|
Post by warwick on Dec 8, 2010 15:41:13 GMT 1
han fulgte hende smilende hen imod porten, da de nåede til tunnelen stoppede han kort op og kiggede sig tilbage, derefter fortsatte han igennem tunnelen uden at sige noget "luk op" råbte han da de nåede til porten og den gik knirkende op, han trådte udenfor "du ved hvor jeg bor nu hvis der er noget, du skal ikke være bange for at komme og søge hjælp" sagde han og smilte til hende, porten gik ned bag dem. Han smilte til hende og rakte sin hånd ud for at give hende et håndtryk inden hun tog afsted "jeg håber da vi ses igen, Bella fra Imandra" han smilede og blinkede til hende da han sagde dette, det var mest for at huske hende at han sagde hvor hun var fra og ikke fordi hun rent faktisk var derfra
|
|
|
Post by bella on Dec 8, 2010 15:48:22 GMT 1
Bella kiggede på Warwick og fulgte med ham ud mod porten. Tunnelen førte dem ned til porten. Hun fortsatte bare, selvom han kort stoppede op. Hun kiggede mod porten da den knirkede og mørket derude kom til syne. Stjernerne kunne stadig ses på himlen, selvom den var mere grå end noget andet lige nu. Hun smilede skævt, for det var nu et smukt syn. Hun stoppede op, da de trådte ud på den anden side af porten. "Det er meget venligt af dig.. Det skal jeg huske," sagde hun og nikkede. Hvis nu der skulle opstå et problem, så kunne hun nok godt finde på at komme her. Hun så mod porten, da den gik ned bag dem igen. Hun rynkede kort på panden og kiggede så tilbage på ham. Hun ramte ham hånden og trykkede den let. I det mindste var hun ikke så kold af sin spiderace, så det kunne ligeså godt være kulden. "Det gør vi nok, Warwick fra Klippehulen," sagde hun. Mest for at sige noget lignende og for at drille ham lidt. Hun slap hans hånd, takkede endnu engang og så vendte hun om og begyndte at gå. Så snart at hun var ude af syne for Warwick, forvandlede hun sig til den lille ræv og smuttede lynhurtigt afsted og 'hjemad' mod Caleb.
//Out
|
|
|
Post by warwick on Dec 8, 2010 16:01:59 GMT 1
Warwick stod og kiggede lidt efter hende inden han forvandlede sig til varulv og gav hende et hyl med på vejen hjem af. Porten gik op igen bag ham og han smuttede ind igennem tunnelen, imens han var der inde forvandlede han sig tilbage, han var meget træt så han gik bare dirakte op til sit gemak og i seng
//out//
|
|