|
Post by isabella on Feb 21, 2011 18:38:32 GMT 1
Hej alle! Jeg er ny på LLD og meget spændt på at komme i gang. Jeg sidder lige nu og arbejder på min karakter, men kunne faktisk rigtig godt tænke mig at hun havde nogle familierelationer af en eller anden art... så tænkte lige at jeg ville høre, om nogle var interesseret i enten at kæde hende sammen med en allerede eksisterende karakter eller lave en ny sammen med mig? Jeg ved endnu ikke præcis, hvordan hun er som person, hvad hun laver, hvor hun kommer fra, hvad hendes historie er etc. - men måske du har en idé? Jeg havde noget i tankerne om, hun var menneske/vampyr/dæmon og kommer fra Manjarno eller Dvasias.. Allerhelst tror jeg godt, jeg kunne tænke mig, hun havde en bror... eller en fætter eller noget lignende. Men alle henvendelser er velkomne! ;D Håber der er nogen derude som er interesserede. - Isabella
|
|
Vampyr
484
|
Post by Marius Amalani Darcy on Feb 21, 2011 19:00:57 GMT 1
Jamen velkommen til dig, Isabella ;D Tja, nu har jeg jo selv lidt af hvert i forum. Nok ikke så mange dæmoner, men har lidt der også, men vampyrer har jeg så en god del af efterhånden, så hvis det er det du leder efter, så kan vi sikkert godt finde en relation der ;D Elsker at finde på nye plots og idéer, så jeg er selv åben for mange forslag
|
|
|
Post by isabella on Feb 21, 2011 19:38:30 GMT 1
Iih, det lyder godt! Hvilken karakter tænkte du på at bruge så..? Er åben for alle racer, nationaliteter osv., hvis du havde en særlig én i tankerne
|
|
Vampyr
484
|
Post by Marius Amalani Darcy on Feb 21, 2011 19:43:07 GMT 1
Det lyder da godt ;D Jeg er godt placeret i alle landene, så der skulle være lidt af hvert at finde Af vampyrer har jeg også lidt af hvert og det samme med dæmonblandinger. Jeg har enkelte renracede dæmoner Jeg har ikke direkte én speciel i tankerne. Jeg er selv åben for forslag og med på den værste ;D
|
|
|
Post by isabella on Feb 21, 2011 19:45:49 GMT 1
Ok, nice Hvad hedder dine karakterer?
|
|
Vampyr
484
|
Post by Marius Amalani Darcy on Feb 21, 2011 19:51:08 GMT 1
Det bliver jo så en lille opremsning xD
Mine vampyrer ;D Darryl Dominic Alexander Avidan Miquel Dracilien Darian
Og så mine renracede dæmoner xD Leah Ilaria
|
|
|
Post by isabella on Feb 21, 2011 19:55:13 GMT 1
Hold da op ;D Har du kun racer fra mørket?
|
|
Vampyr
484
|
Post by Marius Amalani Darcy on Feb 21, 2011 19:57:20 GMT 1
Ej, jeg tror jeg har racer lidt fra det hele ;D Har elvere, magikere, engle, varyler.. Ja, lidt af det hele ;D
|
|
|
Post by isabella on Feb 21, 2011 20:13:43 GMT 1
Wåw.. du må have travlt. ;D Men det er super! Jeg tænker lidt på, at Isabella skulle være søster eller kusine til én eller anden velhavende, en greve, baron eller et eller andet i dén retning - det behøver selvfølgelig ikke være én med titel, bare én som har en form for status... om det så er i Procias eller Dvasias. Har du et forslag?
|
|
Vampyr
484
|
Post by Marius Amalani Darcy on Feb 21, 2011 20:20:48 GMT 1
Alexander er vampyr og greve i Dvasias, så der er der muligheder for noget velhavende af den ene eller den anden slags. Darian derimod har en fod indenfor slottet i Dvasias eftersom han er spion for Jaqia - Dette er dog stadig ukendt i forum, så han vil også passe ekstra godt på sin familie og sørge for at de har det godt Ilaria flirter med greven af Procias, så der er også lidt muligheder der xD Så der skulle være lidt muligheder at gøre godt med ;D
|
|
|
Post by isabella on Feb 21, 2011 20:32:27 GMT 1
Ok, kan se der er masser af muligheder Jeg kigger mig lige lidt omkring... og skriver lige igen, når jeg tror jeg har fået en god idé ;D
|
|
|
Post by pierce on Feb 21, 2011 20:35:38 GMT 1
Velkommen til Isabella! ;D - som det første xD
Er selv glad for plots og gode ideer, så vil da gerne være med til at hjælpe dig i gang ;D Som Marius nævnte, så flirter en af hans kvinder med greven af Procias, som jeg selv er ejer af og han er dæmon, så hvis du vil have flere med i plottet er jeg da frisk! ;D
|
|
Vampyr
484
|
Post by Marius Amalani Darcy on Feb 21, 2011 20:42:35 GMT 1
Det lyder helt perfekt, Isabella ;D
"Som Marius nævnte, så flirter en af hans kvinder med greven af Procias... "- Det er ikke fordi du får det til at lyde forkert, kære Pierce <.<'' xD
|
|
|
Post by pierce on Feb 21, 2011 20:44:10 GMT 1
Nej men.. undskyld xD
Og for resten Isabella, så har jeg også andre bruger med høj status, hvis det er ;D Ved bare ikke om det er af de ønskede racer ^^"
|
|
Vampyr
484
|
Post by Marius Amalani Darcy on Feb 21, 2011 20:47:06 GMT 1
Haha xD
|
|