|
Post by isabella on Feb 21, 2011 20:58:21 GMT 1
Tak Pierce Jeg laver hende måske til en varyl, en blanding af et menneske og en sensuel dæmon. Hvor mange led i en dæmons stamtræ ville I sige skal være "rene", før han eller hun er fuldblods? Fx, skal det kun være forældrene der er 100% dæmoner eller også bedsteforældrene?
|
|
|
Post by pierce on Feb 21, 2011 21:02:47 GMT 1
Så lidt da ;D Altså, vil mene at så længe forældrene er dæmoner, så er barnet en fuldblodsrace ;D Men på den anden side, hvis forældrene så også er fuldblodsdæmoner, så skal deres forældre jo også være af dæmoner, hvis du kan følge mig? O.o xD
|
|
Vampyr
484
|
Post by Marius Amalani Darcy on Feb 21, 2011 21:07:54 GMT 1
Skal barnet være varyl og med blandingen menneske og sensuel dæmon, så er forældrene en af hver ;D
|
|
|
Post by isabella on Feb 21, 2011 21:09:33 GMT 1
Jah, jeg kan godt se hvad du mener - men det er også helt ok, det var egentlig også bare med hensyn til... arj, ligemeget, jeg kan godt mærke der ikke er nogen måde jeg kan forklare det her på uden at skabe totalt forvirring. xD Jeg forstår, hvad du mener og tager det i betragtning ;D Er det Ilosonic, du har?
|
|
|
Post by pierce on Feb 21, 2011 21:12:36 GMT 1
Det lyder helt fint Isabella xD Hvis der er noget, så må du jo sige til ;D
Jep, det er Ilosonic i egen høje person xD Men bare lige så du ved det; nok er han greve af Procias (det gode land), men han er ren dvasianer xD
|
|
|
Post by isabella on Feb 21, 2011 21:19:27 GMT 1
Ja, det kan jeg godt fornemme, at han er. ;D Men det er fint, for Isabella bliver heller ikke noget englebarn. xD Jeg tænkte lidt på - hvis jeg må lave en relation til Ilosonic - kunne det så ikke være oplagt at det var noget søskende/halvsøskende-noget med alle de kvinder, hans far har haft?
|
|
|
Post by pierce on Feb 21, 2011 21:25:07 GMT 1
Awesome xD
Selvfølgelig må du det! ;D Og så skal det nok være noget halvsøskende ja - lyder som en god idé! ;D
|
|
|
Post by isabella on Feb 21, 2011 21:29:45 GMT 1
Wuhu ;D
Bor Ilosonic lige pt. på Carino Fattoria? Og - bare lige for at være sikker, hvad skete der med hans to brødre? ^^ (man må jo lave lidt research xD)
|
|
|
Post by pierce on Feb 21, 2011 21:33:08 GMT 1
Jep han bor på Carino Fattoria ;D Men hvis hun skal være hans havlsøster, skal du nok lave lidt op i varylracerne, for hans far var oprindeligt animagus, og så skal hun have dæmonsiden fra hendes mor ;D Ilosonic selv er født animagus men er blevet besat af en dæmon, hvor han senere hen er blevet fuldblods - kan du læse i hans fortid hvis det er, det er næsten for langt at forklare xD Altså, den ene bror, ved jeg ikke.. Han er ikke i spil.. Men Marius er hans anden bror, som var den forhenværende greve, indtil Ilosonic - som er den førstefødte - kom frem med sin fødselsattest og gjorde krav på titlen, hvor Marius nu er i fængsel i Procias' fangekælder og han overlever nok ikke ^^" xD
|
|
|
Post by isabella on Feb 21, 2011 21:43:49 GMT 1
Ok, er i fuld gang med at skrive ;D Marius bliver dermed også hendes halvbror nu.. Det passer vel egentlig også meget godt at hun skulle have dæmonsiden fra sin mor - som jeg forstår på beskrivelsen af Ilosonics far har han været rimelig kvindeglad, så han kunne vel godt have haft et forhold til en sensuel dæmon-kvinde på et tidspunkt?
|
|
|
Post by pierce on Feb 21, 2011 21:51:43 GMT 1
Ja det gør Marius jo højst sandsynligt også så O.o xD
Jo det kunne han skam sagtens xD Så det er helt fint! ;D Du må jo holde mig underettet, hvis der er mere du vil vide ;D
|
|
|
Post by isabella on Feb 21, 2011 21:57:53 GMT 1
Jeg havde noget i tankerne med at Isabellas mor er død, men har fortalt hende et eller andet om hendes far - så Isabella opsøger sin far, erfarer han er død, men møder så Ilosonic i stedet.. Og så ved jeg ikke rigtig, fordi hvis jeg var Ilosonic ville jeg nok være meget skeptisk overfor en eller anden fremmed pige, der pludselig dukkede op og påstod, hun var hans søster. o.O Så måske skulle der være en måde, hun kunne bevise sin relation til ham på, muligvis en genstand - en medaljon, en ring, noget i den stil? Hvad synes du om dét? ;D
|
|
|
Post by pierce on Feb 21, 2011 22:17:34 GMT 1
Synes det lyder som en rigtig god idé! ;D
Tja.. Sonic vil nok ikke være den sværeste at overbevise, fordi han har stået i selvsamme situation, men jo, han vil nok være lidt skeptisk til at starte med xD Men hvis hun har arvet noget fra sin far - som hendes mor måske har givet hende - muligvis en medaljon, ring eller noget lignende med familien Darcys symbol på, så kan hun godt overbevise ham ;D
|
|
|
Post by isabella on Feb 21, 2011 22:24:06 GMT 1
Ok, det er super! Så er det vist ikke andet at sige end at vi skrives ved på et tidspunkt - når jeg har lavet min karakter færdig og ført hende til Carino Fattoria ^^ så må vi jo se hvad der sker ;D
|
|
|
Post by pierce on Feb 21, 2011 22:56:16 GMT 1
Nemlig! ;D
|
|