0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 7, 2011 10:01:54 GMT 1
hey, jeg tænkte på om der ikke var nogen som havde lyst til at være i familie med en magiker/warlock, vi kan godt være blandings race (hvis det er bror/søster) jeg har nogle tanker i hovedet alderede om hvordan det skal gå med min karakter men har i nogle ideer er jeg frisk på at høre eftersom vi skal være i familie send mig en PM eller kontakt mig i chatten for at høre mere hvis det frister
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 7, 2011 22:24:34 GMT 1
Hej
Har intet imod at lave en ny char, og det er altid godt med plots inden man har lavet en char så vil gerne høre nærmere om hvad du ønsker til din egen char...
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 7, 2011 22:49:30 GMT 1
ønskede nok mest noget familie og kunne køre noget rundt med, havde ikke tænkt mig som sådan at det skulle blive til noget vildt kæmpe stort noget som rent faktisk ville berøre hele universet her, men bare sådan nogle små ting man kunne køre lidt i. I know i dont sound like its thought tough but havde lidt tænkt mig det hele skulle laves i samarbejde så det ikke kun var mit plot egentligt, Pierce har været så venlig at sige ja tak til at være broder til den karakter men en større familie skader vel ikke hvis han da også er med på dette
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 13:34:54 GMT 1
Jeg kan da godt lave en søster, endnu en bror, en fætter, kusine eller en fjern slægtnig. Men det er stadig rart at vide hvad du har i sinde at bruge dem til, eller hvad du ønsker af forhold osv osv som sagt er jeg for at lave en ny char hvis du STADIG har brug for det, men vil her e have nogle detaljer om hvad du ønsker.
|
|
|
Post by pierce on Aug 8, 2011 15:17:24 GMT 1
Jo flere til et plot der er, desto bedre bliver det! ;D Vi kunne sagtens bruge en søster, kusine, fætter eller bror til. Indtil videre har vi kun at de er fra en rig familie, de er warlock og så at de er brødre - ikke så meget at arbejde på, men det kan man altid planlægge
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 15:21:11 GMT 1
helt enig Pierce, der er noget for os at snakke om hehe, men det kommer
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 15:27:32 GMT 1
Okay... kan godt lave en søster så... hvad med alderen.. hvem er ældst, og hvem er yngst? ^^
Og hvad med personlighed, skal de være helt og igennem onde eller sådan lidt, eller slet ikke eller hvordan?? xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 15:29:01 GMT 1
altsår Pierce er en flink storebror til mig, og jeg er flink imod familie men ond overfor alle andre Alder har vi ikk helt diskuteret endnu men vi snakker nok lidt videre om det nu her
|
|
|
Post by pierce on Aug 8, 2011 15:34:19 GMT 1
Altså, jeg laver en storebror, så ved ikke Val, om du vil lave en søster der er den ældste, midterste eller yngste. Min kommer til at være flink, loyal overfor familien, en anelse skeptisk overfor fremmede, men inderst inde er han flink og venlig - ikke en direkte ondsindet warlock. Angående alder, så er den blevet opdateret og de ældes som mennesker indtil de er omkring myndighedsalderen altså 18 år. Så regner med at min er omkring de 4000 år og ligner én på omkring de 23-24 år
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 15:36:18 GMT 1
og jeg vil men at jeg vil angive min til at være like 3500 år agtig og lignede en på 19-20 år jeg vil være loyal overfor familie og flink overfor dem men mere eller mindre ond overfor fremmede
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 15:47:06 GMT 1
Okay så laver jeg en lillesøster, kan forestille mig at hun er møg forkælet xD og så vil hendes alder nok være mellem 2500- 3000 men ligne en omkring de 17-18 ... Andet personlighed og den slags må jeg lige tænke over xD
Hvad kommer familien til at hedde?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 15:49:09 GMT 1
lyder fint ^^ jeg havde tænkt lidt på et fransk efternavn agtigt noget, men da jeg ikk kender nogen skal jeg lige ha slået et eller andet op på et tidspunkt ^^
|
|
|
Post by pierce on Aug 8, 2011 15:52:34 GMT 1
Det er lige det Val, alderen er blevet opdateret, så de ældest først anderledes når de når deres myndighedsalder. Dvs. at hvis hun skal ligne en på 17-18 år, så er det fordi hun er 17-18 år. Og tror Akkura, at din skal være måske mellem 1000-2000 år, hvis han skal ligne én på 19-20 år tror min bliver omkring de 3500 og ligner én på de 23-24 år Og hvad familien skal hedde, har jeg ikke lige tænkt på o.o xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2011 15:54:25 GMT 1
okay ^^
|
|
|