|
Post by michael on Nov 3, 2009 0:02:41 GMT 1
Michael stod og så ud over slagmarken, der var stille, kun en stille brise kom forbi, han satte sig ned og sukkede, det var nat og klokken var ca 2, han havde en sort skjorte, et par sorte bukser og sorte sko på, hans øjne lyste op på den ellers mørke slagmark, han rejste sig og gik videre, han gik med sit sværd på ryggen, det var nemmere end hvor han normalt havde det, nemlig på siden, han gik og tænkte over at få sig et nyt sværd
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2009 0:09:27 GMT 1
Darkien vandrede stille over slagmarken, han kunne negang havdde endt her... hans tanker snorede om dette, mest fordi han ikke var særlig god til at bruge noget der var længre end hans ben... han vandrede stille over slagmarken og nød den smule fred han havde med vinden om sig, der vel vel intet bedre? medmindre man var mere fredelig anlagt...
|
|
|
Post by michael on Nov 3, 2009 0:54:46 GMT 1
han stoppede op da han kunne se en ligefremme, han gik bare tættere og stoppede op da han så og duftede det var en anden vampyr, han stod stille og så bare på den anden vampyr med sine sorte øjne med hvid purpil, de nærmest lyste op
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2009 10:08:37 GMT 1
Darkien gik stille og roligt hend mod en vampyr han havde set, det var lang tid siden han havde snakket med en af sin egen art... han gik hend og stillede sig forand denne vampyr, " godaften, hvad bringer dem til slagmarken?" spurte han venligt, han kunne vel lige så godt holde rentbord med sine egne arts fæller
|
|
|
Post by michael on Nov 3, 2009 11:46:47 GMT 1
"min fortid... ro og fred" sagde han og så på den anden vampyr "og dem?" spurgte han høfligt da det var hvad han havde lært, han så rundt og slappede af igen da den vampyr var stille og rolig, næsten som ham selv
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2009 17:32:42 GMT 1
Darkien studerede den anden vampyr med øjnene, han var meget fredelig... " jeg er bare op gå tur.. hvad mener de med deres fortid?" spurte han nysgerigt, det kunne vel ikke være sådan at han måske kunne få lidt mere at vide? der var jo en finmulighed, igså ville han jo også lære den anden vampyre bedre at kende... meget bedre...
|
|
|
Post by michael on Nov 5, 2009 14:39:57 GMT 1
"det er bare hvad der sket... og hvad jeg kan gøre... og alt sådan noget... mest det med min onkel" sagd ehan og så bare rundt "hvorfor gå en tur her ude? i ingenting" spurgte han med et skævt smil
|
|