Ja det er noget vrre noget hva
Guest
|
Post by Ja det er noget vrre noget hva on Aug 18, 2010 2:00:50 GMT 1
Se det her MÅTTE bare komme herind, og bare for at gøre det endnu værre. Vil jeg en dag også forklare det for dem, der ikke lige ved hvad den her joke går ud på
Da jeg lærte den kære Malania at kende, fandt jeg hurtigt ud af hun ikke var så høj. Så der gik gnom og dværg jokes i gang. Men en dag hvor hun havde været til noget, livredder eksamme af en art. Var hun dum nok til at fortælle mig, at hun var helt blå fordi hun frøs så meget. Blå + lille = Smølf! Men nu hvor hun alligevel slår mig ihjel for dette, kan jeg jo lige så godt gøre det hele LANGT værre
Nu var jeg lige så heldig, at falde over det billede her. Jeg er overbevist omkring, at det ligger i Kristiansand. Og Malania engang har boet i det:
Så jeg syntes lige, at i alle skulle havde glæden af at se hendes gamle hus. God fornøjelse, og husk ENDELIG at husk hende på hendes hus på billede. Hun skulle jo nødig glemme det
Kærlig hilsen, jeres gamle Admin Celle
|
|
Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Aug 18, 2010 8:27:30 GMT 1
Okay, jeg slår dig så meget ihjel næste gang jeg ser dig!!!! O.O''''''''' DUMME tingest!! >.<''''' xD Men dog... genialt hus oO xD
|
|