|
Post by pierce on Aug 8, 2011 16:15:41 GMT 1
Jamen tak fordi I ikke ser min geniale idé! -__________________- xD Ej, så bliver det sådan!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 16:17:00 GMT 1
og vi holder vel til i Dvasias?
|
|
|
Post by pierce on Aug 8, 2011 16:17:56 GMT 1
Ja, vi holder til i Dvasias xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 16:20:03 GMT 1
jeps! I må dog lige fortælle hvad de to brødre synes om deres søster som for øvrigt kommer til at hedde Constance Amarante Chevallier
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 16:20:15 GMT 1
jeg tænkte på om vi skulle have et mærke af en art som kendertegner familien?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 16:22:13 GMT 1
selvom hun er forkælet er hun elsket af Nathan Chevallier som min karakter kommer til at hedde (regner jeg med) og han ville gøre alt for sin søster, såvel som sin bror
|
|
|
Post by pierce on Aug 8, 2011 16:22:54 GMT 1
Det kunne vi godt Akkura - have et familiemærke ;D
Og Val.. det kommer an på hvordan hun bliver.. hvis hun er snobbet og forkælet, så vil min nok ikke kunne lide hende særlig meget, men selvfølgelig vil beskytte hende, fordi hun er hans søster xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 16:26:27 GMT 1
Et mærke lyder som en god ide!
Hun er nok forkælet men ikke så slem igen, så det er noteret Akkura xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 16:27:31 GMT 1
Som sagt er hun ikke så slem Pierce så ingen grund til had.. det vil jeg ikke tro XD hun er nok ret stædig af sig og dog både den yngste og ret ung af alder så kræver nok en del opmærksomhed xD
|
|
|
Post by pierce on Aug 8, 2011 16:29:06 GMT 1
Min - Neo Samuel Chevallier - vil nok gerne kunne lide hende så, men kun fordi at hun er hans søster! Og den yngste! O.o xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 16:30:32 GMT 1
Fulde navn: Nathan Chevallier Alder: 1000-2000. Pierce: 3500. Val: Race: Warlock Job: Musiker. Status: single Våben: Hans fløjte, han har fået den fortryllet til at han kan forsvinde hvis han spiller på den og tænker på at forsvinde, dog hvis han holder op med at spille dukker han frem igen. Han kan også bruge hans fløjte til at kaste sine magier med, han skal bare spille på den og tænke på hvilken magi han vil kaste, dog er han ikke helt øvet i det endnu så det har nogen gange den effekt at det rammer ham selv med de sværer besværgelser. Fløjten er en aflang blockfløjte der har bundet en snor i sig ved mundstykket, snoren er gylden, og har oftes en tendens til at få folk til at tro det er en snor lavet af ægte guld. Udseende og tøj: En sort stramts siddende skjorte og et bar stramt siddende jeans. Han har langt gladt sort hår. Han er ikke særlig høj, faktisk på grænsen til at være dværg. Han har altid sin fløjte hængende i en gylden snor omkring halsen på ham. Han har altid et par halvfinger hansker på som er blå. Hans fløjte hænger også altid i en gylden snor omkring halsen på ham. Personlighed: Ond mod andre, elsker sin familie og spichelt sin bror og søster. Loyal overfor dem som har formået at komme ind på livet af ham. Regner sig selv for bedst. Hutig til at tænke og finde på. stædighed i form at vilje. Har sat sig noget i hovedet så bliver det helst sådan, med mindre hans søskende siger andet. Fortid: Far er ude på forretnings rejser, mor tog sig ikke meget af Nathan og hans bror, privat timelære så de 3 søskende har knyttet tætte bånd. ”val” snot forkælet og ”pierce” den ældste. Minder: hans bror, da han fik sin fløjte, første gang han spillede (til et større arrangement). Styrke: Hans fløjte, Hans evne til at tænke hurtig, og hans tætte sammenhold med sin bror. Svaghed: Hans stædighed, Familien, fløjten Kendetegn: Hans fløjte som han altid bærer på Andet: Søster: Constance Amarante Chevallier (lillesøster) Broder: Neo Samuel Chevallier (storebror) Signatur: Hvor din bruger holder til: Dvasias.
bare de noter jeg har til min karakter indtil nu og lidt om det vi har haft snakket om bare opsumeret
|
|
|
Post by pierce on Aug 8, 2011 16:39:08 GMT 1
Synes det lyder fint.. men du skal nok have en mere præcis alder xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|