|
Post by pacman on Jul 6, 2011 16:14:52 GMT 1
Seth sukkede udmattet da al den magiske energi strømmede ud af ham, den forbandelse havde nok fjernet et par 1000 år af Seth egen levetid da magien fra talismanerne ikke var helt nok. Han så blot op på Joshua som stod med sit sværd lige over Seth hals. Joshua kunne snildt slå Seth ihjel nu hvis han ville, men Seth havde en lille ide om at det var ikke hvad Joshua var ude på. Seth prøvede at rulle væk da Joshua stødte sværet ned imod ham. Det resulterede i, da Seth lå lidt skævt i forhold til Joshua, at sværet blot borrede sig ned i skulderen på Seth. Seth bed tænderne sammen for ikke at komme med et mindre skrig, den nydelse skulle Joshua ikke have, desuden havde Seth mærket større smerte i sit liv en blot et sværd i skulderen. Seth svingede sin stav op imod Joshua og hvis han ikke gjorde noget ville Joshua mærke en hård træ stav lige på siden af hoved. Ja det var et svagt angreb, men hvad kunne Seth ellers gøre, at kaste mere magi ville blot slå Seth mere eller mindre ihjel.
|
|
|
Post by mink on Jul 6, 2011 20:13:12 GMT 1
Da joshua opdagede at hans sværd ramte Seth's skulder, en ikke vital del af hans krop, lagde han istedet styrke i sit hug, for at bore sværdet hele vejen igennem Seth's skulder, og ned i jorden. Som altid nød Joshua at se smerten bryde frem på Seth's ansigt - på trods af at, warlocken undgik at lave nogen verbale smertesudbrud.. hvilket var en skam for at sige det mildt. Dog, på trods af at Joshua lige havde moret sig over Seth's smertesudbrud, og derved hidtil ikke havde opdaget at noget havde ændret sig, blev dette 'noget' hurtigt gjort opmærksomt for ham, i det en let smerte begyndte at opstå omkring hans hals. Smerten var ikke noget dødsengel havde følt før ærlig talt, hans fjender kom sjældent tæt på hans hals, eftersom han jo var baseret på fysisk kamp langt hen af vejen, men smerten mindede uhyggeligt meget om at blive kvalt. Joshua pausede et øjeblik, for at samle tankerne om den nye og ubehagelige sensation. Et lettere anstrengt smil brød frem på hans læber, alt imens han vendte blikket imod Seth. "Spændende forbandelse, det må jeg sige." Joshua løsnede kraven på sin skjorte med sin frie hånd, hvorefter han strammede grebet om sit sværd der lå plantet i Seth's skulder. "Jeg må sige at jeg foretrækker den, fremfor de andre jeg tidligere har måtte opleve i dit selskab." Joshua begyndte at bevæge sit sværd noget voldsomt i Seth's skulder, alt imens han tydeligt kunne mærke hvordan den kvælende fornemmelse kun fortsatte og blev stærkere. Derfor, lettere irriteret da Seth også besluttede sig for at slå imod ham, med et stykke træ af alle ting?! greb han staven med sin frie hånd, snerrede lavmælt, og rev den ud af warlockens allerede meget svage greb. med endnu en lag snerren, smed han staven langt væk.
|
|
|
Post by pacman on Jul 6, 2011 20:27:54 GMT 1
"Glad for du kan lide den... og bare roligt... jeg har andre kun lavet til dig i... fremtiden" Seth måtte tale lidt anstrengt da han trods alt havde et sværd i sin skulder, hvilket gjorde lidt avs. "Dem kan du få... igen... en anden dag" sagde Seth sammenbidt som sværdt blev drejet rundt i sin skulder. Han måtte udslippet et halvkvalt støn af smerte og vred sin krop. Det var sikkert et syn Joshua ville nyde, men Seth var entelig lige glad ved det. "Er det alt... du har at komme med... skuffende" mumlede Seth og bad næsten direkte om mere skade, måske var Seth bare blevet lidt skør i boldten af at sidde i fængsel. Ja han havde taget sig selv i at savne Joshua på et eller andet punkt.. Ellers var det bare fordi Seth ville tirre dødsenglen lidt mere. Seth var dog allerede ved at gennemtænke sin flugt fra det her, han havde en audit med dronningen og den var vigtig at overholde, Joshua ville nok være noget så ligeglad, men seth var ikke, som så det skulle koste Seth 10.000 af sine leve år i længden så måtte det være prisen.
|
|