|
Post by scorpius on Jan 12, 2012 21:48:44 GMT 1
Måske at Scorpius var ret god til at forkæle sin kusine, og det var på flere måder, som han langt fra burde! Hun var ham et forbudt område, men det var jo også det som gjorde det hele så meget mere spændende! Han nød at være sammen med hende, også den spænding og fare som det bragte med sig. Han kunne godt huske, da de havde været yngre, hvor han var søgt ind til hende midt om natten på hendes værelse, og hvor de den ene morgen havde været tætte på at blive afsløret. Vel også en grund til at hun var blevet så påpasselig, når de var hjemme? Palæet var jo enormt, så de havde jo mange steder de i princippet kunne tage hen. Nu hvor de var blevet ældre, så havde de jo næsten også hvert deres liv, så de så ikke særlig meget til hinanden – skønt han fandt det som en skam, for han nød at være sammen med hende, ikke bare for at få tilfredsstillet sine lyster, men på grund af at hun så ham for den han var, tog ham for den han var, og hun dømte ham ikke på grund af hans fejl og mangler, men tværtimod accepterede ham, og det var noget som han alt sammen måtte værdsætte utrolig meget! Han trak morende på smilebåndet, som hun sagde at han legede med ilden. “Jeg er jo en ilddæmon.. har du glemt det?” spurgte han drillende, som han blinkede til hende med det ene øje. Han nød virkelig tiden med hende, for han morede sig altid med hende, de formåede jo altid at hygge sig, også fordi de var dem som kendte hinanden bedst. At hun fortsatte med at tale udenom, var noget som næsten måtte gøre ham irriteret – hvilket også var et tydeligt tegn til at han faktisk var ilddæmon. Han prustede næsten som en tyr, skønt det ikke var af irritation, men næsten af.. utilfredshed. At hun valgte at bruge ordet flyvsk, fik ham til at hæve det ene øjenbryn i en sigende mine. “Flyvsk?” gentog han sigende. Han var skam sikker på at de sagde en del mere, for det kunne han næsten høre på hendes ord indirekte! “Jamen hvis jeg er så dårligt selskab, burde du måske holde dig væk,” svarede han sigende, næsten som om det var ham som spillede kostbar, hvor han lagde armene over kors. Det var jo alligevel forbudt, han burde ikke se på hende, som han gjorde, ligesom hun heller ikke burde med ham, desuden havde hun jo selv fundet ham flyvsk, for hun nævnede jo altid hans ’andre piger’, selvom han slet ikke havde nogen! Den eneste han så om og om igen, var hende! Han havde bare et behov som han skulle have stillet og det var faktisk ikke værdsat fra hans side, for det var en forbandelse! Han låste roligt døren, så de var sikre på at de ikke blev unødvendigt forstyrret, hvor han vendte blikket mod Sanira, som de endelig var alene, skønt han blev stående på stedet. “Ingen ved hvad natten bringer,” svarede han fattet, som han roligt bevægede sig hen til sengen, der hvor han havde smidt posen fra sig. Måske han var sensuel dæmon, måske de kom hinanden tæt, men.. han var jo ikke sammen med hende bare for at få tilfredsstillet sine lyster! Hun betød langt mere for ham end bare det! Om de skulle gå herfra uden at komme hinanden helt tætte, var han sådan set ligeglad med, så længe hun nød aften! Han tog roligt posen op, hvor han vendte sig imod hende. “Tag tøjet af.” Det lød nok som en ordre, men var ikke sådan ment. Han tog roligt massage olien ud af posen, hvor han vendte sig mod hende. Et kækt smil gled over hans læber, hvor der var et helt anderledes glimt i hans mørke, glødende øjne. “Nu skal du bare slappe af og nyde at blive forkælet,” svarede han med det samme smil på læberne, hvor han lod aftens handlinger forblive en hemmelighed.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 17, 2012 20:50:04 GMT 1
Det var så forbudt som noget overhovedet kunne være, men selv for Sanira, så var det noget som bragte hende en form for spænding. Hjemme var det nemt for hende at holde ham på afstand, selvom de havde været så tæt på at ødelægge det hele så frygtelig mange gange, og det var slet ikke noget som hun ønskede endnu en gang! Når de var ude, var det en helt anden sag. Der kunne hun samtidig give alkohol skylden, for hun var ikke en som holdt igen når hun endelig var ude, så det at hun måske kom.. lidt for tæt på ham, var ikke noget som forundrede nogen og derved var der heller ikke nogen som rigtigt sagde noget til det, så det var bestemt heller ikke noget som man skulle sige noget til som sådan. Hun vendte blikket sigende mod ham. Hun himlede let med øjnene og med det samme skæve smil på læben. Han var en ilddæmon og han var i den grad også en forbandet flyvsk mand af slagsen! Selvom hun havde en tydelig ”Jeg er temmelig sikker på, at det er værd at huske,” påpegede hun sigende og med det samme smil på læben, for hun kunne jo heller ikke andet når han lige var i nærheden, men det var jo så også sådan at det endelig måtte være i det store og hele. At han endte med at være den som skulle spille kostbar, var noget som fik hende til at hæve det ene bryn, for det var i den grad hendes job og ikke hans! Hun stillede sig foran ham, hvor hænderne gled let over hans bryst, ganske roligt og næsten tirrende, for også hun vidste hvordan hun skulle få tændt en mand – og ham specielt! ”Jeg burde måske, men i min verden.. så er regler til for at blive brudt.. Og jeg ved desuden også at..” Hun lænede sig roligt mod ham, hvor hun førte ansigtet til hans øre. ”Du ville stoppe mig, så snart jeg vender mig om for at gå.. Du kan ikke undvære mig..” endte hun med en dæmpet hvisken mod hans øre. I aften var det ene og alene hende som stod i centrum – hans centrum og hun ville nyde det så længe, at det nu var hende muligt! Døren var låst og de var alene, så var det bestemt heller ikke hende som skulle klage! Hun vendte blikket sigende mod ham, næsten som han endte med at skænke hende en direkte.. ordre? Hendes smil bredte sig mere på hendes læber, som hun roligt hævede hænderne til stropperne mod hendes skuldre, som hun roligt trak ned i ganske så roligt og sigende. ”Siden hvornår blev du så bossy?” spurgte hun med et sigende hævet bryn, som hun roligt begyndte at få kjolen af sig, hvor hun blottede sin egen krop for ham. Det var bestemt heller ikke første gang, at han så hende, så det var faktisk ikke noget som hun tog tungt på nogen måde, for det var der vel heller ikke nogen grund til, var der? Hun trådte roligt væk fra kjolen og hen til sengen, hvor hun roligt lagde sig ned på maven, også for at vise, at han skulle være mere end velkommen til bare at gå i gang. ”Og tro mig.. jeg ser virkelig frem til det,” endte hun med en sigende, dog ganske bestemt stemme, for det var slet ikke noget som hun ville tage meget fejl af på nogen måde, når det endelig skulle komme til stykket. Selv blev hun liggende, samlede hænderne foran sig, og lod hovedet hvile derpå.
|
|
|
Post by scorpius on Jan 19, 2012 22:44:37 GMT 1
De havde alligevel været helt tætte nogle gange, for det havde jo faktisk stået på i flere år efterhånden, dog havde de også mange gange været tætte på at blive afsløret og ødelægge det hele, selvom de da havde formået at holde det skjult til nu, hvor det også helst skulle forblive sådan! Giovanni ville da først slå dem ihjel, hvis han fandt ud af at de havde noget kørende sammen. Scorpius havde altid haft et godt øje til sin kusine, og det havde endnu ikke ændret sig, så.. hvorfor skulle han også lave det om? Prøve på at stoppe det? Han nød jo trods alt hendes selskab og ikke mindst hendes nærvær. “Mhm..” svarede han sigende, som de mørke, glødende øjne forblev hvilende på hendes krop. Han var en typisk ilddæmon, for selvom man nok skulle forbinde ilddæmoner med et iltert og kun vredt væsen, så kunne de ligeså være kærlige og omsorgsfulde, for de var jo trods alt varme væsner, af den grund så havde han selv en mere mørk og dyster side, for selv han havde grænser man ikke skulle overtræde og et iltert temperament, og selv han kunne blive irriteret, sågar fornærmet. Og at hun ikke direkte gad fortælle ham hvad andre mente om ham – på trods han kunne regne ud at det ikke var ros og positive ord – var noget som faktisk måtte gøre ham irriteret, for hvorfor ikke bare sige det som det var, når hun alligevel sagde det indirekte? Selv han kunne spille fornærmet og kostbar, skønt det nok ikke var så meget spil igen. Hans blik endte lettere sigende, da hun valgte at få fingrene under hans underarme, der lå over kors, for at komme i berøring af hans bryst, hvor han ikke kunne komme udenom at hun virkelig kendte hans punkter! Hun forstod at tirre hans indre væsen! – han prøvede dog at skjule det så godt som han nu kunne med en mere kynisk mine. Hendes hviskende ord mod hans øre, fik det til at løbe ham koldt ned over ryggen, hvor hans hjerte tilmed måtte hamre mere imod hans bryst. Han endte med at slå armene omring hendes liv, for at trykke hende helt tæt ind til sig. “Måske jeg ville stoppe og ikke kan undvære dig, hvilket jeg ikke vil lægge skjul på eller lyve om, for du ville spotte det med det samme alligevel..” Hun var jo trods alt mentaldæmon. Han trykkede hende tættere mod sig, hvor han førte sine egne læber ud foran hendes ene øre. “Men jeg ved at du heller ikke kan holde fingrene væk fra mig,” endte han sigende og i en forførende tone, hvor han næsten ubevidst endte med at skrue op for den sensuelle udstråling, for det lå jo så naturligt til ham, når han kom over i det hjørne. Måske hans ord lød som en ordre, men det var faktisk ikke sådan ment, og selvom man nok ikke skulle tro det, så havde selv han en mere bestemt og krævende side, skønt den dog sjældent kom frem. “Jeg er trods alt en Salvorique,” svarede han roligt, som om det var grund nok, på trods det ikke var løgn, for nok han var det sorte får i familien, men selv han kunne have de typiske træk, som deres slægt havde. At hun skubbede kjolens stropper så langsomt af og endte blottet overfor ham, så hun kun stod i sine trusser, var noget som tirrede hans indre væsen. Det var lang tid siden at de havde haft ordentligt kvalitetstid sammen, og det kunne han også pludselig mærke så tydeligt. Han betragtede hende roligt, som hun lagde sig på maven i sengen, hvor et tydeligt tilfredst smil gled over hans læber, som han selv, roligt skubbede sanddalerne af, for selv at knappe sin skjorte op og smide den fra sig på gulvet, så den ikke var i vejen. Han satte sig roligt på tværs af hende, hvor han fik hænderne smurt ind i olie, kun for roligt at begynde at massere hende op og ned over ryggen, så olien blev smurt ud over det hele, inden han ordentligt ville tage fat. “Godt,” endte han i en dæmpet og mere.. mørk tone, da hendes nøgne hud mod hans fingre var noget som påvirkede hans sensuelle dæmon mere end hvad han lige havde regnet med!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2012 11:49:41 GMT 1
Sanira vidste udmærket godt, at hende og Scorpius havde et farligt spil kørende, og specielt hvis hendes far skulle finde ud af det! Når de var alene som de var nu, så var det nemmere for hende at bryde de mange facader ned som hun normalt ville holde op overfor alle andre, for hun havde skam også sit eget ry og rygte som hun måtte holde oppe, men det var slet ikke nødvendigt når hun havde ham alene på denne her måde. Selvom hun måske havde en irriterende tendens til at holde de mere kostbare facader op, også fordi var hende en vane, og fordi at hun ikke bare ville give ham det bare sådan uden videre, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om overhovedet! Hun smilede ganske let, som hun lod hænderne roligt vandre op under hans bluse og videre over hans mave. Han var så dejlig varm, og det at vide, at han gang på gang måtte gå tilbage til hende, var faktisk en tanke som hun godt kunne lide, selvom hun måtte skubbe den tanke lidt til side, for hun vidste hvor galt det kunne gå, hvis hendes far bare fik det mindste nys om det som skete, for det var bestemt heller ikke en tanke som hun brød sig om! Han ville slå dem begge ihjel uden det mindste tøven, hvad end om det var noget som man ville det eller ikke, så var det bare sådan at det endelig måtte være i den anden ende! At hun kunne bløde ham lidt op og bare glemme de tanker lidt! Som han slog armene om hende, så kunne hun slet ikke lade være med at smile tilfredst, for hun vidste, at hun nok skulle få det ligesom hun ville have det! Hans ord var noget som kun fik hende til at smile. Den dag han droppet hende, der vidste hun, at der var noget rivende galt! Hun strøg hånden let over hans bryst, som hun vendte blikket mod ham. Hans hviskende ord mod hendes øre, var noget som kun fik hende til at himle lidt med øjnene, for det var bestemt heller ikke nogen tvivl om det i den anden ende. ”Mhmm.. Det har jeg aldrig udtalt mig om.. Du kan ikke undvære mig.. De andre tøser er slet ikke gode nok,” påpegede hun med en sigende mine, for løgn var det vel heller ikke? Der var da grunde til at han gang på gang måtte komme tilbage til hende i stedet for at søge til andre? Han var en sensuel dæmon, og selv det var noget som alligevel kunne mærkes på hende selv, selvom det slet ikke var noget som hun sagde noget til i den anden ende, for løgn var det jo trods alt heller ikke. Sanira lagde sig roligt ned på sengen og på maven, så han kunne tage pladsen over hende. Hun smilede ganske let. Nu hvor det var hende som var i hans centrum, så var det bestemt heller ikke hende som skulle klage over noget som helst, det var helt sikkert! Hun elskede når han var sådan over hende, som han var, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt i den anden ende. Hun tog fat om det lange hår og førte det væk fra ryggen, så han kunne komme til alle steder. Som han tog fat i hendes skuldre, så spændte hun fast, for hun var i den grad også ved at være øm! Hun klemte øjnene let sammen, også selvom hun kunne mærke den udstråling som måtte komme fra ham af, for selv hun kunne finde på at give efter for den, bare for at have noget at skyde skylden på bagefter! Hun smilede let for sig selv, hvor hun lagde hovedet til side, så hun kunne se på ham. ”Ja-a..” endte hun roligt, idet han fik fat i en øm muskel, for hun var virkelig ved at være øm!
|
|
|
Post by scorpius on Feb 2, 2012 17:00:24 GMT 1
Scorpius vidste udmærket godt at de skulle passe på, når de var ude, men når de så endelig var selv, så var det virkelig også det bedste! Her kunne de give sig hen til hinanden, og selvom hun kunne have sin kostbare facader oppe foran ham, så kunne han altid bløde hende op og få dem brudt ned, for han kendte hende trods alt bedre end det! Bag de mange facader var hun en fantastisk følsom og varmhjertet person, selvom det ikke kom til syne særlig tit, og det var vel kun de som var helt tætte på hende, som vidste det? Han vendte de mørke øjne mod hende, da hun valgte at lade hænderne søge under hans skjorte, for at stryge ham over brystet og hans mave, hvilket var noget som tiltrak hans sensuelle dæmon, for hun havde altid let ved at trække den, også selvom han var mættet, for han fandt hende så tiltrækkende at det var ubeskriveligt! Derfor havde hun også så let ved at pirre ham! Hun var jo også den eneste der kendte hans punkter, så selvfølgelig kunne hun tænde ham uden videre! Han trykkede hende let ind til sig, hvor han ikke tog blikket fra hende. Han spændte let i kroppen, da hendes fingre fortsatte sine kærtegn af hans mave og op mod hans bryst igen, hvor han ikke slap hende med blikket. Han trak skævt på den ene mundvig til hendes ord. Han rystede medgivende på hovedet til hendes ord. “Nej.. ingen er gode nok for mig, ingen kan holde min interesse ved lige, som du kan. Jeg vil kun have.. dig,” endte han i en sigende og intens tone, hvor han ikke tog blikket fra hende. Den sensuelle glød ville han aldrig kunne slippe af med, og aldrig skrue helt ned for, for den ville altid ligge som en del af hans overflade, men fordi Sanira var mentaldæmon, så kunne hun modstå hans sensuelle udstråling, når den var på et minimum, men hendes kraft var psykisk, og hans var fysisk, så selvom hun måske kunne holde ham ude af sit sind, så kunne hun ikke holde hans evner ude af hendes krop og stå imod det begær og den lyst han kunne opfylde hende med. Det kunne dog aldrig falde ham ind at bruge sine evner på hende, for at tvinge hende til at være ham tæt, det var af egen fri vilje, selvom han vidste at hun mange gange gav hans evner skylden. At tage plads ovenpå Sanira, var noget fik Scorpius’ hjerte til at slå hurtigere imod hans bryst, hvor han mærkede hvordan det trak i ham, skønt han prøvede at bide det i sig, men at have hende halvnøgen liggende under ham.. ja, det kunne han virkelig ikke komme udenom fristede ham utrolig meget! Det var jo trods alt lang tid siden at han havde været hende tæt, og hans krop glemte på ingen måder den tilfredsstillelse hun kunne give ham! Som hun fjernede håret, smurte han sine hænder godt ind i olie, inden han startede massagen. Han kunne godt mærke at hun spændte mange gange, hvilket fik ham til at blive mere mild og nænsom i sin massage, så hendes krop og muskler lige kunne vænne sig til følelsen og derefter tage mere fat, så han fik al anspændthed væk. Hans blik hvilede intenst på hendes nøgne ryg, skønt intet ord forlod hans læber, for.. hvad skulle han dog sige? Hun var virkelig gudeskøn!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 10, 2012 12:41:39 GMT 1
Det gjaldt i det store og hele, egentlig bare om at nyde tiden mens den endelig var der, for det var bestemt heller ikke fordi at det var nemt! Når de var ude, så måtte de holde lav profil, det måtte ikke virke for oplagt, selvom det vel heller ikke var så slemt, at en kusine og en fætter tog en tur i byen og en nat på kroen på vejen? Det var ikke fordi at det havde virket direkte mistænksomt før, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt i den anden ende, om det var noget som man nu ville det eller ikke, for det var bestemt heller ikke fordi at det var noget som måtte sige så lidt i den anden ende, det var helt sikkert. Hun vendte blikket sigende mod ham. Som mentaldæmon havde hun heldigvis den fordel, at hun kunne stå imod hans sensuelle udstråling, selvom det bestemt heller ikke altid var lige nemt, men det var virkelig underordnet, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om. Hun vendte blikket roligt mod hans eget, som hun havde ladet hænderne roligt glide over hans bryst og med det samme rolige smil på læben, for det var jo heller ikke en løgn. Hun kendte hans punkter, som hun vidste at det var gengældt, og det var virkelig noget som hun kun måtte nyde forbandet godt af, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om når det endelig skulle komme til stykket. Hun trak vejret dybt. At hun var den eneste han ville have, var noget som selvfølgelig var det noget som glædede hende, men hvad skulle hun da gøre? Hun kunne og måtte ikke trække den langt og et sted så var det vel.. direkte.. vammelt at hun gjorde det med sin egen fætter? Selvom han havde den effekt på hende, som selv ikke hendes egen mentalitet kunne stå oppe imod, men det var virkelig underordnet i denne stund. ”Det er det jeg siger.. Ingen kan slå mig på længere sigt.. Så er det jo bare en skam, at denne pakke, aldrig er en som du kan få permanent til eje..” Hun blinkede let til ham og med den samme rolige og sigende mine, for det var jo ikke engang en løgn. I aften var det en mulighed hvor de kunne være sammen alene, så selvfølgelig var det også noget som gjorde sit for hendes vedkommende, om det var noget som man ville det eller ikke. Det måtte egentlig overraske Sanira hvor stiv hun egentlig var i det lange forløb. Det var alt for længe siden at hun havde fået en massage, men igen, så var det egentlig også fordi at han var den eneste som havde fået lov til at komme så tæt på hende, så det var vel heller ikke så underligt igen? Hun lå mere eller mindre i ingenting under ham. Et par trusser var egentlig det eneste, for resten havde hun fjernet. Desuden var det ikke noget som han ikke havde set før, for ikke at glemme, at hun et sted vel også gjorde det lidt med vilje, for hun vidste hvilken effekt som hun havde på ham, så selvfølgelig gjorde hun det med vilje, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om overhovedet. Hun lukkede øjnene let, hvor hun ellers forsøgte sig med at holde sig rolig, selvom det på ingen måder var nemt, men hun forsøgte! Neglene borede hun svagt ned i sine egne arme, i stedet for at skulle ligge og spænde, så han ikke kunne hjælpe hende. Hun smilede ganske svagt, for hun kunne rigtig godt lide tanken om at han tog sig af hende, også selvom hun vidste at det var så forkert!
|
|
|
Post by scorpius on Feb 12, 2012 23:23:31 GMT 1
Sanira var mentaldæmon og havde en stærk psyke der kunne stå imod en sensuel dæmons udstråling – hvis den var på et lavt niveau om ikke andet – men selv ikke hun ville kunne stå imod den fysiske nærkontakt, hvis en sensuel dæmon virkelig skruede op for sin kraft, men det som Scorpius nød, var netop at hun ikke blev påvirket når han holdt det på et lavt niveau, men at hun kunne stå imod og tage ham for den person han var, hun var trods alt den person der kendte ham bedst og derfor havde han det altid så godt i hendes selskab. Han var det sorte får i familien, og selvom han vidste at han havde medlemmer der havde lagt hånden over ham flere gange, det havde hans mor i hvert fald, så var der ingen fra familien der var som Sanira, for hun var ham virkelig noget unikt! Det var også det som han altid så desperat prøvede at vise hende, vel et sted for ikke at miste det som de havde? Han var ikke kun sammen med hende, for at få tilfredsstillet sine lyster, for der var jo noget spændende over at være sammen med sin egen kusine, skønt det var forkert på så mange gruelige måder! Men han kunne virkelig ikke gøre for at han havde det gode øje til hende, det havde han jo altid haft. Desuden så var han sammen med hende, fordi hun var den han havde lettest at tale med, hun kendte ham bedre end nogen anden og det nød han. De mørke øjne hvilede direkte i hendes, hvor hendes fingerspidser over hans nøgne bryst, var noget som rev i hans lyster, skønt det faktisk ikke var med vilje, men hun kendte virkelig hans punkter! Et kækt smil gled over hans læber til hendes ord. “Måske jeg skiller mig meget ud fra familien, men selv jeg har visse træk; og hvis der er noget jeg vil have, så skal jeg skam nok få det,” konstaterede han ganske sigende, uden at smilet falmede, hvor han lod armene snige sig omkring hende, for at trykke hende tæt ind til sig, med en tydelig selvsikker mine. At Sanira lå i ingenting under Scorpius – foruden hendes trusser – var han ikke helt så upåvirket af, som han gerne ville være, for han kunne godt mærke at han savnede den tætte nærkontakt med hende, selvom han faktisk var mættet, men det var så lang tid siden at han havde mærket hende, selv bare det at tale med hende, at han virkelig længtes efter hendes selskab og nærvær. Hans hænder fortsatte ganske nænsomt over hendes ryg, skuldre, nakke og overarme, hvor han tog lidt hårdere fat, jo mere han fik masseret, så han langsomt fik hendes muskler blødt op. Han var utrolig god med hænderne – faktisk var han utrolig god med hele kroppen, men han var jo også sensuel dæmon. Han elskede at sætte hende i centrum, specielt fordi han vidste at hun nød det, desuden så ville han jo gerne vise at han var den eneste mand for hende, der kunne det hele! De mørke, lettere glødende øjne hvilede på hendes smukke krop, der lå under ham, hvor det lille tilfredse træk i den ene mundvig ikke kunne skjules. “Nyder du det?” spurgte han roligt, hvor han ikke kunne skjule den morende undertone. Et sted var det et irrelevant spørgsmål, for han kunne mærke på hendes krop at hun nød det, men hvad var der specielt ved det, hvis man kunne mærke alt og ikke spurgte ind til det for at få det bekræftet med ord? Han strøg hende næsten kælent ned over ryggen og mod lænden, som han masserede ganske pirrende, hvor han ikke kunne lade vær med at lægge lidt sensuel kraft i hans berøringer, selvom det faktisk skete ubevidst.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2012 11:38:15 GMT 1
Det ragede virkelig Sanira at mange anså Scorpius som det sorte får i familien, for i hendes øjne, så var han helt klart mere end det. Han var noget unikt for hende, og det var noget som hun i den grad godt kunne lide, om det var noget som man ville det eller ikke, for det var bestemt heller ikke noget som sagde så lidt. Så længe at han holdt udstrålingen så lavt som han gjorde for nu, så kunne hun med lethed stå imod ham, hvilket også var noget af det som hun bedst kunne lide, for det var hende en beroligende tanke, at hun kunne være sig selv omkring ham, se ham som den mand han var, for det var alt sammen noget som hun specielt godt kunne lide, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om, og det var en tanke som hun bestemt godt kunne lide! Hun vendte blikket ganske sigende mod ha,, som hendes hænder roligt vandrede ham over brystet, ganske roligt og med det samme morende smil på læben, for løgn var det jo trods alt heller ikke. Hun vendte blikket roligt mod ham. I hendes øjne, så var han lige så stædig som resten af familien, så selvfølgelig var det også noget som gjorde utrolig meget for hendes vedkommende, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om når det endelig skulle komme til stykket. Hans arme omkring hende, sagde hun dog intet til, for hun havde intet imod det – uanset hvor forkert det så end måtte være! De havde noget ganske særligt sammen, selvom hun vidste at.. hun burde forkaste det? ”Tro mig.. Der skiller du dig på ingen måder fra familien. Du er et lige så stædigt æsel som resten af flokken,” endte hun sigende og med den tydelige drillende mine. Med ham omkring sig, så følte hun at hun kunne slappe af, og det var en tanke som hun godt kunne lide. Sanira havde intet imod at ligge i mere eller mindre ingenting sammen med Scorpius. Han havde set det hele frygtelig mange gange efterhånden, og hun vidste det jo trods alt også godt. At det var svært for ham ikke at lægge mærke til det, vidste hun godt, for der var en grund til at hun faktisk havde valgt at fjerne det hele. Om han var mæt eller ikke, var noget som hun stort set var ligeglad med, for hun kunne godt lide at lege lidt med hans sensuelle dæmon og det vidste han vel også godt? Hun spændte tydeligt, når han ramte de helt rigtige punkter, for hun kunne bestemt heller ikke gøre noget andet end virkelig at nyde det, for det var virkelig, virkelig rart! At han lagde det sensuelle i hans berøringer, var noget som hun godt kunne mærke, selvom hun virkelig prøvede at bide det i sig. De lyster som pludselig endte med at melde sig i hende selv, var noget som hun var nødt til at holde skjult – for nu om ikke andet. Hun nikkede roligt til hans ord. ”Det er virkelig rart, Scorpius,” svarede hun endeligt og med den samme rolige mine, for det føles virkelig rart! Hun elskede at tilbringe tiden med ham, hvilket var en.. glæde? Også fordi at det var noget som skete så frygtelig sjældent, men det var en dejlig fornemmelse når de endelig var sammen, også fordi at det var noget som skete så sjældent, så det var nemt for hende at finde den nydelse i det! Specielt også fordi at han var den sensuelle dæmon som tydeligt også var en tanke som efterhånden måtte rive godt i hende!
|
|
|
Post by scorpius on Feb 13, 2012 16:29:56 GMT 1
Måske at det var så forkert som det overhovedet kunne være, at de var sammen, men Scorpius kunne virkelig ikke modstå hende, hun var ham et utrolig ømt punkt – på alle måder endda – og han havde jo altid haft et godt øje til hende, skønt der heller aldrig var blevet lagt mere i det.. i hvert fald ikke før de var endt i samme seng, og havde haft en god tur under lagnerne. Hvad der egentlig lå imellem dem anede han ikke, han var faktisk usikker på hvad hendes præcise følelser for ham var, ligesom han faktisk også var usikker på sine egne omkring hende. De kunne ikke trække den videre, specielt ikke fordi hendes far var overhovedet for hele slægten! Desuden så var de jo nød til at være ganske påpasselige, de var nød til at være forsigtige og prøve at holde det på et minimum, selvom det var svært, når han nu var her sammen med hende, for han kunne tydeligt mærke hvor meget han havde længtes efter hende. Hænderne mod hans nøgne bryst, da hun havde ladet hænderne søge under hans skjorte, var noget som han nød, for han kunne jo ikke andet end at nyde hendes kærtegn af sig. Hun kendte til alle hans punkter, hvilket han vidste, var fuldt ud bevidst for hende. Armene lod han forblive omkring hende, hvor han ikke tog blikket fra hende. Han hævede det ene øjenbryn i en sigende mine. “Netop.. og derfor skal jeg nok få hele pakken,” endte han lettere selvsikkert, uden at han tog blikket fra hende på noget tidspunkt. Måske hun var ham forbudt område, måske han ikke kunne få hende permanent, men når muligheden bød sig, så skulle ingen og intet stå i vejen! Scorpius vidste godt at Sanira havde smidt hele kjolen med vilje, for at tirre ham, og det lykkedes hende også med bravur! Han havde svært ved at holde fingrene fra hende, og at se hende ligge i intet andet end et par trusser, var noget som virkelig måtte.. pirre ham utrolig meget! Han ønskede at mærke hende, selvom han virkelig prøvede at bide det i sig! Det var faktisk ikke engang med vilje at han lagde noget af sin sensuelle kraft i sine berøringer, for det skete ubevidst, men han havde selv lyst med hende og hun påvirkede virkelig hans indre lyst og begær! Han trak let på smilebåndet til hendes ord, hvor han lænede sig ned over hende, imens han lod hænderne stryge hende ned over armene, som de fulgte, inden han tog omkring hendes hænder, hvilket resulterede i at han tvang hende til at løfte hovedet. Han skænkede hendes kind et blidt kys. “Godt,” hviskede han i en kælen og sensuel tone, skønt det faktisk ikke var med vilje, men hele situationen påvirkede ham! Desuden så var det virkelig lang tid siden at de havde haft denne kvalitetstid sammen og det fik ham virkelig til at længtes efter hende! Han kunne godt mærke hvor meget han pludselig havde savnet hende, og det var helt vildt! Han havde savnet hele pakken, både hendes krop, som hendes selskab, at snakke med én der kunne stå imod ham, som så ham for den han var og som kendte ham bedst, selv hendes duft havde han savnet! Han strøg hende blidt over håndryggene med sine fedtede hænder, der var smurt ind i massageolien. Han endte med at ligge sig ned over hendes i stedet for, da det var lettere for ham, skønt han ikke slap hende hvor han skænkede hendes nøgne skulder et blidt kys.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 15, 2012 16:49:40 GMT 1
Sanira vidste udmærket godt, at de var nødt til at være forsigtige, for ellers ville det jo først for alvor gå galt, og det var bestemt heller ikke noget som hun ønskede sig på nogen måde! Scorpius havde altid haft en utrolig betydning for hende, også fordi at han faktisk viste hende en forståelse som hun ikke rigtigt fik nogen andre steder. Nu hvor hun var ved at være så gammel som hun var, så var hendes far jo samtidig også meget hård ved hende. Ja, et sted så kunne hun jo næsten misunde den opdragelse som hendes yngste søskende fik i forhold til hende, men det var virkelig underordnet for denne stund. Hun vendte blikket ganske sigende mod ham, som hendes hænder hvilede mod hans bryst. Når det kom til stædighed og mål, så var han på ingen måder meget anderledes end resten af slægten, selvom det nu heller ikke var noget som hun sagde det mindste til, hvis det var noget som hun ellers kunne blive fri for i den anden ende. Hans ord fik hende til at smile direkte tydeligt og selvsikkert. ”Tror du virkelig, at du har mulighederne for det, min egen? Jeg er jo trods alt.. uopnåelig.” Det kunne godt være, at han var en mand som vidste hvad han ville have, men om han kunne opnå det, var jo selvfølgelig en helt anden ting, så det måtte jo komme an på en prøve, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om når det endelig skulle komme til stykket. Desuden kunne hun godt lide at sætte disse småopgaver op, for at se hvor langt han i det hele taget var villig til at gå for hende, også fordi at hun havde brug for at få bekræftet, at der var noget ved hende, som han godt kunne lide, og som han ikke kunne få andre steder. Nu hvor Sanira lå under Scorpius i mere eller mindre ingenting, var noget som hun helt klart gjorde med vilje, det var der bestemt heller ikke nogen tvivl om overhovedet! Hun havde visse ømme punkter på hele kroppen, selvom hun var sikker på at han nok skulle komme ind i alle krogene – og så mente hun virkelig også i alle krogene! Det sensuelle i hans berøring, kunne hun udmærket godt mærke, og ej heller hun kunne stå imod, hvis han først for alvor gjorde brug af den udstråling som han havde i sindet, så et sted så var hun vel.. opnåelig for ham? Et stille smil passerede hendes læber, som hun roligt nikkede til hans ord. Hun kunne virkelig godt lide, og hun elskede når han var sådan over hende, for det føles virkelig fantastisk, det var jo slet ikke det! At han tog omkring hendes hænder og nærmest tvang hende til at løfte hovedet, var slet ikke noget som hun havde noget imod, hvor hun tog imod hans kys og hans kærtegn. Det føles altid rart når det var ham som gjorde sådan noget ved hende, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt i den anden ende. Smilet forblev hvilende på hendes læber, som hun vendte blikket mod ham og med det tydelige drilske skær i minen. At han endte med at ligge helt nedover hende, var noget som fik hende til at grine, hvor hun vendte sig en anelse, så de endte med at ligge front mod front i madrassen. At hun lå der nærmest blottet, rørte hende slet ikke – desuden vidste hun at han godt kunne lide at kigge. ”Det er ved at være længe siden..” endte hun ganske sigende, med et hemmelighedsfuldt skær i blikket.
|
|
|
Post by scorpius on Feb 15, 2012 17:48:57 GMT 1
Sanira havde en enorm betydning for Scorpius, og det var noget som han jo også ønskede at vise hende, derfor var han også altid så meget over hende, derfor var hun også altid i hans centrum, for når han tænkte over det, så var det jo altid hende der var i centrum og ikke ham, selvom han ikke ville klage, for han kunne godt lide at opvarte hende på denne måde, få hende til at føle sig speciel. Få hende til at føle sig som noget vigtigt. Hun var ham unik og han ønskede ikke at miste hende, hvilket han jo også gerne ville vise hende! Hendes hænder under hans skjorte, var noget som han godt kunne lide, hvilket han også vidste at hun var klar over, for hun kendte jo mere eller mindre til alle hans punkter efterhånden, for måske det var lang tid siden at de sidst havde været hinanden nær, men derfor havde de alligevel været sammen mange gange, utroligt nok. Han var dog kun glad for at de endnu ikke var blevet opdaget, for blev de det, så ville der falde brænde ned! Han trykkede hende endnu tættere på sig ved hendes ord, hvor smilet ikke falmede det mindste. Han løftede den ene hånd, hvor han strøg nogle af hendes mørke lokker bag hendes øre, kun for at stryge hende over kinden bagefter, imens han lagde hovedet en anelse på sned. “Du er ikke uopnåelig for mig.. og du ved det,” svarede han i en dæmpet og dog selvsikker tone, hvor han lænede sig frem og skænkede hendes læber et dybt og lidenskabeligt kys. Måske at de ikke kunne være sammen konstant og vise det i offentligheden, men derfor var hun ikke uopnåelig for ham, det havde de jo trods alt også fået bevist flere gange. At massere Sanira var noget som Scorpius nød, hvilket vel også var grunden til at han ubevidst lagde den sensuelle effekt i sine berøringer? Han ønskede hende, og det var vel noget de begge vidste? Han lagde ikke skjul på det, det havde han aldrig gjort, han nød at have hende tæt på sig, hvilket han stadig stod fast ved, for hun var den eneste der kunne tilfredsstille ham på det niveau hun gjorde. Hun var ham fantastisk og han ønskede ikke at miste det som de havde. Specielt ikke nu hvor han endelig havde hende alene. At hun grinte da han lagde sig ned over hende, fik ham til at trække på smilebåndet, hvor han lænede sig mod hende og skænkede hendes kind et blidt kys, nu hvor hun så sig over skulderen. Hendes drilske mine lagde han dog godt mærke til, hvor han ikke kunne lade vær med at betragte hende med et skeptisk blik, selvom han ikke kunne holde minen længe, da hun valgte at vende sig om, så hun i stedet lå på ryggen og han havde frit udsyn til hele hendes nøgne overkrop. Han truttede let med munden, hvor et tydeligt tilfredst smil gled over hans læber ved synet af hende. Det var jo intet han ikke havde set før. Han kunne dog ikke lade vær med at tænke på, om hun gjorde det med vilje, for hun vidste hvilken effekt hun havde på ham! Hendes ord, fik ham til at hæve et sigende øjenbryn, selvom hans mine forblev drilsk. “Hvad er helt præcist lang tid siden?” spurgte han direkte, som han lænede sig ned og skænkede hendes læber et blidt kys, imens han lod armene glide omkring hendes krop, så han kunne trykke hende tæt ind til sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2012 16:20:16 GMT 1
Sanira vidste udmærket godt, at det ville gå galt for alvor, hvis hendes far fandt ud af hvad de lavede. Nu var hun vokset op med ham som en yderst konsekvent mand, så hun vidste allerede nu, at det for alvor ville gå galt, hvis han fandt ud af det, for det ville ikke bare gå ud over Scorpius, men i den grad også hende! Tungen strøg hun roligt over sine læber og med den tydelige tilfredse mine, for hun kunne bestemt ikke være andet end tilfreds. Han satte hende i sit centrum, og det var bestemt også det som hun rigtig godt kunne lide, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om overhovedet! Om det var noget som man ville det eller ikke, så var det jo bare sådan at det endelig måtte være når alt endelig måtte komme til alt. Hovedet lod hun søge let på sned. Hun var nødt til at holde sig så uopnåelig – også overfor ham, som det nu var hende menneskelig muligt, for ellers ville det ende med at gå galt! Selv ikke hendes egne følelser kunne hun lukke helt af for, for tid og evighed, og det vidste hun udmærket godt! Kysset var noget som hun gengældte og besvarede med den glæde som hun kunne lægge i det, for hun kunne umådelig godt lide at være sammen med ham! Hun vendte blikket roligt op mod ham og med den samme stilfærdige mine som tidligere, for det var ikke engang fordi at det var løgn som sådan. ”Måske.. men jeg burde ikke være så nem for dig at nå op til,” tilføjede hun dæmpet, dog med en ærlig stemme. For pokker, manden var jo hendes fætter! Hun burde slet ikke! At Scorpius lagde mere af det sensuelle i sin massage, var noget som hun i den grad godt kunne mærke, det var der bestemt heller ikke nogen tvivl om! Ikke fordi at det var noget som gjorde hende noget som sådan, men hvad hun ellers skulle gøre ved det, det vidste hun ikke. Hvis han virkelig ville, så vidste hun skam også godt, at hun slet ikke kunne stå imod hans påvirkning af hende, også selvom han var hvad han var, og hun var hvad hun var. Hun havde valgt roligt at vende sig mod ham, ved at lægge sig på ryggen i stedet for, for det var jo heller ikke fordi at hun ikke havde noget som han ikke havde set før. Af den grund, så burde det slet ikke være muligt for ham at komme hende så tæt, men.. hun kunne ikke komme udenom, at hun virkelig ønskede at have ham tæt på sig, for det var altid så rart når det var ham, så selvfølgelig var det ikke noget som hun ellers kunne gøre noget ved uanset hvad! At han lagde sig nedover hende, var bestemt heller ikke noget som hun havde noget imod, hvor hun roligt lagde armene omkring hans nakke, også så han kunne komme helt tæt på! Kysset gengældte hun glædeligt. Et sted så.. fungerede de jo næsten som et par efterhånden, selvom det på ingen måder måtte blive officielt! ”Været så tæt på hinanden da.. Det er jo heller ikke lige til, når du har så mange andre du leger rundt med,” påpegede hun sigende og med den ganske sigende mine. Det var jo ikke engang fordi at det var en løgn som sådan, for der var ikke noget som kun gjorde det nemmere for hende at holde ham bare lidt på afstand. Følelsesmæssigt om ikke andet.
|
|
|
Post by scorpius on Mar 1, 2012 20:22:21 GMT 1
Det var på ingen måder let for dem, for hvis de blev opdaget, så ville de nok blive.. ja, Scorpius turde end ikke tænke tanken! Det værste var nok at miste livet, men ellers kunne Giovanni tage alt fra dem og kaste dem for porten, men ville han virkelig gøre det ved sin egen datter? Måske han ville smide Sanira for porten og tage Scorpius’ liv, det skulle næsten ikke forundre ham, for han vidste at Giovanni ikke var meget for ham. Han havde en del han skulle bevise overfor sin onkel, specielt fordi han var det sorte får i familien, outsideren, den som klarede sig dårligst. Selvom han vidste at der havde været problemer med hans søsters fødsel, hvor der næsten havde været tvivl om hun havde været en del af familien, men selv Scarlett klarede sig fantastisk indenfor handlen den dag i dag, hun var jo nærmest deres onkels yndlings af dem, så han havde virkelig store forventninger at leve op til, hvilket han tvivlede på at han kunne! Men det gjorde intet, for så længe han havde Sanira så var alt godt. Hun forstod ham, hun var der for ham – af og til om ikke andet – hun lyttede til ham og hun accepterede ham, og det var egentlig det eneste han havde brug for, skønt han selvfølgelig ville foretrække at have sin onkels accept af den grund. At hun besvarede hans kys fik ham til at trække på smilebåndet, da det blev brudt, hvor han roligt vendte de mørke klare og intense øjne mod hende. “Jeg er ligeglad med hvad jeg burde og ikke bør, jeg vil bare have dig,” hviskede han i en intens tone, hvor den sensuelle dæmons charme næsten automatisk kom op i ham. Det var faktisk ikke fordi han altid gjorde det med vilje, for af og til, så var det bare den effekt Sanira havde på ham. Hun forstod virkelig at prikke til hans sensuelle dæmon, hvilket hun kunne gøre ved blot at se specielt på ham. Han brugte den normalt aldrig på hende til at få hende med sig i seng og en tur under lagnerne, for det kunne han da slet ikke drømme om! Når de var tæt, så var det oprigtig, og fordi de begge havde lyst, sådan havde det altid været og sådan ville han have at det skulle forblive! Måske at hun lå fuldstændig med blottet overkrop under ham, hvilket naturligvis også påvirkede ham, men af den grund så ville han ikke kaste sig over hende helt uhæmmet, det kunne han da aldrig drømme om! At hun lagde armene omkring hans nakke, fik ham til at trække på smilebåndet, hvor han sukkede let, som hun besvarede og gengældte hans kys. De mørke, intense øjne søgte roligt til hendes, hvor et varmt smil hvilede omkring hans læber, skønt det falmede til hendes ord. Han trak hovedet en anelse til sig, selvom han lod hendes arme blive omkring hans nakke. “Hvor mange gange skal jeg fortælle dig at jeg er sensuel dæmon og har brug for fysisk og tæt nærkontakt?” spurgte han sigende, som han kneb øjnene en anelse.. skuffende sammen. Det irriterede ham at hun skulle dømme ham på den måde, når hun vidste hvordan det alt sammen hang sammen! “Hvis jeg kunne, så vidste du at jeg kun ville søge til dig. Du er den eneste jeg oprigtigt og inderligt ønsker, samt begærer Sanira. Jeg ville ønske jeg ikke var sensuel dæmon, for det er en forbandelse.. jeg ville ønske at jeg faktisk kunne vente som en normal person, uden at mit liv skulle afhænge af det,” tilføjede han sandfærdigt, hvor det var tydeligt at spore skyldfølelsen i hans stemme, for han ønskede slet ikke nogen andre! Han hadede at være sensuel dæmon! – foruden når han var sammen med hende, for så kunne han da give hende en fantastisk oplevelse, men det var ikke sjovt, når han var tvunget til at være sammen med andre, fordi hun ikke havde tid til ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 1, 2012 21:15:44 GMT 1
Blev de opdaget, så havde de først for alvor et problem, og det vidste Sanira udmærket godt, hvilket også var grunden til at disse stunder bestemt heller ikke skete særlig ofte. Uanset hvordan man vendte og drejede det, så havde hun set noget særligt i Scorpius som hun heller ikke var i stand til at se det mindste bort fra i den anden ende, hvilket faktisk kun måtte være til hendes egen store irritation, for hun vidste godt, at det hun gjorde, var noget som hun slet ikke måtte, uanset hvad! Hun bed tænderne let sammen og med et dæmpet suk, for det var slet ikke noget som hun kunne skjule. Blikket gled mod ham. Hun havde det altid rigtig godt sammen med ham. Hendes far så ikke noget, og hendes mor var fuldkomment optaget af opfostringen af hendes småsøskende, så hun havde mere eller mindre frit spil til at gøre hvad hun ville, og det var bestemt heller ikke en tanke som hun havde det mindste imod på nogen måde, om det var noget som man nu ville det eller ikke, så var det jo bare sådan at det endelig måtte være i den anden ende, for det var slet ikke noget som hun kunne gøre noget ved ellers! Hånden strøg hun roligt over hans kind og med det samme rolige smil på læben. ”Permanent er jeg en kvinde som du aldrig nogensinde kan få, Scorpius.. Og du ved det godt. Så.. gør som mig og nyd stunderne når de endelig er der. Før eller siden og før man ved af det, så er det hele nemlig overstået, hviskede hun endeligt mod hans øre. Det var jo heller ikke fordi at det var en løgn som sådan, det var helt sikkert, og det var en tanke som lige så også kunne skræmme hende et sted, selvom hun efterhånden var ved at være utrolig god til at skjule det, om det var noget som man nu ville det eller ikke, så var det jo bare sådan at det måtte være. At det måtte påvirke ham så meget, at hun lå blottet under ham, var egentlig ikke noget som hun havde noget imod, for han havde jo trods alt også set det hele så mange gange tidligere. Hvordan han havde det følelsesmæssigt, havde hun ingen anelse om, selvom hun havde sine anelser når han først for alvor fik lov til at komme tæt på hende, men det var nu bare sådan at det endelig måtte være i den anden ende, så var det jo trods alt bare sådan at det var. Et stille smil passerede roligt hendes læber, hvor hun roligt blev liggende. Hans skuffede stemme, var noget som hun udmærket godt havde hørt, selvom det nu heller ikke var noget som bed sig fast på hende. Den ene hånd søgte roligt tilbage, hvor den strøg over hans kind ganske roligt og ganske stille. ”Jeg ved det godt.. Du har trods alt givet mig den forklaring så mange gange nu.” Hun himlede let med øjnene. Selv hun var tvunget til at holde ham på afstand, ellers ville hendes far først få mistanke, og det var slet ikke noget som hun ønskede sig! For hun kendte til konsekvenserne, og det ville først for alvor gå ondt, og det ønskede hun bestemt heller ikke! Ikke når det var hendes far der var snak om! En finger gled roligt over hans læber, som et tydeligt tegn til at hun ville have ham til at tie, for det var bestemt heller ikke fordi at hun ønskede at gøre grin med det eller noget som helst, for hun vidste det jo godt, og det var bestemt heller ikke fordi at hun regnede med at det måtte være sjovt! ”Det er vel det som gør det til noget særligt, ikke sandt? At det ikke sker så ofte? Du vil aldrig kunne få mig så længe min far lever, Scorpius.. Væn dig til tanken,” endte hun ganske kortfattet.
|
|
|
Post by scorpius on Mar 3, 2012 23:51:46 GMT 1
Et sted så vidste Scorpius slet ikke hvor han havde Sanira henne, ja.. han havde hende vel slet ikke? Hvad der lå mellem dem, vidste han heller ikke, selvom de blot havde et godt øje til hinanden, hvilket de begge spillede på, for det gjorde han jo også. Han nød at have hende tæt på sig, han nød at hun stillede hans lyster, specielt fordi hun var den som kendte til alle hans punkter, men han kunne også godt lide at snakke med hende, for hun accepterede ham for den han var. For hende var han ikke det sorte får i familien, men en del af den. Hånden mod hans kind nød han, selvom hendes ord ikke just faldt i god jord hos ham. Han vidste godt at han ikke kunne få hende permanent, han vidste godt at de ikke kunne finde sammen – hvis det endelig var det som de ville – for de var i familie med hinanden, de havde incest og hvis hendes far fandt ud af det, så faldt der virkelig brænde ned! Han var slet ikke sikker på hvad der egentlig ville ske, men han var nu alligevel sikker på at det ikke ville blive et kønt syn i hvert fald! Han himlede let med øjnene. “Tror du ikke at jeg nyder tiden med dig måske?” spurgte han kortfattet og halvirriteret. Hun burde da i hvert fald kende ham bedre end det, og det irriterede ham når hun spillede uvidende, uopnåelig og kostbar, når de begge vidste hvordan landet lå. Han kunne sno hende om sin lillefinger hvis han ville! Han kunne bløde hende op før nogen anden mand ville være i stand til det! “Jeg nyder hvert et sekund med dig, det gør jeg altid, og selv jeg ved at det slutter før eller siden,” tilføjede han sandfærdigt, selvom der var en bitterhed i stemmen, hvilket alt sammen handlede om det faktum at de altid endte med at gå hvert til sit, at det altid endte før eller siden, for det irriterede ham at det skulle være sådan! At hun lod den ene hånd glide fra hans nakke til hans kind, havde han intet imod, da det hjalp ham med at falde lidt til ro igen. Hun skulle altid stikke til ham med de andre tøser, selvom hun fik den samme forklaring hver gang; han havde intet valg, for han kunne jo ikke få hende permanent, så det var bare ærgerligt, for han gad ikke dø fordi hun ikke havde tid til ham! “Netop.” De mørke øjne så ikke væk fra hendes, hvor de hvilede intenst og med den normale sensuelle udstråling i sig, selvom den nok var en anelse mere tydelig, fordi hun lå næsten helt blottet under ham, og han kunne jo tydeligt fornemme varmen fra hendes krop. Han tiede, da hun valgte at lægge en finger over hans læber, skønt han dog ikke så væk fra hende. Selv de ord måtte irritere ham, skønt det var sandt, for så længe hendes far levede, så kunne de ikke være sammen – ikke i familien i hvert fald. Han trak den ene hånd til sig, og skubbede hendes væk, så fingeren blev fjernet fra hans læber, dog fjernede han ikke de mørke øjne fra hendes. “Jeg kunne sagtens finde en løsning, for vi kunne bare stikke af sammen,” påpegede han sigende, selvom han vidste at det ikke blev tilfældet, for det vidste han at hun ikke gad.
|
|