0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2010 10:20:49 GMT 1
Icthan så roligt på hende med et lille smil "jeg vil forme en gruppe af mørkevæsner med et særlig had til lyset som skal være med til at sikre sig mørkets sejre forstå jeg er træt af at mørket skal leve i glemsel især når vi er så mange meget mere egnet til at herske jeg ønsker ikke tronen jeg ønsker blot at lyset må forsvinde " sagde han helt roligt dog med et koldt og hadefuldt blik hver gang han nævnte lyset. Icthan havde altid følt et had til lyset og de seneste mange år af hans liv havde kun drejet sig om en ting at skaffe sig evnerne til at besejre lyset "du skal få magt og alt det blod du kan drikke fra lysets tabere " sagde han roligt og var kun interesseret i hendes nyfunde styrke og så hendes mørke kræfter resten var ham lige meget og hun ville have køteren på sig eller ej var ikke hans område.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2010 11:50:11 GMT 1
hun så på ham og læne sig lidt tilbage, "jeg ønsker ikke magt men blodet tiltaler mig en smule.. men jeg syntes ikke rigtig det nok til jeg ville bruge min energi på at hjælpe dig.. hvad kan jeg få i steden for magt" hun var noget krævende nu men han skræmt hende ikke spor, hun så på kiba og hvæse "hent" kiba løb af sted mellem træren, natalie hade fået ham til at fange et dyr til hende, det var typisk en hare han fange til hende hun tog blod fra, hun så på ham og gabt svagt og kede sig sådan, han var ikke rigtig så spænde som sidste gang, men det var nok fordi hun ikke var djine mere, hun hade stadig sin visdoms tænder i en hals kæde om halsen men de var ikke rigtig til nogle nytte mere.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2010 11:59:50 GMT 1
HAn grinte lidt nu og så på hende "jeg tror mange ting har ændret sig siden vores sidste møde men jeg forsikre dig om at magten ikke er lige så sød som den hævn der vil komme alt for længe har lyset overtaget os men nu er det på tide at gå til modangreb og prøv at forestilel dig at drikke en engels blod hvor det ovenikøbbet er en af de sidste som eksistere af den race " sagde han roligt og engle var jo nærmest et symbol på lyset og en delikatesse for vampyrer det vidste han han havde studeret vampyrer meget længe og var derfor ved at blive en slags ekspert indenfor de grene. Icthan så roligt på hende og mærkede han ikke længere havde den effekt på hende og det var for ham lige meget om han skræmte hende eller ej dette her var meget mere end et møde af personlig interesse
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2010 12:22:04 GMT 1
"jeg har smagt engle blod.. og det muligt det smagt godt men stadig ikke noget der til taler mig.. lige nu går jeg kun efter at finde den perfekte vampyr til at få avle nogle små blod suger.. jo flere vampyr jo beder.. så stadig til taler det mig ikke rigtig" hun så på ham med et koldt blik, snart kom kiba tilbage med en hare i munden, "god dreng" mumle hun og klappe ham på hovede og tog haren i halsen hvor hun satte de syle spise tænder ned i dens nakke og tømte den for blod, da hun var færdig med den kast hun den til kiba der begyndt at æde af den, "selvfølegi kan vampyr unger jo vente og så kan jeg jo nyde et andet mørkt væsens selvskabe i steden for" hun så koldt på ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2010 14:12:40 GMT 1
han saa bare paa hende med et lettere ligegyldigt blik "hmm hvis du vil havde børn hvorfor så ikke lade dem vokse op i en verden hvor de er overlegne hør det er fint nok at du vil skabe en familie men stadig lad dem vokse op i mørket og gør det hele til et bedre sted tænk på alle de jægere der ville elske at lege med små vampyr unger" sagde han stille med et lille smil . Icthan var rolig som klippen lige nu han var ligeglad med alle andre end sig selv faktisk men hvis det var det der virkede for at få hende til at slutte sig til mørkets side normalt ville han være ligeglad men mørket havde brug for sønner og døtre i disse tider.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2010 14:20:00 GMT 1
hun begyndt at grine koldt, "jeg doven jeg gider ikke arbejde for at mørket skal frem i live.. og helt ærlig mig og børn er en dårlig blanding" hun rejste sig fra stene og rette på nederdelen og skjorten, "som om jeg gider hjælpe dig med noget du kan sådan set rande mig og klare det selv " hun vente ryggen til ham "ses du gamle" hun begyndt roligt at gå med hænderne bag på ryggen hvor hun gav ham fingeren, hun smile bare koldt mens kiba lunte efter hende med blod om kød rester om munden, hun gad ham ikke han var kedelig virkelig ikke dem samme i hendes øjne, så hvorfor skulle hun dog hjælpe ham med en dyt hun gik hvider og satte bare kursen mod grotten hvor ulve flokken vente på deres leder kom tilbage som var kiba.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2010 15:42:15 GMT 1
han begyndte nu at grine koldt og ondskabsfuldt " saa du tror du bare kan vende mig ryggen jeg der nærmest skabte dig jeg husker stadig dit søde blik da jeg voldtog dig hmm men hvad siger du til at hjælpe mig ellers tager jeg dine nye tænder og og din lille køters " sagde han bare og ville ikke finde sig i mere fra sådan en lille indbildsk blodsuger som hende. Icthan havde både prøvet den lille smule venlighed han kunne mønstre og så havde han mest af alt prøvet den mere diplomatisk vej men det var ikke godt nok så nu måtte han jo bevise han var seriøs hun skulle ikke tro at hun bare kunne ignorer ham det ville han ikke finde sig i
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2010 15:54:18 GMT 1
kiba knurre af ham, og natalie så bare på ham. "det der skræmmer mig ikke.. kan stadig ikke se en grund til at hjælpe en kraft idiot som dig" hun vente siden til ham og lag armen over kors under bryst, der var vokse en smule. kiba stod ved hendes side og knurre agressivt, "jeg kunne jo hjælpe dig vis du spørger rigtig pænt.. og bruger mig igen lige som den gang.. lige som det du hade tænkt dig den gang.. det er det eneste bud jeg vil komme med.. ellers må du klare dig selv lige som alle andre væser må i denne verden" hun ville ikke give andre muligheder det var enten det her hun forslog eller han måtte finde andre væsner til din gruppe hun hade beder ting at tage sig til.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2010 16:27:49 GMT 1
han gik nu helt hen til hende og tog hårdt fat om hendes arm "du gør bare hvad jeg siger ellers skal jeg nok give dig en omgang du aldrig vil glemme " sagde han roligt og trak hende helt tæt indtil sig han trak også den kniv han brugte til ofringer og placerede den ved hendes smukke dejlige kavaler gang "jeg vil foreslå at du får det lille kræ væk " sagde han stille nærmest hviskende i hendes øre hvis hun ville bruges som dengang så skulle han nok bruge hende som dengang han huskede tydeligt voldtægten af hende og ja det ville han med glæde gøre igen nu især hvor hendes bryster var vokset han kunne godt lide piger med en stor barm og han måtte indrømme at det ville tænde ham at straffe en lille flabet pige som hende med en hård brutal omgang sex.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2010 16:40:59 GMT 1
hun så blot koldt på ham og var ikke bange, han kunne bare bruge hende hun ville nyde det nu ind hun ville den gang, kiba knurre af ham ind til natalie knipse "kiba hjem nu!" sag hun koldt kiba pev men løb så, hun så roligt på ham og fjerne kniven fra sin kavaler gang. "jeg sætter pris på du ikke peger med den skabt kniv tak" sag hun koldt og lod pege fingeren køre over hans kind og efter lod et rødt mærke efter hendes negl og det kunne se ud som der kom lidt blod også, hun kigge på sin finger og slikke blodet af der sad der på, hun så koldt på ham og stod roligt og hade den anden hånd på sit lår.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2010 16:51:45 GMT 1
Han smilte koldt til hende og satte sig ned på stenen "dans for mig mens du smider dit tøj " beordrede han hende nu til mens han så strengt på hende jo han ville give hende alt det hun ville kunne klare af hans lem og hvem vidste måske skulle hendes job blive at være hans personlige lille sexslave et job der bestemt var brug for hos ham da han som necromancer satte kvinder meget højt. Icthan så roligt på hende og det var bestemt ikke lige så sjovt som den gang men dog ville han da i det mindste få noget ud af det og hvis det var det der skulle til før at han kunne overbevise hende om at hun skulle komme med ham og støtte mørket så var det en ting han med glæde ville gøre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2010 17:03:17 GMT 1
hun så koldt på ham, og med et blik der mest hade lyst til at slog ham ihjel. men hun starte med at knappe skjorten op stille og roligt og gade ikke skynde sig, hun gjorde det i sit tempo. hun fik smidt skjorten i hovedet af ham mens hun roligt danse mens hun knappe nederdel op og fik den smidt så hun kun hade trusser og en sort bh på, hun fik dog også dem af og stod til sidste nøgen og kun iført de flade sko på, hun danse roligt for and ham og rørte roligt ved sig selv og var ikke bange eller ked af det, hun så faktisk frem til han ville rør hende igen dog var det frivilligt hun lod ham rør hende igen men denne gang var det jo ikke tvang han gjorde det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2010 18:03:29 GMT 1
Icthan så nydende på det hun gjorde og rakte roligt sin hånd ud og lod den blidt røre ved hendes bryster mens han smilte "du er ligeså smuk som sidste gang vi mødtes " sagde han koldt og mens den ene hånd gramsede på hendes bryst førte han den anden op af hendes lår på direkte vej imod hendes underliv. Icthan så op imod hende og begyndte at føle sige mere og mere liderlig der var gået mange måneder siden han sidst havde følt en kvindes varme og krop omkring sit lem og hans længsler skulle nu snart bryde ud han bukkede sig ned ved hende og begyndte roligt at kysse hende op af låret med kyse der ville mødes med hans hånd som allerede var begyndt at massere hendes smukke klit og skamlæber *hmm hun er smuk trods alt og jeg tror stadig jeg kan bruge hende * skød en tanke gennem ham før han lod sine klæber omslutte sig hendes klitoris med et blidt kys.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2010 18:22:20 GMT 1
Natalie så på ham og danse stadig mens han gramse på hendes blød bryst, hun var jo ikke varme i kroppen mere, den var kold lige som et lig. hun mærke hans hånd der kørte mod hendes skød og stoppe med at danse og så på ham og var selv liderlig da hun ikke hade fået noget selv i meget lang tid, hun smile koldt og så på ham med et dræben blik. " jeg vil nu sig jeg er bleven kønner siden sidste og simre kommer du ikke lagt med" hun så på ham og sukke da han kysse hendes skød, hun så på ham og stilte sig roligt helt tæt på ham og lag hænderne på hans skulder hvor hendes negle holdt godt fat i ham, ikke hun var bange for han ville smutte fra hende eller noget hun ville bare være sikker på han blev hvor han var.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 22, 2010 10:29:31 GMT 1
Icthan lod sine hænder omfavne hendes balder og trak hende helt tæt mens han lod sin tunge glide ud på hende smukke skød han slikkede roligt op af skamlæberne og videre på klitten mens han han spredte hende balder helt ud og lod sine fingre presse dels imod hende anus og til dels imod undersiden af hendes skød. Icthan slikkede alt han kunne og syntes hvis alt skulle komme til at hun smagte dejligt selvom det ikke helt var det samme som sidste gang de havde været sammen det var så meget mere brutalt. Icthan så op imod hende nu "mørket er bare smukkere end lyset " det var det eneste han kunne svare til hende og så var det også det eneste han ville svare til hende.
|
|