|
Post by alex on May 13, 2010 12:46:11 GMT 1
Alex havde hørt om at var kommet en kro for vampyr og deres offer, men alex havde dog ikke taget nogen af sine piger med, de var der hjemme og de skulle heller ikke med i byen, de var hans og ingen andre. Alex var i klæt et sort jakke sæt det enste som ikke var sort var hans sølv brynje og hans hvide skjorte, hans sort hår var vel sat i en skrå hanekram stil. Alex skubbet let døren på ind til kroen og kigget sin omkring der var rimlig mange end havde regnet med og der var især mange som havde deres offer med, hvilket alex ikke helt forstod, han bevælget sig let og ynde fuld op mod baren og satte sig ned der. Han vendt sig rundt så han kunne se ud over alle de vampyr som var til stede, der hang en sød duft af blod i kroen, hvilken osse havde tiltrukken ham lidt til stedet.
|
|
|
Post by h on May 13, 2010 12:57:57 GMT 1
Helena havde slet ikke regnet med så mange vampyrer ville møde op, hun havde håbet, men aldrig troet på det. Mange smukke mænd og kvinder sad over et glas blod, ofre var der blot for at blive tappet af, ja faktisk havde Helena fået nogen til at arbejde som bloddonere. Her i aften stod hun og serverede blod, hun havde regler for kroen og det var at man selv tog sine lig med ud. Der var ingen grund til at hun skulle rydde op efter dem, hun servere alkohol, som blod, men intet mad, da mad for vampyrer var blod og det var et sted for vampyrer. Helena havde et rød corsage på, en lang sort nederdel og lange læderstøvler. Det rødbrune hår hang langt og smukt om hendes skuldre, hun lignte en drøm og mange mænd, ja selv kvinder havde langt mærke til hende. Hun blev i baren, der var ikke andre form for service, ville man have noget, måtte man selv komme op og bestille det. Kun enkelte gange kom hun ned for at rydde glas op.
|
|
|
Post by alex on May 13, 2010 17:39:41 GMT 1
Alex kiggede på de forskellig vampyr, nogen unge og andre var ældre, alex kiggede mod en gruppe unge vampyr som sad og grinet, han ville maks skyde dem til at have levet i 100år måske mere, men de interseret ham enlig ikke, han vente sig rundt og kiggede ind mod baren " kan jeg be om et glas blod " sagde han køligt. Alex betraket kvinden bag baren som var helena, han kunne lugte at hun var fuldbold, hun var en ren vampyr, alex viste at hans ville elsket og møde helena, da alex´s far altid havde gået op i at vampyr skulle være ren og være født som vampyr ikke bleven bidt.
|
|
|
Post by h on May 14, 2010 13:31:38 GMT 1
Da en nydelig ung vampyr stod i baren kiggede Helena nøje, hun havde haft problemer med vampyrer som ham af udseende. Hun smilte dog roligt og køligt til ham, hun lænte sig over bardisken og hendes klare lyserblå øjne spillede drillende. "Hvilken blodtype kunne´du tænke dig?" Spurgte hun så med et lille blink til ham, hun serverede hurtigt til dem som kom op og stod bare og så på ham. Han så faktisk rimelig godt ud, hans dystre, men fine udseende fik hende til at blive nysgerrig på hvem han var. Lettere velhavende måtte han jo være, siden han gik sådan klædt. Hun strøg det rødbrune hår om bag det ene øre og bankede i bordet da en meget sulten og fattig vampyr skulle til at tage fra hendes lager bag bardisken, hun sendte ham et koldt og morderisk blik og vampyreren forsvandt hurtigt hen til de andre for at tigge om blod hos dem. "Jeg hader svage vampyrer." Mumlede hun arrigt, men smilte så til manden foran sig som intet var sket.
|
|
|
Post by alex on May 14, 2010 13:56:20 GMT 1
Alex så rolige mod helena da spurgte til hvilken slage han gerne ville have " A positiv tak " svaret han roligt og hævet øjne brynet da hun blikket til ham, han smilet skævt men charmerne til hende. Alex lod godt mærke til den vampyr som var på vej hen over disket for at få noget blod, men helena fik han hurtig sendt væk igen, alex lod mærke til der stod en kvindlig vampyr et stykke fra ham som snakket om ham, til siden egen veninder, den unge vampyr kom gående op ved siden af alex og bøjet sig frem for at kysse ham på munden, han vendt bare hovedet roligt væk så hun kun ramte hans kind, han kigget hårdt på hende " gå nu med dig, du spilder de tid " sagde hun roligt mod hårdt til hende, pigen begyndt at små råbe om at det var ikke sådan man behandlet en kvinde, han rejste sig hurtig og grab hende om halsen " de kender mig ikke, hvis de ikke gå nu bliver det værst for dig selv sagde han hårdt og slap hende, han satte sig roligt ned på bar stolen igen og pigen forsvandt " undskyd min uhøflighed " sagde han roligt mod helena.
|
|
|
Post by h on May 14, 2010 14:07:45 GMT 1
"En A positiv på vej." Sagde hun roligt, hun fik hurtigt gjort et glas klart til ham, men ventede med at give ham det da hun så den unge kvinde prøve på at kysse ham. Helena rullede øjne af pigebarnet og rystede på hovedet, åndssvage unge sind, de vidste ikke bedre. En mandelig vampyr skulle nok sige til hvis han gav grønt lys, de fleste ville jo selv føre an. Hun knugede hænderne hårdt sammen da hun hørte den unge kvinde råbe op, hun skulle selv til at hæve stemmen, men lod Alex klarer sine problemer selv. Hvilket han klarede ret godt. Helena gav ham glasset med blodet og smilte svagt koldt over mod pigen som nu stod og pev ved hendes veninder. "Uhøflig, nej du skal da ikke undskylde, men det bør hun gøre for at skabe sig sådan i min bar!" Grinte hun, et noget spydigt blik blev sendt pigen og hun nikkede stille som et javel til Helena. Hun kendte efterhånden mange, da de fleste kom igen og igen. Roligt lænte hun sig frem med Alex med armene over kors under brystet så det blev skudt op af, hvilket hun ikke lagde mærke til, for hun var noget så ligeglad. "Mit navn er Helena, velkommen til." Grinte hun, hun hverken gav hånd heller noget, hun så bare på ham og præsenterede sig som enhver bartender ville have gjort det.
|
|
|
Post by alex on May 14, 2010 14:30:28 GMT 1
Alex tog mod glasset og smilet roligt til helena Tak sagde han roligt og tog en tår af glasset med blod, han drejet glasset let rundt og kigget mod pigen og så tilbage til helana " jeg er Alex Draco " sagde han høfligt til helena og nikket en enkel gang. " det er et impoerne stede de har her min kære helena " sagde han mens han kigget rundt på alle de forskellig vampyr, hans blik ramt pigen som kigget undskyldende op mod ham, han for satte vider, hun interseret ham ikke på nogen måde, alex vente sig tilbage med helena og tog endnu en tår af glasset " ydster velsmagen " sagde han roligt.
|
|
|
Post by h on May 18, 2010 20:18:06 GMT 1
"Jeg siger tak Mr. Draco." Svarede hun imens hun stod og pudsede glas rene for støv, de levende lys i kroen stod nede i røde glas som gav en varm og fræk rød farve i lokalet. Det var et lidt kinky sted, Helena var ligeglad med hvad de forskellige vampyrer lavede her nede, hun gik bare op i at tjene nogle penge og få et godt ry. Hvilket nok hurtigt ville være der. "Det glæder mig at blodet smager dig." Grinte hun så, hun slog et slag med sit viskestykke og skævede om til pisken på hendes ryg. Det var længe siden hun havde været ude og blære sig lidt med sin pisk. Hun serverede mere blod og lidt alkohol, så var hun hurtig som en vampyr nu var, henne ved de forskellige borde for at fjerne glas og var hurtigt tilbage. Alex vækkede interesse hos Helena.
|
|
|
Post by alex on May 18, 2010 20:31:56 GMT 1
alex kiggede på helena mens hun ryde alle de tome glas af bordet, han kiggede rolige på pisken som sad omme på hende ryg og smilede kort og vel tilfreds da hun kom tilbage til bare, hun var meget intersant men hun ville nok ikke være en af hans slaver nu når hun havde sådan et sted. Alex satte roligt glasset fra sig og kigget på mod de andre vampyr og så tilbage mod helena " hvad laver alle de vampyr som kommer her " sagde han roligt og hentydet til han ikke regnet med de alle kom for blodet skyld, mange af dem måtte have en bag tanke med stedet, det ville han vise han var stam kunde her, hvilket han sikkert nok måske ville blive hvis han oplevet noget spændende.
|
|
|
Post by h on May 19, 2010 14:28:33 GMT 1
Helena lo koldt og så mod Alex med de lyserblå kølige øjne, hun smilte svagt og nikkede mod et par der virkede havde godt gang i den i hjørnet. Deres begær hang tungt over dem, de klistrede til hinanden, snavede voldsomt og tog på hinanden de værst tænkelige steder. "De kommer for alkoholen, hyggen og blodets skyld, men også sexens. Jeg har værelser til leje ovenpå, jeg både driver hotel og kro, vi snakker førstelklasses værelser som er smukt dekoreret med førsteklasses kister." Forklarede hun med et skævt smil, de to vampyrer som havde haft godt gang i den var nu henne ved baren. De spurgte efter et værelse som både havde kister og en dobbelseng, Helena svingede let med nøglen og smilte drillende. Så kastede de penge hen til Helena som hun greb og hun kastede nøglen til dem. "Der er mange grunde til at komme her, nogen kommer for at søge ly for solen." Fortsatte hun så, hun tog et glas blod og løftede det som skål.
|
|
|
Post by alex on May 19, 2010 21:01:31 GMT 1
Alex Nikkede kort og smilet svagt, det med og smile var enlig ikke han kun når han skulle forfør kvinder, " alt i et mumlede han roligt. Alex kiggede roligt på paret som fik en nøgle, til værelse han smilede kort til dem og kigger på helena frækt sagde han med en lidt drillende stemme, han tog en tår af sit glas og kigget rundt en kroen, han fik øjne på et af blod donner som var her, det linget en af hans gammel salver som han havde solgt og ganske rigtig da hun kigget mod ham gemt hun sig, han smilede bare over lenget og vendte sig mod helena " kan se du osse har blod donner " sagde han med en fordørende stemme.
|
|
|
Post by h on May 20, 2010 13:52:56 GMT 1
Den forførende tone hans stemme havde fik hendes ene slanke øjenbryn til at skyde i vejret, hun smilte svagt charmerende og kiggede over mod doneren som lod til at kende Alex. Det var intet hun ville spørger nærmere ind til, hun mente ikke det var noget der vedkom hende. "Kun de frivillige er bloddonere, resten af bare ofre vampyrer kommer med for at dele." Forklarede Helena, hun drak blodet i glasset, det blev nu aldrig det samme som at bide i en hals eller en skulder. Vampyrer rundt omkring bed også i hinanden for at styrke hinanden, men også som noget sensuelt. De lyserblå øjne havde et intenst og dog koldt og roligt blik, hun holdte sit blik mod hans så meget som overhovedet muligt. "Hvad laver du ellers Hr. Draco?" Spurgte hun med en legende let og sød forførende stemme.
|
|
|
Post by alex on May 21, 2010 11:49:37 GMT 1
Alex nikkede kort mens han lyttede til hende ord, han kiggede endnu gang hen mod en af sin tidliger slaver og kunne ikke lade hver med at fnøse over hende måde at være på, han rettet endnu en gang opmærksomheden med helena da hun spurgte til hvad han lavet, han kiggede roligt på hende " jo jeg er slaver handler og lejemorder " sagde han roligt, han var ikke bange for at røbe hvad han lavet, han var stærk nok til at kunne klare sig selv. Han smilede forførenden til helena " laver de ellers andet end at have denne kro " sagde han forførende stemme, og lage hovedet let på skrå.
|
|
|
Post by h on Jun 1, 2010 15:25:33 GMT 1
Det forførende smil gjorde hendes kinder blev let rosa, hun tænkte sig lidt om, der var egentlig ikke det store hun lavede. Hun havde øvet sig på at danse og synge, men holdte det nu mest for sig selv. "Jeg har sejlet en del før i tiden, men måtte opgive det for kroen her. Jeg startede som bartender og nu ejer jeg mit eget sted." Lød det stolt fra hende, hun blinkede let til ham og fingrene danse hen over bordet i takter som var det et klaver, hun havde gået til klaver i smug, hun havde faktisk en masse gode evner hun aldrig havde oplevet før. "I al hemmelighed er jeg igang med at træne mig selv til at lave et lille show her nede." Hviskede hun blidt, hun vidste det ikke skadet nogen at han hørte det, mange troede ikke på at Helena havde nogen former for talenter i den forstand.
|
|
|
Post by alex on Jun 14, 2010 18:17:13 GMT 1
Alex nikkedet roligt mens hun talet, han tømte roligt glasset og satte de fra sig på bordet " det da et spændende show " sagde han roligt, han kiggede en gang ud mod de andre vampyr, og betraket deres offer, nogen af dem var døde og andre linget nogen som bare var blod donoer. Alex vente sig rundt igen mog helena " kan jeg be om et glas mere " sagde han og tog hånden ned i den ene lomme efter flere penge til endnu et glas blod. Alex var meget fasineret af helena nok mest fordi hun var ren vampyr også kaldt fuldblods lige som hans far, hans far havde dog også behandlet ham som en fuldblods så han opføret sig som en og følgte lidt han havde de sammen retigheder til at håne den halvs blods vampyr.
|
|