0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 22:49:25 GMT 1
Det var en kølig aften som så mange før, der var lidt skyer hist og her på himlen men ellers skinnede stjernene alderede klart, de få der nu var kommet på himlen. Nathan var gået en tur ned til søen, han trængte til noget at komme lidt ud, det havde været en hård dag, han havde trænet det meste af dagen med sin bror Neo, så nu ville han bare gerne spille lidt på sin fløjte. Han satte sig nede ved søbreden og tog sin fløjte op til munden og samlede en masse luft i lungerne, så hans stramme hvide t-shirt blev mere stram og var ved at springes og begyndte at spille de blidste toner på hans blockfløjte, han sad og spillede imens han tænkte på hvad hans bror og søster mon lavede lige nu. Han kiggede på det dejlige blanke vand som lå helt stille for hans føder, stjernerne som man tydeligt kunne se i vandoverfladen blinkede ned til ham
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 22:59:10 GMT 1
Darkien kom tungt gående ned af en lille skov sti ned mod søen, Han var på vej derned for at nyde naturen, og får at få lidt frisk luft nu hvor det endelig var nat, han spadserede langsomt ned mod vandet da han pludslig hørte musik, han blev nysgerig, og gik mod lyden, han kom ned til søen og så, efter hans mening, en lille mand som spillede på fløjte, Darkien gik langsomt hend imod manden som spillede på fløjten og sagde "godaften, de er vældig dygtigt til at spille på fløjte, hvor kommer de fra?" i et dybt toneleje.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 23:06:28 GMT 1
Da manden snakkede til Nathan stoppede han hurtigt fløjten og kom på benene, han stirrede lige imod noget han syntes virkede som en ko "hvad vil du her?" spurgte han i et farligt toneleje, Nathan var ikke så meget for at folk sneg sig ind på ham "og tak" tilføjede han hurtigt da han kom til at tænke over hvad manden havde sagt, det første var jo bare et standard svar når folk sådan pludselig snakkede til ham "Jeg kommer oppe fra Chevallier Mansion" han var lidt påpasselig med hvad han ville fortælle, manden kunne jo ville gøre ham ond eller skade hans familie. Han kiggede nøje på manden og iagto hver bevægelse han lavede altimens han holdte om hans føljte
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 23:11:55 GMT 1
Darkien kløgede sig i skæget og iagto manden "de virker meget fjendtlig, hvad er de bange for?" sagde han med at løftet øjnbryn, "man skulle tror de var bange for at jeg ville dræbe dem" tilføjede han lidt efter, mens han fortsat kløgede sig i skæget, *jeg må finde ud af hvorfor han er sådan, han virker parnoid over for et eller andet* tænkte han i sit stille sind, mens han fortsat stirrede ned på den lille mand
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 23:17:15 GMT 1
Nathan kiggede op på manden, han var jo ikke særlig høj, han havde meget skepsis i sit blik "man kan aldrig være for forsigtig vel?" sagde han lettere fustreret. Han tog fløjten op til munden og spillede nogle dystre toner ligesom for at underlægge sig alvoren af hans ord. Han lod fløjten falde ned på hans bryst igen og dens snor skinnede et træ lidt op da det gav et svagt genskær fra en stjerne "hvem er du egentligt og hvad vil du mig?" spurgte Nathan efter at have tænkt lidt over siturationen, han kunne vel et eller andet sted lige så godt spørge manden om nogle ting også og få noget at vide om ham når de jo nu alligevel bare stod her og snakkede
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 23:25:28 GMT 1
Darkien kiggede den lille mand i øjnene og sagde stille "nej man kan aldrig være for sikker, hvad andgår sit eget liv" og nikkede stille til manden, mens han vippede let med ørene, "hvad angår hvem jeg er, så er jeg Darkien Erebus, hvad angår hvad jeg vil dem kan jeg ikke svare dig på, for dette er blot et tilfældigt sammentræf" sagde han i et nongenlunde normalt toneleje "men hvem er de så? og hvorfor virker de så parnoid?" spurgte Darkien kort efter får at lade hans tidligere ord falde til jorden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 23:30:55 GMT 1
Nathan kiggede indgående på manden og nikkede til ham som en hilsen da han havde fortalt hvem han var, han gjorder et lille kast med hånden mod jorden som tegn til at han kunne sætte sig hvis han ville "jeg hedder Nathan Chevallier" han satte sig ned med ryggen op imod et nærtstående træ, imens han sagde dette "og jeg er ikke parnoid jeg er bare ikke så glad for fremmede mennesker og slet ikke på denne tid, jeg passer bare på mig selv" tilføjede han og drejede hovedet og kiggede på Darkien igen. Han syntes denne fremmede virkede en smule underlig, de fleste ville inten have prøvet at dræbe ham eller være uhøflige overfor ham, men denne mand var flink, faktisk så flink at han troede at Darkien måtte være fra Procias, for Nathan havde hørt at i Procias boede flinke og gode mennesker.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 23:39:06 GMT 1
Darkien gav Nathan et undersøgende blik, da han præsenterede sig selv, og fulgte hans hånd bevægelse med øjnene "at være vagtsom og parnoid er næsten det samme, det har jeg lært der hvor jeg kommer fra og jo mere du forventer noget vil ske, jo større er chancen for at det vil ske, ser du det du tænker kan andre føgle og vil få løst til at gøre" sagde Darkien med et stål blik rettet mod Nathan, lige efter hans mindre tale satte han sig stille i græsset så han kunne kigge på Nathan
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 23:47:08 GMT 1
Nathan nikkede til hans ord og lyttede intrasseret, han vidste meget efter sine lidt over 2000 år her i denne verden, men stadig forstod han sig ikke rigtigt på andre. Han var meget nysgerrig overfor denne mand, han ville gerne vide mere om ham men turde ikke rigtigt spørge så han tog fløjten til munden, men vidste ikke helt hvad han skulle spille, han var egentligt kommet helt ud af fatningen ved denne fremmede, han besluttede at tage fløjten fra munden igen og til sidst spørge "hvad er du egentligt?" han turder ikke kigge på manden for at stirre var uhøfligt, nogle manere havde han da lært af sin storebror. Han kiggede hurtigt over på manden og så ud over søen igen, hvergang manden bevægede sig bare for at være sikker på han ikke pludseligt gik til angreb på ham
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 23:54:56 GMT 1
Darkien smilte lettere tilfreds da Nathan virkede minder mundlam efter hans prædiken om hvordan verden skulle forstås, han holdte dog op med at smile da manden spurgte om hvad han var han så mindre vredt på Nathan og sagde "det de ser foran dem er en Dæmon og de burde kunne genkende en dæmon, dog ja ser jeg speciel ud, men det er blot fordi jeg har levet i mørke i flere tusinde år" i et lidt vredt toneleje han så på Nathan og spurgte lidt efter "Og hvad er de så?"
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 9, 2011 0:02:55 GMT 1
Nathan smilte lidt af Darkiens udbrud "undskyld" sagde han og smilte for sig selv der i mørket. Han kiggede ud på søen "jeg er Warlock" sagde han stolt, for han var stolt over at være warlock helt bestemt, og han var jo en fantastisk warlock og var helt eminent til hans magier eftersom han trænede så meget på det. Han kiggede på Darkien igen "jeg kan skam kende en dæmon, og du virkede bare som noget andet" han ville ikke lyde uhøflig "hvordan kan det være de har levet i mørke så længe?" spurgte han undrene "hvis man må spørge" tilføjede han enormt hurtigt efter for ikke at være alt for uhøflig
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 9, 2011 0:16:44 GMT 1
Darkien vippede ørene tilbage "undskyldning godtaget" sagde han stille og nikkede hoved som et det-er-okay tegn, hans øjne smilede da den unge mand sagde han var warlock på en sådan stolt måde "så de er en ung warlock? og jeg har levet 30.000 år i mørke, ser de jeg er mørke dæmon og jord dæon i et, sådan er hele min slægt, i æoner har min familie udviklet sig i grotternes dyb" han smilte let og fortsatte "vi er skabt til at leve i undergrunden" sagde han i et dunkelt toneleje og kløede sig lidt på skulderen
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 9, 2011 0:25:52 GMT 1
Nathan nikkede til hans beratning "arh så giver det mere mening" han smilede lidt og kiggede på Darkien igen "er det ikke trist at bo i undergrunden? og ikke kunne bevæge sig ud når man har lyst?" han har altid haft så mange spørgsmål om de andre racer han aldrig har kunnet få besvaret, nu fik han da besvaret nogle af dem. Han så nysgerrig på Darkien og pillede lidt ved sin fløjte på maven. Han syntes det var blevet køligere og en lille vind gik da også igennem træerne og flere skyer kom til. Nathan trak sine ben op til brystet og lænede sig lidt frem imod dem så han kunne holde lidt varme, han havde valgt ikke at tage sin frakke eller kappe med sig her til aften da det føltes varmere da han tog afsted end det gjorder nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 9, 2011 1:00:18 GMT 1
Darkien kiggede på den lille mand, "det er ikke trit at bo underjorden når man hader lyset, dog helder ikke når man ikke er vand til andet" sagde han stille "men ja, den opjordiske natur er meget smukkere end den underjordiske, selvom de nok ville sige det modsatte" sagde han stille men han rejste sig og gik hænd mod søen og satte sig og gav sig til at drikke af den, han sluprede vandet i sig med nogle høje slupre lyde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 9, 2011 11:30:55 GMT 1
Nathan gav ham helt ret, hvis han ikke kendte til andet kunne det jo ikke være anderledes jo. Han fulgte Darkien med øjnene da han rejste sig og begyndte at drikke af vandet "ER DU SINDSYG!" udbrød han i et råb "folk siger den sø er forbandet eller forgiftet eller noget i den stil" han stirrede med store øjne på Darkien "de siger folk kan dø af at bade i den eller drikke af vandet" tilføjede han i et uhyggeligt toneleje imens han stille rejste sig op på benene igen. Det var blevet ekstremt koldt nu syntes Nathan og han ville egentligt godt lave et bål men det kunne han jo ikke tillade sig i nærheden af en mørke dæmon desværre for Nathan syntes han var ved at fryse sine lemmer af
|
|