0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 13, 2012 10:40:32 GMT 1
At han ikke ville stoppe hende ville med stor sandsynlighed komme bag på hende, for han vidste vel hvor få grænser hun havde og hvor lidt blufærdighed, eller det burde han kunne gætte sig til. Men mon ikke han alligevel ville stoppe hende hvis hun overtrådte hans grænser, uanset hvor disse måtte ligge eller være. Svaret sendte et tilfreds smil frem over hendes læber ”Du gøre livet så let for mig” svarede hun muntert, blinkede drillende og satte allerede planer for hvordan det hele skulle gøres. Godt nok var hun spontan, men planer kunne hun også brygge, desværre blev de sjældent tænkt ordentligt igennem, eller tjekkede for skønhedsfejl. Men det ville jo også være for kedeligt, hvis man planlagde alting til punkt og prikke så ville spændingen forsvinde. Om han ville fortryde sine egne ord vidste hun ikke, men muligvis, folk fortrød ret tit ting de sagde til hende, som eksempel var den mand der ville betale for dem alle sammen. Man skulle aldrig lade bolden være i hendes banehalvdel, det kunne ret hurtigt skabe problemer, eller folk ville fortryde. Hun kastede et blik på uret han trak frem og lod hovedet glide på skrå, sådan en havde hun set før, men funktionen havde hun vidst aldrig rigtigt fattet, eller tænkt over. Nogen ville nok hæve deres bryn, men hun havde levede i skove og på gaden hele sit liv. Hun kendte kun de store bornholmerur, for dem havde hun set. Normalt havde hun heller ikke selv behov for et ur, hun kunne via solens position afgøre hvad tid på dagen det var, og om natten var månen og stjernerne et godt redskab. Overskyede dage og nætter gjorde det svært, men nu var hun heller ikke en kvinde med mange aftaler. Hun overvejede hans ord, det havde han vel ret i men… hvor længe ville hun forblive sådan? Så snart Valeria fandt ud af det ville der nok ske en masse ændringer. ”For nu ja… men ikke nok om mig..” endnu engang skiftede hun emne når det kom til at blive for personligt ”Fortæl mig i stedet… er der virkelig en så stor aldersforskel mellem os?” hun havde haft det spørgsmål i hovedet længe, han havde jo sagt at han var ældre end hende, og gammel i forhold til hende, men hvorfra kunne han vide det, hun havde da ikke nævnt sin alder. Selv havde hun ikke rigtigt en favoritdrink, det helle afhang af hendes humør og hvad hun havde lyst til. Hvad hun dog ikke kunne lide var øl, det var virkelig noget hun ikke kunne synke og derfor noget hun holdt sig fra. Blev hun dog udfordret til at drikke eller opfordrede af folk tog hun gerne imod udfordringen, tit var hun endt i konkurrencer om hvem der kunne drikke mest, og det var både med mænd og kvinder. Tit var hun eller Valeria vågnede med en slem hovedpine dagen efter, og dog med penge i lommen. Det der dog ikke burde eller skulle nævnes var nok de steder hun vågnede op i. ”Slappe af er godt, og bedre end at være bekymret og anspændt.. desuden klæder det dig ikke at være alvorlig” svarede hun drillende, men mente dog det sidste. Eller, hun mente det nok fordi hun ikke brød sig om de der alvorlige vrede miner, folk skulle ikke have lov at være så alvorlige i hendes nærhed. Hun snerpede læberne sammen i en fornærmet mine ved hans latter, det var dog tydeligvis skuespil ”Hov hov, jeg er en meget følsom kvinde” svarede hun hvor hun ikke kunne holde et morende smil tilbage. Han syntes ikke at have noget imod at hun stod så tæt på, og som han valgte at lade læberne berøre hendes i et flygtigt kys, bredte et smil sig over hendes fyldige læber. Til hans svar smilede hun blot, lod dog ikke blikket forlade ham mens hun nød synet af hans reaktion over hendes strøg. ”Er du sikker på at du kan klare al min forkælelse…?” svarede hun med en kæk tone og et drillende blik i hendes vilde øjne. Hans arme gled om hende og trak hende tættere på ham, hvor hun absolut intet havde imod at komme lidt tættere på ham. Hendes læber krydsede i endnu et smil ”Det er svært at give skuldermassage fra denne vinkel…” lød en drillende bemærkning ”Meen… så må jeg bare improvisere” tilføjede hun med en hviskende lokkende stemme, hvor hendes hånd svagt klemte om hans lår, strøg derefter sensuelt opad låret og videre op ad hans bryst, den anden hånd havde lagt sig rundt om hans nakke hvor hun blidt nussede ham.
|
|
|
Post by ezekiel on Apr 13, 2012 22:28:21 GMT 1
Det var tydeligt at Amelia ikke var meget for at tale omkring sig selv, når det blev alt for personligt og privat, for kom det til hendes udseende, så nød hun jo opmærksomheden, desuden så vidste Ezekiel at hun ikke ejede generthed eller blufærdighed, hvilket hun jo allerede havde vist ham, da hun havde smidt tøjet foran ham. Han tvivlede dog på at hun ville være i stand til at skræmme ham væk, hvis hun valgte at springe på ham, eftersom han nød den fysiske nærkontakt med en kvinde og hvorfor skulle han dog sige nej til det? Hvis det endelig blev for voldsomt, kunne han jo bare tage magten fra hende – det ville sikkert være sjovt, eftersom han var sikker på at hun var typen der fik sin vilje. Tiden måtte dog vise hvad der ville ske imellem dem, selvom han var sikker på at det kunne gå flere veje, så han kunne ikke med sikkerhed fortælle hvad der helt akkurat ville ske, eftersom hun var så spontan og impulsiv. Det kunne være de endte i samme seng, det kunne være at de endte med at flygte sammen fra myndigheden, det kunne tilmed være at hun blev træt af ham eller omvendt, hvor de gik hvert til sit, intet var til at sige, så han lod det være op til skæbnen at bestemme hvilken vej de skulle gå. “Jeg troede ikke at alder havde nogen betydning for dig,” svarede han sandfærdigt, som et skævt smil gled over hans læber. De kom endnu engang ind på ham, hvilket han ikke brød sig om, så på det punkt var de faktisk rimelig ens; de brød sig ikke om at man kom ind på det mere private omkring dem. Hun havde dog selv sagt at hun var ligeglad med hans alder, selv da han havde beskrevet sig selv som en olding, skønt det var tydeligt at det havde været en løgn, da hans ansigt var ungt og han havde ingen grå hår. Alligevel var det ikke helt løgn, eftersom han jo faktisk var en olding, han overgik en alkymist levealder, hvis ikke flere gange, så man kunne snildt sige at han var gammel og langt over hendes egen alder, så ja, der var stor forskel, skønt det ikke just var noget han havde lyst til at fortælle hende. Et let smil gled over Ezekiels læber, da det flygtige kys blev brudt, hvor det også havde været utrolig kort, da han ikke engang havde nået at lukke øjnene, før det var blevet brudt igen, men alligevel havde han nydt fornemmelsen af hendes fløjlsbløde læber imod hans egne. Og nu hvor hun stod så tæt på ham – fordi han havde trukket hende tættere på – så tog han ikke blikket fra hendes øjne. Han lod hovedet søge let på sned, hvor et skævt smil gled over hans læber. ”Jeg tror at jeg vil elske din forkælelse, min kære,” svarede han drillende og dog sandfærdigt, for.. hvorfor skulle han ikke nyde det? Han nød jo hver en berøring som hun gjorde af ham i øjeblikket. Han trak let på smilebåndet da hun fortsatte, hvor han spændte automatisk i sit lår, da hun klemte omkring det, inden det strøg op ad låret, for at fortsætte over hans bryst, imens hendes anden hånd blev lagt om hans nakke, som hun gav sig til at nusse, hvor et let suk forlod hans læber uden at han stoppede hende det mindste. Han lod selv sin ene hånd stryge hende over ryggen, hvor den ene hånd næsten ‘uskyldigt’ klemte omkring hendes bagparti, imens et kækt smil gled over hans læber. ”Hvis du vil have et værelse, så vi kan være alene og du kan give mig skuldermassage, så kan du jo bare sige det,” påpegede han drillende, hvor det ene øje ved den hvide maske blinkede til hende – og smilet gjorde det tydeligt at det var flirtende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 14, 2012 12:10:11 GMT 1
Hun vidste som ham at det kunne gå flere veje, men det syntes ikke at gå hende på for hun var spontan, gjorde det hun fandt sjovest og det der gav hende mest underholdning. Tit behøvede hun ikke andet end at tænde en lille flamme – altså starte en konflikt eller andet – og så brød det ellers løs hvor hun kunne se til ude fra sidelinjen. Det var vel typisk dødsengle, at nyde af andres smerte eller problemer, men dog, nu var det jo ikke altid smerte hendes handlinger voldte. Folk drak sig stive lige nu, og der var ingen smerte at føle. Hun vidste dog at en vis person ville få ondt i røven af hendes opførsel, og hans pengepung ville blive betydeligere mindre. Hun lod blikket kort glide rundt, og bemærkede hvor fyldt stedet var blevet, tænk at folk ville kaste sig over stedet for en gratis drink eller to? Hun smilede ved tanken, om man havde penge eller ej kunne man vidst godt lide at få gratis ting. Atter vendte hun blikket mod ham, men hun havde heller ikke set væk i særlig lang tid, nogle få korte sekunder. Smilet over hendes læber famlede ikke ved hans spørgsmål ”Det har det heller ikke, jeg blev bare nysgerrig, hvordan kan du være sikker på at du er meget ældre end mig…? Du ved ikke hvor gammel jeg er..” han havde jo sagt at han var ældre, men så meget ældre end hende behøvede han jo ikke være, hun kunne sagtens være tusinder af år, selvom hun ikke var det. Hun ville ikke snakke om sig selv, så var bedre end at dreje emnet over på ham? Ikke at hun ikke havde bemærkede hvor lidt lyst han havde til at snakke om sig selv, men hvis han ikke ønskede at besvar hendes spørgsmål kunne han bare sige det ligeud, hun stillede dem jo også kun af ren nysgerrighed. Hun havde ikke behov for at mærker hans læber mod sine egne for at vide at hans var bløde, hun havde jo fornemmede dem mod halsen lidt tidligere. Kysset havde været ret kort, men det havde heller ikke haft til hensigt andet end at tænde noget i ham, eller blot give ham en smagsprøve. At de stod så tæt på hinanden, eller var så tæt på hinanden hvor han sad ned mens hun stod på gjorde hende intet, folk kunne se på dem men hun syntes slet ikke at bemærke dem eller have noget imod det for hun nød opmærksomheden om det var på den ene eller anden måde. En fyr havde engang spurgt om hvorfor hun ikke blev stripper, ja right, så ville Valeria falde død om med det samme. ”Det tror jeg også” svarede hun selvsikkert og med et muntert smil samt et frækt glimt i øjnene hvor hun ikke brød øjenkontakten, eller så meget øjenkontakt som man kunne få ved at se ind i maskens sorte blik. Han spændte i låret som hun klemte om det, hvor smilet voksede en anelse. Han sukkede over hendes nussen af hans nakke, og hun kunne ikke andet end at føle sig tilfreds over hans reaktion. Han standsede hende ikke, og da han ikke gjorde fortsatte hun den blide nussen som snart gik over til at blide forsigtige kærtegn. Den anden hånd som var standsede ved hans bryst hvilede ikke stille der, for hun lod to fingre snige sig mellem skjortens knapper for at berøre hans hud. Som han klemte om hende bagdel gled et frækt smil over hendes læber, hun bad ham ikke flytte hånden hvor den lå ret godt hvor den gjorde, i stedet for strittede hun en anelse med røven i en drillende bevægelse. ”Sige det? Jeg er ikke så meget for at sige tingene, jeg vil hellere vise dem” svarede hun, lænede sig de få centimeter frem som var mellem dem og kyssede ham blidt ved mundvigen hvor hun godt havde bemærkede det flirtende smil over hans læber. Kysset var kort, ja næsten kun en flygtig berøring hvor hendes læber strøg videre langs hans markante kæbe for at hviske ham i øret ”Men det kunne nu være rart med et værelse” hun nappede ham drillende i øreflippen inden hun trak hovedet til sig.
|
|
|
Post by ezekiel on Apr 14, 2012 23:58:29 GMT 1
At emnet var blevet drejet mod Ezekiel igen, var ikke just noget som han brød sig synderligt om, da han aldrig talte omkring hans sande alder, for folk ville da tro at han var skør, medmindre de kendte til grunden og det kunne skabe store problemer for ham, for folk kunne ende med at ville dræbe for at få udødeligt liv og det kunne han virkelig ikke tillade! Et skævt smil gled over hans læber, hvor han ikke så væk fra hende på noget tidspunkt. Hun stillede ham spørgsmålet af nysgerrighed og ikke for at stikke til ham, hvilket han vidste, men det ændrede nu alligevel ikke på det faktum at han ikke brød sig om at tale særlig meget privat omkring sig selv. ”Jeg behøver ikke kende til din alder for at vide at jeg er ældre. Det er nok til at jeg kender til min egen, eftersom ikke mange kan slå min alder,” svarede han i en drillende og gådefuld tone, hvor han heller ikke ville fortælle mere omkring det. ”Har du måske nået dit første årtusind? Første titusind?” spurgte han videre, da de hurtigt ville kunne få det afgjort, hvis hun da gad, at besvare hans spørgsmål, selvom han vidste hvem der var ældst, for alkymister døde af alderdom på trods af deres store levetid, og han burde for længe siden være gået i døden, men det var han ikke, netop fordi han havde fundet en måde at holde sig levende på. Det korte kys havde skam virket, for Ezekiel kunne ikke andet end at ønske mere. Han nød af hendes kærtegn, han nød af hendes strøg, samt han nød hendes hånd mod hans lår, hvilket hans egen krop også beviste netop ved at spænde, som det gjorde. Han kunne godt lide hendes nærvær, at mærke hende så tæt på at han kunne mærke hendes varme ånde imod hans ansigt, for det gav ham en dejlig og behagelig sitrende fornemmelse. Han så ikke væk fra hende, da hun lod hånden tage vandringen mod hans bryst og lod de to fingre søge under hans skjorte, hvor han fornemmede de varme fingre mod hans nøgne hud, hvilket han nød. Han kunne også mærke hvordan hun strittede med røven, da hans hånd nåede der til, hvilket fik ham til at lægge begge hænder mod hendes bagparti, for at trække hende helt tæt ind på sig, inden han gav sig til at massere hendes bagende med begge hænder. ”Så vis mig hvad du vil,” opfordrede han hende i en hviskende og intens tone mod hendes ene øre, som han ikke gjorde noget for at skubbe hende væk, men bød hende nærmest til at komme tættere på ham. Han var ligeglad med alle andre der befandt sig i rummet, han havde kun øje for hende. Kysset mod Ezekiels mundvig og videre mod hans kæbeparti, fik ham til at trække let på smilebåndet, hvor han måtte bide sig i den bløde underlæbe for ikke at slippe et nydende suk, da han heller ikke ønskede at virke alt for villig, men det var vel tydeligt at mærke på ham at hun havde gjort ham lysten? Han kunne dog ikke holde et suk tilbage, da hun bed ham i øreflippen, selvom han trak hovedet tilbage, da hun gav slip, hvor han så hende i blikket. ”Så lad os finde et værelse?” Det var mere et spørgsmål end en konklusion, eftersom han egentlig bare søgte efter de sidste ord på en bekræftelse om at hun ville have ham for sig selv i enrum.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2012 14:25:17 GMT 1
Når de begge ikke brød sig om at snakke om deres privatliv så måtte de finde noget andet de kunne snakke om hvis det da var nødvendigt. Men privatliv, hvor meget privat var der over hendes eget liv? Jo fortiden var fuld af intriger, historier og spænding, men det var jo ikke bare historier, det var ting der virkelig var sket og det var grunden til at hun var hvor hun var i dag. Hans svar fik hende til at lade hovedet glide på sned mens et spørgende udtryk dukkede op i hendes øjne. Snart fortsatte han hvor hun smilede skævt ”Okay du har ret, jeg er ikke engang et halvt årtusind… nærmere et sted over 300” svarede hun med et skævt smil. Han overgik hende i alder, det kunne hun nu se, hun havde dog bit sig mærke i hans ord, hvor gammel var han? Han undveg at svare direkte det vidste hun, men han måtte være utrolig gammel. Hvor mange titusinder var han mon? Hun betragtede ham tavs, mens tankerne for gennem hendes sind dog uden at nå et svar. Hun endte med at sukke, ryste på hovedet og ranke ryggen ”Du er da ældre end de fleste så…” sagde hun og antydede til at han havde kaldt hende barn, mange ville da være børn hvis han skulle sammenligne deres alder med hans. Hun havde da forsøgt at holde hans interesse, og vække mere af den dur, godt nok var hun måske ung i forhold til ham, men helt uerfaren var hun ikke, faktisk slet ikke. Hun var opmærksom på enhver reaktion, enhver trækning, enhver lyd der måtte forlade hans krop. Hæftede sig ved hvad hans krop reagerede overfor, og hvad den ikke gjorde. Den sensuelle dæmon i hende blev vakt til live, opfangede hans begær og lyst og nærede hende deraf. Et tilfreds glimt var at finde i hendes øjne, og hun fortsatte i samme retning. Hans hænder blev lagt mod hendes bagparti, begge hænder, hvor han trak hende tættere på ham og hun lod ham gøre det. Hånden hun havde ved hans bryst kærtegnede blidt og pirrende hans hud, den smule hud hun var i stand til at nå. Den anden forlod hans nakke for at stryge hen over hans hals og videre op mod hans kæbe og kind. Hans hviskende stemme, den samme stemme som hun havde bedt ham undgå at bruge tidligere fik hende svagt til at gyse. Han havde selv opfordrede hende til at vise ham hvad hun ville og selvfølgelig tog hun hans ord til sig. Hendes blik blev vendt mod ham som hun rykkede ansigtet tættere på hans, lod hovedet glide en anelse på sned for at rette blikket mod hans læber. Hun fornemmede hans hånd mod sit ansigt, nød varmen og fornemmelsen af mand, muskler, testosteron og styrke. Hende slæber strejfede hans prøvende, næsten.. forsigtigt. Hun flyttede dem ikke langt fra hans, hun lod hånden forlade hans bryst og knappe den øverste knap i hans skjorte op med vante bevægelser. For hendes skyld måtte han gerne sukke alt det han ville, det gjorde hende nemlig både glad, tilfreds og vakte hendes egen begær. Sukket der fulgte af at hun nappede ham i øreflippen fik hende kort til at gribe om hans krave hvor hun virkelig måtte holde sig i skindet for selv ikke at gå løs på ham. Deres blikke mødtes som hans trak hovedet til sig for at kunne se på hende, og hun lod dem få øjenkontakt om end det fortsat var maskens øjne hun så ind i. Hans ord der lød spørgende bragte et muntert smil frem over hendes læber, han ønskede at høre hende sige det, det kunne hun se. ”Ja… lad os det” hviskede hun tilbage som hun gav slip på ham, ja næsten modvilligt, for at han kunne komme op at stå. Hun strakte sig kort, lod tungespidsen stryge hen over læberne inden hun så afventende på ham.
|
|
|
Post by ezekiel on Apr 15, 2012 15:34:17 GMT 1
Så høj en alder som Ezekiel havde, så kunne han næsten ikke tillade at være kræsen, hvilket han sådan set ikke var, men han tog alligevel sine forbehold, hvor han normalt ikke gik efter unge tøser som Amelia, men det var næsten umuligt at lade vær, når hun fangede hans interesse så hurtigt som hun havde gjort. Han nød hendes selskab, selvom han godt kunne mærke at hun var så meget yngre end ham, for hendes opførsel sagde ham jo det hele. Han havde desværre ikke råd til at kaste sig i krig med myndigheden uanset hvor sjovt det end kunne være, for det kunne koste ham alt for dyrt, og det kunne han virkelig ikke tillade! Alligevel ønskede han at tilbringe tiden med hende så meget som det nu var ham muligt, hvor tiden måtte vise hvor lang tid det blev. Et skævt smil gled over hans læber. ”I så fald ved jeg at jeg er ældre end dig,” svarede han drillende, som hun erkendte at hun ikke var mere end de første trehundreder. Det ville sige at hun var ufattelig ung i forhold til ham, selvom han vel godt kunne gøre en undtagelse en enkelt gang? Han ville ikke have noget imod at lære hende og hendes krop lidt bedre at kende, ikke nu hvor hun stod og vækkede hans begær og lyst. ”Måske,” svarede han blot med et skuldetræk, som var der alligevel en del der kunne være ældre end ham. Der var faktisk mange der kunne slå hans alder, eftersom der både var engle, vampyrer, horrorer, dødsengle, spider og han vidste ikke hvad som faktisk havde udødeligheden, så der var faktisk mange der kunne slå hans alder, selvom han vidste at det var sjældent at mange blev så gamle, specielt fordi de fleste døde i krig og kamp, som havde været her, han havde bare levet et rimelig påpasseligt liv, hvilket nok også var grunden til at han ikke havde så mange ar og skrammer på sin krop. De kulsorte øjne så ind i hendes smukke, hvor det lille smil ikke falmede det mindste, for det var umuligt. Ezekiel nød hendes berøringer, hvor han heller ikke gjorde det mindste for at stoppe hende. Han kunne tydeligt mærke at hun strøg hånden fra hans nakke over hans kind, lænede sig tættere på ham og lod sine læber strejfe hans prøvende og næsten helt forsigtigt. Det morede ham, eftersom han ikke ville se hende som typen der var forsigtigt, men derimod krævende og tog hvad hun ville have. Han kunne dog godt lide hendes forsigtighed, selvom han alligevel ønskede at mærke mere, hvilket fik ham til at trykke sine læber imod hendes i et langt dybere kys, imens han fortsat holdt hende tæt ind til sig. Han stoppede hende heller ikke fra at knappe en af skjortens knapper op, da han nød fornemmelsen af hendes fingre mod hans bare hud. Ezekiel brød let kysset, hvor han vendte blikket afventende imod hende. Han ville ikke have noget imod at de fandt et værelse og at hun også var enig, fik ham til at trække let på smilebåndet. Han lod hende trække sig, hvor han fandt nogle guldmønter frem, som han lagde på bordet, inden han bankede på bordfladen med sin håndflade, for at fange bartenderens opmærksomhed. Han tog dog ikke øjnene fra Amalia, på trods af at han henvendte sig til bartenderen, „en nøgle tak.” Han fik en i hånden, inden han roligt rejste sig, selvom han ikke helt gik endnu. Han gik derimod ned i knæ, hvor han løftede hende op i sine arme, kun for at sætte kursen imod et af værelserne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2012 17:28:44 GMT 1
Hendes præcise alder var ukendt, eller hvis hun tænkte tilbage på den og talte ville hun nok finde ud af det men hun var ikke helt sikker. En ting var dog klart, uanset hvor gammel hun var ville han og mange andre være ældre end hende. At blive kaldt barn var ganske almindeligt i den anden skikkelse, for den var rimelig svag og barnlig i det. Amelia derimod var ikke barnlig, løs på tråden, livlig og alt andet end stille men nærmere ung end barn. Hun smilede blot ved hans ord, bemærkede at han ikke nævnte sin egen alder nærmere og vidste at det ikke nyttede at forsøge at finde ud af det, derfor lod hun det ligge. Hun ville heller ikke prikke for meget, for hvad ville denne information også gøre godt for? Hun ville sandsynligvis aldrig se ham igen, og nu var hans alder jo ikke noget hun skulle bruge til noget. Hun ville hellere nyde hans selvskab, og ham frem for at stille alt for mange unødvendige spørgsmål. Nok var der mange væsner der kunne leve længe, og nok var der nogle der var udødelig. Men alligevel var der mange der blev slået ihjel inden man nåede en alder der var så gammel. Eller så døde man ved ulykker eller andet, udødelig betød jo ikke at man ikke kunne dræbes, for det kunne man vel sagtens, og også dø ved ulykker. Hun regnede dog med at han ikke snakkede om en almindelig alder, for det ville komme stærkt bag på hende hvis han skulle have den gennemsnitsalder af disse væsner. Og dog, det kunne jo godt lade sig gøre. selv regnede hun ikke med at blive så gammel, ikke fordi hun så negativt på livet eller tænkte på at tage sit eget liv, men nærmere fordi hun var bevidst om hvilke liv hun levede, eller Valeria gjorde og derfor var det at dø ung sandsynligt for dem. En bande røver der faldt over hende i skoven om natten ville med stor sandsynlighed bare tage hende liv i den tro at hun havde noget værdigfuldt de kunne bruge. Forsigtig kunne hun skam godt være, men forsigtighed bag dette være mere ment som en udfordring, en tirren og pirreren så han selv fangede hendes læber i kysset. Ønskede hun at kysse ham ville hun ikke tøve, eller være så forsigtig som hun var, men hun holdt sig i skindet, og lod ham gøre det, eller opfordrede ham til det via sin forsigtighed. Det virkede, for hans trykkede læberne mod hendes i et dybere kys hvor hun gengældte det lige så forsigtigt, hun gav sig få sekunder efter hen i kysset, og kærtegnede ham blidt på halsen. Den anden hånd knappede yderligere to knapper op, så var tre af dem åbne og hun kunne nu lade sin hånd komme til uden så meget besvær. Hånden sneg sig ind mellem stoffet, mod hans varme hud hvor hendes hænder var en anelse koldere end hans hud, men ikke kolde alligevel. desværre blev kysset brudt, hvor hun erklærede sig enige til hans ord og måtte derefter flytte sig. Hendes blik gled hen over de mønter han trak frem, derefter hen over bartenderen og tilbage mod ham for at opdage at han kiggede på hende. Hun smilede et udfordrende smil til ham, blinkede frækt og sensuelt nu hvor den sensuelle dæmon var vakt, var det tydeligere at hun bar noget af den race i sig. Hendes blik forlod ham dog hvor hun kiggede kort på den nøgle han fik udleveret. Hun hævede spørgende og forundret det ene bryn som han gik ned i knæ og hvinede da hun pludselig fik benene fejede væk under sig og derved løftede op. Pulsen steg en anelse i ren overraskelse hvor en mild latter måtte bryde hendes læber, hun vendte blikket op mod ham, lod den ene hånd stryge hen over hans bryst hvor den lukkede sig kort om skjorten, den anden gled rundt om hans nakke. Ingen fyr havde borede hende sådan før, og hun havde ikke regnet med det men det var nu sødt alligevel. For at belønne ham for det lille trick – som helt klart gav ham ekstra point, for det var da forkælelse – lod hun sine læber trykkes mod hans hals, og lod dem stryge ned over hans bryst hvor skjorten var åben. Forhåbentlig mistede han ikke fokus så meget at han ville tabe hende, for hun ville nok ende med røven hvis han gjorde.
|
|
|
Post by ezekiel on Apr 16, 2012 21:15:05 GMT 1
Ezekiel kunne tydeligt mærke den længsel som Amelia vakte i hans indre, hvor han ligeså kunne se lysten i hendes blik, ligesom han vidste at det hvilede i hans, på trods af at hun ikke kunne se det for masken, men det var vel heller ikke nødvendigt at se, for at vide at han faktisk havde lyst til hende? Han lagde i hvert fald ikke det mindste skjul på det, eftersom hans kærtegn og berøringer var rimelig åbenlyse. Han tog dog ikke blikket fra hende, da hun valgte at knappe yderligere to knapper op, så hun kunne få en hel hånd ind under hans skjorte, hvor det kort gøs i hans krop, da hendes kolde hånd berørte hans varme hud, hvilket tog ham et par sekunder om at vænne sig til. Hun ville dog ikke være i stand til at knappe flere skjorter op, da den sorte habitjakke var i vejen. Ikke desto mindre skulle den først af, før hun kunne fortsætte, selvom det måske var bedre de fandt et værelse, inden de fortsatte til mere intime berøringer? Det ville han i hvert fald have det langt bedre med, og det var han sikker på at mange andre gæster også ville have. Hans egne hænder masserede dog fortsat hendes bagparti, hvor han holdt hende tæt ind til sig uden at han så væk fra hende. Hun var smuk, og dog var der noget anderledes over hende, der var noget.. sensuelt. Han havde dog ikke opfanget nogen sensuel dæmon i hende, men kunne der være mere end de fire racer han havde set? Han var faktisk ikke sikker, men han ville ikke betvivle det, for hun havde allerede vist ham at hun var fuld af overraskelser. Der gik kun et par sekunder, fra at Ezekiel betalte, til at han havde nøglen i sin hånd, hvor han kort skimtede nummeret, inden han fik hende løftet op i sine arme. Hendes hvin og latter, fik ham til at trække muntert på smilebåndet, hvor han også kluklo ganske kort, eftersom hun tydeligvis var blevet overrasket af hans lille nummer. Han kunne dog sagtens være en gentleman, eftersom han jo faktisk var opdraget til at være det, og han havde jo også sagt at han gerne ville forkæle hende, så hvorfor ikke starte lidt før? Han mærkede at hun lukkede hånden omkring hans skjorte og nakke, hvordan hun skænkede hans hals et kys og fortsatte ned over hans bryst, hvilket fik det til at gyse kort i ham af det rene behag. Han nød det ganske vidst! Det gjorde ham dog en anelse ufokuseret på at gå, selvom hans ben alligevel fik ham båret ned gennem den lange smalle gang, hvor hans blik gled op mod numrene over dørene, inden han stoppede op, da de nåede til deres værelse. Han skulle dog kæmpe en anelse, for at få døren låst op, da han både låste døren op imens han bar hende, hvilket ikke var helt så let! Da der lød et ‘klik’ fra døren, skubbede Ezekiel den op med sin ene albue, inden han trådte ind i det lille rum. Det var ikke særlig stort, men der var det nødvendige. Han lukkede døren med foden, inden han trådte ind igen, hvor han stoppede op i midten af rummet, hvor han fortsat bar hende i sine arme. Hans blik gled fra sengen, der stod i midten med et lille natbord ved siden af, til en kommode, inden det gled mod badeværelsesdøren til skabet over i den anden side. ”Jeg håber at det går an,” svarede han roligt, som han gik hen og satte hende af på sengen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 17, 2012 10:44:39 GMT 1
Den længsel hun vakte hos ham var hun selv utrolig bevidst over. Hun kunne føle den så tydeligt, føle hans begær og lyst. Hun smilede ved tanken, morede sig over at hun kunne vække den slags i så mystisk en fyr, og dog.. han var i stedet ende kun en mand uanset hvor mystisk han måtte være. Selvom hun så tydeligt fornemmede den lyst og begær han nærede, så kunne hun ikke se det i hans øjne fordi de var skjulte for hende, dette var da klart en kilde til irritation for hende men hun skulle nok få mulighed for at se det, det var hun sikker på. Han lagde dog heller ikke skjul på sine lyster, ikke fysisk hvor han kærtegnede og berørte hende rimelig åbenlyst, noget hun nød mere end hun gav udtryk for. Hendes blik hvilede i længere tid i de sorte øjne der udgjorde maskens øjne, der var noget eventyrligt over at se ham med masken på, nærmest som om alt dette var uvirkeligt. Hvordan hendes egen reaktion ville være når han smed masken – når og ikke hvis – var hende ukendt, men hun var spændt på at se sin egen reaktion. Han gøs over hendes berøringer som hun fik skubbet hånden ind under skjorten, det sagde vel at hendes hånd var koldere end hans hud og det var en naturlig reaktion. Det var ikke fordi hun ville klæde ham af, eller jo det var det, men desværre kunne hun ikke komme længere så hun var nødsaget til at vente. Hvorfor også have så meget tøj på? en tanke der var kommet af ivrighed, hun ville bare gerne have at det skulle gå hurtigt. Hvad folk omkring dem tænkte når de så dem, eller nærmere hende opføre sig sådan anede hun ikke, men hun kunne heller ikke være mere ligeglad. Hun tænkte aldrig på hvad folk mente, eller sagde, hun tænkte slet ikke på andet end hvad hun havde mellem hænderne og lige nu var det ham. Det var dog helt sikkert bedst at de fandt sig noget mere.. privat, for blev hun mere ivrig ville det nok blive svært. Sådan havde hun det da, men underligt at hun virkede så rolig og klar i sindet udenpå. Jo hun var fuld af overraskelser, og dem havde hun faktisk flere af, nogen nok mere behagelige end andre, men nu var det ikke sikkert at han fik dem at se. Hun nød da at blive båret rundt, det skete langt fra tit og det var underligt, anderledes og dog var følelser sjov. Han måtte da gerne forkæle hende, det sagde hun ikke nej til. Og hvilke gentleman han dog var, hun fniste ved tanken. Han gøs over hendes kys, og dette bragte et smil frem over hendes læber som hun kyssede videre. Hun sparede ham dog for pinslerne som kyssene bragte – hvis det var pinsler og ikke begær – som han forsøgte at låse døren op. Han kunne jo bare have sat hende ned igen, men det gjorde han ikke, i stedet for kæmpede han lidt med døren inden den sagde klik og gik op. Hun kastede et blik rundt i værelset, hun havde slet ikke vidst at der var sådanne værelser deromme, men det var da ret effektivt. Og nu gav det også mening når folk bare forsvandt for at dukke op lidt senere. Døren gled i som han skubbede til den med foden og henvendte sig til hende. Hun smilede morende ”Det gør det..” svarede hun. Hun ejede ikke engang et værelse så det her var luksuriøst i forhold til de træer, og buske hun normalt søgte ly i eller bag. Hun blev sat ned, bemærkede straks at sengen var blød og lod fingrene kort stryge hen over lagnerne inden hun vendte blikket op mod ham. ”Nåh.. det var massage ikke…?” sagde hun med en drillende og dog spørgende tone.
|
|
|
Post by ezekiel on Apr 20, 2012 16:16:47 GMT 1
Nu hvor Amelia ikke havde lagt skjul på sine lyster – som Ezekiel heller ikke selv havde – så var det måske mere passende at finde noget mere privat, hvor de kunne udfolde sig så vildt de ønskede, hvor det måske også var langt mere passende at blive så intim på et værelse frem for nede i baren. Derfor havde han intet imod at bære hende med hen til det værelse, som de havde fået tildelt, da han sådan set også var spændt på de mange overraskelser som hun havde gjort sig og som hun sikkert var fyldt med. Han havde set hvor spontan hun kunne være, og blufærdig var hun heller ikke, så han glædede sig næsten at se hvad hun kunne finde på, for han var sikker på at han nok skulle nyde det. Værelset som de kom ind på, var måske ikke særlig stort og det var ganske enkelt, men Ezekiel var ikke just kræsen, og han kom endda fra sin egen penthouselejlighed, som var noget mere luksuriøs end dette enkle værelse, men han havde aldrig været typen der beklagede sig, da selv han havde levet på gaden, så han havde været i alle forskellige miljøer. Han var dog usikker på hvad Amelia egentlig var vant til, for som hun selv havde sagt så var hverken hende eller den anden tøs registreret noget sted, så han kunne næsten tro at hun faktisk sov på gaden og i naturen, og i det tilfælde måtte dette vel være luksus for hende? Han trak skævt på smilebåndet, som hun fortsatte, hvor han nikkede ganske let. ”Det var det,” medgav han roligt, imens han begyndte at knappe den sorte habitjakke op, som han kastede fra sig på en stol, der stod ved den ene side af kommoden, inden han begyndte at knappe den mørkelilla skjorte af sig, som han ligeledes kastede fra sig på stolen, så man kunne se den store og muskuløse overkrop, som han tydeligt havde holdt i god stand, eftersom han på ingen måde var høj og splejset, men høj, bred og muskuløs. Han fik også skubbet sig ud af sine sko, inden han vandrede over til hende, som hun måtte sidde på sengen, hvor han stillede sig foran hende og tårnede sig op i luften, da han trods alt var en høj mand på næsten to meter, hvis ikke han faktisk var over. Han løftede den ene hånd og strøg den let over hendes kind, selvom han lod masken blive på, på trods af at han faktisk mest følte for at smide den, så det blev mere personligt for dem begge. Et kækt smil gled over hans læber, som han strøg hånden fra hendes kind og videre mod hendes skulder. ”Og hvem skal have først?” spurgte han roligt, som han lod hovedet søge let på sned, uden at han tog blikket fra hende, hvor det kække smil heller ikke falmede det mindste.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 21, 2012 15:46:20 GMT 1
Hvad der var passende havde ikke lige været hendes første tanke, men heldigt at en af dem tænkte på hvad der var passende og ikke var, ellers ville folk komme til at se mere end de ønskede. Hun havde absolut ikke haft noget imod at blive løftet op og båret, det var endelig morsomt og anderledes, men hun prøvede jo også noget nyt hver dag. at blive båret var dog ikke noget hun havde regnet med da hun havde mødt ham til at starte med, men hun havde nu heller ikke regnet med at de ville ende i dette sted, eller i denne ’situation’ som de nu var i, hun havde dog intet imod det, tværtimod fandt hun det kun underholdende. Han havde selv givet udtryk for at hun var ung, og endda ret meget i forhold til ham, så at hun havde formået at opretholde hans interesse var nok ikke så lidt, det mente hun i hvert fald selv at det ikke var. Jo værelset var luksus, men det var jo for hendes vedkommende. Hun var ret sikker på at hans hjem var langt mere luksuriøst end det her, andet ville undre hende. Hun kendte ham ikke, men han havde nævnt at han havde været i et cirkus så mon ikke at han også have prøvet at sove hårde steder og fryse om natten? Det havde hun i hvert fald, hver vinter måtte hun lide med at holde sig varm om natten, og tit blev Valeria syg, hvilket jo betød at hun også gjorde, fordi hun ikke fik varme nok. Hun tjekkede værelset ud med blikket som hun blev sat ned, og konkluderede at hun med glæde ville blive der natte over hvis hun kunne. Til hendes ord nikkede han med et smil og gav hende ret, der efter fulgte hun ham blot underholdt med blikket som han trak tøjet af. Et drillende suk brød hendes læber ”Det er ikke hver dag en mand stripper for mig” lød hendes drillende ord som han trådte nærmere og standsede foran hende. Hendes blik gled hen over hans overkrop som den fortsatte op mod hans ansigt som delvist endnu var skjult af masken. Hun måtte lægge hovedet helt tilbage for at se op på ham så høj han var, blev hun ved med det i et stykke tid ville hun nok få hol i nakken. Hans hånd strejfede hendes kind, hvor hun lod sin egen stryge blidt hen over hans mave, fornemmede den trænede mave og de spændte muskler under hendes fingre. Smilet gled atter over hendes læber, og ved hans ord blev smilet kækt ”Du naturligvis…” svarede hun som hun fik rejst sig op, flyttede sig fra sengen så han kunne tage plads og fik trukket støvlerne af som hun skubbede af vejen inden hun vendte sig om mod sengen igen for at se om han havde taget plads der. Det her skulle nok blive sjovt.
|
|
|
Post by ezekiel on Apr 22, 2012 10:11:46 GMT 1
Måske Ezekiel var vant til at leve i luksus, men han var ikke typen der pralede eller typen der beklagede sig over noget der ikke var luksuriøst, måske hvis han blev tvunget til at sove et sted, hvor der var fyldt med rotter og kakerlakker, men ellers så var han stort set tilfreds med det som han kunne få, da selv han havde prøvet at sove på gaden og ude i naturen fordi han ikke havde haft andet, men sådan var det nu ikke længere. Dette værelse var også helt fint for hans vedkommende, da han egentlig var lidt ligeglad med hvordan det så ud, for det var alligevel Amelia som han gav sin fulde opmærksomhed til. Han havde desuden også kun trukket hende væk, så det hele kunne blive lidt mere privat, hvor han heller ikke regnede med at folk gad, at se dem nede i baren og være helt intime. Desuden så var det, som hun også selv havde sagt, svært at give massage dernede. Det var lettere i en seng, hvor man kunne ligge ned og den anden ordentlig kunne komme til, desuden så lød hendes idé også yderst god i hans ører. Hendes drilske suk, da Ezekiel smed tøjet som han havde på overkroppen, fik ham til at trække morende på smilebåndet, hvor hendes ord gjorde at han kluklo ganske let. Hvis det have været et stripshow, havde det nok ikke været specielt godt, eftersom tøjet var gledet af hurtigt, men tanken morede ham nu alligevel. Desuden så skulle tøjet på overkroppen vel af, hvis hun skulle give ham massage? Han vendte sig roligt mod hende, hvor han så på hende med et skævt smil. ”Det kan vidst umuligt være et godt stripshow,” svarede han morende. Måske han ikke havde en grim krop, men derfor var selve ’strippen’ gået rimelig hurtig, hvor det nu heller ikke just var den tanke han havde haft bag. Ezekiel spændte let i maven, som hun lod hånden stryge over den, hvor han fortsatte de blide strøg mod hendes kind. Normalt gik han langt fra efter så unge tøser som Amelia, men hun havde alligevel formået at lokke ham med sig, holde på hans opmærksomhed og interesse, hvor han faktisk ikke havde lyst til at gå. Han kunne dog ikke lade vær med at smile skævt og morende, da hun sagde at han skulle have først, hvor han roligt trådte til siden, så hun kunne komme op at stå, og så han selv trak sig ind på sengen, hvor han lagde sig på maven, så hun ordentlig ville kunne komme til. Han vendte let blikket mod hende, som hun fik støvlerne af, hvor han ikke kunne lade vær med at smile. ”Nu håber jeg også at du er god til det,” svarede han drillende. Det ville ikke undre ham hvis han faktisk var lidt anspændt, eftersom arbejdet tog hårdt på ham. Han var dog usikker på om hun overhovedet plejede at give massage før, for han ville ikke just sige at hun var typen der gav, men som tog, derfor var han faktisk spændt på at se hvor god hun var.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 22, 2012 12:39:06 GMT 1
Som de var kommet ind på værelset var det skam blevet mere privat, men alligevel var det ikke helt sådan grundet masken han havde på, der var en vis.. afstand mellem dem, en afstand hun havde i sinde at udradere fuldkomment for det skulle nok lykkedes hende at få den af ham.. hun havde allerede lagt planer for hvordan! Ideen ville dog ikke have lykkedes hvis de var blevet inde i baren for det krævede nemlig disse private omgivelser. Hun vidste – eller nærmere forventede – at han ikke ville gå særlig langt med folk omkring sig, og derfor var det her en bedre ide. Ikke specielt godt? Han tog da fejl, det gik nok hurtigt, men det var sådan hun kunne lide det. Hun ville da ende med at blive aaaalt for ivrig hvis han skulle gøre det på stripshow maner, morsomt og underholdende måske, men alligevel ville hun nok ikke kunne sidde helt så stille så man skulle tro. Han fandt hendes ord morsomme hvilket hun intet havde imod og derfor lod hun blot med. ”Bedre end du tror” svarede hun med en kæk undertone i stemmen ”Desværre blev det ikke alt du smed” hun ville slet ikke have haft noget imod hvis han havde smidt resten, det ville blot have gjort tingene lettere for hende. Han spændte let i maven hvor hun blot smilede for sig selv, hvor ville det her blive underholdende. Hans strøg af hendes kind opfattede hun da tydeligt, og hun nød det skam også hvor hun kort lukkede øjnene og lod kinden rykkede sig nærmere mod hans hånd. Hendes krop var begyndt at blive rimelig bevidst om hvornår den sidste havde fået den slags kærtegn eller opmærksomhed fra det modsatte køn, og hun blev pludselig glad for at hun ikke var halvblods eller fuldblods sensuel dæmon.. det ville have gjort tingene værre hvad kontrol angik. Han havde lagt sig i sengen som hun nu vendte blikket mod ham, et skævt smil dukkede frem over hendes læber da hun trådte nærmere hen til sengen. Hun kravlede op til ham, lod den ene hånd strejfe blidt hans ryg ”Jeg kan sige så meget.. at hvis der er noget der vil få dig til at opsøge mig senere.. er det mine evner indenfor dette område” svarede hun lettere drillende blinkede til ham som hun ændrede sin stilling. Nu sad hun over ham, med benene på hver side af ham og knæene mod sengen som tog det meste af hendes vægt - ikke at der var meget af det. Hun placerede blidt hænderne mord hans muskuløse ryg, lod dem glide fra den nederste del af hans ryg og op mod hans skuldre i cirklende bevægelser. I starten var det ren massage, hvor hun standsede enkelte steder og løsnede en anspændt muskel ved intens massage. Især hans skuldre havde en del anspændte knuder og hun brugte derfor en del tid på at løsne disse knuder ”Du er ret anspændt… slap af” kommanderede hun, forblev han så anspændt ville det bare tage længere tid. Godt nok skete det ikke så tit at hun gav massage, men hun kunne skam godt finde ud af det. Hendes brødre, fætre og andre familiemedlemmer – eller nu var de jo nærmere Valerias familie - havde i sind tid haft brug for den slags og hun havde derfor fået øvelse i det. Under massagen havde hun ikke kunnet dy sig for at strejfe ham lettere kærtegnene, blidt og sensuel af og til. Men nu hvor hun syntes at have fået løsnede de fleste anspændte muskler, så ville hun da ikke nøjes med bare at strejfe ham af og til på den måde. Hun gav sig til at kærtegne ham, i starten roligt, men efterhånden mere intenst, den smule evner hun havde som sensueldæmon blev også taget i brug hvor hun forsøgte få ham til at reagere. Efter yderligere noget tid lænede hun sig ned over ham, lod sine læber berøre hans skulder ganske blidt, hvor de fortsatte ned over hans ryg.
|
|
|
Post by ezekiel on Apr 22, 2012 16:41:57 GMT 1
De var nok kommet et mere privat sted hen, men derfor følte Ezekiel ikke just at det var helt personligt, for han bar stadig masken, som skjulte sit ansigt, men alt efter hvad de skulle, så ville han nok fjerne den med tiden, eftersom han selv følte for at fjerne den nu. Et sted frygtede han jo nok at han ville miste hendes interesse hvis han fjernede den, selvom det ikke engang var sikkert. Han kunne dog godt lide hendes selskab, derfor ønskede han heller ikke at gå, eller lade noget andet ødelægge deres hyggestund sammen, for han ville gerne nyde tiden så længe som det nu var ham muligt. Han havde sine forretninger som han skulle have gjort, hvilket han ikke kunne se bort fra, og der kunne han ikke have hende med, derfor ønskede han også at nyde tiden så meget som det var ham muligt. Det gjorde heller ikke noget at det gik den anden vej, hvor det morede ham at hun nød hans stripshow, skønt han nok ikke just ville kalde det for det samme. Han rystede morende på hovedet af hende, som han vendte sig mod hende. ”Det kan være det ryger før eller siden,” svarede han i en gådefuld og alligevel drillende tone. Om han ville komme til at smide alt, vidste han ikke, men det måtte tiden jo så vise ham. Han havde allerede fået et glimt af hende, hvor han også havde nået at se at hun havde en flot krop. At hun ville massere ham havde Ezekiel intet imod, tværtimod så han faktisk frem til det. Han blev kun liggende på maven, hvor han ikke tog sig af at hun selv kravlede op i sengen og lod hånden stryge ham over den nøgne ryg, for han nød af hendes strøg. Han kunne ikke lade vær med at grine ganske let til hendes følgende ord, hvor han rystede let på hovedet af hende. ”Det skal jeg huske,” svarede han muntert, som han samlede hænderne oppe ved puden, hvor han lagde hovedet mod dem, så han kunne ligge afslappet i sengen, da hun valgte at tage plads på hans ryg, hvilket han ikke sagde det mindste til, for han havde bestemt ikke regnet med andet nu hvor hun skulle massere ham, hvilket han allerede så utrolig meget frem til! Ezekiel kunne godt mærke når hun tog fat i de ømme muskler, hvor han kort spændte, inden han faldt forholdsvis hurtigt til ro igen, hvor han igen kunne nyde hendes hænders behandling af hans ryg, nakke og skuldre. Der var dog noget i hendes berøringer som tændte en lyst i ham, selvom han ikke helt var sikker på hvorfor. Han kunne dog mærke at hendes massage faktisk hjalp på ham, da han kunne fornemme at hans krops mange anspændte knuder var helt.. opløst. Hendes hårde hænder endte også langt mere blide, hvor han pludselig fik et.. kys? Han åbnede roligt øjnene, som han ellers havde haft lukket under hele massagen, hvor han skævede mod hende, skønt han ikke kunne se hende, da hun valgte at kysse ham ned over den nøgne ryg. Et morende smil gled over hans læber. ”Jeg vil ikke ligefrem vove og påstå at dette er massage,” svarede han drillende, selvom han blev liggende og nød fornemmelsen af hendes læber imod hans nøgne ryg.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 23, 2012 17:11:10 GMT 1
Hun vidste intet om hans ønske for at fjerne masken nu, ellers havde hun nok bare bedt ham gøre det. Om det så ville virke anede hun ikke, men hun havde nu sine planer.. forhåbentlig ville de virke hvis de da kom så langt, nu måtte de se hvad der skete. Hun var selvfølgelig endnu spændt på at se hvad der gemte sig under, for det kunne jo være alt! Indtil videre virkede han næsten fuldkommen perfekt, men kun næsten. Mystikken overham trak helt klart i hende, som sagt var det jo ikke hver dag at man mødte en maskkeret fyr, og da slet ikke en som ham der havde så meget mere erfaring end hun selv på alle fronter siden han jo var ældre end hende. Mon hun overhoved kunne leve op til hans forventninger? Noget havde da holdt hans interesse, så noget rigtigt gjorde hun vel? ”Åh kære, du giver mig blod på tanden” svarede hun med en blid og næsten sensuel stemme som hun strøg en enkelt hånd gennem håret hvor hun blinkede drillende og gjorde sig til. Selvfølgelig kunne hun ikke andet end at håbe på at se mere af ham, helt ærligt, han havde en perfekt krop af hvad hun havde set indtil videre, og resten var nok lige så flot så hvorfor skulle hun ikke håbe på mere? Selv havde hun jo vist mere end hun havde behøvede, men så vidste han også hvad han kunne forvente. Massage var noget hun var god til så hun tvivlede ikke på at hun nok skulle formå at gøre underværker ved nogle anspændte muskler, andet ville nok bare undre hende. Hans latter og generelle reaktion på hendes ord fik hende blot til at smile som han lod hende sætte sig over ham uden bemærkninger. Hun arbejdet i… hvor lang tid anede hun faktisk ikke, for hun tænkte ikke på tiden, men nærmere på hvad hun foretog sig. Det havde dog nok taget noget tid, han var jo ikke lille, og med så mange muskler og så megen anspændthed havde det taget noget tid, men i sidste ende var det lykkedes. Hun havde ikke kunnet andet end morer sig når han spændte i kroppen som hun berørte en øm muskel, det var ikke hver dag hun var hård, og nu havde hun en mulighed for at bruge den smule styrke hun havde. Som massagen gled over til at være et blidt kærtegn og efterfølgende et nænsomme, rolige kys hørte hun hans stemme bryde stilheden ”Jo det er da.. det er bare ikke noget du har prøvet før… så nyd det nu bare” svarede hun med en lige så drillende tone som hun kyssede ham op ad ryggen igen, lige så blidt og nænsomt. Hun standsede kort ved hans skulder, hvor hendes hånd strøg ham langs siden. Det var ikke længere massage, men tydelige kærtegn. Hun følte sig rolig, men alligevel lå Valeria og lurede et sted derinde. Tit kom hendes anden jeg ikke til udtryk i disse situationer, og det ville næppe ske her. Hun tænkte derfor ikke over den underlig følelse hun havde, skød det bare hen som hun så tit gjorde og fortsatte sine kærtegn og kys som nu var blevet mere intense og med formål at pirrer ham og udfordre ham.
|
|