igen, han følte sig ret tung inden i, der var ikke sket så meget på det sidste nemlig, og han savnede lidt eventyr og spænding han ellers var van til.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 20:31:06 GMT 1
Gennem nattens mørke, lydløs som nogle eller noget kunne vær. gik Sunny gennem skoven nød den kølige natte luft med sin lyse kold hud mens de mørke brune næsten sort øjne skjult under den sort hætte søgte gennem skovens træer for at finde dagens lille godnat mad, hendes gruppe af piger var spredt i skoven, men ikke længer væk ind hun kunne kald efter dem, slev om hun nemt kunne klar sig uden dem var de rar og have, under den sort kjole hade hun en top på der enlig bare line en bh men den var lige lidt længer under det vel forme bryst, og sad på hende som var den male, toppen var rød og hun hade et par tæt siden sort læder bukser på, som også line de var male på. hun hade høje læder støvler på hvor enkle kæder var bundt omkring hendes støvler som pynt, på hendes arme var der smykker, læder med guldfarve vedhæng på og i øren sad et par lange guldfarve ørering forme som kors der vendt på hovede. hun snuse til luften noget fange hendes lille asiater næse, mørk elever og ind da en ung en var hun temmelig sukker på. den lille spidse tunge gled om læberne som hun gik i retningen mod lugten, da hun kom til søen holdt hun sig gemt i mørket, hun mærke hvor sulten hun var men hun vente. hun studere sit valgt bytte, en mærke elver med så hvid hår og øjne hade hun ikke set før og så vel træne, hun fik lyst til at lege lidt. hun bevæge sig rundt i en cirkel om ham og søen, holdt sig i mørke men hun løbe holdt sig i hurtig bevægelser, fnise så han ville se efter hendes fnise men når han gjord var hun væk igen, hun valgt så at dukke op lige bag ham da han var skyndt sig mod hans tøj, og stod med hans bue i hånden "ah ah are " sag hun drillen mens hun holdt sig skjult under kappen og drillen vifte med buen "vis du sød får du den.. men jeg skal have noget til gengæld" hun smile så han ville kunne se de hvide tænder skinde i mørket.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 20:43:18 GMT 1
Han sad stille og nød at plaske lidt i vandet før han hoppede ned igen og tog en let dukkert igen før han kom op af vandet helt og kom op og stå. Han sukkede let og strakte sig kort, han fornemmede ikke vampyren som havde listet sig ind på ham og blev derfor lidt undren da han hørte en fnisen og gloede lidt undrende rundt men lod så som ingen ting og trak på skuldrende som det ikke var noget. Han stod lidt og kiggede op i luften før han gik tilbage mod hans tøj og våben for at komme videre i hans færd. Hans øjne fangede dog hurtigt vampyr tøsen da hun kom til syne og stod lidt med et rynket blik før at øjnene gled ned på buen hun holdte i sin hånd og så blev øjnene store "du.. holder min bue.." sagde han stille og halvt faretruende mod hende, buen var trods alt noget af det mest værdifulde for ham i hans liv, og nu holdte hun den. Han trådte et skridt mod hende i vrede men da hun begyndte at snakke stod han stille og let krydsede sine arme koldt imens blikket blev undrende men afskyet på hende. "noget til gengæld? hvad skulle det være at en som dig ville kunne få ud af en som mig??" spurgte han hende enligt ret undrende. Lige nu havde han jo intet på sig, bogstavligt talt, og stod over for en vildt fremmet pige som han ikke kendte noget til. Han tog et skridt tættere mod hende, et langt et, han ville ikke lade hende være langt væk fra ham med HANS bue i hånden, det ville han simpelthen ikke tillade hende, det var hans liv hun stod med der! "men.. sig frem ellers" sagde han så og lod sine hvide kolde sortelver øjne glide direkte ind i hendes sorte og prøvede virkelig at nedstirre hende så godt som han over hovedet kunne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 20:54:50 GMT 1
Sunny lo af han blev vred og lod ham bare komme nærmer men holdt godt om buen, "næ næ snak pænt ellers ryger den i søen" hun svart koldt og da han prøve at ned stirre hende smile hun koldt og så ham dybt i øjne med et blik han ikke skulle spøge med, hun så lidt op og ned af ham og smile drillen. hun gik lidt rundt om ham, og hang buen over skulderne, "kære lille elver svart er så ganske let" kom det drillen fra hende som hun lag de lys hænder på hans bred skulder, "jeg er som ent bare lidt tørstig" hun trykke bryste mod hans ryg og slikke ham kort på halsen før hun bed sig fast i hans hals lige ved starten til skulderne, hun ville ikke dræbe ham nej hun skulle bare have lidt at lægge buen i maven og så måtte hun lige se hvor meget kamp gejste der var i ham. hun slap efter at have fået en lille halv liter blod så han ville nok vær svimmel hun skyndt sig og lytte sig, "mmh mørk elver blod har nu altid vær min ynglings smag" hun lod en hånd knappe den enkel knap der holdt kappen spænde den op og kappen gled af hende, så han nu kunne se det hele, toppen, bukserne støvlerne den bar mave og resten af hende, håret hang løst og krølle let, hun slikke lidt blod af munden og tog så buen og kigge på den, "en yndig bue.. " mumle hun og lod en hånd glide pierne ned af den mens hun så på ham "kommer du og henter den.. den ville pynte fint oppe på mit værelse på slotte" hun smile drillen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 21:06:16 GMT 1
Han måtte bide sig selv hårdt i læben for ikke at begynde at svine hende til på rigtig højrøvet elver manér for buen måtte bare ikke blive væk fra ham. Han stod stiv som en statue da hun kom over til ham og måtte anstrenge sig lidt meget for ikke at gå i flæsket på hende med sine store muskler. Han løftede et øjenbryn højt da han følte hendes tænder i sig og måtte knytte en næve for ikke at give over for fristelsen at slå hende ned lige nu hvor hendes hoved stod stille. Han gav et lille gisp fra sig da hun slap igen og rystede lidt på hovedet, hun havde suget til kunne han mærke da hans hoved var blevet lidt tungt, men ikke tungere end de gange han måtte tørste på gaden, så han kunne godt holde fokus stadigvæk. Han vente sig stift mod hende og lod sig nu ikke friste da hun smed sin kappe og afslørede en vældig fin formet krop som han sikkert sagtens kunne smække enden på hvis det ikke var for hun virkelig fik ham op i heden med raseri lige nu. En lille klump blev dog sunket da han så hvordan hun kærtegnede buen og gik stille helt hen til hende. Hans åndedræt var lidt heftigt ellers så var han begyndt at slappe lidt af i kroppen. Han ville ikke virke svag over for hende og begyndte derfor at finde lidt af sin højrøvet hed tilbage og derfor kunne slappe lidt mere af. Hans øjne var dog stadigvæk fesnet i hendes imens han lod sin store muskuløse nøgne krop stille sig helt op af hendes front. Han var også stadigvæk en smule våd af vandet så hans store krop glimtede intimt i månens skær. Let strakte han så sin hals let til side imens hans øjne så ned på hende, "Blod for liv, jeg kan ikke se hvordan der skulle være noget spørgsmål om det lille pige" sagde han stille og en smule hånligt til hende og stille kom et lille træk i smilet på ham, "men du ser nu ikke ud af meget, eller er det måske tøjet som ikke afsløre nok?" spurgte han hende udfordrende og blinkede let til hende med et højrøvet smil på læberne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 21:18:41 GMT 1
Sunny fnøs af ham og så fast ind i hans øjne som han valgt at stå helt op af hendes front og hun mærke spiden af sit bryst pati let rør hans bryst, "du skal heller prise dig heldig for at leve elver.. de fleste af din slags suger jeg tom, ikke ikke rigtig til nogle nytte i live.. men jeg er ikke så sulten i dag.. jeg fik en anden elver for få timer siden" hun prikke til hans bryst med spidsen af sin finger "lille og lille vil nu sige jeg vokset pænt.. du liner tværdig mod en der trænger til lidt for yngene gammel dreng" sag hun koldt og stod stadig mod buen, "pas på med at spille smart.. de tomme ord kunne komme til at kost dig mere blod.. eller din lille elskede bue.. hvad hedder den så? hmmm du har sikkert også dybt den.." hun tråde væk fra ham og veje buen lidt i hånden, lod den kaste fra hånd til hånden. "skal vi sig du får den.. vis du fanger mig!" med et var hun væk og man kunne hør hende le, kold mens hun løb let og elle gange gennem skoven som en hjorte, hun kendt skoven så hun kunne nemt finde rundt men det gjorde han sikker også så det var nu en feair aftale. hun stoppe først sin spurt i en lille lysningen hvor hun satte sig i det blød våd græs med buen stadig over skulderne, hun så rundt og smile "jeg ved godt du er der lille elver.. var det ikke beder at komme frem.. jeg sider jo lig her.. lig til at fange" hun hade dog forberedt sig så hun nemt ville kunne komme op og løbe vider.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 21:27:55 GMT 1
Han så på hende og lyttede roligt til hvad hun sagde, dog med en knytnæve som blev mere og mere strammet koldt ind og en hals der blev kort knækket i den stigende vrede og de kolde hvide øjne der blev koldere og koldere for hvert minut der gik med hendes snakkende mund. Hans øjne var dog godt veltrænede og derfor fulgte hendes bevægelser nøje, det var et af hans gode trænede evner som bueskytte, følge hurtige væsner. Han løb dog ikke efter hende med det samme, han skyndte sig heller tilbage og hurtigt fik sine bukser på og pilene på sig hvor han så derefter satte af mod skoven. *tror hun har glemt at siden jeg er elver har jeg større forsvindings muligheder i en skov, sikke en tumpe* tænkte han let for sig selv og lyttede til hvad hun sagde højt i skoven. Han morede sig en smule over hendes selvsikkerhed og derfor ville overraske hende lidt. Så let og lydløst kravlede han op i et træ som hang let over hende og listede to pile frem. Med hver sin hånd kastede han så let pilene i hver sin side så det måske kunne distrahere hende og med en lydløs bevægelse lod han sig falde ned mod hende, direkte med fødderne først og hænderne klar til at tage godt fat i hende som han gjorde med buen, et stramt greb så intet røg var en bueskyttes bedste ven, og hans hænder var bestemt trænet til at holde godt fast i nærmest hvad som helst. Han tænkte kort om hvor stærke vampyrer enlig var for han havde aldrig ligget arm med nogen før men lod det nu ligge da han var sikker på han garanteret kunne holde en lille tøs som hende nede.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 21:38:32 GMT 1
Sunny hade rejste sig ved lyden af pilen der suse være siden side af hende, og hade regen ud det var ham men hun nåde ikke at reager før han hade fast i hende eller buen, hun var ikke sikker men fat hade han og det stramme. hun så sig over skulderne og smile koldt "ikke dårlig du gamle.. men du skal passe på med at lege med en som mig" hun smutte let og elegangt ud af buen der hade vær på hendes skulder, hendes bevægelser var smidige som en ål så han kunne holdt nok så meget fat hun kunne godt smutte fri, "men du oppe i mod en danser af den bedste slags" hun så på ham som hun gled op i en slang agtig bevægelse som hun kom ret op og stå igen, og kørt hånden gennem håret før hun sendt et lynhurtig spark mod hans knæ der ville få de fleste til at knække sammen, hun var stærker ind hun så ud til træne hver dag fra hun stod op til hun sov, hun gik roligt hen til ham og lod hånden glide gennem hans hår og tog fat i det, "har vi det ikke sjovt var gamle dreng" hun smile koldt og udforderne mens hun holdt fast i hans hår. hun studere hans ansigt, og resten af ham "ikke dårlig.. af en elver af vær" sag hun spydig og så på ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 12, 2012 8:26:57 GMT 1
Han skulle havde taget fat i hende med al sin vrede men hans mangel på bue fik hænderne til at tage fat i den først og lagde et jerngreb omkring dens krop så hun ikke kunne få den mere. Han rettede sig op og så på hende efter hun til hans store overraskelse havde slanget sig ud af det hele og stod lidt og gloede på hende. Han lod dog så øjnene blive kolde igen og skulle til at gå imod hende før hun selv kom og lossede ham ned på knæ og greb hans hår. Han bed sig kort i læberne men viste ikke smerte over hovedet. Øjnene gled let op på hende imens han stille lagde buen ned på jorden "meget sjovt" kom det spydigt fra ham imens han lod sin ene hånd hurtigt bevæge sig op for at tage fat i hendes der holdte ham i håret. Han begyndte også samtidig at rejse sig op med benene langsomt for at komme op og stå igen så han kunne overmande hende og eventuelt skræmme hende lidt, håbede han selv. Samtidig han havde ført sin hånd op for at gribe hendes sendte han sin anden albue med alle hans kræfter i et slag imod hendes side. Han lagde godt vægt i, imens han brugte sit første greb som en slags afledning fra hendes opmærksomhed så det rigtige slag som var ved albuen fik mere tid til at kunne nå at ramme sit mål hvis det var hun faktisk hoppede på den.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 12, 2012 8:43:34 GMT 1
Sunny smile koldt som hun holdte fast i hans hår, "god.. for jeg more mig storarte" hun så koldt på ham, som hun så han begyndt at rejse sig og bevæge sin ene hånd, hun så på ham "har du fået lov til at rejse sig" hun rykke til i hans hår, og så på ham. hun fik dog et glimt af hans anden arme lave noget men før hun regne ud han var ved at slog hende mærke hun albuen i siden. slagen slog luften kort ud af hende og hun rev til i hans hår mens hun bed tænderne sammen og svagt gik ned i knæ, den hade sidet lige i skabet og det gjord nas! hun så koldt op på ham og lyn hurtig trak hun en hold ud fra noget der line bare luften selv om den enlig kom fra ind under toppen, og holdt den mod hans strubbe. "din lille spise øret gnom" hvæse hun og lod bladet af dolken glide langs hans kind uden at skær ham, før den gled ned til struben. "vis du ikke passer på kastere jeg dig lige her.. eller skær de fine små øre af dem kan jeg bruge til et kostyme" hun så koldt på ham som hun stadig hade fast i hans hår men mere i nakke hårenden nu ind før. hun holdt roligt dolken ved hans hals lød den køre lidt frem og tilbage bare få milimeter der fra så han ikke pludslig lave en eller anden bevægelse mens hun så ham dybt i øjne som var hun ville hun prøve at trænde ind i hans inderste og æde han sjæle, for hendes øjne lyst af vred, lyst og sult.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 12, 2012 9:04:58 GMT 1
Hans øjne lyste op af hans slag i hendes side hvilket han gættede på ville være hans udgang, men hendes greb var stærkt, stærkere end hvad han havde forudset. Dog kendte han heller ikke til vampyrer over hovedet så han vidste ikke hvad det var han var oppe imod. Han måtte bide tænderne let hårdt sammen denne gang og kunne ikke rigtig komme væk nu. Han tænkte kort om han skulle ofre sit hår nu for frihed, men kom så kort i tanke om hans kniv nok ikke var lang nok til at tage så meget hård på en gang. Han sank så let en klump da hun trak en kniv frem og satte den for hans strube, og hans krop blev som en sten, rykkede sig ikke en millimeter. Hvis der var noget han vidste var det at det var dumt at bevæge sig lige nu for ellers kunne han ende som en meget død sorte elver. Et lille fnis kom fra hans læber "jeg tror ikke så lange øre ser godt ud på en blodsuger" sagde han drillende til hende. Hans blik lå i hendes, han kunne se hun prøvede så godt, men hans blik var fast, hvidt og stål, øjnene rokkede sig ikke fra hendes, hendes vrede skræmte ham nemlig ikke, ikke mere end en af vagterne i hans gamle by. Han måtte dog let synke en klump for at kunne holde koncentrationen med hendes blik. Han sendte hende så pludseligt et smil "du kan prøve, men en sort elver er ikke sådan at få has på når det gælder at stirre hinanden så dybt i øjnene som elskerer" sagde han drillende og provokerende til hende imens han lod sig slappe lidt mere af nu hvor han kunne føle lidt at han havde fået mere mod til at rigtig snakke som sig selv igen og ikke vælge ord med omhug, men have sin højrøvet elver manér på sig. "men hvis du virkelig gerne vil ha det så tæt kan du da altid komme lidt nærmere" sagde han drillende og med en provokerende tone til hende imens han så blinkede op til hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 12, 2012 9:17:46 GMT 1
Sunny forsatte med at stirre ind ham ind i øjne, der tydelig vis ikke var til at knække eller komme igennem. hun holdt roligt blikke og blev dog lidt underne at han nu smile og slappe ind da mere af, hun holdt dog dolken ved hans strube, "åh kostymet er heller ikke til mig de til den hofnar der er op slotte.. din øre kunne få ham til at se sjover ud.. det virker jo så fint for dig" hun lod kniven glide hen og køre langs hans øre, hun så roligt på ham som han snakke, "du kan provoker og lokke nok så meget lille mand.. mig får du ikke så let selv om du har give en god kamp fra dig.. bare ikke god nok" hun hun rejste sig og slap hans hår, og dolken forsvandt igen, hun holdt hånden for munden og skjult et lille gab. "du keder mig.. måske jeg skulle lade min piger får dig.. de sikkert stadig sultene efter frisk blod.. eller jeg kunne selv tømme dig for det sidste? hvad syntes du" hun løfte foden og satte den en fod på hans bryst, støvlerne var spidse så de ville nok gør lidt ondt, men han ville kunne se de slang ben spænde lidt i læderbukserne, og hvordan de stramme længer oppe. hun så ganske goldt på ham, nærmeste hjerte løs for ja det var hun vel for det eneste hun elskede i dette liv var sin dans og når hun fik det bytte hun hade jagte. "og kender jeg din rase rigtig dur i ikke til at elske.. i dur kun som mad for os rovdyr.." hun smile koldt hun stod jo og håne hans race for selv om han var pumpet og håret og øjne kunne se skræmmen ud så var hun langt fra bange.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 12, 2012 9:34:36 GMT 1
Han lyttede lidt til hvad hun sagde og besluttede sig hurtigt for ikke at sige hende imod nu, for hun virkede til at ville give lidt slip på ham, hvor han lod sig holde masken så godt som han nu kunne imens han lod hende gøre hvad hun ville for en kort stund. *snak mens du kan, men du kommer til at fortryde du gjorde det* tænkte han for sig selv imens han følte hun slap ham endeligt. Han havde ladet sine arme slappe lidt af og hænge ned langs siden så hun ikke ville fatte mistanke. Han så så undrende ned på hendes støvle og op på hende igen, han hørte hende skam udemærket og knurrede kort af hende men ikke mere end det. Men så med et tog han chancen og greb om sin bue imens han med sin anden hånd greb om hendes fod der var på ham og skubbede den hårdt tilbage, hvor han rykkede sin krop op og mod hendes og pressede sin krop ned mod jorden med hende under sig og buen lagde han så nu mod hendes hals med snoren nede mod halsen stramt, imens hans øjne lynede af vrede og frustration. "Nogen glemte vist at holde deres parrader oppe" hviskede han hånligt til hende imens han sad halvt over hendes mave med hånden i et jerngreb på buen og den anden hånd på hendes bryst for at holde overkroppen nede. Han lænede sig stille ned mod hende med et grumt smil "lille vampyr på væggen der, hvem skal passe på hovedet ikke falder af her" hviskede han til hende med et stort smil imens han kort lod sin tunge glide op af hendes kind, bare for at drille hende lidt. Han spændte musklerne i kroppen og begyndte at øge presset mere på buen og på hånden på hendes bryst imens han prøvede at gøre sig lidt tungere på maven ved at lade sine fødder glide lidt ned under hende og presse sig selv ned mod hendes mave med røven og lagde et godt pres. "kun føde.. HA.. så længe du er i min skov er jeg den øverste i fødekæden her tøs, du er den nederste, selv en harer er værdig nok til at flå dit kød" sagde han hånligt til hende og med et bredt smil.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 12, 2012 9:47:40 GMT 1
Sunny hade overhovede ikke overveje muligheden for han ville over manden hende, hun følt sig temmelig selvsikker på at hun hade ham hvor hun ville have ham men det ænder sig hurtig da hun inden hun enlig nåde at blinke røg på ryggen i jorden og med en bue snor for halsen der presse stil og tydelig føltes som den ville skær hendes hals over vis han presse nok til, da hun prøve at kæve over kroppen mærke hun tydelig hans tunge korbus presse hende ned, og han hade hånden på hendes bryst pisse hende af. "Våger du at lægge hånd på mig din beskidt skov nisse!" hvæse hun koldt og vist tænder, de lange spids hugtænder var ikke noget og spøge med, da han presse yderlig med buen mod hans hals hvæse hun og lukke øjne for det gjord ondt og det ville nok give grimme mærker og det var også bare fedt at have som danser, hendes udsende var vigtig! hun åbne øjne og trak vejere hårdt og vredt, "du en død elver når jeg kommer fri!" hvæse hun og losse ham i ryggen med et knæ for hun kunne stadig bruge under kroppen og bene, hun forsatte med at sætte knæ i ryggen af ham håbe han ville vælte af, men hun tvivle på det ville lykkes. hun lå stille til sidste måske hun skulle prøve noget andet, hun så roligt på ham slappe af i kroppen. "ikke dårligt.. du en god modstander.. det må jeg erkende.. sig mig.. hvor har du lig gemt dig.. jeg har komme her i skoven hele mit liv men jeg mindes ikke at have set en hot elver som dig" hun smile chamerne for charme hade hun og hun vist hvordan hun skulle bruge dem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 12, 2012 10:03:22 GMT 1
Han sad tungt over hende, og følte godt nok knæene i ryggen, men da de kom havde han spændt ryggen godt op så de nærmest prallede af med smerten, men mærker skulle der sikkert nok komme dagen efter. Han kunne ikke lade være med at smile hånligt over det hun sagde først *skov nisse, så vidt jeg ved er det kun skov elver der bliver kaldt det* tænkte han og lod hånen blive rystet let ud af hovedet. Han lænede sig ned til hende og smilte grumt "hvis jeg er det, så må jeg jo bare sørge for du ikke kommer fri.. i live" sagde han og blinkede til hende imens han gav sin bue et kort tryk, "tror ikke vampyrer har det så godt hvis de ikke har deres hoved på deres krop, men igen så vil det jo bare være til fordel for mig, for så der ikke noget hoved der kan sige igen når jeg bruger kroppen" sagde han utroligt udfordrende til hende. Han blev dog en smule overrasket da hun pludseligt ændrede stil, og øjnene blev en smule forundrende, *var det hele en test?* kom han til at tænke kort imens han lod sin røv give hende lidt mere luft, men buen var stadigvæk stramt mod hendes hals. Han tænkte, og det var tydeligt at se for han var blevet helt stille. Men pludseligt kom et smil så op på hans læberne, i starten et venligt smil med lukkede øjne, men så snart øjnene blev åbent igen var det et uhyggeligt hånligt smil med ondskab i sig "og hvor har du været min lille sukker mus, ingen har jo kunne givet mig udfordring nok til faktisk at bruge min bue imod dem" sagde han til hende imens han hånd glemte om hendes bryst, mest for at gøre hende lidt ondt men også for at provokere hende, hvor han så nappede hende i øret med tænderne kort "du har faktisk kunnet give mig noget udfordring, selv for sådan en kedelig race du er" hviskede han drillende i øret på hende imens tungen let slikkede hendes kind. Hans store muskuløse krop var godt over hende nu, som en stor mur der hang over hende. "Måske skulle du bare droppe dit liv og følge mit" hviskede han provokerende i hendes øre, han vidste hun havde mere selvrespekt end det men det var sjovt det her. Dog begyndte han at løsne buens tryk mod hendes hals lidt mere, så den nu bare lå direkte på halsen uden rigtigt at trykke mod den, hun skulle jo gerne have luft til at svare også, imens han stille lænede sig tilbage og så ned på hende med et par hvide glubske øjne.
|
|