0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
PLOTTY
Jun 27, 2011 16:13:21 GMT 1
Post by Deleted on Jun 27, 2011 16:13:21 GMT 1
Okay... håber det her virker XD hvis ikke så ... så... ja så et da bare ærgerligt! XD
Men jeg søger plots til Valencia her, hun er omkring 13.000 år gammel men ligner en på 19, necromancer, spionleder i Dvasias og datter af den tidligere hærfører. Hun har en storebror og begge forældre lever.
Jeg søger bl.a.:
- Hendes forældre
- Bror
- Hendes bedste ven (en tyv der er nogle år ældre end hende.. race og andet er op til dig)
Ja det var så nogen af de ting jeg søgte men er åben for alle mulige plots så I siger da bare til hvis der er noget...
Som en lille reklame for hvorfor vi skal plotte:
- Har 6 års erfaring
- Kan skrive langt
- Er på rimelig tit (medmindre jeg er på ferie hvilket jeg skriver under fravær)
|
|
|
PLOTTY
Jun 27, 2011 19:06:21 GMT 1
Post by kazim on Jun 27, 2011 19:06:21 GMT 1
Nåh ja, men her er Kazim none the less til noget plot værk
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
PLOTTY
Jun 27, 2011 20:52:13 GMT 1
Post by Deleted on Jun 27, 2011 20:52:13 GMT 1
Tjekkede hans profil ud og han lyder utrolig interessant så jeg har intet imod dit forslag! Han skulle blot have lært hende nogle tricks og så skulle de have været "tæt" knyttet eller bare gode venner... ved ikke helt hvilke forhold de skulle have haft men kunne forestille mig lidt at de har sådan et venner med fordele- forhold ikke at de skulle have noget tæt eller sex eller what ever bare at de kan tillade sig at drille hinanden, lægge lidt an på hinanden og sådan ... ved så ikke om Kazim skal vide at hun er spionleder... dine tanker?
|
|
|
PLOTTY
Jun 27, 2011 21:30:48 GMT 1
Post by kazim on Jun 27, 2011 21:30:48 GMT 1
Venner med fordele, men ikke tæt på sex, hvordan fungerer det? xD Altås alt i alt så er han jo hvad han er, så at de.. 'fjoller rundt' indimellem ville jo ikke være utænkeligt, uden at de direkte har noget romantisk forhold til hinanden, venner med fordele er et fint udtryk til at beskrive hvad jeg mener, men som sensuel dæmon ville han jo nok ikke nøjes med at 'drille og ligge an på' hende. Alt efter hvad han ved om hende? Altså hvis han er hendes bedste ven, og de i bund og grund stammer fra det samme land, så ser jeg ikke problemet i at han ved det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
PLOTTY
Jun 28, 2011 16:49:31 GMT 1
Post by Deleted on Jun 28, 2011 16:49:31 GMT 1
Okay det var måske lidt dårligt formuleret ... hmm... ja okay bedste venner og han ved hvad hun laver... og med hensyn til deres venner med fordele-forhold så lyder det fint... tænkte det kunne være noget med flirt.. kys ... drilleri og muligvis kæl men at de altid bliver afbrudt inden det udvikler sig eller en af dem stopper af den ene eller anden grund.. men hvor meget om ham skal hun så vide? læste jo i hans fortid at han havde nogle hemmeligheder, den med hans tidligere kæreste/veninde-ting-forhold skal hun vide det?
|
|
|
PLOTTY
Jun 28, 2011 17:52:17 GMT 1
Post by kazim on Jun 28, 2011 17:52:17 GMT 1
Ja jeg kan rigtigt godt lide ideen om at den skumle necromancer dog har en mere menneskelig side, lidt blød og kærlig halvdel som hun dog for langt det meste af tiden holder godt skjult. Så vi er altså ovre i at de hovedsageligt er bedste venner, på grænsen til at være halv om halvt i et forhold med hinanden, men så alligevel ikke? Fed ide, jeg kan godt lide den. Det med hans første rigtige kæreste der er noget som han holder meget tæt til hjertet, hun kunne osm sådan godt vide det, hun ville jo nok med tiden have spurgt ind til det kors der er bærndt ind i hans højre bryst, men hun er nok også klar over at det er noget hun ikke bør snakke om. Det er nok det eneste der kan gøre ham rigtigt gal i skralden så han smækker med dørene, når nogen nævner hende, som beskrevet i profilen, så vidt jeg husker, så er det hans største svaghed.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
PLOTTY
Jun 28, 2011 18:04:24 GMT 1
Post by Deleted on Jun 28, 2011 18:04:24 GMT 1
Jamen så skal hun nok lade være med at nævne det for ham og med hensyn til korset så vil hun nok synes det er lækkert xD ja jeg ved det underlig tøs men sådan er hun nu engang! ...
Må dog lige tilføje at Valencia er planlagt til muligvis at falde for (eller omvendt) en højtstående fyr fra Procias.. du ved... skabe drama ! XD det kunne være sjovt hvis vi fik viklede de tre sammen xD
Og... så vi kan komme i gang med at tråde må du gerne lave en tråd hvis du gider... hvis ikke så kan jeg lave når jeg kommer på igen du bestemmer hvor uanset hvad XD
|
|
|
PLOTTY
Jun 29, 2011 1:24:35 GMT 1
Post by kazim on Jun 29, 2011 1:24:35 GMT 1
xD Uh kinky!
Altså jeg kan mere eller mindre lige forestille mig det drama det ville give når hun slæber sim bedste ven/hemmelige flamme med til det land hvor hendes nuværende flirt er xD Hvis der er ét enkelt ord der beskriver Kazim, så er det grådig! Og at lade hende gå videre til en anden fyr når han rent faktisk gerne vil beholde hende.. DRAMA! xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
PLOTTY
Jun 29, 2011 17:39:33 GMT 1
Post by Deleted on Jun 29, 2011 17:39:33 GMT 1
Vidunderligt!!! Hun vil nok føle en dyb irritation og nok komme op at skændes med ham.. måske endda slås! XD Vold! det elsker hun og hvis han er hård vil det bare være ekstra godt xD jeg glæder mig utrolig meget drama drama drama!!!!!!!!!!
Men ja.. en tråd?
|
|
|
PLOTTY
Jul 1, 2011 14:16:01 GMT 1
Post by kazim on Jul 1, 2011 14:16:01 GMT 1
Jo, en tråd lyder da bare herligt ^^ Men kan jeg så lokke dig til at oprette? xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
PLOTTY
Jul 1, 2011 15:09:53 GMT 1
Post by Deleted on Jul 1, 2011 15:09:53 GMT 1
Ja self ! hvor? XD og hvad med at vi siger at det er efterhånden længe siden at de har set hinanden og hun derfor opsøger ham nu hvor hun har lidt tid? XD eller omvendt
|
|