0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 8, 2011 19:23:11 GMT 1
Theodore og Menelwen har besvær med at få overtalt Menelwens far, til at give dem lov, til at finde sammen/gifte sig?. Og da de endelig gør det, må de finde en måde at få Theodore gjord udødelig på. Theodore bliver kun ældre, og det tager hårdt på dem begge. At blive udødelig er selvfølgelig langt fra gratis og det ville sagtens kunne komme til at koste mere end bare penge. Til det skal vi bruge en der ville kunne gøre Theodore udødelig, magiker alkymist, you name it.
Næste del af plottet går ud på at Menelwen bliver lettere integreret i Theodores job som Ranger, da det er meget fordelagtigt at bruge hendes magiske brevduer. Det går fint, og det ser ud til at være en god idé, indtil en vis person anklager Menelwen for at lække hemmelige og meget værdifulde oplysninger. Dette sætter deres forhold på prøve, og kan evt. føre til meget smerte for dem begge. Til dette skal vi have en person, der vil sprede rygtet, gerne en med noget magt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 8, 2011 22:16:50 GMT 1
Skumring er jo halvvampyr, og kan derfor teknisk set gøre ham til vampyr. Det er nok ikke helt den optimale form for udødelighed, og det bliver dælme heller ikke noget hun gør med sin gode vilje, men muligheden er der, hvis i ikke finder noget bedre ^^
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2011 14:12:32 GMT 1
Jeg tror ikke Theodore ønsker at blive vampyr, udødelighed eller ej ;-) men tak for tilbudet
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 14, 2011 14:51:59 GMT 1
Alina har en lille butik med urter og miksturer, hvis jeg får lov af en admin kan hun nok skaffe noget til at gøre ham udødelig, men det kommer ikke til at smage godt og det bliver betemt ikke billigt
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 17, 2011 12:30:18 GMT 1
Altså, nu er det jo Theodore der selv må bestemme hvordan han vil gøres udødelig men umiddelbart lyder det da som en meget god ide (: Og at hun jo også er Warlock er også ret fedt (:
Det er også fint nok at det kommer til at koste rigtig meget, og måske skal det endda koste mere, end bare penge (: ? - Bare en tanke^^
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 17, 2011 17:11:25 GMT 1
Yeah det tænker jeg også jeg har nogle ideer men er ikke helt sikker endnu... men sig til hvis det skulle være noget
|
|