Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Mar 20, 2010 9:53:09 GMT 1
Gabriel Maloya Morningstar vender tilbage!
Endnu en gang, ser vi tegn til, at der sker meget i Procias. Rådgivernes hårde arbejde med at skulle få Amaryllis Midnightstar ind på tronen, har vist sig, at skulle være helt for gæves. Efter mindre uoverenskomster med den kongelige danser Jasper Ried Armin, har de begge valgt, at skulle søge væk fra slottet.
Dette har dog ikke varet så forfærdelig længe. Gabriel som er Elanyas sidste nulevende lyse led, har valgt, at skulle komme tilbage til slottet efter at have været væk i næsten et helt århundrede, efter den store dronnings død. Med klare løfter til at skulle leve op til det rygte og de høje forventninger som hans mor gang på gang måtte leve op til, så agter han at skulle føre landet ud af den mørke tid, som hviler så tungt over Procias.
I og med, at han er nuindsat på tronen og med sin gældende arveret igennem navn og blod, så er kroningen allerede sket. Gabriel har valgt, at skulle lægge hårdt ud allerede fra start af med store tiltag som skal opretholdes!
Deriblandt:
- Større bemanding ved grænsemurene, så mørke væsner ikke vil være i stand til at komme ind!
- Samling af krigere og soldater
- Strategi og planlægning i form af angreb og forsvar
- Optræning af nye til arbejde ved hær og forsvar
- Beskyttelse ved byen, så intet sker kvinder og børn
- Mørke væsner som allerede opholder sig i Procias uden en given tilladelse af kongehuset selv, skal sendes på port
Med disse store og tydelige tiltag, så er Procias også selv ved at ruste sig op til de kommende slag og store forsøg på at skulle trække sig ud af dette levende helvede som hviler mellem disse lande, da det i den grad ikke vil være noget som vil gavne nogen. En stærk mening fra Gabriel selv.
// I og med, at der er større bemanding ved den procianske grænsemur, så er det kun blevet mere besværligt for mørke væsner at komme ind, da det næsten er blevet umuligt. Samt at dem som allerede findes i Procias uden en gyldig tilladelse fra Gabriel selv, skal forvente sig, at de bliver smidt på port så snart, at han ved, at de er der. Dem som ønsker, at blive en del af hæren - enten som soldat, hærfører eller lignende, skal kontakte mig via PM. Er noget uklart i denne besked, så send mig en PM; så forklarer jeg det lidt nærmere.
~ Malania