|
Post by marrow on Sept 7, 2011 18:15:14 GMT 1
Marrow var taget til Rimshia City, nærmere bestemt Horehuset. Ikke fordi han ledte efter selvskab som de andre mænd. Han ledte efter at købe en af de smukke kvinde som sin slave som han ville tage med sig hjem. Han havde godt nok mange slaver men han elskede magten det gav ham, hvilket gjorde at han altid ledte efter folk som han kunne tage som slaver. Han var klædt i en helt sort kåbe som dækkede hele hans krop, og den havde en hætte som lagde hele hans ansigt i mørke, så det kun var hans uhyggelige røde øjne og det nederste af hans ansigt. hver gang han tog et skridt kom et par sorte læderstøvler tilsyne, og det var nemt at gætte sig til at han generelt var klædt i sort. Han gik roligt over mod ejeren af horehuset og smed en rimelig stor pose penge på bordet "Jeg skal bruge en slave, og jeg går ud fra at det må være nok til at købe en af dine piger?" det var egentlig ikke så meget et spørgsmål. Marrow havde ikke tænkt sig at betale mere end det, og hvis det ikke var nok ville ejeren bare komme tilskade. Marrow blev bedt om at sætte sig ned ved et af bordene mens han ville gå ud og finde pigerne frem. Marrow nikkede kort og gik over og satte sig på ved et bord. Som han sad der, var der en af de mere skumle typer som kom lidt for tæt på Marrow, og da denne havde tænkt sig at bestjæle ham, det ene øjeblik rakte han sin hånd frem får at finde en penge pose magen til den Marrow havde smidt ved disken, det næste lå han og skrig højt, mens han rullede rundt som var der ild i ham, mens man svagt kunne se hans hud boble, som var der gået ild i ham bare under huden.
|
|
|
Post by tara on Sept 7, 2011 18:32:15 GMT 1
der går en rum tid før bordelejeren kommer halvt løbende tilbage.. efter sig kommer en kort række på 5 unge smukke kvinder. de går allesammen med nedslåede blikke og ser på den forangående piges fødder. dog er der en af dem der løfter blikket lidt og ganske kort har hun øjenkontakt med Marrow. Bordelejeren ser skrækslagen på den nu næsten op brændte mand der ligger vansirret på gulvet. han guider pigerne op på række med front mod den sorte kåbeklædte person der sidder og venter nærmest utålmodigt. "Dette her er så de piger jeg har som kan være noget af det du søger min gode herre.. håber de vil gøre mig den ærer at selv at vælge hvem af dem de bedst synes om" de fleste af dem har tynde kjoler i klare farver som ikke lader meget tilbage til ens egen fantasi. den eneste blonde pige står i en meget sirlig sort læder beklædning der er praktisk men dækker lige det den skal. uden på det sorte læder kan man se små gyldne snoninger i smukke mønstre. på hofterne hænger et bredt læderbælte med stof der dækker det det skal og giver en mand lov til at fantasere om hvad der er bag. hun bærer et fint sort læder halsbånd. bordel ejeren står med en kæde og nærmest rækker den frem mod Marrow.. som om han siger. den følger med når de har valgt en pige. de fleste af pigerne ser ud som om de slet ikke vil være der. de skutter sig eller ser med rædsel i blikket mod den døde mand på gulvet.
|
|
|
Post by marrow on Sept 7, 2011 19:12:37 GMT 1
Marrow kiggede op fra manden der lå på jorden, som for længst var holdt op med at skrige efter at hans hjerte var holdt op med og slå, og han var død. Han lod blikket glide over hver eneste af pigerne med et dømmende blik, før han vendte blikket mod bordelejeren og et selvtilfreds smil, bredte sig på hans læber da han så hvor skrækslagen manden var "Det kan lære folk ikke at stjæle for mig, eller prøve på det" Sagde han hårdt, selvom smilet ikke på noget tidspunkt forsvandt fra hans læber. Da ejeren snakkede vendte Marrow blikket mod hende igen "Jamen så vil jeg da tage et kig" sagde Marrow roligt og rejste sig op. Han slog hætten tilbage så hans ansigt med arret kom til syne og begyndte at gå ned langs rækken. Han stoppede op foran blondinen og gav sig ekstra meget tid for at betragte hende, selvom det dog ikke var muligt at se på hans ansigt om han nød hvad han så. Det var som var det hugget i sten. "Hvad er dit navn tøs?" Spurgte han koldt og lagde hovedet på skrå mens han betragtede hende. Marrow kigger kort på kæden og ryster på hovedet "Jeg behøver ikke den kæde. Hvis den jeg vælger prøver at stikke af fra mig, ender hun værre end fyren der henne. Og jeg har kæder nok der hjemme." Marrow vendte igen blikket mod pigen og vendte på hendes svar.
|
|
|
Post by tara on Sept 7, 2011 19:22:25 GMT 1
Clairbelle skulle lige til at kigge op men det eneste der skete var at hendes hår dansede en smule. hun fik sommerfugle i maven. sådan var det hver gang en mand snakkede til hende sådan. der løb en kuldegysning ned af ryggen på hende inden hun svarede med klar stemme. "Mit navn er Clairbelle Hr. til deres tjeneste" efterfulgt at et lille fint kniks. Marrow kunne se på den måde at hendes brystkasse hævede og sænkede sig at det havde påvirket at hende at han havde bemærket hende. langs rækken skuttede de andre piger sig igen og der sås tydelige tegn på at de bestemt ikke håbede at blive den pige den arrede mand valgte. Clairbelle kunne ikke dy sig og løftede blikket lige nok til at hun kunne skimte mandens tøj og det nederste af hans ansigt.
|
|
|
Post by marrow on Sept 7, 2011 19:37:43 GMT 1
Marrow var ikke typen der var glad for at vente, så det at det tog sin tid for hende at svare, var lige ved at være gået galt for hende. Dem der havde set på hans ansigt, ville have bemærket at hans øjne havde lyst ekstra røde. Dog forsvandt dette igen da hun sagde sit navn. "Så du hedder Clairbelle. hvor gammel er du tøs?" Hans stemme var stadig lige kold og hård. selvom han kendte hendes navn, ville han næppe bruge det ret tit, med mindre han specifikt skulle have fadt på hende blandt de andre slaver han havde der hjemme. Det var tydeligt at han nød hvordan alle folk omkring dem skuttede sig for ham, men samtidig kunne han se at Clairbelle ikke helt var ligesom de andre. Det virkede mere som om at hun faktisk nød det et eller andet sted at han var så ondskabsfuld, men han kunne selvfølgelig ikke vide det. Da hun kiggede op, lagde Marrow mærke til det, men en koldt smil bredte sig bare på hans læber "så du vil se mit ansigt. Du er ikke værdig til at kigge på mit ansigt her" snerrede han af hende. Hun kunne ligeså godt sættes på plads med det samme, hvis hun skulle ende med at blive hans slave, dog slog han hende ikke endnu, han ville lige se hvordan hun ville reagere på hans snerren.
|
|
|
Post by tara on Sept 7, 2011 19:50:51 GMT 1
Clair kiggede hurtigt ned igen da Marrow snerrede af hende men han kunne se på hende at hun skælvede lidt og at hendes vejrtrækning igen blev en smule nervøs. hun synkede engang for at gøre munden lidt våd igen efter den var blevet tør af intensitet og nervøsitet. "Jeg er 18 Hr. og jeg undskylder for min uforskammethed" lød det så fra Clair og hun holdt denne gang blikket rettet mod hans solar plexus. hun rystede ganske svagt og havde et ganske lille smil på læben mens hun afventede hans næste spørgsmål. Clair fandt ham spændende, ikke lige så triviel som de kunder hun normalt havde. denne her mand virkede rent faktisk som om at han nød at være grusom. Clair rettede lidt på sin stående stilling, og sænkede armene så de hang ned langs siden med håndfladerne rettet ud af mod Marrow.
|
|
|
Post by marrow on Sept 7, 2011 20:23:11 GMT 1
Marrow smilede selvtilfreds da hun hurtigt kiggede ned, så lidt opdragen var hun da, og hun havde vidst lært at man ikke skulle sige en mand imod, og at hun ikke skulle se på hans ansigt uden grund. At hun skævlede og havde fået en nervøs vejrtrækning fik bare hans smil til at blive større. "18, en fin alder. Dig skal jeg nok få meget sjov med. Og lad det ikke gentage sig, eller du vil fortryde det" sagde han med en stemme der var fuldkommen følelses forladt Han vendte blikket mod bordelejeren og nikkede mod den blonde pige "jeg tager hende her. Hun virker godt opdraget, og så slipper jeg for at skulle lære hende så mange ting. " sagde han. det var dog ikke ens betydende med at hun ikke ville føle smerte. Han havde skam stadig tænkt sig at påfører hende smerte hvergang hun så meget som kiggede forkert på ham, den eneste grund til at han ikke havde gjort dette nu, var at han ikke ejede hende endnu. Han vendte ryggen til hende igen, og vendte fronten mod bordel ejeren mens han ventede på at han skulle gøre et eller andet så Marrow vidste at han havde hørt efter hvad han havde sagt.
|
|
|
Post by tara on Sept 7, 2011 20:35:55 GMT 1
bordel ejeren åndede lette op og nikkede ivrigt som i at han havde forstået og accepteret købet af pigen. han tørrede sig over panden med det halv beskidte ærme og rakte hånden frem mod Marrow som en afsluttende gestus på handlen. Clair drejede hovedet lidt og fulgte Marrows bevægelser. hans bevægelser virkede smidige og alligevel meget maskuline og stærke. hun var ikke i tvivl om at han havde talt sandt tidligere i at hun ikke skulle stikke af. ikke at hun ikke havde tænkt sig at forsøge.. hun ville finde ud af hans grænser på den ene eller anden måde. også selvom hun lige nu var rystende nervøs og ikke kunne tilbageholde et lille gib af fryd og nervøsitet. i rækken af piger kunne man hører lettede suk og små smil begyndte at dukke frem på læberne. den ene pige nærmest Clair prøvede at smile opmuntrende til Clair, men Clair smilede bare skævt tilbage. bordel ejeren, stod stadig og ventede på Marrows hånd som for at forsegle handlen.
|
|
|
Post by marrow on Sept 8, 2011 8:26:21 GMT 1
Marrow's ansigt viste ingen følelser da han så hvordan Bordel ejeren åndede lettet op, selv så han ingen grund for denne at ånde så lettet op endnu. Mange ting kunne stadig gå galt for ham hvis han ikke passede på sine ansigts udtryk. da bordel ejeren rakte sin hånd frem mod Marrow, kiggede han bare på den beskidte hånd og kiggede så på bordel ejeren igen "Jeg giver ikke hånd til folk under mig.Du har fået pengende, så giv mig min slave nu. med mindre du vil se værre ud end ham der næste gang nogen kommer her" Han havde ingen intentioner om at give manden sin hånd for at afslutte aftalen. Marrow vendte blikket mod Clairbelle, og lod så blikket glide ned over de andre piger "Så kan i vidst godt gå, medmindre i vil følge hende!" snerrede han ad dem. Før han endnu engang vendte blikket mod bordelejeren for at vente på hans reaktion. De andre folk i bordellet var begyndt at kigge over på hvad det var der foregik, men grundet de fleste havde set hvad der var sket med manden, var der ingen af dem der turde blande sig, selvom de tydeligvis var blevet irrireteret over Marrows væremåde. marrow var dog fuldkommen ligeglad, han var en utrolig rig mand, og han var medlem af the cult of black heart. Den cult som Imandras konge havde skabt med mørke og onde magikere, så han følte sig langt hævet over alle de andre som måtte befinde sig i rummet.
|
|
|
Post by tara on Sept 8, 2011 8:47:07 GMT 1
bordel ejeren så på Marrow med et skræmt udtryk i blikket og trak lynhurtigt hånden til sig og tørrede den af i buksebagen. han havde et frygtsomt blik rettet mod Marrow da han vendte sig mod pigerne. da Marrow vredt skældte ud på tøserne sprang de op og stak af ned mod deres fællesrum. en enkel eller to dristede sig til at se sig over skulderen og blikket faldt først med et undskyldne blik på Clair og derefter et blik i rædsel rette mod marrow. bordel ejeren ser at nogle af hans vagter var kommet for at se hvad alt postyret er om. et par af dem rettede stadig på tøjet med et let fjoget udtryk i blikket. Bordel ejeren knipsede af tre af dem og fik dem til at fjerne den døde mand der lå på gulvet. for som han tænkte, så ville det ødelægge forretningen hvis kunderne så sådan en ligge der og flyde. Clair stod stadig på sin plads og følte sommerfugle forsøge at undslippe op igennem hendes hals og ud igennem munden. hun smilede lidt og lod blikket glide over Marrows ryg og bagdel før hun igen sænkede blikket og afventede Marrows næste ordre. bordel ejeren takkede for handlen og vente sig for at gå tilbage om bag sit bord.
|
|
|
Post by marrow on Sept 8, 2011 9:01:14 GMT 1
Det var tydeligt at Marrow nød den frygt alle havde for ham, han nærmest levede af frygt og smerte som han påførte andre, noget han havde lært af sin far mange år før han slog ham ihjel. Marrow fulgte pigerne med blikket, da de stak af og han kunne ikke lade være med at smile et koldt smil, der ville få det til at løbe koldt ned af ryggen på de fleste. Marrow vendte blikket mod vagterne da de dukkede frem, og et hånligt smil brød frem på hans læber. Det at en af dem rettede på sit tøj afslørede tydeligt hvad denne havde været i gang med, ikke just særlig proffesionelt at lade sine vagter have sex med pigerne som andre mænd skulle købe. Marrow var dog fuldkommen ligeglad, det var ikke hans forretning og han ville ærligtalt heller ikke eje den. Marrow vendte blikket mod bordelejeren da denne takkede for handlen, men fejede ham bare af før han vendte sig mod Clairbelle "Hvis du har nogle ting kan du hente dem, ellers så går vi nu" sagde Han koldt og kiggede på hende, med et blik der tydeligt sagde at hun skulle skynde sig at svare da han var utålmodig. Han havde været i det hul længe nok, og nu ville han bare ud og tilbage til sit eget hjem, det var i det mindste rent og pænt, og alle hans slaver arbejdede på højtryk for at sørge for at alt var som han ville have det, især fordi de fleste af dem frygtede at han smed dem ned i tortur kammeret.
|
|
|
Post by tara on Sept 8, 2011 9:25:56 GMT 1
vagterne løftede den døde mand op fra gulvet og man kunne se i deres ansigter at de var ved at kaste op af væmmelse. efter vagterne var gået ud af døren og Marrow vente sig mod Clair med et nyt spørgsmål. Clair skyndte sig at svare ham. "Jeg har ikke andet end hvad jeg går og står i Hr. jeg er parat til at gå med dem, hvor hen i ønsker" Clair så stadig ned i gulvet men kan kunne fornemme en vis spænding i hendes stemme mens hun snakkede. hele hendes holdning så afslappet og dog så ydmyg ud mens hun stod der. hendes blik hvilede på Marrows krop der hvor et evt bælte bille have siddet. hun lavede et lille kniks og to et skridt frem imod ham mens hun rettede ryggen løftede blikket en anelse så det nu hvilede på hans bryst. hun smilede lidt mere. og der løb en kuldegysning ned af ryggen på hende mens hun stod der. hun kunne ligefrem fornemme grusomhed og ondskab flyde ud af Marrow mens han stod der og så på hende. hun dristede sig ikke endnu til at teste hans grænse især ikke med så mange folk. så hun afventede bare hans næste ordre.
|
|
|
Post by marrow on Sept 8, 2011 9:36:23 GMT 1
Marrow fulgte vagterne der flyttede liget med et ondskabsfuldt smil på læben, før han endnu engang vendte blikket mod clair da hun talte "Perfekt, så lad os gå. Vi skal til Imandra" sagde han og vendte sig rundt og begyndte at gå over mod døren. Han stoppede op da han var kommet over til døren og vendte blikket over mod Clairbelle for at se om hun var med ham. At der havde været spænding i hendes stemme mens hun snakkede havde Marrow godt lagt mærke til, men han havde bare trukket lidt på skulderne af det. Det skulle han hurtigt få pillet ud af hende. Han lod blikket glide over hende med et skævt men stadig koldt smil, han skulle nok få meget sjov ud af hende, og hun skulle nok hurtigt lærer hvem det var der var hendes mester nu, han havde både sin magi og sit torturkammer til at lærer hende det, så det skulle næppe blive noget stort problem. Han vendte sig igen mod døren åbnede den og forsvandt ud i natten, mens han stadig holdt øje med Clairbelle for at sikre sig at hun fulgte efter ham. For godt nok havde han sagt nej til kæden, men det var mere for at han kunne lærer hende hvad der ville ske hvis hun stak af. At hun ønskede at afprøve hans grænser vidste Marrow intet om, men hvis han havde ville han bare have elsket det, for det ville betyde at hun ville blive torturet eller skadet på en anden måde, så hun lærte ikke at gøre som hun gjorde //out. laver du ved mansionet i Imandra, du finder det under new dale. eller skal jeg? //
|
|