0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 23, 2010 19:58:09 GMT 1
Det var jo slet ikke fordi at mørket kunne skræmme dem på nogen måde, det var der virkelig heller ikke nogen tvivl om overhovedet. Han sendte hende et stille og et varmt smil. Han kunne virkelig ikke gøre andet, når han var sammen med hende, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om overhovedet. Han vendte blikket mod hende og skænkede hendes kind et stille og blit kys. "Det er jeg glad for at du siger.. Jeg er selv villig til at gå igennem ild og vand for dig og din sikkerhed," sagde han stiolle, og ikke mindst med en ganske rolig stemme. Han klemte roligt omkring hendes hånd og holdt hende ganske så tæt ved sig, det var end ikke noget som han ville komme det mindste udenom overhovedet. Han vendte blikket stille mod hende igen. "Så længe vi er i byen, vil de ikke kunne tage os, min kære.. Du behøver ikke frygte for mørket," sagde han stille. Han gik roligt videre, idet han stille måtte føle at græsset under dem, måtte blive til den mere grusede og nedtrampet sti. Han smilede let. Han vidste lige hvor de var på vej hen.
|
|
Engel
Urtekyndig på Castle of Light
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on Aug 23, 2010 20:27:16 GMT 1
Adeline smile meget og så mod ham, "det godt jeg har dig til at passe på mig.. du min helt" hun kysse ham på kinden og smile og nød at gå så tæt på ham, "så længe du er her.. frygter jeg intet ud over vores sikkerhed.. og i sær din sikkerhed.. jeg vil nødig se dig blive såret igen" hun klemt hans hånd blidt og lag hovedet på hans skulder, hun smile lidt mens hun mærke de gik på en sti nu. "hvor langt er vi enlige kære" spurte hun og nød sådan at gå med ham, hun trak vejer dybt og nød den friske luft og den svag duft af damon, hun smile og så på ham og nød ham sådan "du dejlig damon" sag hun og smile og var virkelige bare forelsket i ham så det næsten burte være usundt. hun hørte fugle der lette fra nogle buske og adeline holdt fast i hans hånd mens de bare gik hvider.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 24, 2010 9:59:47 GMT 1
Damon ville virkelig gøre absolut alt for at skulle beskytte hende, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om. Hun var virkelig den mest værdifulde i hans liv, og det var end ikke noget som sagde så lidt. Han havde altid haft det svært med at skulle lukke folk ind til sig, men lige denne kvinde.. hun havde virkelig været meget anderledes, det var der ingen tvivl om. Hun kunne sætte sig i hans situation, hun forstod ham og det var virkelig noget af det eneste som han havde haft noget så desperat brug for; Forståelse. En som kunne forstå ham og det havde han virkelig også fået til sidst! Han vendte blikket stille mod hende og rystede let på hovedet. "Det vigtigste for mig, er din sikkerhed, Adeline.. Alt andet er mig ligegyldigt." Hans stemme måtte virkelig være med ærlighed, for han ønskede virkelig ikke, at noget skulle ske med hende. Han lod hende lægge hovedet mod hans skulder, hvor han selv ikke kunne lade være med at smile. Blev det for sent, så tog de en nat på kroen. Han var sikker på, at Kildaria og Sky nok skulle kunne passe på sig selv for en nat. "Du er virkelig en øjesten, Adeline.. Vi er meget snart fremme.." Han kyssede ganske let og stille hendes pande, idet han førte hende over den grusede sti til de måtte nå mere ind i byen.
//Out
|
|
Engel
Urtekyndig på Castle of Light
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on Aug 24, 2010 11:07:25 GMT 1
Adeline smile og holdt hovedet på hans skulder, hun smile noget så glad mens de bare gik gennem grus stien mod byen. aldrig hade hun mødt en mand som damon, så ærlige og så sød og ikke mindste forståenden. de forstod hinanden og det betød virkelig meget for hende, at de kunne forstå hinanden på den måde som blinde, begge vist at de intet kunne se. hun smile og rødme ved kysse på sin panden og hans søde ord, hun nusse hans hånd som hun holdt blidt om og lukke bare øjne og smile glad, "det lyder godt" sag hun stille da han sag de snart var der, og glæde sig til at komme i sikkerhed inde i byen og at få noget at spise ville være noget så rat. vis det virkelig blev så sent måtte de jo sove på kroen men sky kunne nok sammen med kildaria tage en nat alene det var hun helt sikker på, hun smile og nynne lidt så der ikke blev for stille mellem dem mens de nærme sig byen og sikkerheden. //Out
|
|