0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Oh No!
Feb 20, 2012 15:18:25 GMT 1
Post by Deleted on Feb 20, 2012 15:18:25 GMT 1
Det kunne meget vel være at Amadeus greb det hele an på en lidt anden måde, end det som Celisha lige var vant til, men han kunne altså godt lide, at det var lidt personligt, at han vidste noget om hende, som omvendt, også selvom at han ikke rigtigt havde gjort noget for at bevise sig som en af mængden. Han tænkte faktisk på hende frem for på sine lyster, og det var noget som han efterhånden havde gjort til en vane med de mange år som han ellers måtte have på bagen, så var det jo egentlig bare sådan at det endelig måtte være. Hans blik hvilede på hende. Under normale omstændigheder, så ville han slet ikke tillade at nogen kom i nærheden af hans vinger! Men han lod alligevel tvivlen komme hende til gode, hvilket normalt heller ikke skete særlig ofte, men en gang skulle vel også være den første? Et stille smil passerede roligt hans læber, for det var slet ikke noget som han kunne lade være med. ”Det er jo altid noget, er det ikke?” endte han sigende. Det kunne godt være, at han var ved at være godt trængende, men af den grund, kunne han sagtens tage det lidt med ro og uden at skulle stresse igennem det hele, for det var slet ikke noget som de fik noget ud af alligevel. Det kunne godt være at han tog sig lidt mere af hende som person, end det som han ville have gjort ellers, men han var her på stedet temmelig ofte, og dette var en kvinde som han ikke havde været sammen med endnu, og det var jo bare sådan at det endelig måtte være. Han spredte vingerne ganske let, næsten også som et tegn til at det var helt okay for ham, at hun legede ved udspringet, for det var virkelig noget som satte en sitren i ham, og det var noget som han virkelig godt kunne lide! At hun ikke havde nogen familie, var noget som et sted ragede ham, for han havde virkelig ikke noget at bruge det til alligevel. ”En skam.. de ved virkelig ikke hvad de går glip af ved en smuk kvinde som dig..” endte han sigende. Måske at det var ord som kunne misforstås, men det var nu heller ikke noget som han sagde noget til som sådan, så var det jo bare sådan at det endelig måtte være i den anden ende. Smilet bredte sig bare en smule på hans læber, og uden at han så det mindste væk fra hende. At hun selv spurgte, fik ham til at lyse lidt op i et smil. Det kunne godt være, at han ikke var den kendte faderlige type, men af den grund, så holdt han faktisk af sine børn! ”Jeg har 3 børn. Alle sammen voksne den dag i dag..” begyndte han roligt. At han havde været tæt på to af dem, var jo noget som han næsten bevidst valgte at holde ude af samtaleemnet, for stemningen var en som han godt kunne lide – selvom det sikkert hurtigt og tydeligt ville forandre sig, hvis han vidste hvem kvinden under ham måtte være, for det vidste han virkelig ikke, og det var bestemt også til deres begges bedste! Han skænkede hendes kind et blidt kys, som han lagde sig godt og tæt over hende og med det samme stille smil på læben. ”Saphira er den ældste.. så har jeg Jared.. knægten kender nok ikke til mig og så har jeg Angelo..” endte han sigende og med det rolige smil på læben. Han lagde sig halvvejs over hende og halvvejs ved siden af hende, idet han roligt strøg hende over låret. ”Men nu ikke snakke familie.. Lige nu er det bare dig og mig..” hviskede han sensuelt mod hendes øre, som han lod hånden roligt stryge over hendes lår og videre mod hendes lysk og underliv. Nu var han ved at være utålmodig!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Oh No!
Feb 20, 2012 17:20:47 GMT 1
Post by Deleted on Feb 20, 2012 17:20:47 GMT 1
Hun foretrak at det hele var på anonymt og at vedkommende kom videre uden at vide noget om hende eller omvendt, det skyldtes at de mænd som kom her tit havde kone og børn, eller familie der på den ene eller anden måde ville anse det for forkert at komme denne slags steder og som muligvis ville udgøre en fare for hende. Hun ønskede ikke problemer, et kedeligt liv, men hellere et kedelig liv end slet intet liv. Det var i hvert fald ikke alle og enhver hun ønskede at lade livet for eller forhånden af, og slet ikke en fyr hun blot havde været sammen en enkelt gang eller to men som havde en heks til kone eller mor. Han smilede over hendes kommentar hvilket hun ikke fandt andet end godt og ved hans eget svar smilede hun ganske roligt og drillende tilbage ”Jo helt klart” svaret hun med en munter og dog ærlig tone. Lidt aristokratisk kunne man da være, men noget sagde hende at han skam var aristokratisk på mange måder og punkter, og hvis hun havde ret i sine formodninger omkring hans identitet så var han nok en aristokrat. Det gik forholdsvist roligt til forhold til hvad hun havde regnede med, da hans stemme havde rungede gennem huset og hun havde fået det første glimt af ham havde den første tanke været at han nok ville gå lige til den, og da hun selv var blevet udpegede havde hun skam haft sine tanker om hvor meget energi hun ville have tilbage når de var færdige. Det undrede hende derfor at det gik så roligt for sig, eller at han i det hele taget havde kontrol for hans begær og lyst var da på højkant, det kunne hun tydeligt fornemme. Da han fortsatte smilede hun endnu engang ”Jeg er nu ganske tilfreds, ud af flokken er der kun en jeg selv vil kendes ved… så det er helt i orden med mig at de holder sig væk” svarede hun endnu engang ærligt. Hun gad ikke sin mors familie som nok var rige og af høj position, men de var også nogle værre mandshvunastiske svin som hun på ingen måde kunne leve med. Hendes far, ja ham gad hun slet ikke tale om han skulle bare holde sig væk. Hun vidste skam at han havde forsøgt at lede efter hende, ja med henblik på at slå hende ihjel selvfølgelig, for hun havde genskab til hemmeligheder som vil ødelægge hans liv. Da han selv nævnte at han havde tre børn så hun tydeligt overraskede ud, hun vidste ikke meget om Angelo, han havde ikke nævnt noget med søskende men det var ikke helt utænkeligt. At han sagde fuldvoksne gjorde hende en anelse i tvivl men hun var tavs mens han fortsatte og remsede deres navne op, og sidst kom det navn hun ellers havde håbede på ikke ville dukke op, at tage fejl ville her have været en stor glæde. At den ene ikke kendte til ham måtte da forundre hende, hvorfor ikke? Men hun var nu mere interesseret i den sidste hvilket hun var ved at udtrykke da han i hendes øre hviskede at de ikke længere skulle snakke familie hvilket svagt fik hende til at sitre i kroppen. Hånden strøg han ned over hendes lår og videre mod hendes lyste hvor den sneg sig indenunder den korte nederdel. At han var utålmodig kunne hun også fornemme og dog kunne hun ikke helt slippe det med familien ”Ærgerligt, jeg synes nu ellers Angelos navn virker bekendt… ” lød hendes svar efter et svagt suk havde brudt hendes læber ved hans berøringer.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Oh No!
Feb 20, 2012 20:46:05 GMT 1
Post by Deleted on Feb 20, 2012 20:46:05 GMT 1
Hvem denne kvinde måtte være, var slet ikke noget som Amadeus havde nogen anelse om, men han gik ud fra at det ville hjælpe at gøre det hele lidt personligt. Han brød sig ikke om at det hele skulle være så professionelt, vel også fordi at han vidste, at det at søge til et bordel, faktisk var forkert af sig? Ikke fordi at det var noget som han kunne gøre noget ved af den grund, men det var vel bare at forsøge at gøre det, så godt som det nu endelig måtte være i den anden ende. At hun alligevel var så rolig omkring ham, var en tanke som han faktisk godt kunne lide, for det var noget som faktisk også holdt ham ganske rolig. Han betalte ud fra hvad han fik, også selvom det virkelig var sjældent at han gik herfra utilfreds, og nu hvor han havde fundet en sensuel dæmon, så kunne det vel heller ikke blive så slemt igen, kunne det? Hun vidste og kendte til det behov som de begge måtte have, i og med, at det faktisk var tiltrængt med det at have nogen tæt på sig, hvilket til tider, i den grad også kunne og måtte frustrere ham på alle måder, men ikke lige nu. Han kunne ikke være mere tilfreds med det som han havde fundet. At det jo så var en som hans egen søn havde moret sig med, var slet ikke kendt for ham. Tøsen havde jo sorte vinger, så for hans vedkommende, så var der ingen skade gjort, og hun havde på ingen måder en personlighed som man ville mynte på en engel, så af den grund, så var han fuldkommen afslappet. ”Så længe at der er en, så er det hele vel også okay?” endte han sigende. Nu hvor han lå i denne stund, så var det egentlig ikke fordi at han ønskede at snakke for meget! Hans børn var han faktisk stolt af, selvom han måske ikke var særlig god til at vise det, men det var nu underordnet. Med henblik på Angelo, så vidste han udmærket godt, at det var for sent at gøre eller stille noget som helst op. Ja.. Han kunne vel ikke gøre noget ved det! Han vendte blikket ganske sigende mod hende ved hendes sidste ord, hvilket var noget som tydeligt måtte fange hans opmærksomhed, hvilket et sted gjorde ham.. irriteret? Hun kendte til Angelo? Ikke fordi at det var noget som forundrede ham som sådan, for han vidste at hans kære knægt var lidt for glad for tøser – ligesom han selv var, så det var noget af en skyld, som han nok bare måtte tage til sig, om det var noget som han ville det eller ikke. Han brummede lettere utilfredst. Hun ville ikke lade emnet ligge, det var efterhånden så småt ved at gå op for ham. Han betragtede hende med en mere fast mine end tidligere. ”Du kender Angelo..” konkluderede han endeligt. Ikke fordi at han ville lade det ødelægge hans aften ude, for det var egentlig ganske sjældent, så det skulle slet ikke have lov til at ødelægge det på nogen måde! ”Så fortæl mig det… min egen.. Hvor kender du min søn fra,” endte han sigende, dog med en ganske nysgerrig mine. Han regnede ikke med at det var på et sted som det her, knægten havde mødt hende. Det var slet ikke noget som han havde troen på overhovedet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Oh No!
Feb 20, 2012 21:20:04 GMT 1
Post by Deleted on Feb 20, 2012 21:20:04 GMT 1
Jo en var skam bedre end ingenting så det var jo altid et plus at hun havde et familiemedlem som hun holdt af, problemet var at lige netop denne person havde undgået hende siden deres sidste møde hvilket et sted slet ikke undrede hende taget begivenhederne i betragtning, hendes bror var nok ret overvældet og chokkeret over at det overhoved kunne ske. ”Det er det vel” svarede hun og dermed var der lukkedes for dette emne, men ikke for det andet som han selv havde åbnet ved at stille sine spørgsmål. han havde selv opfordrede hende til at snakke, og hun havde blot været ærlig og fortalt ham at hun kendte hans søn, det var vel ikke så slemt? Far og søn havde samme smag, var det så slemt? Et sted morede det hende at hun lå her, men hun lod ikke morskaben ses, og heller ikke den anelse fortvivlelse som hun nærrede for det her var absolut ikke et af hendes bedste stunder som… luder. For ja det var hvad hun var, og det havde hun intet imod at blive kaldt, man sagde jo blot hvad hun i virkeligheden var. Hun bemærkede den irriteret mine og vidste at hun nu skulle være varsom, denne mand havde flåede i sin egen søn, og han ville næppe tøve i at flå i hende. Ved hans spørgsmål gled et skævt smil frem over hendes læber ”Jeg er en kvinde med en del arbejde, foruden her arbejder jeg i baren her i nærheden. Deres søn var meget… charmerende, og nu ved jeg hvor han har det fra” svarede hun på sin vis ærligt og dog smigrende. Løgn var det ikke, denne mand havde jo en evne til at få kvinder til at føle sig mere værdifulde end de i virkeligheden var. At han overhoved havde gidet brug tid på at snakke med hende var jo kommet bag på hende, og dog havde det fået følelsen af at det ikke blot var en almindelig tur i sengen og så ud igen. Normalt ville hun jo for længst være kommet til akten med kunderne, denne mand derimod syntes at tage det med ro, om end de begge vidste hvor trængende han var. Hendes fingre strøg blidt hans bryst i blide kærtegn for ikke at lade stemningen virke så anspændt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Oh No!
Feb 23, 2012 11:16:06 GMT 1
Post by Deleted on Feb 23, 2012 11:16:06 GMT 1
At Celisha ikke ønskede at snakke om sit familiemedlem var noget som alligevel var gået op for Amadeus temmelig hurtigt. Ikke fordi at det var noget som gjorde ham det mindste, for det var jo trods alt bare sådan at det endelig måtte være i den anden ende. Han lod blikket søge direkte mod hende og med den samme ganske så kortfattede mine. Tanken alene om at hun kendte til hans søn, var en tanke som faktisk.. irriterede ham, men han kunne nu heller ikke gøre noget ved det. Af den grund, så var han faktisk temmelig nysgerrig af sig, og selvfølgelig ønskede han at vide hvordan hun så hans kære dreng. Ikke fordi at han selv havde noget forhold til ham, men det var nu bare sådan at det var, for han kunne jo ikke gøre noget ved det nu. Det var og blev for sent, om det var noget som man nu ville det eller ikke, så kunne han jo ikke gøre noget ved det alligevel. Han tænkte nok mere på hende som et individ, end det som han ville tænke på hende som.. et objekt som han havde købt sig til for i aften, for det var slet ikke sådan at det burde være. Han lod hovedet søge let på sned og med det samme stilfærdige smil på læben. Hånden gled roligt mod hendes lår igen, også selvom han var så nærme hendes underliv, som han overhovedet kunne komme. Han trak mere på smilebåndet ved hendes ord. I det store og hele, ville han da vove at påstå at hun vidste helt præcist hvad hun skulle sige. Han lænede sig ned mod hende, hvor han kyssede hende tæt ved mundvigen. ”Det vælger jeg at tage som en god ting, min egen. Jeg vil alligevel råde dig til at være forsigtig.. Angelo er farlig,” endte han ganske sigende. Han var slet ikke kendt med det bånd som måtte hvile mellem dem, men af den grund, så vidste han udmærket godt, at hans kære søn var farlig – livsfarlig! Han lod hånden søge længere op, hvor han strøg hånden ganske let over hendes underliv og med det kække glimt i øjet. Selv var han ekstrem lysten, og ikke mindst.. meget tålmodig, for der var intet som var bedre, end hvis de begge kunne nyde en stund som denne. ”Jeg tror vidst jeg skal kigge forbi baren i nærheden så.. Jeg kan godt lide.. velkendte ansigter. Er det der Angelo opsøger dig? Jeg synes at kunne.. genkende din duft,” endte han sigende. Den havde hænget på hele Angelo efter han var kommet hjem sidst, så selvfølgelig var det også noget som gjorde ekstremt meget for hans vedkommende, også fordi at det var noget som virkelig gjorde ham nysgerrig af sig. Måske gammel.. men virkelig nysgerrig!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Oh No!
Feb 23, 2012 13:22:47 GMT 1
Post by Deleted on Feb 23, 2012 13:22:47 GMT 1
Hans hånd strøg meget tæt ved hendes underlig og hun måtte virkelig styre sig for ikke at lade kroppen vise nogen reaktion, ikke fordi hun ikke ville vise ham at hun nød det men fordi hun ikke skulle vise at hun var så let at påvirke. At hun vidste lige præcis hvad hun skulle sige skyldtes nok at hun havde boet i Dvasias så længe og havde mødt en masse forskellige typer. Han var klart ikke som så mange hun havde mødt men alligevel havde han ligheder med sønnen som hun jo kendte godt og efterhånden vidste hvordan hun skulle være overfor. Han lænede sig nærmere og placerede et kys ved hendes mundvig, hun flyttede hovedet så hendes læber strejfede hans hvor et skævt smil gled frem over hendes fyldige læber. Hvor meget sensueldæmon han var vidste hun ikke helt, men en ting var hun da sikker på, at hun nok skulle formå at tænde ham mere end han allerede var tændt. Hans ord overraskede hende dog en del og han ville nok bemærke at hun blev overrasket, det havde hun ikke lige forventet at han ville sige. Ja Angelo var nok farlig men hvem havde gjort ham til den farlig mand han var? Den her mand der lå her, så han var da mere farlig end Angelo, og det vidste hun jo godt for hun havde set for slemt tilredt hans søn havde været efter den tæsk Amadeus havde givet ham. ”Jeg er altid forsigtig” svarede hun i noget der skulle være en munter tone, det var ikke helt løgn men nogle gange kunne hun også selv være ude om at ende i problemerne ganske enkelt fordi hun selv opsøgte dem. Hans hånd strøg længere op, og da han strejfede hendes underlig sitrede det svagt i hendes krop hvor hun fornemmede den sensuelle del af sig der kontrolleret hendes begær nærmest blev prikket til. Ved hans ord om at genkende hendes duft blev hun en anelse opmærksom. ”Ja vi sås engang der, og jeg stødte tilfældigt på ham i Manjarno for et stykke tid siden efterhånden… men hvis du skal have fat i mig er det helt sikkert enten her eller baren” svarede hun noget så ærligt. Angelo havde kunnet se når hun løg, så mon ikke han også kunne det. Især med den mentale dæmon i dem begge kunne de altid søge ind i hendes sind og finde ud af ting og sager så hellere være ærlig og ikke give nogen grund til nærmere kig i hendes sind.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Oh No!
Feb 27, 2012 12:06:49 GMT 1
Post by Deleted on Feb 27, 2012 12:06:49 GMT 1
Denne kvinde var Amadeus noget så fascinerende, og det var en tanke som han specielt godt kunne lide, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt i den anden ende, for ham morede sig faktisk ved tanken om det i den anden ende, så det var egentlig heller ikke noget som måtte sige så lidt i den anden ende. De mørke øjne hvilede på hendes smukke skikkelse. Han foretrak at snakke lidt, gøre det lidt mere personligt, også så han vidste lidt mere omkring hende. Det var noget som han normalt kunne bruge meget lang tid på, og tanken om at hun faktisk kendte til hans egen søn, var noget som helt klart forundrede ham og alligevel.. så var det noget som gjorde ham nysgerrig. At hun ikke var dvasianer af oprindelse, var slet ikke en tanke som faldt ham ind, så det at hun faktisk formåede at snyde ham, var utrolig imponerende, for det var bestemt heller ikke det nemmeste at gøre. At tænde en sensuel dæmon skulle han nok formå på et tidspunkt, og det at hun ikke var så nem at påvirke, var selvfølgelig også noget som gjorde sit for hans vedkommende, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om det i den anden ende. At advare hende mod hans søn, var vel bare på sin plads? Han selv var livsfarlig, men der skulle bare lidt mere til for at tricke hans temperament end det som der skulle til for at tricke Angelos – som han vidste om ikke andet, men knægten ville ikke have noget med ham at gøre, så det var jo bare sådan at det måtte være i den anden ende. Hånden strøg let langs trussekanten og uden at se væk fra hende. Det kunne godt være at han var ekstremt trængende, men hun havde formået at fange hans nysgerrighed og opmærksomhed, i og med at hun var kendt med hans søn. Han lod hånden roligt fortsætte og uden stop. Han ville også se hvor langt ud han kunne få hende, før hun selv ville blive så trængende, at hun selv ville lægge op til det, for det var det som han også rigtig godt kunne lide, om det var noget som man nu ville det eller ikke, så var det bare sådan at det måtte være i den anden ende. Han lod hovedet søge på sned, som han havde formået at møde hendes læber, også selvom det var ganske blidt. At hun også var i baren lidt længere nede, så vidste han da hvor han ville søge hen næste gang, for han kunne faktisk rigtig godt lide hendes selskab, så det var bestemt heller ikke noget som sagde så lidt. ”Mhmm.. Bare så du ved det. Min søn skal du holde dig langt væk fra.. Han fortjener slet ikke at være i nærheden af en kvinde som dig,” endte han med en dæmpet stemme, for løgn var det jo ikke engang! Han var mere værd end hans egen knægt, og det var noget som han stod fast ved! Så længe hun talte sandt, så havde han heller ikke nogen grund til at søge direkte ind i skallen på hende, og det var noget som han faktisk stod fuldkommen fast på i den anden ende. Han… glemte til tider, at han havde den mulighed. ”Fortæl mig om din vildeste drøm Celisha.. Et sted hvor du virkelig kunne tænke dig at gøre det her..” endte han sigende, som han lod hånden søge videre op af hendes mave og mod hendes bryst. Ja, han kunne sagtens finde ud af at trække tiden ud!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Oh No!
Feb 27, 2012 12:56:56 GMT 1
Post by Deleted on Feb 27, 2012 12:56:56 GMT 1
At hun var i stand til at fange både fader og søns opmærksomhed var vel noget der sagde ikke så lidt om hendes personlighed og væremåde. Hun havde jo ikke rigtigt behøvet at bruge sine egne evner for at fange nogens opmærksomhed, det var blot via opførsel og personlighed at det var lykkedes hende at påvirke begge parter. Havde denne mand vidst hvem hun var, ville det nok ændre sig ret hurtigt, men han kunne da i hvert fald ikke benægte at hun var anderledes for han havde selv haft interesse for hende på et eller andet punkt. At han foretrak at snakke lidt gjorde hende ikke noget som sådan, men hun var bare ikke van til smalltalk og slet ikke i det her sted. Her handlede det mere om arbejde, ikke om at snakke og dog… hvis han betalte rigeligt var der jo intet at brokke sig over, desuden ville hun selv ikke forhaste sig, for hun fandt ham lige så fascinerende som han fandt hende, godt nok var det for hendes vedkommende af andre grunde. Hun var vel halv fra Dvasias og halv fra… himmeriget? Hendes mors slægt havde tilbage til den oprindelse været fra Dvasias, for hendes far derimod havde været fra himmeriget om end hans opførsel tydede på helt andre ting. om han ville formå at tænde hende anede hun ikke, men.. det var da lykkedes Angelo at få hende op i det røde felt og hvis bare Amadeus var i nærheden af hans søn, så ville det nok lykkedes, især fordi det også efterhånden var et stykke tid siden hun sidst havde haft kontakt til nogen mand på den intime måde. Hun havde ikke regnet med at skulle få det i dag, og den hun ønskede det fra havde absolut ikke været denne mand. Et sted føltes det helt forkert, nærmest som om hun var… Angelo utro? Tanken kunne have fået hende til at bryde ud i en kølig latter men det skete ikke og hun valgte også at skubbe den tanke helt væk ret hurtigt, ja right! Hun så ham sikkert aldrig igen og selv hvis hun gjorde ville det næppe betyde noget for ham, det fjols! Det gjorde hende så vred at tænke på ham om end hun udadtil så helt almindelig og neutral ud, og endda med et mindre smil over de fyldige læber. Naturligvis var hun ret bevidst om hans hånd, og den føltes et sted på behaglig at hun ikke nænnede at flytte sig, hendes egne fingre strøg blidt hans bryst i blide pirrende kærtegn hvor hendes blik ikke veg fra hans. Hans læber havde føltes varme, behagelig og… ja han var en mand og hun en kvinde der ikke sagde nej til kys. Hendes fingre strøg op mod hans hals og på opdagelse over hans ansigt i blide kærtegn hen over hans kæbe og derefter strøg tommelfingeren hans læber. Hun flyttede dem dog da han atter sagde noget hvor hun fortsat så på ham, hans ord fik hende til at le, en blid og varm latter ”Jeg føler mig helt værdsat, det er ellers aldrig sket før…” svarede hun muntert og dog oprigtigt for mænd så hende normalt som en tøjte, og det var også bare hvad hun var. At hans søn så skulle være så slem at ikke engang en tøjte fortjente ham kunne vel være muligt, for Angelo var da noget helt for sig, men så slem havde han nu ikke været, ikke når hun først kom tæt på ham. Hans følgende ord havde hun ikke just regnet med ”Min vildeste drøm er nok for kedelig, men det er ingen hemmelighed. Jeg har altid drømt om at være med den eneste ene, hjemme hos ham, i det højeste tårn i hans hjem, med en balkon der giver en smuk udsigt og uden forstyrrelser…” svarede hun og virkede fjern i blikket i nogle sekunder. Hun vendte dog blikket mod ham ”Kedeligt…” tilføjede hun med et skævt smil, det var jo ikke just interessant overhoved, nærmere fantasiløst.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Oh No!
Feb 27, 2012 13:18:34 GMT 1
Post by Deleted on Feb 27, 2012 13:18:34 GMT 1
Amadeus kunne faktisk godt lide at slå en snak af i tide og utide, også fordi at det var noget som faktisk ikke skete så ofte igen, men det var virkelig ikke noget som han ønskede at nævne for hende. I det store og hele, kunne han godt lide at hun selv var en sensuel dæmon, for så vidste han også at det var hendes sind som snakket for ham, og ikke hendes lyster som det han ellers var vant til når han var i nærheden af en tøs, så var det jo bare sådan at det måtte være i den anden ende, for der var ikke rigtigt noget som man kunne gøre ved det alligevel. De mørke øjne hvilede på hende og med det samme alvor som tidligere, for han mente det helt klart når han sagde, at Angelo på ingen måder fortjente at være i nærheden af en som hende. Selvsagt var det ord som kunne tolkes i den ene retning frem for den anden, for det kunne være et dis som det kunne være omvendt, men det var nu bare sådan at det måtte være. Hvordan hendes forhold måtte være til hans egen søn, vidste han dog ikke, men det var nu bare sådan at det endelig måtte være i den anden ende. Hovedet lod han søge let på sned. Han kunne finde ud af det med lethed, men så længe at hun var ærlig overfor ham, så var det helt klart også det som gjorde det hele så mange gange nemmere, også for hans vedkommende, så selv det var noget som betød meget for ham. Smilet bredte sig på hans læber. Hånden hævede han, kun for roligt at stryge den over hendes kind, alt imens han tog imod hendes egne kærtegn. Hvem hun var og hvad hun havde af relation til hans søn, var nok godt at han ikke vidste det, for han ville slå dem begge ihjel hvis han vidste det! Specielt med den baggrund som hun havde, men igen, så var det ikke noget som han tænkte over i denne stund. ”Hvis der er noget som jeg har lært i mit ekstremt lange liv, så er det at hvert et individ har betydning.. Du har betydning for de mange desperate mænd som ikke kan få det andre steder, og os andre, som nyder af den ekspertise som du ligger inde med, som vi ikke finder andre steder.. Selv du burde da stille nogen krav til dine kunder, ikke sandt?” endte han dæmpet. At tage det ord i brug omkring sig selv, var noget som han normalt ikke ville gøre, men nu gjorde han det, også fordi at han faktisk følte det.. betryggende omkring hende, og det var noget som gjorde det hele langt mere behageligt. Hendes fantasi, var noget som direkte fik ham til at trække på smilebåndet, for hvis der var noget som han kunne, så var det at skabe den form for illusion for hende. Efterhånden, så var det noget som han selv var ved at være temmelig god til. Det var jo trods alt også sådan at han havde formået at fange hertuginden af Manjarno, og det var helt klart en tanke som morede ham stadig den dag i dag. Hendes kærtegn var selv noget som han tydeligt kunne mærke, selvom han virkelig forsøgte at bide den lyst i sig, bare lidt endnu, også selvom det bestemt heller ikke var lige nemt altid! Men det var vel bare at forsøge? Han trak vejret dybt og tydeligt med en sitren i resten af kroppen. ”Den behøver på ingen måder at blive kedelig min kære..” Hånden lagde sig endnu en gang mod hendes kæbe, da han vendte hendes blik mod sig. Han lagde sig roligt til rette ved hende, også selvom kroppen tydeligt reagerede på hendes kærtegn. Han lod kroppen nyde af dem, og det føles virkelig fantastisk! ”Lad mig opfylde den fantasi bare for i aften,” hviskede han mod hendes øre, mest for at få det til at lyde som et ekstremt godt tilbud.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Oh No!
Feb 27, 2012 17:09:43 GMT 1
Post by Deleted on Feb 27, 2012 17:09:43 GMT 1
At han overhoved ville snakke var kommet bag på hende, han havde jo virket så trængende så hun havde regnet med at han ville gå til den i stedet for al den formelle og et sted meningsløse snak. Hun lod ham gøre som han ville, han betalte jo for at få det han ønskede og hvis han ønskede noget nyt og anderledes end hvad hun var van til skulle hun da nok prøve at følge med. Hun fattede dog endnu ikke at han overhoved gad prøve, men han havde vel sine grunde og det var da også i orden med hende. Som sensueldæmon ønskede hun skam en mands nærværelse men hun var alligevel så van til den nærværelse at hun faktisk kunne tænke på andet, men selvfølgelig afhang det også af hvor trængende hun selv var og lige nu var det ikke så voldsomt som det kunne være. Hun havde til tider manglet nært kontakt var det modsatte køn i så høj grad at hun blev irritabel, øm i brysterne og havde haft let ved at miste kontrollen overfor sine sensuelle evner. Det var vel også det der var sket nedgang hendes bror havde kigget forbi, hun skubbet hurtigt tanken om broderen ud af hovedet og fokuseret ved nuet i stedet for at dvale i fortiden. Hans strøg over hendes kind var ganske blidt, så blid var han ikke altid, det vidste hun meget godt da hun jo havde set hvad der var sket ved Angelo, ting disse hænder der nu kærtegnede hende havde forvoldt. Hans ord tænkte hun en del over, tænk at kunne sige det dog uden at mene det helt? for hvis det var sandt ville han da ikke myrde enhver engel hans så, hun var sikker på at denne mand ville blive ret gode venner med hendes far hvis han ellers så bort fra hvilke race denne var, for hendes far var en meget grusom mand, en grusomhed som hun selv havde fået at føle. Men hans ord var jo heller ikke helt løgn, for sådan som han gik hen og defineret det kunne hun jo se meningen bag det han sagde. Kort vendte hun blikket bort mens hun tænkte hans ord igennem ”Jo selvfølgelig” lød hendes svar, for ja selv hun havde sine krav om end hun nok ikke havde taget hensyn til disse krav denne gang. Hun fornemmede hvordan han forsøgte at bide sin lyst i sig, for hans lyst var meget åbenlys for hende og det morede hende at han holdt sig sådan tilbage, for hvorfor gjorde han det endelig? Var hun virkelig så spændende at han ville snakke med hende? Hans krop sitrede under hendes fingre og smilet blev blot en anelse større hvor hun fik helt lyst til at pirre ham og drille ham indtil han gav efter. Hans svar kom en anelse bag på hende hvor han flyttede hendes blik op til sit eget ved at føre hånden under hendes hage og vippe hendes hoved en anelse op. Deres blikke mødtes, hendes smaragdgrønne øjne blev fanget i hans åh så mørke øjne hvor hun ikke så væk, ikke fordi hun ikke kunne, men fordi hun ikke ville. ”Ikke..?” lød hendes svar ganske roligt mens han lagde sig tilrette ved hendes side og hun selv krøb tættere på, kun for at lade hånden endnu engang stryge ned over hans hals, videre hen over hans bryst og fortsætte ned over hans veltrænede mave uden at have i sinde at standse. Ikke et sekund standsede hun sine blide, pirrende kærtegn som kun havde til gensigt at tænde ham, pirre ham og dog i sidste ende tilfredsstille ham. Hendes krop valgte at forråde hende for et sekund da den sitrede svagt ved hans hvisken hvor hun dog hurtigt fik kontrol over sig og lod et smil spille hen over læberne ”Fristende tilbud, men kære… det vil bare ødelægge mine fantasier” hviskede hun lige så lavt til svar dog med en snert af sensualitet i stemmen. Hendes fingre strøg nu hen over hans bukser dog hele tiden udenpå, blidt strøg de området hvor hans ædlere dele måtte befinde sig mens hendes læber blidt strejfede hans hage, strøg hen over hans hals og videre ned mod hans bryst. kyssende var helt overfladiske, nænsomme og dog pirrende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Oh No!
Feb 27, 2012 18:33:10 GMT 1
Post by Deleted on Feb 27, 2012 18:33:10 GMT 1
Det kunne godt være Amadeus greb dette an på en lidt anderledes måde, end det som Celisha var vant til, men det var noget som han i bund og grund var lidt ligeglad med. At hun kendte hans søn, var alligevel noget som gjorde ham nysgerrig, også selvom han aldrig nogensinde ville blive som en far for knægten, så ville han da gerne vide hvad knægten lavede når han var ude, samt hvordan han var overfor alle andre, for han havde jo kun det at gå ud fra som han så; En utrolig hævngerrig knægt var han bestemt, også selvom der nu heller ikke var noget at gøre ved den sag, så var det jo trods alt bare sådan at det var. Han havde gjort mange fejl, men at denne tøs havde set ham, mødt ham, talt med ham og faktisk overlevet det, så måtte det kun være fordi at hans egen søn måtte se noget specielt i hende, og så var det jo bare sådan at det endelig måtte være i den anden ende. Et stille smil passerede roligt hans læber, det kunne godt være at han var ved at være meget trængende, men af den grund, så var det også noget som han fint kunne se væk fra i den anden ende, selvom det bestemt heller ikke altid var lige nemt, men han kunne vel bare.. forsøge? Det var jo heller ikke fordi at han som sådan havde noget andet valg. ”Hvordan lyder de krav, min kære?” spurgte han endeligt. Ja, han var nysgerrig, og han ønskede jo selvfølgelig stadig at lære, selvom det ikke altid var lige nemt, for det var bestemt heller ikke ofte, at en kvinde faktisk formåede at fange sig af hans interesse, men det var nu bare sådan at det endelig måtte være i den anden ende, så kunne han ikke gøre noget andet ved det. Alene den følelse af hendes hånd mod hans bryst, var noget som han fandt specielt tiltalende, for det føles virkelig rart. Det var bare som at snakken måtte dø mere og mere hen for hans vedkommende. Han bed det i sig – eller forsøgte om ikke andet, også selvom det på ingen måder var nemt for hans vedkommende, men det var nu bare sådan at det endelig måtte være i den anden ende, så var det jo bare sådan at det måtte være i den anden ende. Han lukkede øjnene ganske let, som hendes hånd strøg let over hans bukser, for det var vel også tydeligt at kroppen kraftigt måtte reagere på det? For det gjorde den! Armen lagde han roligt omkring hende, kun for at få hende helt tæt ind mod sig, også selvom beklædningen sådan pludselig var kommet i vejen for ham, og det var ham kun en irritabel faktor! Han vendte de mørke øjne mod hende igen. ”På ingen måde,” endte han dæmpet, også selvom stemmen var præget mere af.. lyst end det som den havde været før, men det var nu bare sådan at det måtte være i den anden ende, om det var noget som man nu ville være ved det eller ikke, så kunne han bestemt heller ikke gøre noget ved det alligevel. At hun afviste ham, var noget som alligevel.. irriterede ham? Ikke fordi at han direkte lod det komme til udtryk, for det var jo bare sådan at det var. Han accepterede faktisk også hendes grænser og hvordan hun ville have tingene, for det var jo ikke bare ham det kom an på. ”En fantasi kan meget hurtigt erstatte en anden, min fine ven.. Jeg skal nok kunne plante dem dybt i dit sind.. så du også kan udleve mine..” hvislede han med en dæmpet stemme mod hendes øre. At sige ham imod, var bestemt heller ikke noget som man fik noget ud af, specielt ikke når han var i det her humør! Hans greb omkring hende blev kun mere kraftigt, også som et tydeligt tegn til at han faktisk mente alvor!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Oh No!
Feb 27, 2012 19:03:21 GMT 1
Post by Deleted on Feb 27, 2012 19:03:21 GMT 1
Mødt ham og overlevet, hele to gange endda hvilket havde forvirret Angelo selv en del og han havde endda forsøgt at flygte fra hende, frem for at dræbe hende! havde Amadeus vidst dette ville han nok have dræbt sin egen søn uden tøven, det tvivlede hun ikke på, at have ladet hende overleve var noget, at flygte fra hende og undgå at dræbe hende var noget helt andet. Det var svaghed i store grad, noget hun tvivlede på at denne mand ville acceptere. Hun havde nok været forsigtig, men han havde virkede så rolig den sidste tid at hun så små blev mindre og mindre opmærksom, dumt for hans humør kunne hurtigt ændre sig hvilket hun også burde vide. Han havde en fantastisk selvkontrol, det kunne nu jo både se og fornemme for selvom han var ret lysten så gav han sig ikke så let men styrede sig, noget hun havde oplevet i mindre grad hos sensuelle dæmoner. Hans følgende spørgsmål fik et skævt smil til at bryde hendes læber ”Aldrig spørger om identitet, aldrig at blande sig i mit liv, aldrig at opsøge mig uden for disse murer medmindre det er aftalt, stoppe når jeg siger det og vide at jeg muligvis ikke siger ja til en anden gang” remsede hun velvidende at de sidste to ting ville han være fuldkommen ligeglad med, for hun tvivlede på at han bare ville stoppe hvis hun sagde det, og at hvis han ønskede et andet møde ville han nok gøre alt for at få det. At han overhoved gad høre hendes krav var måske også bar efor at vide det, og bryde dem, eller måske fordi det oprigtigt interesseret ham, ja hun vidste det ikke helt. Hun gjorde sit ypperste ved sine kærtegn for at bringe ham nydelse og det så da ud til at virke, han var her jo for at få den nydelse og han betalte for at få den så hun ville da gøre hvad der lå i hendes magt for at opfylde hans ønsker. Hans krop reagerede kraftigt da hun nåede de mere sarte områder af hans krop, og det sagde ikke så lidt om hvor meget han holdt sig tilbage, hun nød denne reaktion, for kun en med sensueldæmonen i sig kunne reagere på denne måde, eller blive så pokkers trængende i det hele taget. Hun kendte udmærket selv fornemmelsen af at være så trængende og så blive tilfredsstillet, for det var virkelig en vidunderlig følelser der kunne sprede sig i kroppen af tilfredshed og hunger efter mere. Hans arm gled rundt om hende og trak hende tættere på sig hvilket hun blot lod ham med hendes pegefinger hægtede sig fast ved hans buksekant og nærmest trak ham tættere på sig. Hans svar var da fristende, ikke kedeligt? De behøvede ikke hendes fantasier for at nyde det her, ingen af dem for de havde deres evner til at hjælpe dem med at nyde det hele, og hinanden selvfølgelig. Hans tone havde virkede så lysten, hvilket hun havde bidt sig mærke i, men en skygge gled hen over hans ansigt ved hendes følgende ord hvilket hun ikke kunne undgå at bemærke, pokkers! Hun burde have vidst hvor lidt han ville bryde sig om en afvisning. Hans ord hvislende tone og grebet han strammede om hende gjorde det klart at hun næsten ikke havde et valg. Hendes blik hvilede i hans kulsorte øjne hvor hendes eget blik blev trodsigt, hun brød sig absolut ikke om hans væremåde men det havde hun jo heller ikke forventet før hun havde mødt ham, den tone kendte hun alt for godt var hans egen søn men… hvor meget kunne hun endelig gøre ved det? Han kunne knuse hende her og nu! Med et suk fjernede hun blikket fra ham ”Jeg kan altid udleve dine fantasier, det behøver du i princippet ikke mine for at kunne… men hvis det er hvad du ønsker, så er jeg din” hviskede hun svagt tilbage. Lysten til at smække ham en var nok større end lysten til at give ham hvad han ønskede, men.. han var meget større og helt sikkert stærkere så sådan som det så ud nu var hun det svage led. Atter strøg hendes hånd blidt hen over hans knappede dem op men fortsatte ikke mere end det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Oh No!
Feb 28, 2012 20:37:01 GMT 1
Post by Deleted on Feb 28, 2012 20:37:01 GMT 1
Hvis Amadeus vidste at Celisha og Angelo havde haft noget kørende – og muligvis havde det den dag i dag, så var det bestemt heller ikke en ting som han ville tage særlig nemt på, på nogen måde! Han havde måske en utrolig selvkontrol, men det var også noget som han havde brugt årevis på at udvikle, og det var bestemt heller ikke fordi at det var nemt for hans vedkommende, men han forsøgte da om ikke andet, og det var vel også det som betød mest i den anden ende, ikke sandt? Han lod hovedet søge ganske let på sned, hvor smilet på ingen måder, var noget som man skulle tage fejl af, som hun fik lov til at remse op, selvom.. ja, et sted, så var det vel noget som han kunne være fuldstændig ligeglad med i den anden ende, ikke sandt? ”Der kan man jo bare se.. Jeg har kendt dig for en meget kort stund, og jeg har allerede brudt flere af dine vigtige principper.. Det tegner ikke ligefrem godt,” begyndte han med en næsten morende stemme. Jovist så var det bestemt heller ikke noget som han tog særlig hårdt på, men det var nu bare sådan at det endelig måtte være, for han kunne bestemt eller ikke gøre noget andet ved det uanset, om det var noget osm han nu ville det eller ikke, så var det jo bare sådan at det måtte være i den anden ende. ”Men.. hvis det er noget som jeg vil have.. hvis det er en anden omgang.. Bare vent, jeg skal nok få det som jeg vil,” endte han sigende og med den samme stilfærdige mine, for det var jo trods alt heller ikke en løgn, om det var noget som man nu ville det eller ikke, så var det jo bare sådan at det ville være i den anden ende. Hvis der var noget som Amadeus på ingen måder var særlig god til, så var det helt klart afvisninger, for det var slet ikke noget som han kunen have med at gøre, om det var noget som man nu ville det eller ikke. Tanken var noget som direkte kunne gøre ham vred! Skyggen havde lagt sig over hans ansigt, lige så med alvoret, for der var grænser for hvad han selv måtte finde sig i! Så længe at han vidste hvad han havde at se frem til, så var det selvfølgelig noget som gjorde det hele langt nemmere for hans eget vedkommende, også fordi at han vidste, at han nok skulle få det hele som han nu selv ville det. Hans krop reagerede kraftigt på hendes kærtegn, hendes ord, hendes nærvær, og det faktum at hun vidste helt præcist hvordan han skulle rammes og berøres, hvilket kun var det eneste som gjorde, at det ikke fik direkte varige konsekvenser på, for det kunne det sagtens og hurtigt gøre, hvis det endelig var det. Hvad hun sagde, var noget som selvfølgelig lettede det hele bare en smule, hvilket alligevel fik ham til at smile bare ganske let. Næsten som det var noget som blødte ham op. Igen fik han sin vilje, og det var helt klart det bedste af det hele! Hans greb omkring hende blev en anelse mere slapt, hvor han roligt trak sig over hende denne gang. Hånden strøg let over hendes underliv endnu en gang, for nu var hans tålmodighed virkelig ved at slippe op! ”Udmærket.. så må det blive mine fantasier.. så vis mig hvordan du vil udleve dem på den bedst menneskelige måde, som du kan,” endte han med en dæmpet hvislen mod hendes øre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Oh No!
Feb 29, 2012 12:28:34 GMT 1
Post by Deleted on Feb 29, 2012 12:28:34 GMT 1
Selvfølgelig ville han ikke tage let på det hvis han opdagede hvad der var, eller ikke var mellem hende og Angelo. For hvad var der? Hun anede det ikke slev, og Angelo gjorde næppe. Han hadede vel bare det faktum at hun havde formåede at komme så tæt ind på livet af ham og havde overtrådt en masse af hans grænser uden at han havde standset hende. Hun vidste jo godt Amadeus kunne gøre lige hvad der passede ham uden at hun rigtigt ville kunne gøre så meget ved det. Hun vidste at han var i stand til meget, og selv var hun da heller ikke helt hjælpeløs om end det tit virkede sådan. Hun var warlock, og selvom det kun var en fjerdedel af hende der var det så var det ikke så lidt igen. Hun kunne nogle trick, men var disse tricks nok til at slippe fra ham eller skade ham nok til at flygte? Og hvad så bagefter? Han vil næppe blive glad for det, og næppe lade hende leve i fred efter det. Hans ord havde han da fuldkommen ret i, men hvad kunne hun svare til det? ”Du kæmpede ikke just for at få det ud af mig… jeg var nok lidt for villig til at give dig svarene” svaret hun, det var jo ikke løgn. Han havde spurgt, og hun havde ikke engang tøvet med at svar selvom hun måske burde. Da han fortsatte så hun ind i hans øjne, kunne se hvor selvsikker og viljestærk han var, og hun vidste et sted at han havde ret. ”Du får det vist altid som du vil have det… jeg tørrer næsten ikke spørge hvad der sker med dem der ikke gøre som du siger” svarede hun ikke spor højt men han ville næppe have problemer med at høre det. Hun kunne se hvor lidt han brød sig om at blive sagt imod, at hun havde været tæt på det havde sendt en skygge over hans ansigt, noget alt andet end behageligt. Lysten til at forlade værelset og aldrig komme i nærheden af ham igen var virkelig stor og fristende, men igen… kunne hun flygte? I så fald.. hvortil! Manden var sindssyg! Engel eller ej, det betød ikke spor meget for ham hvad hun var så længe man ikke adlød så ville det gøre ondt. Han flyttede sig, lagde sig atter over hende og hun gled atter om på ryggen hvor hun så op på ham ganske roligt. Menneskelige måde? Mente han uden hendes sensuelle evner? Hun så roligt op på ham, lod sine fingre stryge hen over hans hals for at lade den ene hånd glide rundt om hans nakke mens hun lod den anden stryge blidt og kærtegnene hen over hans bryst forsigtigt løftet hun sig en anelse op, lod sine læber strejfe hans hals, lige under øret. Hendes kys var blide, overfladiske. Hendes varme ånde ramte blidt hans hals afspejlende hvordan hun havde det, eller det var i hvert fald formålet for hendes egen puls steg en anelse i spænding over hvad der kunne ske. Forsigtigt nappede hun ham i øreflippen inden hun lod atter kyssede ham hen over halsen, tungespidsen strejfede blidt hans hud. Hånden der kærtegnede hans bryst strøg ned over hans mave, og atter ned mod bukserne som hun tidligere havde formået at få knappet op. Hendes ene ben gned sig blidt op af hans lår, mens hun forsøgte at trække ham tættere på sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Oh No!
Mar 3, 2012 12:55:55 GMT 1
Post by Deleted on Mar 3, 2012 12:55:55 GMT 1
Amadeus havde sikkert taget meget hårdere på tingene, hvis han virkelig vidste hvordan landet måtte ligge, også selvom det var noget som var ganske ukendt for ham i denne stund, om det var noget som man nu ville det eller ikke, så var det jo heller ikke fordi at det var nogen løgn i sig selv. De mørke øjne gled mod hende. Han havde spurgt og hun havde valgt at svare, så det var også noget som han tillod sig at tage til sig på denne måde – uden vrede eller foragt, men bare som han førte en samtale med et hvert andet individ på denne måde, om det var noget som man nu ville det eller ikke, så var det jo heller ikke fordi at det var en løgn. Som det lød til, så havde han allerede krydset flere af hendes grænser, hvilket han et sted måtte finde ganske underholdende, men det var nu bare sådan at det var. Hånden lod han roligt stryge langs hendes kind. ”Måske.. men selv i dagens Dvasias, så kommer man faktisk længst med ærlighed.. Hvem ved..? Måske jeg gør det hele med vilje?” endte han ganske sigende. At sige ham imod, var bestemt heller ikke det smarteste træk at gøre sig, og Angelo var vel også et tydeligt tegn på det? Han fandt sig bestemt ikke i det, specielt ikke hvis det blev gjort på en måde som bestemt heller ikke faldt ham i smag! Han var måske en kende sindssyg, men han havde altid haft tendenserne til det, for han havde jo aldrig haft andre til at vise ham andre måder at tackle tingene på, så det var vel heller ikke noget som kunne komme bag på nogen som helst? Han lod hovedet søge let på sned, hvor alligevel et næsten sindssygt glimt måtte melde sig i hans øjne. ”Kender du til min søn, skulle det ikke forundre mig, at han har fortalt om sin… forfærdelige far. Desuden.. hvis du ikke tør spørge om det, så kender du aldrig til svaret, ikke sandt?” endte han med et sigende hævet bryn og med et hemmelighedsfuldt glimt i øjet. Han trak ganske let på mundvigen, som han også mere end villig lod sig komme tættere på hende, for det var en ting som han virkelig, virkelig ønskede sig for denne stund, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om overhovedet! Benet som hun gned op af hans eget, var noget som selv fik ham til at smile, hvor han mere end glædeligt lod hende komme tættere på ham. Hans krop endte direkte med at sitre under hendes fingre og hendes kys og kærtegn, for det var virkelig en fantastisk følelse! Hans hånd søgte roligt ned over hendes krop, hvor han startede sin intense behandling af hendes egen krop op endnu en gang. Hans hånd søgte direkte ned mellem hendes lår, hvor han startede sine rolige strøg ganske tæt ved hendes underliv. Jovist ønskede han at få hende med sig, også fordi at det var noget som han virkelig ville have! Det kunne godt være at det var hendes job, men af den grund, så kunne hun vel også godt nyde af det på den samme måde, som det han havde gjort det? Ikke fordi at det var noget som kunne forundre nogen som helst, kunne det? ”Giv dig hen til mig.. Nyd det sammen med mig.. elsk med mig..” hviskede han mod hendes øre, som han direkte trak sig over hende, kun for at komme tæt på hende. Læberne lod han roligt strejfe hendes kind i en søgen for hendes læber. Det var en sitren i ham uden lige, for han ønskede det virkelig!
|
|