0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2010 19:34:48 GMT 1
Mørket lå tæt og den sorte sø var lige så uhyggelig som altid, i sær i fuld månens lys, dog kunne man høre råb i skoven. en mand var flygte fra sin henrettelse og søgt til flugt ved søen. folk ledt efter ham og hunde var efter ham, manden var løben til søen og prøve at finde på en ud vej, natalie tråde frem fra et træ og så på ham, hendes ny hår farve og nu korter hår der kun gik til rykken og krølle gjorde hun var svær at kende, hun hade en hvid skjorte på og en tæt siden sort nederdel og flade sort sko på, hun smile bare sødt "jeg gør dig ingen ting.. jeg vil hjælpe dig" hun kom hen til ham og lag armen om ham, manden ryst og var tydelig vis bange, natalie nusse ham i nakken før hun holdt hårdt fat i hans kort hår og bed sig fast i hans nakke, hun nød blodet løbe ned i halsen og sukke dybt, da hun hørte hunden der var for tæt på slap hun ham så han faldt i søen, hun slikke sig om munden og gik væk fra søen og satte sig på en stor sten mellem træerne hvor kiba vente, hun nusse kiba og ville se hvad der skete når de fandt den halv i live mand da hun ikke hade nåde a drikke så meget af hans blod.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2010 19:46:05 GMT 1
Icthan Ilhujab Kom nu gående ned mod søen og fulgte hundenes gøen og lugtesans med et lilel smil under hans sorte bøddel kutte. Icthan var sjældent en mand der smilte varmt eller noget dog havde han lige nu et smil på sine læber og han grinte lidt mens hans stemme nu sagde ganske højt "bare flygt jeg finder dig og så skal din straf nok komme som fortjent " lød hans stemme koldt udover søen og Icthan havde arbejdet længe som bøddel og var efter hånden kendt som en koldblodig satan som ikke var bleg for at at trække henrettelsen ud med tortur dog var han stadig så venlig at han spurgte hvad de vilel foretrække hurtigt eller langsomt. Icthan havde også fundet ud af via hans erfaringer at folk der troede de kunne blive reddet eller benådet eller endda var uskyldige ville som regel vælge langsomt og viste det sig de var uskyldig så var det jo bare sådan Icthans job var ikke at dømme men at henrette. Han nærmede sig mere og mere søen og fik nogle af sine tjenere til at dukke frem fra det mørke vand hvor gud ved hvor mange sjæle er gået tabt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2010 19:53:52 GMT 1
Natalie fik et koldt blik da hun hørte en vel kendt stemme, "jeg vist han ville dukke op.. den slang" hvæse hun og kiba så lidt bange på hende men knurre svagt ind til hun tysse på ham, manden var komme op af søen og slæbt sig hen langs jorden, og ryste i skræk og smerte over hendes bid hvor blodet stadig flød ud, "det synd så meget godt blod skal gå til spilde" sukke hun og var stadig små sulten, hendes is blå øjne skinde i måne lyste men træerne dække dem nok til de ikke var nemme at se fra søen, hun nusse kiba om bag ørte og så hans håndlanger stige op af søen og vare rolig, han skræmt hende ikke mere ikke efter hun var bleven til den ny natalie der blot hunger efter blod, hun boede i en hule ikke langt væk fra søen sammen med andre ulver efter hun hade slagt deres leder, og kiba hade over tage flokken hun kunne nu skimte ham mellem træerne, manden hade lagt sig på ryggen og gispe og smile han begyndt at grine da han kunne mærke han begyndt at blive træt, blod tabe ville dræbe ham vis ikke icthan nået først. manden lukke øjne og man kunne tydelig se bide mærkerne i hans hals.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2010 20:05:27 GMT 1
Icthan vandrede hen imod manden og trak nu sit våben "de gjorde et godt forsøg på at gemme dem men jeg vil dræbe dem nu " sagde han stille og så ned på ham og fik øje på bide mærkende han kunne ikke lade være med at grine næsten og så sig rundt omkring før han tog sit våben og kort og kontant knuste hans hoved skallen på den stakkels mand. Icthan så blodet og rester fra hjernemassen der sad på hans våben "og hvem er de som der gemmer dem i mørket " spurgte han roligt og kunne regne ud han ikke var alene da mandens mærker ikke kunne være særlig gamle da Icthan ville havde fundet ud af det det ville han havde kunne se for halsen var trods alt blottet før en halshugning Icthan vidste han måske havde snydt de kære landsbybeboere for en underholdende henrettelse men det var intet han kunne tage sig af hans job var nu fuldført snart ville han trække sig tilbage og drikke et glas vin og hvem vidste måske finde noget sjovt at lave såsom tortur eller necromancer ritualer på uvidende ofre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2010 20:11:21 GMT 1
Natalie sad blot og så på det hele med kolde rolig øjne, "nu skuffer du mig Icthan.. glemt mig allerred" sag natalie koldt og roligt, "det da ellers kun få måneder siden du sidste så mig" hun rejste sig op, kiba knurre og var ikke tryg ved det, natalie tråde roligt frem mellem træerne og stod op af træet med en arme under bryste, "er man bleven gammel siden man husker så dårligt.. vi hade da en sjov men kort tid i skoven" hun smile koldt og viste roligt sin hug tænder selv om hun godt vist det ikke ville skræmme ham, eller på virke ham at se hende på nogle måder vis altså han kunne huske hende, hun stod roligt op af træet og hade fået mere sul på kroppen siden sidst efter som hun begyndt at få det mad hun skulle have, "træt af mig allerred.. jeg har ellers ænder mig en smule" hun smile koldt og så helt roligt på ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2010 20:18:32 GMT 1
"hmm jaså det siger mig ellers ingen ting de kunne måske være mere specifik med denne hændelse som de taler om " sagde han helt roligt og stod bare helt rolig og så på hende der var noget bekendt ved hende og den køter der var ved hende. Icthan brød sig ikke om at nogen prøvede at fornærme ham dog var de ikke noget han viste og stod helt roligt mens hans små tjenere begyndte at kravle op på land fra søens ellers så dejligt mørke vand. Icthan stod bare og studerede hende og prøvede skam en lille smule at se om han kunne komme i tanke om hvem denne kvinde mon var. Icthan så mange ansigter på sine mange rejser og måske hvis han blev vist hendes ansigts udtryk fra den gang så ville han kunne huske hende for hvis hun ikke var ham så interessant at han kunne huske hende så måtte hun jo være en der havde oplevet hans lidt værre side for slet ikek at sige at hun måtte havde mødt ham når han slog sig lidt løs
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2010 20:26:06 GMT 1
"de er mind santen blev glemsom.. ikke kiba" ulven knurre og puste sig godt op, hun så på ham med de kolde øjne "sikke hurtige de glemmer en tidligere slave.. det var synd jeg ikke nåde at opfylde flere ønsker for dem.. men hvad du må jo leve uden" hun rette sig op og så på ham og holdt de kolde øjne, "de fik mig ellers til at danse nøgen rundt for dem.. klamme kold dyr" hvæse hun og stod og kratte lidt i træet med de skabe negle, hun vist ude mærket godt hun ikke ville kunne slog ham, eller rør ham med ord så hun hade ikke rigtig nogle muligheder for hævne just, men hvad mund ikke det kunne føre til, selv om det sikkert kunne ende i et meget grimt syn eller måske ikke det måtte tiden vise for hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2010 20:42:24 GMT 1
Icthan så roligt på hende med et stille smil nu og smed sin bøddel kutte og og så på hende "arh nu husker jeg dem helt tydeligt " sagde han stille og gik lidt tættere på hende og frygt for hende var bestemt ikek noget Icthan gjorde sig i for helt ærligt hvad skulle han frygte nok var hun blevet til en vampyr med store styrke for øgning men det var ikke rigtigt noget at bekymre sig om dette sted havde masser af døde der ville kan tage kampen for ham hvis det skulle komme dertil. Icthan så roligt på hende "og hvordan går det så med dem jeg kan se de har skiftet deres ellers så flottet tænder ud Træt af dem jeg gav dem" sagde han koldt og kynisk og ville hun angribe ham måtte hun jo tage chancen dog var Icthan klar flere og flere døde travlede op af søens mørke vand døde som Icthan havde Henrettet ham selv og dumpet der for sjovs skyld og så fordi det var omkring hans egen bolig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2010 20:50:31 GMT 1
hun rulle med øjne og så på ham, "nå nu husker man pluslige" hun så roligt på ham og stod blot roligt da han kom nærmer, kiba knurre men Natalie knipse og kiba blev stille. men holdt øje med dem, "går skam udmærket.. dog.. keder jeg mig så skrækkelig" hun så koldt op på ham, han var stadig højer ind hende og det var noget der ikke ænder sig, "og de ser lige så forbandet ond og kold ud som altid" det hun sag skulle tages som smigr fra hendes sider af, hun lod hånden lægge sig på hans kind om han kunne lig det eller ej, hun lod fingeren og de lidt skabe negle køre over hans kind, "og dem.. jeg kan gætte mig til de har opdage jeg tog en bid af deres mand de ledt efter " hun lod de skab negle efter lade et lille rødt mærke før hun tog den bløde kold hånd til sig, hun var kold som en død krop men var dog stadig i live på en måde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2010 20:58:29 GMT 1
Icthan smilte roligt til hende "ja det var det der afslørede jeg ikek var alene men dog takker jeg for de smigrende ord d giver og jeg troede ellers ikke at du kunne lide mig " sagde han nu og begyndte så småt at grine lidt han huskede tydeligt de ting han gjorde ved hende det var en sjov tid dengang og han savnede da at have sig en djinn han måtte snart til at finde en anden djinn det var jo nemt finde en og så bare rive tænderne ud på hende ligesom han gjort på Natalie den nat tilbage ved skoven Icthan klappede stille i hænderne og en af de døde kom hen til ham "ned på alle fire din ubrugelige krop" sagde han bare koldt og satte sig end på ryggen af den døde som ikke kunne andet end at adlyde ham
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2010 21:06:12 GMT 1
Natalie så bare koldt på ham, og smile bare koldt og kynisk. "hvorfor fik de dog den tanke.. som vampyr lære man at nyde de onde noget mere" hun så roligt på ham, da han satte sig gik hun om bag hans ryg og nusse hans skulder som hun ville masser hans skulder, hun mærke tydelig han hade en del spændinger, "jeg kan regne ud du sikkert ville ud og lede efter en ny slave.. jeg kan måske ikke bruges mere" det sidste vise hun i hans øre før hun rette sig op og slap hans skulder, hun gik hen til stene der var lidt fra ham og satte sig på den mens kiba satte sig ved siden af og holdt skabt øje med ham og knurre ganske svagt af ham, men natalie lag ikke mærke til det mere.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2010 21:12:36 GMT 1
Icthan sad helt roligt under hende små kærtegn og søde ord han var ligeglad om hun kom tæt på ham "ja måske er det på tide at få en ny slave der kan du have så ret dog er en djinn ikke noget jeg løber ind i hver eneste ene dag " sagde han roligt og da hun havde sagt det med at som vampyr lærte man at nyde de onde så måtte hun i den grad nyde hans selvskab for han var nok en af de mest usympatiske mennesker man kunne møde. Icthan sad roligt og studerede hende og lagde ikke engang mærke til den skabede køter som kurrede af ham konstant hvis den prøvede at angribe eller noget ville Icthan bare lave den til en fin lille hue eller et sæt handsker dog kunne han ikke tage øjnene fra den smukke vampyr kvinde der var foran ham "ondskaben klæder dig mine kære det klæder dig meget " sagde han stille
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2010 21:31:06 GMT 1
Natalie sad roligt og så på ham, "djiner er ikke dem man ser oftes vander rundt i det fri.. man er sky og undgår andre væsner." hun sad roligt og så på ham og nød faktisk hans selvskab lidt, "jamen tak da.. " sag hun koldt og virke ligeglad med han syntes det klæde hende, dog smiger det hende en smugle. hun blev siden og nusse kiba bag øret og lag det ene ben over det andet, "men hvad vil du gøre vis du ikke finder en djin at gøre til din slav" spurte hun roligt og koldt og kunne enlig være lig glad med hvad han gjorde men hun savne lidt noget at lave i live og at stjæle var ikke rigtig sjovt mere selv om det gav hende penge til at leve for i livet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2010 21:48:31 GMT 1
"så må jeg prøve med en engel eller sådan noget medmindre du vil arbejde for mig " grinte han koldt og så bare helt rolig ud. Icthan så på hende og var ret seriøs han ville vel nok kunen finde noget hun kunne bruges til måske som en slags livvagt eller leje soldat til mord på lyse personer han hadede virkelig lyset og var skam næsten glad på Natlie's vegne at hun havde vendt sig til mørket. Han så nu lidt på køteren for første gang i aften men kun med et ganske kort koldt blik han ville kunne lave sjove ting med sådan en når den var død han kunne gøre den til endnu mere af en dræber maskine end den var lige nu "hvad ville du sige til at komme med i en gruppe der vil gøre alt for mørkets sejren" spurgte han nu roligt og virkede for første gang interesseret i hendes svar
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2010 7:38:30 GMT 1
Natalie så på ham og smile koldt, "arbejde for dig.. kommer and på hvad du vil bruge mig til" hun sad roligt og nusse kiba om bag øret, hun forsatte med at side og være koldt i sin holdning. hun smile koldt og så på ham "lad mig høre hvad det er for noget " sag hun roligt og holdt hånden bag kiba's øre, hun nød nattens kolde vinde selv om hun ikke kunne mærke kulden da hun selv var is kold i kroppen, hun kunne mærke hun stadig var sulten efter blod og håbe han snart var færdig med sin snakken da hun gerne ville ud og lede efter mere blod, vis ikke hun kom af sted kunne hun måske ikke nå at finde et menneske men kun et skov dyr, og hun skulle tilbage til ulve hulen og have sin skønheds søvne.
|
|