Holy Grail
Holy Grail - Magiker, Sensuel Dæmon og Alkymist.
1,368
|
Post by Silia D. Diamaqima on Jul 8, 2012 19:33:14 GMT 1
Da Procias nu har fået et nyt styrer, skal der til at ske forandring! Det vil sige at Dronningen har besluttet sig for at få etableret det gamle råd i Procias, blot nyt og forbedret. Det vil blive delt op i to – Landsrådet som kommer til at bestå af adelige og Silias betroede, altså landsmænd med stor erfaring, og så borgerrådet som kommer til at bestå primært af ledere og repræsentanter af forskellige procianske borger-grupper så alle bliver hørt. Målet er at få etableret en bedre økonomisk fremtid for landet, og samtidig få gang i lidt politisk spil. Procias har desværre stået stille temmelig længe, og det er mit håb virkelig at få noget spil! ;D Stillingerne der skal besættes er; Lands-rådet!
Dronning: Silia Diamaqima Konge: Rådgiver: Hærfører: Præstinden: Phoebe Wareña Hertug/Hertuginde: Greve/Grevinde: Camryn Darcy Eventuelt andre betroede (Kan komme undervejs):
Borger-rådet:
Englenes leder: Lysvæsnernes leder: Elvernes leder: Druidernes leder: Magikernes Leder: 1 Nymfe: Bonde 1: Bonde 2: En Moder: 1 af de få resterende dvasianere: Eventuelle forretningsdrivere (Kan deltage når de føler for det) Og hærfører, rådgiver og til tider Dronningen deltager selvfølgelig i disse møder. Ønsker i en af pladserne i rådet, så del gerne jeres tanker med mig, eller fortæl mig hvis i synes der er noget som mangler!
|
|