0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 8, 2012 22:18:00 GMT 1
ja, så synes jeg lige jeg ville smide en tråd herinde, da Celest mildest talt er gået i stå (det var dog også fordi jeg lige skulle have nogen eksamener og noget teater overstået ) Men nu synes jeg jeg burde lave denne tråd. For at spørge om gode ideer, og komme med nogle af mine egne. Jeg gider ikke til at skrive hele hendes baggrunds historie, da jo alligevel står i min profil som kan findes her: dayofdark.proboards.com/index.cgi?board=godkendte1&action=display&thread=3145Hun er stort set kun i hendes hus nu, hvor hun arbejder og holder sig for sig selv. Hun er derfor meget indelukket, og har ingen venner (hvilket jo i sig selv gør det lidt svært at spille med hende xD) Her er mine ideer:- Noget familie kommer og finder hende, hvilket ville få hende til at skulle se fortiden i øjnene. - Hun står lige nu på et neutralt sted, hvilket vil sige at hun kan påvirkes både fra den gode eller den onde side. Så hvis noget mangler en alkymist, eller bare en person som hende, og kan finde på en måde at lokke hende over på deres side. Så er hun åben for sådanne ting - Hun kan også udsættes for flere grufulde ting, hvis der er nogen der har smag for det xD. Det kunne så tænkes at resultere i at hun bliver endnu mere indelukket, og hadefuld, som så også ville gøre hende ond (så den hænger lidt sammen med ide nummer 2). Så er det så nu, i kommer med jeres ideer, hvis i lige kan se noget som ville være genialt eller bare åbenlyst Skal dog lige siges at jeg er ret glad for denne karakter, så jeg kan måske nok være lidt kræsen, da det der skal ske med hende, skal passe ind i mit billede af hende .. Men bare kom med forslag
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 12:26:52 GMT 1
Jeg kunne godt være med på et plot Jonah er lejesoldat, så hvis hun er så indelukket at hun for alt i verden vil undgå andenmenneskelig kontakt, kan han altid hyres som en form for beskyttelse for at holde uvedkommende væk fra hende ^^
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 13:16:32 GMT 1
Så skulle der nok være nogen som gerne ville i kontakt med hende, og det er der ikke rigtigt. Så skulle vi nok opdigte en eller anden NPC, men det kunne da godt være.. Jeg tænker lidt at det måske kunne være noget af hendes mands familie som kommer efter hende, fordi de bebrejder hende for hans død (han var jo en meget magtfuld mand). Eller dem som stjal eliksiren hun lavede, som vil have fat i opskriften? Det kunne også være en mulighed ^^ .. Noget ala det, hvad siger du til det?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 13:40:52 GMT 1
Det er da brugbart ^^ Hvis det sker ude i det åbne, hvor Jonah ser det, vil han per automatik forsøge at hjælpe - sådan en person er han bare x) Eller så kan vi arrangere det sådan at det sker off-screen, og hun søger beskyttelse efter det... Det må du bestemme
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 13:51:26 GMT 1
Så skal det nok være noget med eliksiren.. Og det er nok bedst hvis det er noget der sker mens han ser det, da hun ikke er typen der søger hjælp.. Så det kan godt være han bliver nød til at insistere .. Men hvornår skal vi begynde?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 14:07:24 GMT 1
Jeg har desværre ikke rigtig tid i dag, og i morgen har jeg ikke så meget tid... Aftenvagter er en pain in the ass. Men på fredag har jeg fri, så der har jeg hele dagen til rådighed?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 14:09:06 GMT 1
Det har jeg så til gengæld ikke.. På fredag tager jeg på vikingemarked, og skal være der 9 dage frem. Men hvis nu jeg starter i dag, så kan du svare når du får tid på fredag? og så svarer jeg når jeg kommer hjem igen. Vi behøver jo ikke begge at være online for at tråde
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 14:16:09 GMT 1
Det lyder godt Så gør vi det sådan ^^ Det kan også være jeg får tid i morgen, inden jeg tager afsted på arbejde ^^
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 14:36:47 GMT 1
yay ^^ .. hehe, så går jeg i gang nu... men skal det være i Manjarno eller Imandra?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 14:55:39 GMT 1
For mig er det hip som hap. Jonah rejser jo rundt, så i teorien kunne det være i hvilket som helst land
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 14:57:03 GMT 1
okay .. Jeg laver det i manjarno så da det giver mest mening, hvis det er en person der kommer efter hende xD ..
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2012 16:24:02 GMT 1
|
|