0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 8, 2012 18:57:50 GMT 1
Okay nu da Dæmonerne langt om længe har erklæret krig mod warlocks, sådan for alvor, så overvejede jeg lidt at lade Cecilaya oprette et form for råd, eller en organisation inden for dæmonerne, det vil selvfølgelig være personer hun nærer en stor tillid tid, og som dermed ville stå temmelig højt i dæmonsamfundet ;D Jeg vil foretrække hvis dæmonerne der meldte sig var nogle som boede fast i drypstenshulerne (Appolyon) da det er der de holder til og har dannet deres samfund. Mit håb er at det vil fører spil i Dvasias selvfølgelig, men også at vi får stablet et ordentligt samfund på benene, nu hvor vi er dæmoner nok til at gøre det n___n Det jeg overvejer er; Dæmonernes leder: Cecilaya Jaceluck Marvalo
Rådgiver: Ledig Træner for de dæmoniske tropper: Evan Strife & Diane Strife Budbringer: Ledig Mental dæmon: Ledig Ild dæmon: Ledig Is dæmon: Ilaria Sensuel dæmon Ledig Jord dæmon: Moriaty Vand dæmon: Valiant (meningen med overstående er at de er en del af de rådgivende team, men at de også skal repræsentere deres element og påtage sig opgaver i forhold til dem)
Lejemorder: Ledig Spion 1: Athena Spion 2: Ledig Spion 3: Ledig
Hvis der er andre forslag så sig endelig til, jeg er frisk på det meste! ;D Kontakt mig gerne på Pm hvis i har spørgsmål! n__n
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 23, 2012 22:41:15 GMT 1
Blaise kan godt fungere som både ild-dæmon repræsentant og spion/lejemorder-something, men det vil nok kræve en smule gensidig tillid, jeg tror ikke din karakter bare sådan lige lader en dusør-jæger komme ind i rådet og Blaise ville ikke bare sådan lige melde sig. Så der skal nok en tråd til for at skabe en connection ;D
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 24, 2012 8:38:52 GMT 1
That sounds good ;D Men du har ret, hun lukker nok ikke bare hvem som helst ind i rådet, uden at kende vedkommende først, men vi kan altid tage en tråd og se hvor den fører hen! ;D
|
|