0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 9, 2011 11:52:04 GMT 1
Darkien stoppede med at drikke og rejste sig "vis denne flod er giftig, hvordan kan der så være frodigt her?" sagde han uforstående "vis søen var giftig ville træerne så ikke visne?" tilføjede han lidt senere i et arrogant toneleje, han kunne ikke forstå sammenhængen mellem et frodigt område og en giftig sø "men vis det de siger er sandt må jeg hælder være på den sikre side" direkte efter stak han en af sine lange fingre ned i halsen på sig selv, kort efter trak han sin finger ud a halsen og kort efter stod en stor tyk grå-brun masse ud af Darkiens mund, han drejede hurtigt hoved så han brækkede sig udover søen istedet for græsset mellem ham og Nathan
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 9, 2011 12:19:20 GMT 1
Nathan klok lo af Darkien da han brækkede sig ud i søen, han syntes det var morsomt at han brækkede sig ud på noget som faktisk var giftigt "jeg skal ikke kunne svare dig på hvorfor der er så frodigt her når søen er giftig men det kunne jo være magi" sagde han med et stort smil på læberne. Nathan var ved at få varmen igen efter alt dette leen, man han begyndte dog alligevel at svinge lidt med sine arme, efter lidt tid tog han sin fløjte og begyndte at spille en munter lille melodi imens han gik lidt rundt for at holde varmen. Det lød så godt at spille lige her for alle tonerne gav en stille genklang ud over søen så det var som om at en anden sad på den anden side af søen og spille de samme toner bare lidt forsinket i forhold til Nathan
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 9, 2011 12:34:40 GMT 1
Efter at have sundet sig lidt rejste Darkien sig i sin fulde højde og spyttede ud over søen, han havde lyst til at knække Nathans ryk for at grine af ham, men fløjtens toner fik ham til at slappe lidt af, han så på Nathan som gik rundt og spillede, han smilte lidt for sig selv "fryser de?"sagde han med et lille smil "selvfølgelig fryser de, de er trods alt lille og spinkel" fortsatte han med et smil på læberne og lagde sine øre tilbage i en mere behaglig position
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 9, 2011 12:40:47 GMT 1
Fløjten udstøte nogle underlige og mørkelige toner da Nathan kom til at smile "jah jeg fryser og ved godt jeg er lille og spinkel, men derfor er jeg stadig magtfuld hvad mine krafter andgår" sagde han og begyndte så at spille videre, han gik hen imod Darkien og stoppede lige ved siden af ham, nok en halv meters penge fra ham og kiggede ud på søen, imens han stod og tænkte på hvornår hans far mon kom tilbage. Nathan havde så mange tanker i hans hovede at han ikke kunne spille helt så godt som han gerne ville, ikke at det ikke lød godt, men tonerne gled fra triste til glade og tilbage igen. Nathan stod med halvlukkede øjne som var han i en trance, det var den måde han så ud når han koncentrerede sig på og han prøvede virkelig på bare at holde tonerne i det glade.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 11, 2011 10:16:20 GMT 1
Darkien fulgte Nathan med øjnene, "de fryser for meget, de burde lav et bål og vis de gør så skal jeg vise dem, hvordan man laver sort ild" sagde Darkien efter han havde tænkt sig lidt om, der var ingen grund til at lade warlocken dø af kulde herude, og han kunne høre på warlocken at han frøs, Darkien gik hend til et træ for at samle noget brænde, hvilket i hans verden betød at han begyndte at hive i mindre træ, som langsomt begyndte at vise sine rødder.
|
|