0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 21, 2011 13:05:13 GMT 1
[glow=blue,2,300]Every practicing catholic would cross themselves upon entering...[/glow] Jeg søger en masse forskellige plots. Dog vil jeg gerne forklare lidt om min elskede karakter. Hun lider af det, man i dag, kalder svær depression, Borderline, panikangst, mani, emotionelt ustabil, hebefren skizofreni, kataton skizofreni og paranoid skizofreni. Hun har en "besættelse" af en art. Hun leder efter en person. Hun ved ikke hvem han er eller hvordan han ser ud. Blot at han bærer navnet Blackvenom. Eller har noget med det navn at gøre. Hun kan ikke selv finde ud af det.
De egentlige plots jeg søger, er nogle der vil have en enorm indflydelse på det fremtidige spil for hende:
- En vampyr eller et vampyrlignende væsen, der vil udvikle stor afhængighed af hende. Det vil sige at det er udelukkende et seksuelt forhold de har, selvom Verlain er bange for korpurel nærhed. Denne vampyr eller hvilket væsen det nu bliver, vil også udvikle stor afhængighed af hendes blod.
Kønnet er ligegyldigt, men alderen er dog ret betydningsfuld. Personen skal helst være ældre end 1000 år. Det ville betyde meget for mig, hvis I også kom med rettelser/tilføjelser til plottet.
- En kortere periode hvor Verlain er taget til fange. I den periode vil hun ikke kunne møde flere personer.
Seksuelt misbrug/vold og andet lettere psykotisk ville være fedt.
Jeg håber I er interesserede! - Verlain.
|
|