0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2009 16:02:27 GMT 1
Dakrien så på hende med et lille smil, han var glad for at hun ikke havde fortal om ham... "det er godt du ikke har gjort noget... selv om jeg selv er en smule skæptisk..." ikke at han trode det var en løgn... h<n havde dog stadig lyst til at slå hende ihjel... "men...... du må aldrig fortælle noget... mine metoder er hemlig... meget hemlige... så nemme at finde... så nemme at forstå... men aldrig fundet..." sgade han nærmest hypnotisret i den geniale må hans gift fungerede
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2009 20:34:10 GMT 1
Sheila kunne ikke lade være med at se en smule lettet ud, sa det så ud til at han stolede på hende ord. Hun fortrød måske en lille smule at hun havde udnyttet oplysningerne om ham, men på den anden side, han havde selv været uden om det, eftersom det var ham der havde gjort hende syg. Det var godt nok hendes skyld, at byvagten ny vidste hvordan man kendte forskel på hans bær, men så kunne han vel bare finde en anden metode, end at gå og proppe bær i munden på folk? "Jeg har ikke udnyttert min viden.." Sagde hun stille. Endnu en løgn, og alligevel så hun troværdig nok ud, selvom hendes plummerbrune øjne flakkede en smule. Ville han nu tro på hende, eller skulle hun spise flere af hans forbandede bær?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2009 20:47:42 GMT 1
Darkien studerede hende lidt med øjnende, og knep dem så sammen da hun flakkede med øjnende, *løgner... men vis du vil have det sådan..* tænkte han i sit stilel sind, som mere bare var en vulican af vrede... " det er godt..." sagde han venligt, " er du sulten?" spurte han venligt og gav et venligt smil og tog nogle bær frem, et giftigt.... tre.... almindelige... *mon det virker...* tænkte han igen stratigisk... "hvordan står det til med din sygdom?" spurte han igen lidt efter med sin venlige stemme og rækte hende bærne, mens han smilte venligt, selv med øjnende
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2009 20:56:53 GMT 1
Sheila smilede. Han åd den vidst råt.. Hun havde i forvejen utrolig svært ved at læse ham i mørket, men alligevel lød hans stemmeføring venlig, hvilket fik presset i hende til at lette betydeligt. Hun rystede stille på hovedet da han spurgte om hun var sulten. "For engangs skyld har jeg fået aftensmad.." Sagde hun med et skævt smil. Hun havde brugt de sidste penge fra dusøren må et ordenligt måltid mad tidligere på aftnen, og hun rystede endnu mere på hovedet da han rakte bærrene frem imod hende. Hun ville ikke kunne kende forskel på dem i mørket, og desuden var hun godt og grundigt færdig med hans bær. "Jeg er godt og grundigt færdig med dine bær Darkien.. Men jeg er dog kommet mig over min sygdom.." Sagde hun venlig, og undlod at tage imod bærrene.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2009 21:01:58 GMT 1
Darkien smilte skævt, "man kan vel altid få en bid ned? og med din inkomst så er alt hvad du kan spise vel nødvendigt? selvfølgelig medmindre du har løget mig op i ansigtet? om hvorvidt du har sladret" sagde han stadig venligt, men med en msule irratation, han var lidt lige glad med hvad hun syntes om bærene, det kunne hun tænke over senere... "er det forstået korrekt af mig? eller er det helt forkert?" *så... fælden er sat igang... * tænkte han skummelt og smilte vidre venligt
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2009 21:17:00 GMT 1
Sheila klappede sig stille på maven. "Der skal ikke meget til at gøre mig mæt.. Desuden var jeg heldig i aften at få et ordenligt måltid. Folk passer åbenbart ikke ligeså godt på deres værdier i Imandra.." Sagde hun stille. Hun gjorde det ikke til nogen hemmelighed at hun for det meste levede ved at lette på andre folks lommer. Dog havde hun egentlig ikke stålet noget siden hun var kommet til Imandra, men havde levet på sine lettjente penge. Hun kiggede på ham med et smulende dømmende blik. "Står De og siger at jeg lyver?" Spurgte hun, en smule koldt. Det gjorde hun egentlig, men det skulle han for alt i verden ikke finde ud af.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2009 21:22:02 GMT 1
Darkiens smil stoppede med at smile venligt og smilede istædet ondt, "ja jeg gør" sagde han irretret og tog et skridt mod Sheila "jeg er ret sikker på at du lyver, andet?" hans vrede som havde gemt sig, var kommet i udbrud over at hun ikke engang havde nogen samvittighed... hun kunna da godt lige hjælpe ham! hin viste næsten alle hans metoder... og havde enda sladret! kunne det bliver mere ondt?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2009 21:30:47 GMT 1
Sheila rystede på hovedet, og blev stående hvor hun stod, som om hun ikke havde noget at frygte, hvilket hun havde, eftersom hun havde løjet ham op i hans åbne ansigt. "Jeg lyver ikke.." Sagde hun stille. "Det kan godt være at du forgiftede mig, men som jeg har sagt før har jeg ikke noget med din dusør at gøre, og vil heller ikke have det. Den er dit problem, ikke mit. Du er sikkert selv skyld i at du har fået den.." Sagde hun tonløst og så på ham. Hun mærkede hans vrede, men gjorde intet, selvom hende hånd heletiden befandt sig i nærheden af jagtkniven, bare for en sikkerheds skyld.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2009 21:45:44 GMT 1
Darkien gik et skridt tættere på Shelia, "løgner...." sagde han toneløst, hans vrede var igen begravet, istædet tog han sin hånd om bag på rykken og lod som om han holdte på en kniv, hvilket han var vandtil.... det var noget af hans uddanelse... krops illusioner... " der er ingen grundt til at lege med din lille kniv..... jeg er uddandet til at afvæbne dig..." han gik lidt nærmere på sheila igen med et lille smil
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2009 21:57:24 GMT 1
Sheila blev stående og rystede stille på hovedet. Hun havde prøvet at lyve mange gange før med succes, og hun ville gøre det igen. "Nej.." Sagde hun stille. Hun trådte dog et skridt tilbage da det for hende så ud som om han greb en kniv på ryggen. Dette var ellers et utrolig billigt trick, men eftersom hun nærmest ikke kunne se ham, var det nemt at hoppe på. "Du kan jo prøve." Sagde hun alligevel. Han skulle ikke vinde så let, og desuden gav det hende en følelse af tryghed, at have sin kniv ved hånden. Hun lod ham komme tættere på. Hun havde jo i teorien ikke noget at frygte, hvis hun bare blev ved med at holde på at hun fortalte sandheden. Han vidste vel ikke at vagterne sikkert i dette øjeblikke var igang med at studere hans bær, som de tidligere havde fundet ude i mosen, efter hendes anvisninger.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2009 22:19:04 GMT 1
Darkien gik igen lidt tættere på, "nååh... så vi spiller stor var?" han gik igen nærmere og hævede sin hånd lidt bag rykken så det lignede at han var igang med at trække kniven, dette var en illusion han havde brugt lang tid på at mestre... med rigtige knive og om og om igen, det lå lige i håndledet for ham, han tog igen et lille skridt " kom så..." sagde han lokkende " du tør jo ikke at dræbe " forsatte han med et lille smil
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2009 22:25:08 GMT 1
Sheila blev stående hvor hun stod. Hun kunne ikke lide denne side af Darkien, når han var vred. Hendes hånd cirklede heletiden om hendes kniv, og alligevel trak hun den ikke, selvom det så utrolig meget ud som om han var igang med at trække sin. "Du vil bare ikke tro mig?" Spurge hun en smule koldt, og blev stift stående. Hun rynkede kort brynene til hans næste ord, men de fik hende dog ikke til at miste modet. Ganske vidst havde hun endnu ikke taget livet af nogen, og havde sandelig heller ikke tænkt sig det, selvom tanken om døden op til flere gange havde strejfet hende. "Jeg vil udelukkende bruge min kniv til at forsvare mig med.. Jeg ønsker ikke at dræbe dig Darkien." Sagde hun stille. Dette var mere fordi hun sikkert heller ikke var istand til det. Han var en trænet morder, og hun var.. En ung fattig pige.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2009 23:04:13 GMT 1
Darkien smilte ondt, " nej jeg vil ikek tro dig, jeg har en mindre teori om at de har sladret til vagterne, om mine metoder " sgade han vredt " jeg har allerede mødt nogle stykker som viste at mien bær var giftige" tilføjede han lidt efter, dette var en løgn, men hvor intet våger var der intet at vinde " og hvordan har de tænkt dig at dræbe mig? jeg kan dræbe dig på en million måder allerede nu..." sagde han på en blanding mellem ondt og venligt og lod som om han skulle til at gå igang med at andgribe Sheila, men stoppede efter ha havde lænet sig hurtigt frem og tilbage igen og blottede sine hugtænder i et lille ondt smil
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2009 23:10:42 GMT 1
Sheila blev stående hvor hun stod. Han skulle ikke true hende. Og blegnede hendes, ellers selvsikre smil en smule, da han fortalte at han havde mødt byvagter der kendte til hans metoder. Havde han virkelig fundet ud af det? Hendes en smule kolde smil blev dog rettet op igen, da hun kom på bedre tanker. "Personen der gav dem grund til at lave plakaterne, har vel vidst mere om Dem end De bryder dig om, og har endda også syntes at vagterne havde brug for at vide besked om dine bær." Sagde hun stille, og lukkede hånden om håndtaget på jagtkniven. "Som sagt vil jeg ikke dræbe Dem Darkien.." Sagde hun stille, og brød sig ikke om at se hans hugtænder der var blevet blottet i hans smil. Hvordan dræbte man en vampyr? Hun var ikke klar over det, men hun havde på fornemmelsen at det ville blive nyttig information, hvis han gik til angreb på hende, og hun ville blive nødt til at forsvare sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2009 23:16:44 GMT 1
Darkien smilte vidre, "hvem skulle det være? der er jo en grundt til at alle mine mord er taget som om nogle er død naturligt... " selv om dette ikke var helt sandt... han havde jo lært det i manjarno som ung... men det kunen hun ikke vide... og dem som var der har tavshedspligt... eller havde de nu det... men det kunne være lige meget lige nu, "Sheila... lad vær med at lyde som om du ved noget... vi ved begge jeg kan dræbe dig før du når at skrige... og at du har sladret ikke?" sagde han igen, men mere venligt... dette var sidste chance... han mente selv at solen var på vej op... om snart
|
|