Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Mar 27, 2011 12:22:32 GMT 1
Efter at den nye leder for Warlocks er kommet på plads, så er hun virkelig, virkelig træt af, at skulle se at de ligger vampyrerne underdanig når det kommer til hvem som er den mest frygtede af slagsen Den kære Malisha her, har indgået et partnerskab med Konstantin, hvorpå at alle Warlocks skal arkiveres - Ikke bare renracede, men også varyler og Holy Grails skal igennem denne arkivering. For ikke at glemme, at der arrangeres en lille test for at skille de svage fra de stærke - Denne skal afholdes med enten Malisha eller Konstantin til stede ;D Kom og vær frisk!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 28, 2011 18:46:45 GMT 1
Jeg takker ydmygt for invitationen! Men.. Hvis i vil have hans opmærksomhed, må i nok komme til ham xD Og lige netop denne galning, er ikke en spøgefugl
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Mar 29, 2011 7:05:03 GMT 1
Haha xD Malisha kommer og henter ham personligt
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 29, 2011 10:00:26 GMT 1
Hun skal da være så evigt velkommen xD På eget ansvar Jamen godt så, du kan da bare oprette en tråd hvor hun har fået audiens? ^^ Glæder mig allerede, har ikke haft noget stort at bruge ham til endnu
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Mar 29, 2011 10:16:56 GMT 1
Så er det jo godt, at hun ikke er nogen bangebuks Det lyder rigtig godt ^^ Jeg opretter som noget af det første, når jeg engang kommer fra skole (: Så må jeg jo sparke Inkarno lidt igang
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 29, 2011 10:31:34 GMT 1
Ja det skal da nok blive sjovt Så svarer jeg når jeg selv komemr fra skole
|
|
|
Post by pacman on Jul 1, 2011 15:17:05 GMT 1
Få Seth ud af fængsel fra den lyse side og han skal nok være der for at se hvem sin efterkommer er xD
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Jul 10, 2011 10:05:51 GMT 1
Haha xD Hvorfor skulle hun da lukke ham ud? Er han fanget, så er han en vatnisse i hendes øjne xD
|
|
|
Post by pacman on Jul 10, 2011 17:14:52 GMT 1
Han er faktisk kommet ud xD.. Og den gammel vatnisse kan ganske meget mere end hun tror så xD
|
|
|
Post by marrow on Aug 17, 2011 8:47:34 GMT 1
Du kommer bare forbi Marrows Mansion hvis du vil have fadt i ham. Du skal bare ikke regne med at det bliver nemt
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Aug 17, 2011 8:49:57 GMT 1
Gud nåde trøste den mand hvis han ikke følger sin egen leder
|
|
|
Post by marrow on Aug 17, 2011 8:52:33 GMT 1
Han følger ikke hvem som helst og da han er fra Imandra, kender han ikke noget til Hans egen leder. Så frem han ved, er den "eneste" leder han har Kongen af imandra så hun skal kunne bevise at hun er hans leder, ellers ser han hende bare som en eller anden tøs som tror hun er noget.
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Aug 17, 2011 8:54:12 GMT 1
Selv kongen af Imandra skal igennem lortet
|
|
|
Post by marrow on Aug 17, 2011 8:55:36 GMT 1
True. Men det er jo ikke ens betydende med at Marrow, har hørt om det. Og Hvis ikke at han var gået med til det, så skulle han ikke
|
|
Warlock
876
|
Post by Malisha Pamariaz M. Acheron on Aug 17, 2011 9:09:17 GMT 1
Om Malisha så skal hente ham personligt, så er det noget som hun gør Hun vil have alle Warlocks igennem den test - Hun har selv været igennem det xD Og det bliver sgu ikke mildt hvis hun skal tage sagen i egne hænder
|
|