|
Post by mourn on Aug 28, 2011 11:13:03 GMT 1
Igneel havde taget og fløjet væk fra Mourns rute, det havde været en indskydelse, og de var nu ved tippen af Manjarno, han vidste godt Mourn ville blive forundret, men Igneel havde den her virkelig mærkelige mavefølelse om at de skulle herhen nu, som om det var skæbnen! Ganske rigtigt som Igneel havde regnet uf var Mourn utrolig forvirret over hvad der skete, men hvorimod igneel troede det var skæbnen var Mourn ganske overbevidst om at den mavefølelse bare var igneel der havde spist for meget, men igneel hørte aldrig på Mourn mere, det var egentlig ærgeligt. Mourn kunne se klipper, og Igneel drejede over mod dem, selv han vidste ikke mere hvor de skulle hen, men det var i nærheden det var sikkert.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 28, 2011 11:23:11 GMT 1
lidt fra klippen lå en hule, hulen var stor og meget mørk så man ind i den ville man intet kunne se over hovede men inde i hulens mørke lå¨den sorte drage drakness og vente pænt på sin lille pige Alice der var tage i byen for at stjæle lidt, og alice var på vej tilbage i fuld fire spring. hun hade drenge tøj på, det ville sige et par brune stump bukser flade sko og en lidt hulle skjorte og en kasket på, og med det korte hår line hun en dreng da hun ikke hade så mange kvinde former i nu, hun drøne af sted i sækken var lidt mad og hun hade været heldig hun haden snuppe lidt penge og en meget fin finger ring som hun ville sælge sort til gode penge, hun kom frem mellem træren og kunne se hulen, "Far! jeg hjemme" råbt hun glad og løb hen mod hulen, darkness løfte hovedet i mørket og forholdt sig roligt, det her var en del af deres hverdag og idag virke ikke spor anderledes.
|
|
|
Post by mourn on Aug 28, 2011 11:36:49 GMT 1
Mourn så pigen før igneel, han smilede og hørte så hende kalde på sin far, men der var intet svar, hvilket var en smule besynderligt, *og hvorfor lever de i en hule??* han fik Igneel til at lande lidt væk, for derefter at begynde at jokke hen imod hulen, han ville helst ikke skræmme nogen med Igneel, de fleste gik i panik når de så en drage, hvilket Mourn godt kunne forstå, det var ikke det sødeste syn man kunne opleve. igneel fnyste og satte Mourn ned, *ikke så sødt et syn, jeg er ganske prægtig, det er bare dem der ikke kan se det!*han fløj op på klipperne hvor han lagde sig og ventede, han kunne godt lig klipperne her, de var dejlige varme, og der var god udsigt over Manjarno.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 28, 2011 11:41:25 GMT 1
Alice stoppe, hun mærke tydelig noget lande. hun stoppe og så til siden hvor hun fik øje på Morun, hun stoppe og holdt fast i sækken. *hvad er der skat hvorfor stoppe du*lød draknesse blid stemme i hendes hovede, alice blev ståenden helt stille. *der kommer en mand..hen mod hulen..og..jeg mærke noget stort der lande..lige som når du lander..* svare alice til darkness der brumme og rejste sig han kunne lige stå oprejst i hulen men hovede måtte han hold lavt for ikke at stød det op i klippe lofte, alice blev ståenden og vente for at se hvad der skete.
|
|
|
Post by mourn on Aug 28, 2011 11:55:25 GMT 1
Mourn gik ind i hulen og stoppede cirka 5 meter fra Alice, "goddag min unge frøken, men kan du sige mig hvad du laver alene her i hulerne?" Mourn havde dragesyn, det virkede ganske godt i mørket, men han havde ikke set Darkness der stod sort som kul i mørket, men på den anden side, så forventede mourn ikke at møde en anden dragerytter lige i en hule på denne måde. Igneel kedede sig bravt, han kunne ikke se en grund til at Mourn skulle snakke med en enkel fattig pige, dem var der mange af i Imandra, i forvejen, så Mourn skulle ikke bringe endnu en med hjem, på den anden side, igneel kunne altid tabe hende og sige det var et uheld, ingen skade i det! Mourn sendte en klagende tanke til Igneel for at få ham til at tige stille, der var jo ingen grund til at Mourn skulle tage en pige med hjem, han var bare nysgerrig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 28, 2011 12:01:58 GMT 1
Alice stod stille ved hulens indgang, da han spurte hende hvorfor hun var alene i hulen svare hun, "jeg er ikke alene.. jeg har min far.. og du skal ikke være her.. gå væk.. du sladder bare om os.." hun bakke længer ind i mørket ind mod drakness for at finde tryghed, hun holdt fast i sækken og stirre på Mourn. drakness kunne sagtens se Mourn i mørket, langsomt lod han den lange sort hals sno sig om liv på alice så han kunne hive hende ind i sikkerhed, han tænkt ikke over Mourn nok så halen men han tænkt mest på at få alice ind i sikkerhed, så han beder kunne forsvar hende vis det var nødvendig.
|
|
|
Post by mourn on Aug 28, 2011 12:08:48 GMT 1
Mourn så halen, og spærrede øjnene op, hans mund gled af hængslerne og hans tanker gik i sort, der stod han cirka 10 sekundter før han fik taget sig sammen, "du er dragerytter!" han kunne skelne Darkness nu, og smilede til den, "hvorfor skulle jeg sladre om jer to?" han kiggede roligt på hende og var virkelig glad, det var en af de første dragerytter han havde mødt, om hun så var en lille pige var ham ligegyldigt, hun var dragerytter, Dragen respekterede hende, og det var det vigtigste.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 28, 2011 12:17:23 GMT 1
da han sag hun var drage rytter hev drakness alice ind i mørket, hvor efter det stor sort hovede kom frem, og brumme truen af ham. alice var komme op og side på hovede af drakness og holdt fast i hans horn, alice så på Mourn og holdt godt fast i horne og posen, "er..er du ikke komme for at dræbe mig" spurte hun stille drakness skubbe Mourn ud af hulen han skulle ikke tætter på dem, Darkness var en flot voksen han drage i sin bedste alder, en varm og krælig drage over for alice men kold og hård over for andre.
|
|