Engel
Urtekyndig på Castle of Light
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on Jan 13, 2012 10:22:21 GMT 1
Jeg har tænkt mig at lave en ny pige, som er meget svag fysisk og nem at skræmme men også meget kærlig. jeg søger en mand! en ond mand! som har fået hendes forælder til at love hende væk til ham (af økonomisk eller magt forøgelse) til ham. her af skal det sådan et bar udvikle sig dog ikke med at dræbe hende! men ægteskabt skal have lov at udvikle sig han skal kunne skraffe hende vis hun svar igen eller forlader huset uden tilladelse, hun skal praktisk talt holds isolert fordi han er bange for nogle vil tage hende, i mens lære min ny pige at leve med hans vrede og vold og begynder langsomt at kunne lig ham bare en smule. (hvordan han kommer til at føle for hende er op til persone selv) så jeg søger simpel hen en ond mand, gerne med en god status i samnfundet, smuk af udsende men kold og ond i personlighed dog en vis charme for at skjule over for vigtig folk hvad han enlig er for en type, må gerne have side spring i forholdet efter som det ham der har magten, nyder at straffe hende uden at koster hende live og så må i også gerne selv komme med noget der måske kunne var lidt andreledes eller have en virkning på ham man ikke forvente Håber der nogle der er frisk på ideen send en PM eller skriv her vis nogle er intresseret.
|
|