|
Post by theis01 on Mar 30, 2011 19:34:36 GMT 1
Hey jeg har i min historie skrevet om en organisation som benytter sig primært af mørkmagi af alle slags til at opnå deres mål, her iblandt at de skabte Alexander som det han er. Og nu søger jeg bare nogle som vil sætte den gruppe i spil. ikke kun til at jagte Alexander, men også til at prøve at gribe magten i Imandra og Dvasias, som egentlig hele tiden har været deres eget mål.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 30, 2011 23:37:06 GMT 1
jeg vil blive nødt til at kommentere lidt på det her plot.
Mine kommentarer er som sådan blot at du kan slå dig løs med diverse anarkistiske grupper i Dvasias og gøre hvad du vil, men når du kommer til Imandra, er hele din figur og dit plot her bygget op omkring de samme grundprincipper som et igangværende plot her på siden, og de skaber en hvis konflikt, da det ene plot simpelthen ikke kan give mening så længe der andet eksisterer.
Derfor vil jeg pænt anmode om at plots angående forsøg på at tage magten fra Imandra overlades til rebellerne i landet og helst undgår større indflydelse udefra, hvis det endelig skulel komme så vidt at nogen skulle få en ide, er de dog velkomne til at kontakte mig omkring det, men lige umiddelbart vil jeg så langt som til at sige at større plots i Imandra ikke kan lade sig gøre i øjeblikket, grundet landets meget nylige renoveringer og ændringer, for slet ikke at tale om det rimeligt store nuværende plot.
På forhånd tak.
|
|
|
Post by theis01 on Apr 1, 2011 11:00:32 GMT 1
Selvfølgelig Men nu var ideen bare mere at skabe et plot som ville inddrage flere spillere end bare min char, og så den gruppe. For min char er jo ikke en del af gruppen, selvom han er blevet skabt af dem.
|
|