0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 9, 2010 19:56:10 GMT 1
Det var virkelig ikke svært at se, at dette måtte være en forbistret vampyr tøs, sådan som hans hejrte hamrede var han et lokkende måltid, han ville dog ikke lade hende komme tæt hvor sulten hun end måtte være, forbistrede dyr! Hans mørke skikkelse var mere en skygge i det tætte mørke og med en afstand, han så på hende med et direkte dræbende blink. Hænderne var knyttet så fast at hans knoer var blevet vide. Han hadede virkelig hans sensuelle dæmon, det var der ingen tvivl om, ej heller selvom han var en forbandet stolt mand på alle måder ”Jeg er tydeligvis ikke den eneste.. Vampyr!” snerrede han tydeligt sammenbidt. Han var ikke i humør til at slå ihjel i aften, specielt ikke en vampyrtøs som han, han gad end ikke spilde energien! At hun så var sikker på at han flirtede, var noget som gjorde ham direkte vred! ”Som om jeg gider spilde min tid og energi på at flirte med en beskidt vampyrtøs!” han var ikke varsom med hans ord, vreden var klar og tydeligt, for pokker hvor kunne han ikke fordrage de væsner, de var virkelig intet andet end dyr set i hans øjne, det var også helst sikkert!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 10, 2010 7:15:55 GMT 1
Sunny lo stille og svare roligt, "jeg ved godt det håbløs at flirte med mig.. jeg er en af den slags piger du aldrig opnår" hun smile for sig selv, hun gad ikke hidsige sig op over hans små fornærmelser. "men slap lidt af.. du får rynker vis du hidsigere dig sådan op.. " hun så kort over sin skulder på ham, "det synd du ikke kan lig vampyr.. du ser helt sød ud når du vred" hun smile med et let drillen smile, hun så lige ud igen og tog lidt hår bag øren og forsatte sin gang hvider, hun lod en hånd glide over et træ mens hun svagt nynne og bare begyndt at forsvinde mere ind mellem buske og træerne, hun smile og var enlig tilfred med at efter lade ham vred, men selv hun vist vrede hade en grænse, hun vist enten ville vreden få tage i ham eller han bare ville forsætte med sin små fornærmelser som ikke bed på hende det mindste.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 10, 2010 19:37:15 GMT 1
Hvem ende den tøs var, så irriterede hun ham virkelig! Hans hejrte slog faste slag mod det veltrænede bryst, han rystede på hovedet. Han plejede ikke at blive vred bare sådan, hvor pokker var hans tanker henne? Hun var jo end ikke en tøs han ønskede at få, nej den tøs der lå udenf or hans rækkevide lå indenfor andres, en tanke som i sig selv måtte gøre ondt ”Ønsketænkning.. Hvorfor flirte med en hugtand som dig” hans tone var direkte spydig. Stadig var hænderne knyttet fast, han lukkede øjnene en smule forsøgte at koncentrere sig. Hans sind var ikke til at berolige, han kunne ikke lukke hende ind som han var på vej til, nu måtte han simpelthen holde op! Hans rynker måtte Jared faktisk erkende at være glad for, det gjorde ham lidt mere moden, lidt mere stor og det var ham kun en stolthed. Han rystede blot opgivende på hovede, det var håbløst at diskutere. Han så en smule efter hende, før han betragtede dolken i hans hånd. Med faste skridt strøg han op ved hendes side, og greb let omkring hendes smalle håndled ”Du glemte denne her.. Pas bedre på næste gang” hans øjne var vrede og ikke mindst intense, tonen var stadig hård og direkte kold, men slet ikke så fjendtlig som før. Jared rystede let på hovedet af hende, før han selv måtte dreje om på hælen og tage kursen i modsatte retning, med ganske rolige skridt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 11, 2010 5:32:21 GMT 1
Sunny små lo og trak vejer roligt, "fordi jeg er noget at det hottes du kommer til at se i dit liv lille djævel " sag hun roligt og stoppe med det samme da han kom op langs hendes side, hun mærke hans stramme greb om det tynde hånd led. og dolken i hånden. hun kigge på den ikke et dårlig våben, selv om hun fortrak sin svær der hjemme. hun smile drille og let lusket da han begyndt at gå, "mange tak min kære" med et ryk var hun for and ham og kysse ham lige midt på munden, men lige så hurtig stod hun på en gren højt op i træet, "en forsmag på det du går glip af" sag hun drillen og slikke sig svagt om læben med den lille spise tunge, hun hade nappe ham ganske let i læben med den lille spise hug tand men det ville stoppe med at bløde meget snart, hun smile bare og gjorde sig klar til at hoppe hvider tilbage til byen for at enten at finde lidt nat mad eller komme tilbage til slotte og hvile.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 11, 2010 5:39:19 GMT 1
Jared vendte øjne ved hendes kommentar, kontra Elanya så var hun ikke noget der interesserede ham, hun var for bleg og havde alt for spidse tænder til hans smag, slet ikke noget han så meget som ville spilde tiden på. Dolken var afleveret, endelig ville han vel få fred for alvor. Noget som så blev afkræftet da hun stoppede ham kun for at lade læberne møde hans. Det stivnede komplet, han gengældte ikke, det kom så overraskende at han næsten trak sig af ren automatik. Der var et direkte lynende glimt i hans blik ”Av” snerrede han forbandet vampyr! Han slikkede blodet af sin underlæbe og rystede blot på hovedet ”Jeg går ikke glip af noget helst, hugtand!” Han rystede irritabel på hovede, ærgede sig et sted over at han ikke havde medbragt et eller ande form for våben, snak om at ødelægge hans humør fra starten. Han vendte ryggen til hende, og gik med hastige skridt i modsatte retning, han ville af med den plage af en tøs, han ville tilbage til mansionet og se til Faith, selvom det var svært med Elanya. Tanken om hendes smil fik ham roet en smule ned. Han så end ikke over skulderen efter den anden tøs, nu håbede han da bare på at hun ville lade ham være, han kunne endnu smage forbandet vampyr!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 11, 2010 10:06:17 GMT 1
Sunny små lo, "åååh du en af de der race rene nogle.. dømmer os med det samme i har opdage hvad vi er.. suk suk " sag hun bare og så på ham, hun syntes ikke selv hun var grim eller bleg. ja lys var hendes hud men den var ikke hvid! hun stod roligt og nuller om dolkens skaft, "i dæmoner er så nemme og læse.. og noget så kedelig hvad angår jeres race.. for ikke at glemme i ikke just er nogle af de skabest knive i skuffen.. " hun kigge på det skabe blad på dolken og smile, det ville væe fint at hænge på væggen som et lille trofæ eller gemme det til en særlig lejlighed, vis der var en der hurtig skulle aflives. "hvorfor så afvisen over for en anden race kvinde.. er vi så svær at modstå eller er det jer der ikke kan se fordelen ved os" hun fnise og med let hed hoppe hun over i et andet træ lidt længer for and ham og stod igen og lege med dolken.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 12, 2010 5:31:50 GMT 1
Jared rystede endnu engang blot på hovedet ved hendes ord, hvis han blev ved med det her længe nok, ville han så blive svimmel og dejse om? Nu var han i den grad træt af at høre på hende. Han vendte sig mod hende, hans mine var fast og kølig, nu skulle han fortælle hende en ting eller to om ham, for hun dømte ham tydeligvis ligeså hurtigt som han dømte hende ”Jeg skider på om du er en dæmon eller ej.. Ser du jeg er ikke den slags mand du nok normalt omgåes.. Liderlige handkatte hele bundet” hans øjne glimtede det det kolde glimt, han var vred, og hun ville ikke lade ham være, noget som virkelig måtte pisse ham af! ”Jeg bryder mig ikke om vampyrer, jeg foragter din race, jeg foragter jeres livevis og det i gør” han rankede sig op, tog et fast skridt mod hende og lod hånden blidt søge under hendes hage for at vende hendes blik mod ham ”Det er synd du er så bleg.. og død.. Det har desværre taget den skønhed jeg er overbevist om at du engang har haft, eller ville have haft” tilføjede han med en intens hvisken. Der var noget farertruende over den, han slap hende igen, tog blot et enkelt skridt bagud ”Jeg ser intet forførende over jer, alt jeg ser er et blodtørstigt dyr” han var ærlig, trak let på skuldrene som betød det ingenting. Det var virkelig sandheden, han kunne ikke se hendes skønhed, den var skjult bag en hugtand, synd og skam men det var vel bare sådan at det måtte være.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 12, 2010 9:24:15 GMT 1
Sunny var helt roligt og så på ham, stadig bed hans ord ikke på hende hun så bare helt roligt på ham. "tja den type mænd du tror jeg rander med er helt helt forkert.. jeg har normalt kun med mænd der vil mig noget ordenlig at gøre.. desuden er der ikke så mange af dem på slotte for en simpel lille danser" hun så roligt på ham med et kølig blik, "de kan bare ikke se skønheden i et simpel blod sugen væsen.. de må virkelig være blind" hun smile bare et sødt smile, eller det så sødt ud! hun stod roligt og så på ham, "nu vel.. jeg har arbejde at gøre" hun bakke ind i mellem de mørke træer "ses smukke" sag hun drillen før hun forsvandt ind i mørket og satte kursen mod slotte //Out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 12, 2010 17:25:36 GMT 1
Jared lod hånden læbe igennem det mørke hår. Den kvinde var træls. Men et sted havde hun vel ret? Han var ligeså hurtig til at dømme som hun var? Det lignede ham ikke, han genkendte ikke sig selv, og det skræmte ham faktisk. Hans sind var forstyrret, han måtte få hans tanker på plads og det kunne han ikke før han direkte valgte at skulle konfrontere Elanya. Jared nægtede virkelig at tro alle mænd ville hende godt, hun måtte da være en forbandet naiv tøs? Han svarede hende end ikke, han rystede blot på hovedet med en mindre snrren, og så sig omkring for at sikre sig at hun var væk, han ville ikke få en grim overraskelse. Han måtte hjem, han burde ikke være her, nej han burde være i Mansionet og holde øje, give en hjælpende hånd. Han sukke tungt, før han selv satte kursen mod skovene. Han kunne vel om ikke andet tage en mindre omvej, give tankerne lidt frit leg og falde til ro, før han ville komme hjem og være tuvnget til at tage sin afstand.. For pokker han savnede den kvinde.
//Out.
|
|