0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 25, 2011 8:47:13 GMT 1
Så det plot tid!! Jeg har lave lille Alice Honda der er drage rytter og liner en lille pige på 14-15 år det jeg er ude efter er... at der er den (gerne lidt ond) person der fanger alice højt elske "far" dragen Darkness i magiske lænker, hvor ved personen tvinger alice til at gør hvad der bliver sagt og bedt om for ellers bliver drakness dræb, det skal så stå på nogle år ingame time, hvor alice kun må se drakness et par gange i løbe af en uge, hvad personen vil bruge hende til må personen selv om efter de år som "slave" skal der så komme en og befri både alice og Drakness i live tak! personen må meget gerne vær Alices mellemste bror som har overleve det angreb der koste hendes mor, far og ældste bror livet så jeg søger : en (gerne ond) person til at være der fanger alice og drakness og bruger hende til hvad persone lige manger sådan en pige til en "helt" gerne hendes bror men også gerne en fremme vis det er der reder alice og vis det er på det tids punkt hun bliver redt måske er bleven "voksen" får et lille forhold til som måske ikke helt kan gå da helsten måske allerred har en persone elsker Jeg håber at hør nogle der syntes det her kunne vær spænden ^^
|
|
|
Post by mourn on Aug 27, 2011 17:42:51 GMT 1
er frisk på at melde mig til at "redde" dig selvom jeg ikke kan være din bror, jeg kan desværre ikke hjælpe dig med den 'onde' person, det ligger ikke i Mourns humør at holde andre slaver.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 28, 2011 10:00:45 GMT 1
tja lyder godt du vil redde hende så mangler jeg bare en der vil fange dakness og alice
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 24, 2011 11:57:15 GMT 1
Ser ud til der ikke er nogle der er med på den ide :/ nå det var vel et forsøg vær :/
nogle der så vil adopter Alice xD hahaha
|
|