|
Post by angelo on Oct 27, 2011 20:29:49 GMT 1
Uanset hvordan Celisha havde formået at få nedbrudt tanken og følelsen om at flå hende, så tog Angelo sig ikke af det, for det var virkelig underordnet! Han måtte indrømme at det selvfølgelig måtte forundre ham at det havde lykkedes hende, for det var vel.. første gang? Måske det kunne dæmpes, men følelsen havde faktisk altid hvilet i ham, nu var den helt væk, tværtimod ønskede han faktisk ikke at gøre hende noget ondt, men derimod ønskede at bringe hende nydelse og behag, præcis som hun måtte skænke ham det. Han var dog pludselig fløjtende ligeglad med at hun var engel, for det var jo kun en lille del af hende og havde hun været fuldblods, ja så havde det ikke ændret på situationen, hvis hun havde været på samme måde, selvom han ærligtalt ville tvivle på det. Han vendte blikket mod hende, en anelse forundret, hvor han lod hovedet søge ganske let på skrå. Hun ville vide hvad han mente om det? Det overraskede ham at hun ønskede hans mening, for det skete faktisk ikke særlig ofte. Han blinkede let med øjnene, selvom han betragtede hende med en ganske rolig mine. Han havde skam været sammen med en kvinde af engleblod før, selvom det nok mere havde været med tvang end med oprigtig lyst, som det faktisk var ved Celisha. Han trak skævt på den ene mundvig uden at han veg blikket fra hendes smukke øjne. „Skulle jeg nyde det mindre, blot fordi du har engleblod i dig?” Han lod hovedet søge til den anden side, hvor han betragtede hende ganske kortfattet. „Det er jeg sådan set ligeglad med. Og jeg er ligeglad med hvordan andre skulle se på det,” endte han lettere bestemt. Hvorfor skulle han dog bekymre sig om alle andre? Desuden så nød han det som hun gjorde ved ham, så hvorfor skulle han stoppe det? Det kunne han virkelig ikke få sig selv til! Øjnene endte alligevel med at glide helt i igen, da han tydeligt mærkede hvordan deres tunger måtte møde hinanden, hvor han måtte kæmpe for at holde sukket inde, selvom det dog lykkedes ham. Han endte næsten helt fraværende at trykke hende ind til sig, selvom hun ikke kunne komme tættere på ham i denne stand. Hånden hun lod søge over hans muskuløse overkrop, var noget som han nød, selvom han var ved at miste fokussen igen, da hun nåede til hans vinger, for det var ham et alt for ømt og ufokuserende sted! Først da hun valgte at bryde deres snav, endte han med at sukke, selvom det var af ren protest og utilfredshed, for han måtte indrømme at han virkelig havde nydt det! Næsten.. alt for meget? Han lod let tungen glide over hans læber, uden at han tog blikket fra hendes smukke ansigt. Han fnes morende til hendes ord. „Er du bange for at jeg taber dig?” spurgte han morende, som han blinkede drilsk til hende. Han var dog ærligtalt selv bange for at miste fokussen, specielt når hun kom i berøring med hans vinger. Det var måske sikrest og ikke mindst bedre på jorden? Han lænede sig de få centimeter ind mod hende, for at skænke hendes læber et intenst kys, selvom det dog blev kortvarigt før han trak sig igen. „Men udmærket. Jeg flyver os til jorden.. så er jeg sikker på der heller ikke sker dig noget.” Der skulle han heller ikke kæmpe med at holde hende oppe. Han baskede med de store sorte vinger, som han førte dem væk fra træet, selvom han stadig holdt hende tæt ind til sig. Han fløj roligt mellem træerne, til han fandt en mere åben plads, hvor der faktisk var græs. Det var dog vådt af nattens kulde. Han landede i det med fødderne, holdt hende stadig i sine stærke arme, hvor han betragtede hende lettere afventende. Han var faktisk slet ikke sikker på om hun i det hele taget ville have ham tæt af oprigtighed, eller om hun kun gjorde det fordi han nærmest selv havde lagt op til det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2011 9:26:28 GMT 1
Hvis hun havde vidst at hun var den første der nogensinde havde fået ham til at sænke paraderne bare en anelse ville hun have jublet af glæde. Ja måske betød det ikke så meget for andre men det var da en kæmpe glæde efter at hun havde set for kølig og hvilke skal han havde haft om sig. Hun ønskede ikke at udnytte det, det var måske en svaghed i dette øjeblik men det betød ikke at hun ville udnytte det da det virkelig ikke var hende at være sådan. At han så oven i købet var fløjtende ligeglad med at hun var engel måtte da undre hende for det havde været tæt på at få hende dræbt. Jo hun ønskede hans mening, det betød da en del at vide hvad han mente om det, for det var ham der havde været den fjendtlig af dem, det var ham der havde været den hårde, kolde og afvisende. Selv havde det ingen betydning for hende hvem eller hvad han var, hun havde været med alle mulige mænd og deres race, stilling eller rang, sådan var det. Hun kunne se at han var forundret over at hun spurgte om hans mening men så blot roligt afventende på ham uden at lade blikket forlade hans. At han havde været sammen med andre med engleblod vidste hun jo ikke, ja hvad vidste hun endelig om ham? Ikke spor meget, ja altså ikke de personlige ting eller hans livshistorie. Hun lyttede tavst mens han svarede, og da han kort holdt en pause for at lade hovedet glide til den anden side for så at fortsætte lod hun ham den inden hun selv overvejede sit svar ganske kort og så svarede ”Godt, men nu er der jo heller ikke andre så den del kan jo altid forblive en hemmelighed” svarede hun lettere drillende. Det virkede helt underligt at høre ham sige de ting, for det gjorde det også klart at han var ligeglad med hvad andre måtte sige og det var interessant, desuden udtrykte han jo at det at være sammen med en engel, eller en med engleblod ikke ændrede på det.. var det godt? Hun var ikke helt sikker. Hun nød deres intense snav, hans vidunderlige tunge der snoede sig om hendes i en drillende og munter leg efter at tilfredsstille og blive tilfredsstillet gjorde det helt umuligt at holde et suk tilbage og hun måtte virkelig virkelig styre sig for ikke at bryde det for blot at sukke, i stedet for kærtegnede hun ham endnu mere intenst i nakken og hen over skulderen og armen og pressede på samme tid sin krop nærmere hans, mens han fraværende også trak hende nærmere hvilket gjorde hende delvist is tand til at opfatte hans hamrende hjerte lige bag brystkassen. Hun havde fornemmede svagt hvor ufokuseret han kunne blive hvis hun fortsatte og i den højde over jorden kunne det kun gå galt. Deres snav blev brudt, og hun opfattede tydeligt hans suk som var som sød musik i hendes ører selvom hun kunne se at det var af protest over at hun havde brudt det. Hun kunne ikke andet end lade et smil bryde hendes læber og blikket glide hen over ham for at standse ved hans vidunderlige, mørke øjne som var så mørke som selve natten. Hans spørgsmål morede hende tydeligt ”Så selvisk er jeg da ikke… jeg er bange for at vi begge kommer noget til” svarede hun, endda ærligt og selvom hun havde et drillende glimt i øjnene så mente hun det faktisk. Han lænede sig frem mod hende og plantede et kys på hendes læber, hun nåede knap nok at gengælde det, eller fordybe sig i det, inden han atter havde brudt det og denne gang var det hendes tur til at se utilfreds ud. Hans ord fik hende dog tydeligt til at se forbløffet på ham. Betød det virkelig så meget for ham at hun ikke kom noget til? på vej ned mod jorden igen overvejede hun grunden, han ville nok bare ikke have hun skulle komme noget til hvor hun endnu ikke havde tilfredsstillet ham, andet kunne hun ikke forestille sig. Hun skubbede denne tanke bort idet Angelo landede på jorden. Hun så sig omkring, det var et mere åbent område med græs og træer udenom men der var rigeligt plads. Hun ville klart have foretrukket at være indendørs frem for herude, men man måtte jo stille sig tilfreds med det man nu engang havde. Hun vendte blikket mod ham igen for at opdage at han så afventende på hende, hun lo svagt ”Hvorfor ser du sådan på mig… du må gerne tage initiativ jeg gøre det hele tiden” sagde hun og hentydet til at han da selv skulle gøre et eller andet for det gjorde hun hele tiden takket hver arbejdet hvor mændene ønskede at se hende bevæge sig og både smide tøjet og trække deres af. Hun var endnu båret af ham og hendes vægt så ikke ud til at tynge ham så hun havde ingen planer om at flytte sig lige med det samme. Hvorfor hun ønskede ham tæt? Ja fordi hun ville, det var ikke kun for at tilfredsstille ham, eller fordi han havde lagt op til det, hun ville gerne selv.
|
|
|
Post by angelo on Oct 28, 2011 21:02:54 GMT 1
Det var ikke fordi at Angelo havde det mindste imod Celisha, ikke længere i hvert fald, utroligt nok fik hun ham til at slappe af, i stedet for at være anspændt og mærke hvordan det kriblede i ham efter at flå hende, den følelse havde han utroligt nok ikke længere, hvilket et sted også måtte forundre ham, for det var virkelig, virkelig sjældent at den følelse forlod ham. Det var så ikke fordi at han havde det mindste imod det, tværtimod var det dejligt forfriskende og ikke mindst rart med noget nyt og med noget anderledes. Det måtte ligeledes forundre ham, hvorfor hun pludselig var interesseret i hans mening, for ærligtalt havde han troet at han havde kedet hende med sine meninger og holdninger, men.. ikke alligevel? Han trak svagt på smilebåndet til hendes ord, hvor det fjendtlige, ildevarslende og faretruende skær ikke længere hvilede i hans blik, for han så ingen grund til at skulle skade hende, tværtimod. „En hemmelighed? Skammer du dig over at være sammen med din værste halvdel?” spurgte han drillende, som han sigende hævede det ene øjenbryn. „Hvad? Er du bange for hvad mor og far siger?” Næsten som var hun lille pige i teenageårene, der skulle spørge forældrene om lov før hun fik lov til at gøre noget som helst. Han tvivlede dog på at hun tog sig af hvad andre mente for.. hun var sensuel dæmon, så hun havde jo været sammen med mange mænd, og sikkert mange forskellige slags både personlighedsmæssigt og ikke mindst racemæssigt, så hvad skulle det betyde for hende at være sammen med ham? En dødsengel? Han havde i hvert fald intet problem med at være sammen med hende, desuden så fyldte hendes englerace ikke særlig meget i hende. I øjeblikket kunne han tydeligt mærke hendes sensuelle dæmon, netop fordi de var så tætte og intense med hinanden. Han havde nydt snavet, det at mærke hendes tunge mod sin egen i den sensuelle dans, at mærke hendes kærtegn, som tydeligt var blevet langt mere krævende og intenst, at mærke hende trykke sig tættere på ham, som hun virkelig ønskede ham, skønt han var i tvivl om hendes intentioner, for han vidste ikke om hun gjorde det, blot for at blive tilfredsstillet, eller om det faktisk var fordi hun ønskede det oprigtigt. Han betragtede hende roligt, selvom han stadig var utilfreds over at deres snav var blevet brudt. På den anden side, var det måske fint at komme ned på jorden, for han var bange for at han ville tabe hende, hvis de blev heroppe. Han trak morende på smilebåndet til hendes ord, selvom hun faktisk lød ganske.. ærlig? „Jaså? Jeg mister ellers aldrig mit fokus,” endte han drillende, selvom det vel var tydeligt for dem begge at det var en løgn? Han kunne selv tydeligt mærke hvordan hendes kærtegn måtte påvirke ham, hvordan hun faktisk fik ham til at miste koncentrationen og hvor tæt på han kunne blive på at tabe hende. Han så tydeligt hvor utilfreds hun blev, da han kun skænkede hende det kortvarige kys, selvom han intet sagde til det. Han lagde dog også mærke til at hun betragtede ham forbløffet. Troede hun ikke at han kunne finde ud af at passe på en kvinde? Det morede ham gevaldigt! At komme ned på jorden igen, var noget som kun var sikrest, selvom det nok ikke var forholde som hun var vant til. Han var derimod ligeglad med hvor de befandt sig. Han trak på smilebåndet til hendes svage latter og til hendes ord, selvom han ikke tog blikket fra hende. „Tror du da at jeg havde tænkt mig at lade dig bestemme? Tværtimod! For en gangs skyld, bliver magten taget fra dig,” endte han drillene, og dog alligevel lettere bestemt. „Jeg undrer mig bare over hvordan jeg har formået at fange dig og din lyst. Normalt skræmmer jeg folk væk, normalt skal jeg tage det med magt.. men du virker til at ønske det oprigtigt?” Det var mere et spørgsmål end en konstatering, for han var jo faktisk ikke sikker på hendes intentioner.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 29, 2011 16:53:50 GMT 1
Hvis man spurgte Celisha hvordan hun havde formåede at få ham til at slappe mere af og droppe tankerne om at flå hende levende, torturer hende eller andet så ville hun smile hemmelighedsfuldt, blinke drillende og le uden at svare. Ja hun ville ikke have noget konkret svar selvom det ville virke som om hun havde sine helt egne metoder, men hvis sandt skulle siges anede hun det selv ikke, det var bare.. sket? Ja var det ikke? hun havde bare været sig selv, sit udfordrende jeg havde dog også have en del med i spillet, men igen.. hun havde ikke noget konkret svar på hvordan det var lykkedes.. det var det bare og hvordan var ret ligegyldigt. Hvorfor hun så ønskede hans mening når han før havde irriteret hende med sine holdninger og meninger skyldtes vel at det nu ikke længere var hendes mening om ham, og… at dette nu omhandlede dem, de to og hun ville vide hvad han mente om at de var sammen på denne intime måde. at det ilevarslende, fjendtlige og faretruende var væk nød hun faktisk at se, for isen imellem dem var blevet brudt og han virkede mere … menneskelig? Nej bare mere en person med følelser, hun nød nu at se ind i hans kønne øjne der tiltrak hende som var de magneter. Hans svar var selvfølgelig en glæde, at han var ligeglad med hvad folk sagde, var kun godt. hun kunne ikke andet end trække på smilebåndet ved hans ord ”Skammer mig? Jeg er den sidste du skal nævne skam overfor” svarede hun drillende dog med en snert alvor for det passede, hun vidste skam ordmæssigt hvad skam var, men det var efterhånden mange tusind år siden hun havde haft nogen skam. At han nævnte hendes forældre på denne måde måtte få hende til at fnyse ”Den ene har ligget begravet længe den anden vil nok jagte mig om jeg var med dig eller en anden hvis han blot vidste hvad jeg gik rundt og lavet, det er nu mere hvad dine forældre vil sige til at du rørte en med engleblod i sig på netop denne måde” hendes egen far ville nok jagte hende hvis han ellers vidste hvad hun lavede, ja for at dræbe hende og lade hemmeligheden med hans voldtægter overfor sin egen datter ryge med hende i graven, ja for hun havde med sin skamfulde opførsel givet ham en grund til at tage livet af hende. Det typiske englesludder. Men ja altså, hun tog sig ikke af hvad folk sagde om hende, for jo hun var prostitueret, hun var måske for mange billig.. men nej.. hun gjorde det kun fordi hun havde nogle lyster der måtte tilfredsstilles rigtigt, og at arbejde på et bordel to gange om ugen var hendes eneste løsning medmindre hun skulle ende med at gå løs på gud og hvermand når hun pludselig ikke kunne styre sig! hun havde skam været ærlig ved hendes ord, hun frygtede for at de begge ville falde og komme noget til for hun ville da ikke have at nogen af dem skulle komme noget til. Hun hadede ham ikke, hun frygtede ham ikke, men ja.. hun kendte ham heller ikke alligevel skulle han da ikke komme noget til. hans svar morede hende dog og hun hævede drillende det ene bryn ”Nej slet ikke…” svarede hun ironisk og endte dog med at blinke drillende til ham. Tænk at de faktisk kunne lave sjov med hinanden, før havde hun svært ved bare ikke at træde ham over tæerne og ende med at miste hovedet eller sådan noget, nu kunne de drille hinanden og lave sjov. Nej faktisk troede hun ikke han ønskede at passe på nogen udover sig selv, så at han ville passe på hende, en kvinde endda med engleblod i sig.. ja det forbløffet hende hvilket hun heller ikke lagde skjul på. Omsider var de nede ved jorden, hun var dog endnu båret af ham og hvis det stod til hende ville hun ikke væk fra ham lige med det samme. Hans svar måtte bringe et glimt frem i hendes øjne, et udfordrende glimt ”Jaså… nu får jeg jo helt lyst til at modsige dig… men ja ja… du kan slippe af sted med det denne gang… jeg har også brug for at blive forkælet ikke kun forkæle” sagde hun drillende dog med en vis sandhed i ordene. Hans næste ord fik hende dog til at blive en anelse mere alvorlig og det kunne ses i hendes blik. ”Hvis du ønsker at vide hvordan det kunne lykkedes dig er svaret.. jeg ved det ikke… og ja.. jeg ønsker det oprigtigt… der er noget over dig.. jeg ved at du kan skræmme folk, jeg ved at du normalt gøre det.. det kan jeg nærmest se… men… du skræmmer mig ikke på den måde…” hun havde flyttet ansigtet tættere på ham, og stemmen var blevet lavere ”Grin du bare… men det eneste jeg frygter lige nu… er at jeg skulle skuffe dig” hviskede hun lavt og lod ganske flygtigt sine læber strejfe hans prøvende. Hun ønskede som sagt dette, og det var ikke kun lyst.. det var ham… hun ønskede ham og det frustreret hende for hun forstod det ikke. Hun havde været med utallige mænd de sidste 100 år, men aldrig havde hun mødt en som ham.. der kunne få hende til at føle og tænke det hun gjorde i disse øjeblikke.
|
|
|
Post by angelo on Oct 30, 2011 14:13:41 GMT 1
Det var virkelig utroligt og ikke mindst forbløffende at Celisha havde formået at nærmest.. tæmme Angelo, for det var ikke noget som han så særlig tit. Han havde levet i utrolig mange år, han havde mødt utrolig mange mennesker, og der var ganske få kvinder, som havde formået at få ham ’tæmmet’ på den måde som Celisha var, men det var så mange år siden at han ikke kunne huske hvornår det var sket sidst. Desuden så var det også irrelevant, det som betød noget, var Celisha. De sorte øjne hvilede i hendes, lettere intenst og dog uden at miste det mystiske skær, som han nød at holde, netop for ikke at virke direkte letlæselig eller som en åben bog. Han tvivlede på at hun havde noget imod at være sammen med ham, ikke med det job som hun havde og ikke når hun var sensuel dæmon, for hun havde behov for at blive tilfredsstillet, så han tvivlede på at hun kendte til ordet ’skam’. Hendes ord fik ham kun til at trække på smilebåndet, hvor han rynkede let på næsen. „Mh.. jeg regnede skam heller ikke med andet,” svarede han morende, som han blinkede drilsk til hende. Hun var noget for sig selv og det var noget som han godt kunne lide, og han kunne godt lide den effekt hun havde på ham, selvom han ikke rigtig kunne sætte fingeren på det. Men hvorfor dog også koncentrere sig om det man ikke vidste? Han ville langt hellere bare spille med på det hele, selvom aftenen havde taget en drastisk vending! Han lod hovedet søge let på sned til hendes ord. Hun lød jo næsten til at være i samme båd som ham selv. At hun spurgte ind til hans forældre fik ham til at trække svagt på skuldrene. „Min mor kan ikke sige noget til det. Min far ville nok flå mig levende, hvis han vidste at du har engleblod i dig,” endte han lettere eftertænksomt, hvor han så kort ud i luften, inden han vendte blikket mod hende og trykkede hende ind til sig. „Men så er det godt, at hvad de ikke ved har de ikke ondt af.” Han betragtede hende med et lettere sensuelt og intenst blik. Hans var, vidste ikke hvad han lavede, så hvad gjorde det? Han var sammen med de som han var sammen med og det skulle ikke engang hans far ændre på. Hvorfor hun fik ham til at ville beskytte hende, anede han faktisk ikke, men han havde skam ikke behov for at bruge sin voldelighed og brutalitet til noget dårligt, han var stærk, han var stor og han kunne skræmme mange, hvilket skam også kunne komme andre til fordel, såsom Celisha i øjeblikket, for hvis noget truede hende i øjeblikket, ja så ville han nok beskytte hende, for intet eller ingen fik lov til at forstyrre dem! Han slap en munter latter til hendes ironiske ord, hvor han rystede smilende på hovedet. Hun fik ham til at smide facaderne og et sted brød han sig ikke om det, selvom.. han gjorde intet ved det, for selvom han prøvede at holde dem oppe, så fik hun lige så hurtigt brudt dem ned igen. Han vendte roligt blikket mod hende, som de var kommet ned på jorden igen, selvom han stadig holdt hende oppe i sine arme, for han nægtede at slippe hende! Han trak på smilebåndet til hendes ord. Han havde altid været overlegen og dominant, også selv når det kom til at være en kvinde tæt, så at tage magten fra hende, havde han skam intet imod! Dog i det helt rette humør, havde han intet imod at være en kvinde underdanig, men det kom bestemt også an på hvem det var! Han lod hende blot flytte hovedet tættere mod hans, hvor han smilede ganske let. Han nåede knap nok at besvare hendes kys, hvor han rynkede brynene i en utilfreds mine, da det var så kortvarigt! „Åh bare rolig.. jeg tvivler på at du kan skuffe mig,” endte han sandfærdigt og i en hviskende tone, inden han trykkede sine læber mod hendes i et dybt, lidenskabeligt og krævende kys. Han trykkede hende ind til sig, som han endte med at gå ned i knæ og sætte sig ned i græsset, hvor han roligt trak hende med sig ned at ligge, selvom han lå nederst, så det ikke var hende der blev våd af græsset.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 30, 2011 19:47:01 GMT 1
Tæmme ham? ja det var vel hvad hun havde gjort, ikke at hun ville bruge ordet overfor ham, det kunne hurtigt få det hele til at ændre sig igen hvilket hun absolut ikke ønsket skulle ske. hun nød tanken om at hun havde formåede at bryde igennem alle de lag af kulde, hårdhed og brutalitet som han havde formåede at sætte op som en slags barrier mellem ham og de folk han mødte. Det interesseret hende faktisk at vide hvor mange der havde formåede at gøre det hun havde gjort, af både mænd og kvinder, nære og fjerne. Hun nød den mystiske skær i hans øjne, det gjorde det hele mere spændende og interessant… og så gådefuldt, det gjorde ham mere gådefuld hvilket hun nød. Hans svar fik hende til at hæve brynet og fnyse dog kun for sjov inden hun rystede på hovedet. Som han godt kunne lide den effekt hun havde på ham, nød hun den effekt han havde på hende. Han gjorde et eller andet ved hende, konstant opmærksom, og helt oppe at ringe men med mere end det, noget hun ikke rigtigt kunne sætte finger på. At de var i samme båd anede hun intet ham, i hvert fald ikke før han svarede, hun sendte ham nu et drillende blik ved hendes næste svar ”Åh det er derfra du har arvet lysten til at flå folk levende.. jeg tænkte nok det lå dig i generne” hendes blik afslørede tydeligt hendes drilleri og det samme gjorde hendes øjne. Da han fortsatte og trak hende tættere på sig lod hun blot armene sno sig rundt om hans nakke og flyttede ansigtet tættere på hans, hun smilede et hemmelighedsfuldt blik med noget drilleri i hvilede roligt i hans ved hans lille fortsættelse. Hans sensuelle og intense blik fik et svag latter over hendes læber og hun lod hovedet glide kun en anelse på skrå mens hendes blik blev lige så sensuelt og intenst som hans hvis ikke mere. Hun kunne forestille sig hvad hans far ville gøre ved ham, det samme som hendes ville gøre ved hende. hvem der ville være værst anede hun ikke, eller jo.. Angelos far ville nok gøre mere ud af at flå dem begge. hendes egen var mere en kujon som han ville gøre det hurtigt og flygte, men på samme tid kun slå hende ihjel og være ret ligeglad med ham. At hun havde givet ham en lyst til at beskytte hende undrede selv hende, ja hun havde endda lyst til at lade det gå an på en prøve, skabe lidt drama men ej… situationen var lige lovlig for intim til den slags sjov og ballade… måske en anden gang? Hvis.. der blev en anden gang. Et sted håbede hun det men hvor store chancer der var for det anede hun ikke, desværre. Han var ellers en ret spændende person, aldrig havde en mandfolk fangede hendes opmærksomhed som han havde fangede hendes, det måtte hun give ham.. han havde gjort noget ved hende, noget hun ikke kunne sætte en finger på hvilket var frustrerende. Hun nød at mærke hans arme om sig, at han ikke ønskede at slippe hende gjorde blot det hele endnu bedre for hun ønskede lige så lidt at blive sluppet som han havde lyst til at slippe hende. Det ville bestemt komme bag på hende hvis han sagde eller gjorde tegn til at han var en kvinde underdanig, han virkede slet ikke som typen de roverhoved kunne være nogen underdanig, at det så heller ikke skete så tit og for enhver kvinde gjorde tanken endnu mere fjern. Hun lo svagt over den utilfredse mine og sendte ham et blik der sagde at det var pay back på den ultra korte kys før. Hans svar glædede hende da, og hun var jo heller ikke helt uerfaren men hvor erfaren hun var i forhold til ham vidste hun ikke. Den dybe, intense og krævende kys han nu gav hende kunne hun jo ikke andet end gengælde, hun lod sine læber klistre sig til hans og gengældte det ligeså lidenskabeligt, intenst og krævende så hun nær mistede pusten. Han bevægede sig, satte sig på knæ hvorefter hun blev trukket med ned at ligge over ham. hun lod ikke kysset blive brudt, tværtimod gjorde hun det om muligt mere intenst hvor hun atter blidt bed ham i underlæben og svagt lod tunge strejfe hans læber på samme tid, som et tegn til at hun ville derind, hendes ene hånd strøg ned over hans side i blide kærtegn mens hendes krop lå helt presset mod hans.
|
|
|
Post by angelo on Oct 30, 2011 20:22:59 GMT 1
Normalt brød Angelo sig ikke om at folk kom tæt ind på ham, og formåede folk det, så slog han dem som oftest ihjel, for han stolede ikke på nogen og han turde bestemt heller ikke at gøre, så selvom Celisha havde fået hans forsvarsværker nedbrudt, så stolede han skam ikke fuldt ud på hende, tværtimod var han ganske på vagt, for det var nu at han faktisk blev uopmærksom, så hun kunne med lethed slå ham ihjel hvis det var det hun ønskede, på den anden side.. hvorfor skulle hun gøre det? Hun virkede ikke som mordertypen, selvom han vidste at hun søgte spænding og udfordrede folk, selvom han vidste at hun kunne gøre modstand og finde på at gøre skade på andre, men.. det var vel kun hvis det blev nødvendigt? De så desuden ud til at komme godt ud af det med hinanden alligevel, i forhold til hvad man havde set inde på baren, for der havde de mistet interessen for hinanden, men den var genvundet? Det forundrede ham faktisk, men han kunne ikke komme uden om at der var noget over hende, noget ved hendes person der alligevel måtte fange ham, gøre ham interesseret og nysgerrig, selvom han desværre ikke kunne sætte fingere på det, og det måtte et sted frustrere ham, for han brød sig ikke om, når han ikke havde fuld kontrol over situationen. Han trak på smilebåndet til hendes ord, hvor han fnes ganske kort. „Det kan jeg vidst ikke komme udenom,” erkendte han sandfærdigt, hvor han blinkede drilsk til hende. Det var hans far der var skyld i at han var den person som han var, det lå ikke i genet, men i opdragelsen. Hans far var den eneste person som han frygtede, hans overmand og en mand som han ikke turde at gøre noget ved, og fordi han ikke kunne komme af med sin aggressioner omkring sin far, på sin far, så gik det ud over alle andre. Det var hans far der havde skabt dette brutale og voldelige væsen som han var den dag i dag. Han var blevet tortureret og tæsket siden han havde været helt lille og det skete faktisk stadig, så ja.. det hang desværre på ham, hvor han gjorde præcis det samme ved andre, men et sted styrkede det ham også, for han var jo trods alt dødsengel. Han trak på smilebåndet, da hun slap en latter over hans utilfredse mine, hvor han blot himlede svagt med øjnene og rystede smilende på hovedet, for han vidste at hun havde været lige så utilfreds da han havde gjort det samme ved hende, men det viste vel også kun at de begge ønskede at mærke hinanden? Han ønskede i hvert fald at mærke hende, og det var for en gangs skyld helt oprigtigt. Han trak hende blot over sig, som de kom ned at ligge, hvor han holdt kysset med hende. Han trak svagt på smilebåndet, da hun valgte at bide ham i den bløde underlæbe og derefter lade tunge stryge over hans læber, hvor han hellere end gerne lod sine læber spaltes, uden rigtig at gide at gøre modstand, for et sted så ønskede han bare at mærke hende! Han lod sin tunge komme hendes i møde, som han lod den sno sig kælent og sensuelt omkring hendes. Hånden der strøg ned over hans side, fik ham til at spænde ganske let, selvom han nød hendes kærtegn! Han selv lod hænderne søge undersøgende over hendes krop, hele vejen ned til hendes bagende, og derefter hele vejen op igen. Kroppen kunne hun i hvert fald ikke være ked af, for hun var virkelig perfekt skruet sammen udseendemæssigt!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 30, 2011 20:45:26 GMT 1
Hun tvivlede ikke på at han hadede at nogen fik lov at komme tæt på ham, det var vel kun sundt når man boede sådanne steder som Dvasias, Imandra osv. men på den anden side måtte da også være rimelig ensomt til tider, for man savnede vel nogen at snakke med, at lette sit hjerte til? det ville hun i hvert fald.. hun havde ikke mange venner og kun lidt familie for hun kendte ikke sin mors familie og hendes fars var ikke længere stor heldigvis, hendes bror var kun netop vendt tilbage til livet og han havde dog allerede udtrykt hvor lidt han brød sig om hendes job hvilket hun havde været ret ligeglad med, men ja altså, vennerne blev brugt til at hun lettede sit hjerte til, fortalte sine problemer og håbede på ideer til at løse dem, det var dog heller ikke alt hun fortalte og hendes problemer var sjældent livsfarlige… eller… noget der kunne bruges imod hende senere hen. Han havde formåede at fange hende sinteresse igen, det var jo kun godt.. for det havde man da også brug for engang imellem, men det måtte irritere hende alligevel for hun forstod ikke hvorfor han kunne komme så tæt på hende og uden at hun kendte grunden. Hun vidste jo at han kunne dræbe hende, men det var heller ikke hvad der var ment med tæt på hende, det var mere at han kunne vække de ting hun følte i hende. hun nikkede blot ved hans svar uden rigtig selv at svar, der var vist ikke spor meget at sige dertil, han var blevet opdraget til at være den han var blevet og det havde han uden tvivl fra sin far, det havde han jo også selv sagt nu. det lignede hende jo også ret meget, hun var den hun var takket hver faderen, ikke at hun brød sig om ham men uden ham var hun ikke blevet så meget mindre naiv end hun var dengang i himlen og i hendes barndom, han havde fået hende til at se tingene mere rationelt og det havde han simpelthen gjort ved at voldtage hende. Blot tanken kunne få hende til at fnyse selvom det ikke skete, ikke rigtigt, det var mere et mentalt fnys, hun hadede den mand og det havde hun aldrig skjult. Hun smilede blot et stort smil da han måtte himle med øjnene over hendes latter og ryste på hovedet ”Undskyld… men det så bare så sødt ud” sagde hun nu drillende og dog ærligt, hvor han havde da set ret nuttet ud. Hun ønskede skam også at mærke ham, helt tæt på sig og uden at lade noget andet forstyrre dem. hun mærkede smilet, havde intet imod det, mærkede hvordan han intet modstand gjorde og blot lod sine læber skildes og hans tunge møde hendes gyste hun svagt ved fornemmelsen og lod sin tunge sno sig om hans i en intens og drillende leg hvor han selv lod sin tunge sno sig om hendes i en mere kælen og sensuel leg som hun nød. Hun fornemmede hvordan han spændte en anelse i kroppen og smilede svagt under kysset og dog uden at bryde det, lod sine kærtegn fortsætte, hun nød fornemmelsen af hans hænder stryge ned over hendes krop og pressede om muligt kroppen tættere mod hans.
|
|
|
Post by angelo on Oct 30, 2011 21:21:23 GMT 1
Det var ikke fordi at Angelo var meget for at skulle nævne sin far og familie generelt, men.. Celisha virkede ikke til at ville lægge mere i det, da hun faktisk ikke gjorde andet end at nikke og smile.. det forundrede ham! Han kunne dog godt lide at hun ikke borede dybere i det, men at hun faktisk lod det ligge, for så følte han sig heller ikke overrumplet på nogen måde. Hun spurgte ikke direkte ind til ham for at lære ham bedre at kende, men gjorde det på hendes helt egen specielle måde, hvor hun mere og mere kom under huden på ham, og han forstod ikke hvorfor, men.. hun gav ham ingen grund til at hade hende for det, for hun gjorde det på en måde der viste at hun også respekterede at han var så indelukket, og det gav naturligvis også kun kredit for hende i sidste ende, for det gjorde at han ikke ville flå hende, tværtimod. Hun fik ham faktisk til at stå tilbage med lysten til at beskytte hende og faktisk være god mod hende, og det … skete virkelig sjældent! Han kunne slet ikke huske hvornår det var sket sidst, hvilket ikke sagde så lidt igen! Han gad dog ikke blive ved med at forundre sig over hvorfor hun kunne komme så godt ind på ham, uden at han gjorde noget ved det, for han fandt jo alligevel ikke svaret på det, desuden så nød han af de ukendte og mystiske ting, så han lod det blive en ubesvaret gåde for nu. Han endte med at skyde begge bryn i vejret til hendes ord i en forundret mine. Hun kaldte ham sød?! Han endte med at slippe en kold og dog munter latter. Han vendte blikket drilsk og dog lettere gådefuldt mod hende. „Det er du godt nok den første der kalder mig,” endte han morende. Utroligt nok havde han intet imod det, for han kunne tydeligt høre hendes drillende tone, og det gjorde det kun.. sjovt for hans vedkommende, han hyggede sig med hende, morede sig og det var faktisk.. befriende. At hun gyste da deres tunger måtte mødes, kunne han tydeligt fornemme på hende, selvom det ikke gjorde ham noget, tværtimod gjorde det kun det hele meget bedre! Han kunne ikke andet end at være tilfreds, da hun trykkede kroppen tættere mod hans, hvor han blot lagde en anelse pres mod hendes krop med hans hænder, for ordentlig at kunne mærke hende, da han fortsatte med at stryge hende over kroppen. Han nød at have hende tæt på sig, og det var ikke kun fordi hun var villig til at tilfredsstille ham, men.. ja.. det gjorde han bare, han kunne ikke forklare det, han ønskede bare at mærke hende, tilfredsstille og bekræfte hende, og et sted vise at han ikke kun var brutal og voldelig? Utrolig nok! Han lod hænderne søge til hendes ryg, hvor han begyndte at løsne snorene til hendes corsage, inden han lynede den ned i siden. Roligt og i et langsomt tempo, begyndte han at skubbe den ned over hendes brystparti og videre ned over hendes krop, for at blotlægge hende stille og roligt, hvor han trak underdelen, der bestod af en nederdel med sig. Han ønskede at mærke hende, som han ønskede at trække den videre, desuden tvivlede han ærligtalt på at hun kunne skuffe ham, for dette var vel i princippet hendes domæne? Hun havde med garanti været sammen med flere end det som han selv havde, selvom.. han var på den anden side langt ældre end hende, så det var faktisk ikke sikkert.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 31, 2011 16:24:11 GMT 1
Hvis sandhed skulle siges så interesseret hun sig skam for at vide noget om den familie han kom fra, men ikke for at snage eller bruge det imod ham, mere for at vide hvilke familie kunne skabe en mand som denne, hvilke type forældre der var skyld i at han var som han var. Det kunne hurtigt lyde negativt men endelig var det ikke så negativt ment som det kunne lyde, for selvom han kunne være en ret brutal man hvis det skulle komme til stykket så syntes hun underligt nok om ham, eller rettere.. hans væremåde, det at hun følte sig i en delvis fare uden at være det alligevel. Men jo, hun respekteret at han havde grænser, at han var indelukket og at han ikke ønskede at fortælle om sig selv, hun forventede heller ikke at få svar på sine spørgsmål eller kommentar, at hun så faktisk gjorde var en overraskelse og en glæde. Den eneste der rigtigt havde beskyttede hende før var hendes mor dengang hun var lille, og så Derek. Men moderens beskyttelse var af en anden form, moderlig kærlighed eller hvad man kunne kalde det. Derek var jo hendes halvbror så hans form for beskyttelse var broderiligt hvilket heller ikke var noget udover det sædvanlig, man forventede jo nærmest beskyttelse af familie… især når familien var moderen og broderen, og især når broderen var Derek, han havde et hjerte af guld og holdt utrolig meget af hende det vidste hun godt men han bar de samme naive tanker som enhver anden engel. At så en anden, og ja en vild frem som Angelo her fik et ønske om at beskytte hende var underligt, meget underligt endda, hun havde ikke oplevede det før og derfor havde hun blandede følelser omkring det. på den ene side så nød hun at hun havde vækkede den slags følelser i ham, på den anden hævede hun mentalt det ene bryn for hun følte ikke nogen behov for beskyttelse, hverken nu eller senere, hun var en af de kvinder der troede fuldt og fast op at de kunne beskytte sig selv, og nej… det var faktisk ikke tom snak men selvfølgelig var det begrænset hvor meget hun kunne gøre overfor en større fjende. Hans kolde og muntre latter gjorde hende en anelse spændt, hun smilede dog drillende ved hans svar ”Hvor er jeg dog heldig” svarede hun med den drillende tone. at være den første til at understrege at han var sød var da et sted heldigt, men hun drillede jo også bare, og med sød var det heller ikke ment som i helt og igennem sød.. ja hvad havde hun endelig ment med det? Hun trykkede kroppen nærmere hans og fornemmede presset mod ryggen fra hans side nærmest for at bringe hende tættere på hvilket nærmest var umuligt. Hvorfor han endelig var gået med til det her, ønskede at gå så langt med hende når han vidste at hans egen far ikke ville billige det anede hun ikke. Ja hvorfor ville han i det hele taget være så intimt med hende når det kun ville bringe ham problemer? han kunne vel tage en tur forbi bordellet og få en pige til at tilfredsstille ham, nok lige så godt som Celisha kunne, måske endda bedre. Eller han kunne også få en kvinde på gaden til det og mange af dem gjorde det gratis, så hvorfor hende? prøvede han at bevise noget for hende? I så fald hvad? hvis han gjorde så måtte det være hvordan han kunne være, hans ikke brutale og mere blide side. Og hvis det var den side han viste hende nu, så elskede hun den skam, det ville hun ikke lægge skjul på overhoved, for det var ikke bare almindelig blidhed og forsigtighed, der var passion i det, spænding og alligevel en følelse af at det hele kunne vende pludselig. Det var hende en gåde, men det gjorde også det hele mere spændende, ikke at vide hvor dette vil ende. Hun fornemmede hans hånd på hendes ryg for han begyndte at snører corsagen op så langsomt og roligt for derefter at lyne den ned ved siden. Dette fumlede han ikke længe med og det fik hende til kort at overveje hvor mange gange han mon havde gjort dette, for det virkede som erfarende vante bevægelser. Hun fornemmede hvordan han begyndte at trække den af hende og flyttede sig svagt alt efter behovet for at hjælpe ham af med den på den måde, snart var den af, sammen med nederdelen og efterlod hende i trusserne der sjovt nok, matchede corsagen og nederdelen. En lille brise fik hende svagt til at gyse men hun ignorerede kulden og koncentreret sig om hans krop i stedet for. At hendes egen var perfekt tvivlede hun ikke på, hendes krop var på alle mulige punkter perfekt, men alligevel var der visse mænd der ønskede en større barm eller bagdel og det kunne de skam også få hos hende ganske enkelt fordi hun var formskifter. Hendes fingre dansede hen over hans krop, ned mod bukserne som hun uden problemer knappede op og lænede ned.
|
|
|
Post by angelo on Oct 31, 2011 18:06:19 GMT 1
Angelo kunne virkelig ikke komme udenom at Celisha var anderledes, han kunne ikke sætte en finger på det, han kunne ikke forklare det, eller få prikken over i’et sat, nej han var ærligtalt blank på, hvordan det havde lykkedes hende at få hans barrierer brudt ned, og for en gangs skyld havde han intet imod det. Han brød sig faktisk ikke om at være så.. sårbar, så blottet følelsesmæssigt, men.. hvorfor skulle hun i det hele taget udnytte det? Han stolede ikke helt på hende, for han kendte hende jo faktisk slet ikke, men noget i ham fortalte ham at hun intet ville gøre mod ham, noget i ham gjorde at han alligevel turde at stole bare en lille del på hende, for hun havde ikke vist ham at ville gøre ham ondt på nogen måde, tværtimod virkede hun langt mere til at ville lege med ham, hun udfordrede ham, men formåede at lægge sig ud med ham uden at pisse ham af eller træde ham over tæerne og det var virkelig beundringsværdigt! Det var utroligt at hun kunne finde ud af at holde sig på grænsen, når hun alligevel ønskede spænding, at der skulle ske noget, på trods hun ikke ønskede at miste livet. Han kunne ærligtalt ikke finde ud af hende, for hun opsøgte fare og spændingen, lagde sig ud med én som hun vidste kunne dræbe hende, men hun ønskede ikke at dø? Hun ønskede ingen kamp? Hvorfor gjorde hun det så i det hele taget? Det var noget som han virkelig ikke kunne finde svaret på, men det gjorde et sted heller ikke noget, for det var det som gjorde hende så mystisk, som det gjorde hende gådefuld, hvilket han godt kunne lide. Han rystede smilende på hovedet til hendes ord. Ingen havde før brugt ordet ’sød’ overfor ham før, for det var da vidst det sidste han var? Dog havde hun ikke lydt til at være direkte sarkastisk, men hvad havde hun så ment? Det var vel spild at tænke på? For han fandt jo alligevel ikke svaret, uanset hvor brændende han ønskede det. Desuden ville han langt hellere give sig fuldkommen hen til hende, nu hvor det så ud til at de brændte inde med samme følelse og ønske, utroligt nok når man tænkte på at de havde mistet interessen for hinanden tidligere henne på kroen. Som han fik corsagen og nederdelen af hende, kunne han ikke lade vær med at køre hænderne undersøgende over hendes smukke krop. Uanset hvad ville han ikke ændre på noget som helst ved hende! Hun var perfekt som hun var nu! Et suk forlod endelig hans strube og afslørede at han nød det, det hele! Hendes kærtegn, at mærke hendes krop mod hans, og det intime kys, som han holdt og fortsat lod sin tunge gnide sig omkring hendes, sensuelt og pirrende. Han mærkede dog tydeligt hvordan hun gyste, selvom det heller ikke forundrede ham, når hun lå mere eller mindre nøgen og så ude i det fri. Han mærkede hvordan hun lod hånden søge ned til hans bukser, knappede dem op og lynede dem ned. Han lod sine store, sorte vinger lægge sig omkring hendes krop, inden han rullede rundt, så hun lå ovenpå hans vinger i stedet for i det kolde og våde græs, med vingerne trygt omkring hende, næsten som et beskyttende skjold. Han brød roligt deres snav, hvor han trak hovedet en anelse til sig, og lod de sorte øjne falde på hendes smukke ansigt. Han forstod ikke hvorfor hun fik ham til at handle som hun gjorde, men.. et sted var det en rar følelse at blive sat igen med. Han bøjede let i nakken, som han begyndte at skænke hende en række lidenskabelige og pirrende kys, der startede ved hendes hals, kørte ned over hendes nøgne skulder og videre ned mod hendes brystparti. „Mm.. du er smuk,” hviskede han mellem sine kys, som han lod en hånd søge ned over hendes gudeskønne krop.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 31, 2011 18:54:16 GMT 1
Hvis de vidste hvad der foregik i hinandens hoveder ville de nok blive overrasket over at vide hvor meget de havde tilfælles lige nu. de tænkte det samme, men uden at vide det. De var begge enige om at der var noget i den anden de var interesseret i, tiltrukket af men hvad var de ikke sikre. Hun nød faktisk at være i nærheden af ham mere end hun selv forstod. Det var spændende, interessant og der var bare noget der konstant gjorde hende opmærksom og spændt på hvad der dernæst ville ske. Selvom det var tydeligt hvor de var på vej hen vidste hun at dette ville være langt mere anderledes end noget hun havde oplevede før. Det krævede faktisk en del ikke at tirrer ham, at holde sig på måtten som man sagde, eller det havde det været i starten, efterhånden var hun blevet så tændt at hun ikke tænkte på andet end netop ham og hans krop. men jo, det havde altså krævede mere end bare lidt at holde sig tilbage fra lidt udfordring for det ville klart have skabt drama hvis hun havde prikket lidt mere til ham, eller trådt ham over tæerne, men ja.. det kunne også være endt for hende for længe siden, altså ville hun være død for hans hånd. Lige nu ønskede hun ikke at dø, for hun ønskede ham tættere på sig og ønskede ikke at dø… måske senere. Hun forstod ikke hvorfor han havde ladet hende komme så tæt på sig, var han så trængende? Næppe! Som hun gjorde noget ved ham, gjorde han noget hun ikke kunne sætte en finger på i hende. Det irriteret hende, men ikke på en måde hvor hun ønskede han skulle stoppe, tværtimod. Men hvorfor tænke på spørgsmål hun alligevel ikke ville få svar på nu, slet ikke når hun troede at han slet ikke tænkte på det samme. Desuden ville hun da helt klart hellere fokusere på hans vidunderlige krop der nærmest varmede hendes krop med varmen fra hans. Omsider sukkede han hvilket blot gav hende et kick til at forsætte sine kærtegn som blot blev mere intime og sensuelle i berøring. hun behøvede endelig ikke sine sensuelle evner til hverken at vække hans begær eller lokke ham tættere på sig, alligevel var hendes evner nærmest ville til at styre, og uden disse evner vakte ville hun næppe, og heller ikke ham få den samme nydelse ud af dette. Deres læber dansede fortsat hen over hinandens i krævende kys og med tungerne ivrigt snoende sig rundt om hinandens. Hans vinger var pludselig rundt om hende, de bløde fjer strejfede hendes bar hud og fik hende denne gang til at gyse af behag, de var så bløde.. så varme. Pludselig flyttede han sig, og forsigtigt blev deres positioner ændrede således at han var den der var over hende, hun havde forventede at fornemme kulde og fugt mod ryggen men det skete ikke, for hans vinger var endnu under hende, en barrier mellem hende og den kolde jord. Deres snav blev brudt, deres blikke mødtes, og hun strøg ganske forsigtigt hans kind mens hendes blik hvilede lokkende, afventende og nærmest spændt i hans. Så begyndte de små kys hen over hendes krop og hun måtte trække vejret tungt ned i lungerne for hver gang hans læber rørte hendes hud. hun nød det, selvom det første kys ved hendes hals klart havde været noget hun havde nydt allermest, halsen var trodsalt et af hendes svage punkter. Han kys standsede over hendes ene bryst og hun opfattede uden besvær hans ord som fik hende til at smile muntert ”I lige måde” selvom det lød drillende var hun faktisk ærlig. Han var klart en flot fyr og det skulle han da også vide. Hendes hænder gled ned over hans bryst og atter ned mod hans bukser som hun nu forsøgte at trække af ham.
|
|
|
Post by angelo on Oct 31, 2011 19:22:21 GMT 1
Det at være tæt på Celisha, var noget som vækkede begæret i Angelo, ikke fordi at hun var sensuel dæmon, for hendes udstråling virkede ikke på ham, på samme måde som den gjorde ved alle andre der ikke havde sensueldæmonblod i sig. Det var dog ikke hendes udstråling der fik ham til at ønske mere, nej det var noget ved hende som gjorde det, hendes personlighed, selvom.. han forstod ikke hvordan hun havde formået at få hans interesse fanget igen, for det havde jo været tydeligt for dem begge, at interessen for hinanden var faldet ved Den Dansende Flamme, så hvorfor havde hun pludselig fanget ham igen? Fordi der var kommet lidt handling? Men det ændrede jo ikke på hendes personlighed og det at der var mange punkter som de var uenige på, men det kunne vel være ligegyldigt nu? Det at han var fulgt efter hende havde jo bevist at der var mere mellem dem, at der faktisk var en kemi blandt dem og det havde han ikke det mindste imod. Som han fik dem vendt og han begyndte at kysse hende ned over kroppen, kunne han ikke lade vær med at vende de sorte øjne mod hende af og til for at se en reaktion fra hende. Hendes suk var dog ikke til at tage fejl af, hvor han også tydeligt kunne mærke begæret i hende, selvom hun vel også kunne mærke begæret i ham? For han nød det virkelig! Nu hvor han lå over hende, med sin varme krop ned mod hendes og hun lå med hans vinger under og ved siden af hende, så ville hun højst sandsynlig ikke komme til at fryse, men det at hun lå på hans vinger gjorde det også begrænset af hvor meget han kunne bevæge sig, for det var faktisk ikke særlig langt ned af hende, hvilket han tydeligt kunne mærke da han kyssede hende ned over brystpartiet, så han fortsatte blot rækken med lidenskabelige, langtrukne og pirrende kys op ad hendes krop igen. Hendes ord fik ham til at trække morende på smilebåndet. Hun fandt ham smuk? Ikke engang det var noget han hørte særlig ofte, netop fordi han var det væsen som han var; en dødsengel, mange betragtede hans væsen med afsky, had og foragt, så det forundrede ham virkelig at hun ikke gjorde, netop fordi hun også havde en engleside i sig. Så.. hvad var grunden egentlig til at hun ikke foragtede ham? Det forstod han ikke. Hans læber fortsatte over hendes kraveben og over hendes nøgne skulder, hvor han nød at mærke hendes feminine krop under hans egen muskuløse, for det var virkelig en rar fornemmelig på alle måder! Øjnene var roligt gledet i igen, hvor han trykkede sin krop ned mod hendes, kun for at kunne mærke hende noget bedre. Hans læber endte ved hendes hals igen, som han begyndte at kysse lettere pirrende, hvor han af og til lod tungen glide pirrende henover den bløde og varme hud. Han ønskede at høre hende sukke, høre at hun nød det, selvom han tydeligt kunne fornemme det på hende. Han løftede roligt underkroppen, for at gøre det lettere for hende at trække bukserne af ham, hvor han også hjalp hende på vej, da han sparkede dem af, så de endte lige blottet. Han nappede hende drillende i huden ved halsen, hvor han lod en hånd søge ned mod hendes lår, som han kærtegnede ganske blidt. „Jeg ønsker dig,” hviskede han i en kælen og ikke mindst forførende tone mod hendes øre, inden han bed hende blidt i den bløde øreflip.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 31, 2011 19:41:48 GMT 1
Hun vidste at hendes sensuelle evner ikke virkede på ham på samme måde som den ville have virket på en anden med ikke sensuelle evner i sig men derfor betød det ikke at hun kunne styre sine evner mere for når de var nåede så langt med det de nu havde gang i kunne hun faktisk ikke holde dem tilbage, det var en vane, en ikke særlig god en måske men ikke desto mindre en vane. At de faktisk var nåede rimelig langt og ret tæt på hinanden i forhold til hvordan de havde set på hinanden da de begge havde mistet interessen for hinanden i Den Dansede Flamme var faktisk noget underligt og bemærkelsesværdigt. De havde på krone eller rettere, baren opdagede hvor lidt de havde tilfælles men alligevel havde de formåede at ende i høet sammen og faktisk nyde det, men måske var de alligevel ikke så anderledes som de havde troede. Desuden var der tydeligvis kemi imellem dem så der var måske ikke så underligt igen. hun sukkede adskillige gange ved hans kys, kunne simpelthen ikke holde dem tilbage for hun nød dem. nej hun frøs ikke, det kunne hun ikke når hun nærmest var omgivet af hans krop, eller dele af ham, for mod ryggen havde hun hans vinger, mod overkroppen havde hun hans skønne krop, hvad mere kunne hun ønske sig? hun vidste dog at måden hun lå på forhindrede ham i at bevæge sig ret meget, irriterende men hellere det end at få kramper af kulde, for jorden var kold og hun følt kulden for længe siden men ikke tænkt spor meget over den før de var kommet ned på jorden igen, dette ændrede dog ikke på at hendes krop havde det koldt. Hun bemærkede hans læber krydses i et smil ved hendes ord men han kommenteret det ikke, det ville dog ikke komme bag på hende hvis det var første gang han havde hørt nogen komplementere hans krop, eller.. faktisk ikke, hvorfor ville en kvinde dog ikke fortælle ham hvor skøn en krop han havde, selvom kvinder elskede at høre mænd komplementere deres kroppe så betød det da også på den anden side for mænd at de også hørte at en kvinde nød mandens krop, det syntes hun da. Hun tøvede derfor ikke med at fortælle ham at hun nød hans krop, og syntes om den, hun var ærlig og havde hun ikke nydt hans krop.. og hadede hans personlighed eller væremåde havde hun nok også sagt det selvom det klart ville have været dumt. Hans læber dansede videre hen over hendes krop og hun nød det tydeligvis, hun skjulte ikke at hun nød det og gyste svagt enkelte gange, især omkring området ved hendes hals fik hende til at lade hovedet glide på skrå så han bedre kunne komme til. Tunge tilfredse suk forlod hendes læber efterfulgt af svage behagelig gys. Hendes ene hånd strøg ned over hans bryst og standsede kort der i bløde forsigtig kærtegn indtil han kort pressede sin krop mod hendes som fik hende til at spænde ryggen i en svage bue for nærmest at komme ham nærmere. Hendes hænder gled svagt rundt om halsen på ham og sukkede tungt, hendes hud rørte ved hans og hun elskede fornemmelsen der sendte behagelig gys gennem hele hendes krop, eller nærmere.., elektriske stød. Han hjalp hende med at trække bukserne af og snart lå de næsten fuldkommen blottede for hinanden. Hans svage hvisken ved hendes øre fik hende til at sukke endnu mere og så svarede hun ganske enkelt i en svag hvisken ”Jeg er din”
|
|
|
Post by angelo on Oct 31, 2011 20:01:04 GMT 1
Ærligtalt var Angelo træt af den samme måde som folk reagerede overfor ham, de frygtede ham, han gjorde dem usikre, han gjorde dem nervøse, og til sidst gik de ham så meget på nerverne at han faktisk slog dem ihjel. Da han var kommet ind på Den Dansende Flamme havde han ikke haft nogen intentioner med aftenen, men derimod blot ladet det ukendte råde over hans skæbne, hvor han blot havde spillet med. Han havde handlet som han normalt ville gøre, han havde sagt sine meninger og holdninger, han havde skubbet Celisha fra sig – som han normalt gjorde med folk, og da han havde set hendes hvide vinger, så havde han fulgt efter hende, følt for at flå hende, men alligevel havde hun vendt det hele som på en tallerken, hvor han i stedet for havde smidt tanken om at flå hende bort, for i stedet for at begære hende, og ærligtalt.. så kunne han ikke beskrive hvor meget han i øjeblikket lystede hende! Det var virkelig blevet ekstremt! Hun havde dog alligevel vist sig at være anderledes, det havde vist sig at der alligevel var kemi imellem dem og det var han et sted kun glad for, for ellers havde natten slet ikke taget denne ukendte, nye og spændende drejning, han plejede normalt aldrig at handle på denne måde, men af en eller anden årsag, ja så var han bare anderledes, selvom han stadig var den samme.. og det forvirrede ham, men han gad ikke tænke over det, nej han fulgte egentlig blot med strømmen, slog tankerne ud af hovedet, for at give sig fuldstændig hen til Celisha, som han efterhånden virkelig ønskede at mærke tæt på sig! Han kunne tydeligt høre hvordan hendes tunge suk brød hendes fyldige, bløde læber, hvilket kun efterlod ham selv med et velvære og et behag, for han kunne godt lide at få bekræftet at det han gjorde bragte hende nydelse, at det han gjorde var godt. Han mærkede hvordan hendes hånd søgte ned over hans bryst, og kærtegnede det så blidt og nænsomt, at det næsten var en helt uvant følelse, for han var jo normalt vant til hårde slag, nådesløs tæsk, tortur andet som ville få mange til at knække under, hvorimod han sjældent mærkede sig af disse bløde berøringer, medmindre han da endelig var sammen med en kvinde. Celisha var dog anderledes, ikke som de andre han havde været sammen med, selvom han ikke gad at bryde sit hoved med alle de tanker og spørgsmål, for han fik jo alligevel ikke svar på dem, hvilket et sted måtte irritere ham, men.. hvad kunne han gøre ved det? Intet. Han fortsatte med at kysse hendes hals, af og til lade tungen stryge over den varme hud, for kun at nappe hende blidt i huden, alt sammen kun for at pirre og tirre hende den lille del mere, for han nød virkelig at høre hendes tunge suk, som jævnligt måtte bryde hendes læber, ligesom han fornemmede hvordan hun måtte gyse i behag. Hendes egen svage hvisken, var noget som fik ham til at smile, hvor han kort trak hovedet til sig og vendte blikket mod hende. Han skænkede hendes læber et flygtigt kys, hurtigt og kortvarigt, inden et smil krusede over hans læber. „Godt.” Hånden der strøg hende over låret, lod han roligt søge op til hendes trusser, som han ganske langsomt begyndte at trække af hende, så langsomt at det nærmest skabte spænding for ham selv, hvor han ikke kunne andet end at blive nysgerrig. Han skænkede hendes kæbe et blidt kys, inden han roligt fik hende blotlagt, så hun lå helt nøgen under ham. „Fryser du?” spurgte han roligt, næsten som om han var bekymret for hende, selvom det dog ikke var tilfældet, for han havde svært ved at føle noget som helst for andre, men af en eller anden årsag ønskede han stadig at hun havde det godt.
|
|