0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 7, 2011 23:14:39 GMT 1
mit scanner virker ikke så i kan ikke få hele den komplicerede forklaring før senere!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 7, 2011 23:31:07 GMT 1
PROTEEEST! hvis du vil vide hvad jeg tænkte på med småbørn kan jeg give dig de her!.. For troll tales eksisterer også som en biblioteksbog. Og den har jeg læst som lille! jeg tror nok bogen hed Skiftingen /skiftlingen.. www.youtube.com/watch?v=fxpLXX59UPoud over det.. en.wikipedia.org/wiki/Spotted_Hyena*Spotted hyenas also have carnassials behind their bone-crushing premolars, the position of which allows hyenas to crush bone with their premolars without blunting their carnassials.[9] The carnassials themselves are proportionately larger than those of other carnivorous mammal.. *Female spotted hyenas are considerably larger than males...det er så ikke helt.. men altså.
|
|
Holy Grail
Holy Grail - Magiker, Sensuel Dæmon og Alkymist.
1,368
|
Post by Silia D. Diamaqima on Jul 8, 2011 11:22:49 GMT 1
HAHA xD Godt lavet El!!!!!!! xD Meget Tangled agtigt, men det er bestemt heller ikke en dårlig ting! xD Mor ved bedst xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 8, 2011 11:29:46 GMT 1
Faith: Det er en fantastisk ting! tangled er en rigtig sød film! og til yewande: æh bæh! der kommer mere senere! jeg skal nok være sød og give dig LIDT troll tales men først og fremmest TANGLED, TANGLED, TANGLED!!!
|
|
Holy Grail
Holy Grail - Magiker, Sensuel Dæmon og Alkymist.
1,368
|
Post by Silia D. Diamaqima on Jul 8, 2011 11:30:49 GMT 1
Jeg kunne ikke være mere enig n___n xD Men ret godt xD
|
|