0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2011 8:43:39 GMT 1
Det var middag da Theodore kom ind på markedet, han havde en rygsæk der bugnede med dyreskind, fra mår og ræv, samt nogle enkelte kaninskind. Han var som sædvanligt klædt i sidt hverdags tøj, det brune bukser og langskaftede støvler og en natur grøn kofte, med det brede den. i hans bælte hang den lange seaxkniv som han aldrig tog afsted uden, og hans penge pung. Vejret var godt og der summede af liv i den lune efterårs luft. Rundt over det hele var der mennesker der handlede og snakkede med hinanden, skændtes om priser, sladrede om naboerne og så videre. Theodore kunne ikke lade være med at smile, det her var et rart sted, at være selvom han hele tiden holdt en hånd på sin pung. Theodore ledte efter en pelshandler. Han havde endnu ikke fundet en fast en endnu og ledte efter en der havde forstand på faget.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2011 9:13:16 GMT 1
Alice var smutte ind til byen, hun skulle se om hun kunne stjæle lidt mad og andre sager hun kunne sælge vider. hun hade klædt sig i pjalet drenge tøj og en hat der hade en stor skyklap over ansigt, hun line en dreng men hun var jo heller ikke så gammel at hun line en kvinde i nu. hun fik øje på theodore, hun holdt sig skjult i menneske mængten. hun studere ham kigge efter måder at snuppe hans penge på, hun stod og kigge og hade set han hele tiden hade hånden på hans pung. hvilke gjorde det svær at få fat i den, hun kigge på nogle kvinder der kom med hænderne fuld af vare, hun kunne nemmer snuppe deres penge. hun satte i løb og løb ind mellem kvinderne der tabte deres vare, i forvirring snuppe hun deres penge og lidt af deres var hvor efter de små ben spurte af sted, hun kendt alle smut veje i byen nu skulle hun bare ud af byen og hjem til sin far så var hun i sikkerhed, kvinderne vine og så efter hende "TYVEKNÆGTE!" råbt de hvor en løb efter hende mens de 2 andre samle vare sammen, Alicia løb af sted, som de små tynde ben kunne bære hende, hun gispe og dreje ind af en gyd der ville før hende væk fra den travle gade og ud mod den yder del af byen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2011 9:20:51 GMT 1
Theodore så op da han hørte råbet og så den lille dreng der løb væk. *Forbandede tyveknægt* tænkte han og stak i løb efter drengen. Theodores ben var længere en drengens og han kom hurtigere frem, og efter lidt tid stod han i gyden et par meter fra drengen "giv mig pengene knægt" sagde han og trak sin kniv "og så kommer du ikke til skade.". Han gik tættere på med rolige bevægelser "Giv mig så de penge" sagde han mere bydende "Jeg har dræbt større fjender end dig" tilføjede han "så giv mig de penge"
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2011 9:36:40 GMT 1
Alicia gik i panik da nogle snakke til hende, hun så tilbage på Theodore og blev bleg i ansigt da hun så kniven. hun spæne af sted med pengen og varen hun hade i armen og drøne ind og ud mellem gyderne, *FAR!* tænket hun despraret efter Darkness som reager på hende telepati, og lette fra den lysning nogle km fra byen ingen skulle gør hans lille pige ondt. alicia spæne vider gispe og var rigtig bange hvilke hun tit var så det var ikke noget nyt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2011 9:47:36 GMT 1
Theodore sukkede og løb efter hende "blev så her" råbte han først på menneske sprog og så på elversprog han løb efter hende "Jeg gør dig ikke noget, bare giv mig de penge, så kan du gå hjem" råbte han han var hele tiden 10 meter bag hende. I løb stak han kniven i skeden og satte farten om. Han var større og hurtigere end hende, og til sidst fik han indhentet, hvad han troede var en dreng. Han sprang frem med alle kræfter, da han kun var en meter bag hende, i håbet om at kunne få hende taklet, og ned på jorden. Theodore havde ikke tænkt sig at skade hende men han fandt sig ikke i at folk de stjal. han hadede tyve
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2011 9:54:39 GMT 1
Alicia løb vider hun stoppe ikke en eneste gang, hun ville ikke stoppe hun tur ikke. hun stole ikke på det han sag, hun kigge sig kort tilbage i det han sprang på hende. hun nåd ikke at tænke før hun mærke han fik takle hende og den lille krop røg hen af jorden, pengen røg ud til alle sider og varne med. hendes at var røgen af så man kunne se det lille skræmte pige ansigt, hun tog sig til det ene ben, hun var vreden om da han takle hende. hun beygndt at græde, noget så inderligt og hjerte skæren mens hun bare hyle og tog sig til benet der gjorde rigtig ondt, man kunne se hendes nøgne fod var helt rød og var begyndt at hæve "FAR!" hyle hun og prøve at komme op igen hun ville væk fra den dumme man og hjem til sin far.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2011 10:00:30 GMT 1
Theodore så på pigen "Det har du fortjent, sådan at gå og stjæle" sagde han vred og samlede pengene sammen "Kan du ikke finde en bedre måde at tjene penge på" hun begyndte at råbe på sin far "Hold så mund, og vær glad for at du ikke får med kniven" sagde han og fik samlede de sidste mønter op. Theodore så på pigen, det var nu synd for hede så han tog nogle guldmønter fra sin egen pung og kastede dem ned til dem "Få dig et arbejde et eller andet sted, der er masser af folk der søger børn til at levere beskeder. Theodore begyndte at gå væk mens han børstede det værste skidt af sit tøj. Han var glad han havde gjort en god gerning i dag, og med sagligt hjerte vendte han tilbage til markedet. Det var meget godt at han ikke havde sin bue med ellers havde han bare sat en pil i tøsens lår, og så havde nu måske ikke levet så længe.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2011 10:04:38 GMT 1
Alicia så på ham, hun hyle nu tog hun alt det hun hade tage for at overleve. hun fandt en sten og kast efter ham, "Dumme mand!" græd hun og tog sig til foden, snart hørt med noget. et brøl der kunne skræmme selv de død, man hørt tunge stor vinge slag og snart kom en stor stor drage til dyne over trærne, tydelig rasenden lande den så trærne knække under dens flere tons tunge vægt, den brøl igen. den var lig bag alicia der dreje hovede og så op på drakness, hun hulke og ville rejse sig men kunne ikke fordi foden gjorde noget så ondt, hun græd og tog sig til foden som dragen nærme sig og slog den stor hal mod Theodore ingen skulle rør hans pige!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2011 10:11:53 GMT 1
Theodore opdagede forsent halen og blev slynget ind i en væg. "Hvad ind i helvede laver du" råbte han af draven på elversprog. Han var ikke bange for drager, han havde set en del, og nedlagt et par stykker "Hun fik hvad hun fortjente" han mærkede sig på siden der var et på trykkede ribben der inde, kunne han mærke "Her gør man noget for at være et ordenligt menneske og så får man bank i som tak" han var vred og irriteret. "vær du bare glad for jeg ikke har min bue med, så skulle du mærke mine pile" han vendte ryggen til og gik roligt væk. "Satans til mest ubehøvlede møgdyr" råbte han vredt
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2011 10:17:08 GMT 1
Darkenss fant sig ikke i hans sprog, igen slog han ud med den stærk hale den her man skulle bankes til han gav en undskyldning og gav alicia sin tyve koster igen. alicia snøfte og så på sin far slogs med sin hale, hun mærke det stor væsen tog med sin ene forben om hende og løft hende op og side på hans hovede, hun trykke sig ind til den stor væsen "far" hulke hun og snøfte, darkness så kort på hende *bare rolig.. han slipper ikke godt fra det her min pige" alicia smile en smule og holdt godt fast som darkness brøle igen og røg kom ud af næsen passe Theodore ikke på ville han blive stegt så meget vist alicia.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2011 10:24:33 GMT 1
Denne gang nå han at se halen og han dukkede sig og slog ud efter den med sin kniv "det var da satans med dig" sagde han vredt. Fandeme om han ville finde sig a blive slået op "Er du tunghør jeg sagde du skulle lade mig være i fred, pis af med dig dit forvoksede firben, tror du jeg er bange for dig" han spyttede i jorden. Theodore havde handlet retfærdigt og han fandt sig ikke i at blive angrebet uden grund, og da slet ikke af en øgle med fine fornemmelser. *Modbydelige møgdyr* tænkte han vredt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2011 10:30:26 GMT 1
"dumme mand snak pænt til min far!" råbt alicia som darkness sendt en flamme efter , darkenss tråde nærmer vært skridt lød som et torden vejer, og han hvæse og vist de syle spidste tænder, han var en stor drage og meget smuk ville mange sige men han var farlig når han blev så gal eller være når han var rasenden kunne selv alicia ikke styr ham, darkness slog ud efter ham med halen igen og med et ene hånd ligen forben med de lange skrabe klør mens han brøle og var ikke bange for hans sølle kniv mod hans tykke skæld.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2011 10:34:52 GMT 1
//sølle kniv en seax var vikingernes billige udgave af et svær, det var special designet til at gå igennem rustning//
"Din far" sagde han næsten leende "Jamen det forklare jo næsten alt" han så på dragen "Har du ikke opdraget hende ordenligt" spurgte han "Ved du ikke at det er forkert at stjæle, og din pige fik muligheden for at give pengene tilbage, det nægtede hun" sagde han "Jeg har ikke tænkt mig at slås fordi jeg taklede en tyv, uanset hvem hendes far er". Theodore begyndte igen at gå væk "flyv så væk hvis du ikke så det gav jeg da også tøsen en skilling så hun ikke behøves at stjæle" han rystede på hovedet og mumlede for sig selv "mærkelig dag"
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2011 11:35:04 GMT 1
hans ord ramt ikke darkness men de ramt alicia der begyndt at græde igen, "jeg vil have min far" hyle hun øre synderriven, darkness brøle og lag halen i vejen så han ikke kunne komme længer, darkness var sur nu han ville have en undskyldning til alicia og det skulle være nu om han så brænd byen for at få den ingen skulle få hans pige til at græde, alicia hyle bare mens hun gned sig i øjne og hade helt plask våd kinder, "mor.. far" hyle hun og var nær vælte ned af darkness hovede.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2011 12:08:07 GMT 1
Han sukkede "Er du nu igang igen" sagde han irriteret "hvad er det du vil have" spurgte han vredt "Lad mig nu bare været. Jeg har et arbejde jeg skal passe" sagde og sprang over halen, "Jeg har travlt forstyr nogle andre" han gik hurtigere væk denne gang fordi han ikke vil forstyrres mere. *jøsses hvad sker der for drager idag* tænkte han irriteret over at han ikke kunne få ro i dag. Han sukkede og så sig tilbage for at se om dragen stadig var der
|
|